نقش گرایشهای مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد

مدیر فردا

عضو جدید
صنعتی :
فارغ التحصیلان این گرایش می توانند در قسمت های مدیریت تولید ، اداره حفاظت ایمنی ، و قسمت کنترل کیفیت کالا مشغول بکار شوند . ضمنا" توانایی فعالیت در امور مربوط به مدیریت و کنترل پروژه را دارا باشند .

فناوری اطلاعات :
فارغ التحصیلان این رشته با کسب اطلاعات جدید فناوری اطلاعات در زمینه اتوماسیون اداری و در طرح های تحقیقاتیر صنعت مشغول به کار شوند

مدیریت بازرگانی :
فارغالتحصیلان این رشته با اطلاعات وسیعی که در زمینه های مختلف بازرگانی و بازاریابی ، روابط انسانی و امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند ، به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی ، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند .

مدیریت دولتی :
فارغالتحصیلان می توانند مشاغلی از قبیل کارشناسی اذاری ، امور کارکنان ، تشکیلات و روشها ، حقوق ودستمزد ، برنامه ریزی پرسنلی ونظایر آن و قبول مسئولیت در سمت مدیران سطوح میانی و سرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی و شهرداریها را عهده دار شوند .

مدیریت تکنولوژی انتقال تکنولوژی :
این رشته هم در ابعاد ملی وهم در ابعاد سازمانی و فردی می باشد و مواردی از قبیل سیاست علم وتکنولوژی ، فراین نوآوری تکنولوژی ، مدیریت تحقیقات ، زیر ساختار و تغییرات تکنولوژیک و سرمایه گذاریهای جدید ، چرخه عمر محصول وچرخه عمر فرآیند ، برنامه ریزی و پیش بینی تکنولوژی و موارد زیادی از این عناوین جزء دانش این رشته میباشد .
 
بالا