نـــــــــو آرائی ( تغییر دکوراسیون خانه به مناسبت نوروز)

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
با نزدیک شدن به نوروز بیشتر خانم ها به فکر آرایش و تزئین خانه می افتند.با وسایل در دسترس و حتی استفاده شده می تونیم دکوراسیون خانه خودمون رو تغییر بدیم
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
با استفاده از روبان های رنگی وسایل قدیمی را تزئین کنید .رنگ بندی روبان ها را با دیگر وسایل و اجزای خانه هماهنگ کنید.


 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز

چگونه با کمترین هزینه دکوری بهاری مهیا کنیم؟

دکوراسیون در فصل بهار




رنگهای روشن و انرژی زا و رنگهای بهاری زنده را اگر به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید به راحتی به**یک دکوراسیون مناسب فصل بهار میرسید با استفاده از رنگهای شاداب ترکیبی **یک اتاق نشیمن بهاری بسازید.
یک گلدان با رنگ روشن، کوسنهای با روح،**یک فرش نقاشی شده کنفی و سر زدن به **یک سمساری و احساس شادابی بدون خرج زیاد.

نو کردن اتاق خواب در فصل بهار



شما میتوانید سرتختخوابی خودتان را با کاغذهای گلدار پر کنید.می*توانید از**یک آلبوم کاغذ دیواری الهام بگیرید.کنار تخت خود را با**یک میز متالیک نقاشی شده بیارایید.

در اطراف




یک دیوار پیش ساخته**ی گلدار فضای بصری زیبایی به دیوار میدهد.این دیوارها را با تنالیته**ی زرد رنگ آمیزی کنید.استفاده از صفحه*های رنگین موجود در فروشگاهها با قیمت کمتر از پنجاه هزار تومان که هم بسیار سبک وزن است وهم نصب آن آسان، می*تواند روح عجیبی به کار بدهد.

استفاده از**یک نیم ست


یک ست فنجان شش تایی که به ترتیب چیده شده است ، پر شود از اشیایی که روی میز کار هر روز با آن سروکار دارید.مثل:گیره*ها، بریده*های کاغذ، استمپ ویا شمع و گلی که هر روز تازه چیده شود.

الگوهای مختلف




شما می*توانید دراور خود را با برچسبهای مختلف گل و گیاه تزیین کنید و این کاررا بر روی پارچه**ی آباژورتان هم می*توانید پیاده کنید.

اتاق آفتابگیر سر سبز رو به باغ



آوردن بهار به اتاق آفتابگیر ، بسیار آسانتر از نقاشی کردن با نمونه*های گل است.کوسنهای گلداری را با باغ ست کنید و**یک رو میزی سفید ساده روی میز پهن کنید.

محل صرف صبحانه






تنها**یک پیمانه رنگ مناسب در میان وسایل معمولی برای تغییر فضا کافیست.یک رنگ بهاری که شما را شادمان کند انتخاب کنیدو دیوار اصلی و**یا کل اتاق را با آن رنگ امیزی کنید و با پارچه*های گلدار ، کوسنهایی برای روی صندلی ویک رانر برای روی میز درست کنید.

حمام در اوج شکوه




با تعویض آینه**ی معمولی حمام، به حمامتان عمق و فضای سه بعدی بدهید.**یک آینه**ی ساده با قاب تخت خریداری کنید و قاب آنرا با کاغذهای گلدار دکوپاژ کنید.


برچسبهای کاغذی






جدا کردن برچسب از دیوار رنگ شده**ی صاف، از هر سطح صافی آسانتر است.دیوار بالای تخت خود را با برچسبهای دلخواهی تزیین کنید و نگران جدا کردن آنها از دیوار نباشید. تنها کافیست آنها را از انتها جدا کنید.

یک ظاهر زیبا با پارچه**ی کتانی



یک عکس هنری، استراتژی جدیدی به دکور خانه**ی شما می*دهد.آنجا را رنگارنگ و درخشنده می*کند. زیر**یکی از عکسها را با پارچه**ی کتانی رنگ شده ای بپوشانید تا فضای برجسته تر و ملموستری به آن دیوار و سایر دیوارها بدهد.

لته*های راهدار






برای جدا کردن قسمتی از خانه و**یا تزیین آن ،درهای لته ای را کنار هم قرار دهید. پانلهای آنرا با زیر رنگ سپید بپوشانید وبا گچ آنرا به قسمتهای مختلف تقسیم کنید.با**یک قلموی صاف و پهن ، تقسیمات را رنگ کرده و در نهایت کل آنرا با لایه**ی لاتکس بپوشانید.

پنجره**ی شگفت آور



گاهی اوقات تنها چیزی که شما برای فصل جدید احتیاج دارید،**یک تدبیر برای پنجره است.برای رسیدن به این مقصود ،از**یک پرده**ی رمانتیک گلدار استفاده کنید.

کار هنری ساده






گروهی از تصاویر گل می*تواند ، فضای خالی دیوار را به فضای محاوره تبدیل کند.برای ساختن آن ، از گلها عکس دیجیتال بگیرید و تصاویر را بر روی کتان چاپ کرده و آن را قاب چوبی کنید.اگر عکاسی شما ضعیف است ، به جای آن از**یک عکس زیبای تقویم استفاده کنید.




 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینجا هم از دو رنگ ابی روشن و تیره استفاده کرده .رنگ را داخل پلاستیک ریخته .
اول گلدان را از قسمت پایین دررنگ ابی کم رنگ فرو کرده . بعد از خشک شدن دوباره از قسمت پایین در رنگ ابی پر رنگ فرو کرده . به طوری که عمقش از دفعه اول کمتر باشه و در قسمت بالای رنگ ابی تیره نواری از ابی کم رنگ باقی بمونه .











 
Similar threads

Similar threads

بالا