نمونه قرارداد کار (2)

mahdi doust

عضو جدید
به نام خدا
شماره :................ تاريخ :.............................
نمونه
قرارداد كار موقت
*****


بر اساس مفاد ماده 2 قانون كار جمهوري اسلامي ايران ، اين قرارداد كار بين شركت .....................
( سهامي خاص ) كه در اين قرارداد به اختصار (كارفرما ) ناميده مي شود و آقاي / خانم : ..................... فرزند ................. داراي شناسنامه شماره .................. صادره از ............ ساكن .............................................................................................
كه از اين پس (كارگر) ناميده مي شود منعقد مي گردد .

تبصره : اين قرارداد جهت كار موقت با توجه به بند (و ) از ماده 10 قانون كار بين طرفين تنظيم گرديده است .

1- مدت قرارداد : مدت اين قرارداد .................. ماه است كه شروع آن از تاريخ ................. و پايان آن تاريخ ..................... مي باشد و محل انجام كار ، واقع در دفتر مركزي شركت به نشاني ................. مي باشد .

تبصره : 1/3 ماه از ابتداي مدت اين قرارداد جنبه آزمايشي دارد و در حين و پايان مدت مذكور چنانچه
نحوه خدمت كارگر فوق الذكر مورد تاييد كارفرما نباشد طبق مقررات قانون كار به اين قرارداد
خاتمه داده خواهد شد .


2- موضوع قرارداد : انجام خدمت در قسمت ................ شركت مي باشد و آقاي / خانم ................... متعهد است كه وظايف محوله را با رعايت مقررات و طبق شرح وظايف ابلاغ شده به ايشان انجام دهد .
3- ساعت كار : ساعت كار شركت معادل 44 ساعت كار در هفته مي باشد و در صورت انجام كار اضافي ، طبق مقررات قانون كار مزاياي اضافه كار به كارگر پرداخت خواهد شد .
1- حق السعي :
4-1) حقوق ماهيانه : ................... ريال
4-2) حق جذب ماهانه : ................ ريال
4-3) خواربار و مسكن : ............... ريال
4-4) كمك عائله مندي :.................... ريال
5-4) ساير مزايا : ......................... ريال


تبصره : ماليات بر حقوق و مزايا و كسورات مربوط به حق بيمه تامين اجتماعي و ساير كسورات قانوني از دريافتي ماهانه كارگر كسر و خالص پرداختي از طرف كارفرما به نامبرده پرداخت خواهد شد .

5) خانم / آقاي .................... طي مدتي كه براي ركت كار مي كنند حق استفاده از تعطيلات رسمي و مرخصي استحقاقي ساليانه را براساس مقررات قانون كار دارا خواهد بود .

6) اين قرارداد پس از پايان خدمت از سوي هر يك از طرفين قابل فسخ خواهد بود ولي در حين اجراي آن نيز با توافق طرفين و پرداخت حق سنوات معادل يك ماه آخرين حقوق و مزاياي دريافتي در ازاي هر سال خدمت مي توان اين قرارداد را فسخ كرد مشروط بر اينكه اين تصميم يك ماه قبل به طرف مقابل اعلام شده باشد .

7) خانم / آقاي .................... با دريافت مبلغ مذكور هر گونه ادعاي بعدي در مورد دريافت مزاياي پايان قرارداد كار را از خود سلب مي نمايد .
8) اختلافات ناشي از اجراي اين قرارداد ، بدواً از طريق سازش بين طرفين حل و فصل و در صورت عدم سازش در مراجع حل اختلاف مذكور در قانون كار حل و فصل خواهد شد .

9) بقيه مواردي كه در اين قرارداد پيش بيني نشده باشد بر اساس قانون كار و ساير قوانين و مقررات مربوطه خواهد بود .
اين قرارداد در 9 بند و 3 تبصره در تاريخ ..................... تنظيم و به امضاء طرفين رسيد .




امضاء كارفرما ء امضاء كارگر
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا