نماز عيدفطر وخطبه هاي رهبر انقلاب

علی رضا1111

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سیاست > رهبری - مقام معظم رهبری سیل پاکستان را «فوری ترین» و مساله فلسطین را همچنان مساله اصلی دنیای اسلام خواندند.


به گزارش خبرآنلاین حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه اول نماز عید فطر با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان افزودند: در همه انسان ها روح ارتباط با معنویت وجود دارد و عشق به ذات احدیت در همه انسان ها نهادینه است.
 

علی رضا1111

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مقام معظرم رهبری با بیان اینکه «مساله فلسطین همچنان مساله اصلی دنیای اسلام است» تصریح کردند: هدف کنفرانس سازش، سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل است.




ایشان افزودند: ملت فلسطین به فضل خدا، بساط رژیم قلابی صهیونیستی را جمع می کند
 

علی رضا1111

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مهم

مهم

حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه دوم نماز عید فطر با اشاره به سیل پاکستان و «فوری ترین» خواندن مساله آن تصریح کردند: آنچه در قضایای جهانی و منطقه ای برای امت اسلام مهم می باشد سیل پاکستان است.
ایشان افزودند: اسم اش سیل است اما بلایی عظیم برای ملت پاکستان که از ملت های مومن امت اسلامی است و در اظهار دیانت و تعصب دینی جزو پیشروان بوده است به حساب می آید.


مقام معظم رهبری در این بخش از خطبه ها در حالی که منقلب شده و بغض کرده بودند با اشاره به روزه داری مردم سیل زده پاکستان در شرایطی که سرپناه و غذا و آبی برای خوردن نداشتند افزودند: طغیان رود سند باعث شده که بیش از 10 هزار روستا از بین برود. دهها هزار مسجد مدرسه و حسینیه در طول این خط طولانی از بین رفته است و در حدود 40 تا 50 میلیارد دلار خسارت به پاکستان وارد شده است. مردم این کشور به آب و غذا و سرپناه احتیاج دارند.




ایشان با بیان اینکه «ما از بی ثباتی سیاسی پاکستان نگرانی داریم» یادآورشدند: بعضی دولت های متجاوز می خواهند این کشور را به پادگان نظامی تبدیل کنند.
 

علی رضا1111

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مقام معظم رهبری در آغاز خطبه دوم ضمن تشکر از ملت ایران برای حضور در روز قدس تصریح فرمودند: 31سال از روزی که امام بزرگوارمان این روز را تعیین فرموند می گذرد؛ خدا را شکر این روز سال به سال برجسته تر می شود.
ایشان با اشاره به حضور گسترده مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس تصریح فرمودند: ملت ایران در شرایطی که اقتضائات بین المللی وجود دارد وظیفه خود را می شناسد.



حضرت آیت الله خامنهای با اشاره به دیدارهای شان با گروههای مختلف در ماه رمضان تاکید فرمودند: ملتی که این چنین امیدی در آن هست مطمئنا و مسلما به قله ها دست پیدا خواهد کرد.

 

morta

عضو جدید
کاربر ممتاز
دم رهبر گرم
براي سلامتيش دعا ميكنم ...
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gif
 

EECi

مدیر بازنشسته
تشکر علی رضا جان
رهبر ما همیشه امید میده و این یه ویژگی عالی برای یه رهبر هست
ما باید بجای ناله یاس خوندن ، بدنبال سخنان رهبرمون برای پیشرفت ایران تلاش کنیم ، نه مثل انسان های ضعیف 24 ساعت از ضعف ها سخن بگیم.

یا حق
 

Similar threads

بالا