[ نظرسنجی] : مسابقه دکلمه شماره 3 باشگاه مهندسان ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است.

fati24

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
با تقدیم سلام و احترام
مسابقه دکلمه خوانی شماره 03 باشگاه مهندسان برگزار گردید و دوستان هنرمند در این مسابقه شرکت نمودند ..ضمن تشکر فراوان از همه دوستانی که در این مسابقه شرکت نمودند... اکنون موعد ارائه ی دکلمه ها و انتخاب دکلمه های برتر توسط مخاطبان گرامی است .در همین راستا تصمیم بر آن شد که علاوه بر رأی و نظر داوران محترم هر مسابقه، آثار شرکت کنندگان رو در معرض ِ نظرسنجی ِ عمومی نیز قرار بدیم ، و معدل ِ امتیازات رو محاسبه کنیم و آثار برتر رو معرفی کنیم .

قوانین نظرسنجی :
1. جهت برگزاری رقابتی منصفانه و سالم ، تبلیغات اکیداً ممنوع ! در صورت اطلاع از تبلیغ ِ هر کدام از شرکت کننده ها ، از دور مسابقه حذف خواهند شد و برای کاربر امتیاز منفی در نظر گرفته خواهد شد.
2. از بین دکلمه های ارائه شده ،دو دکلمه از صدای آقایان، و سه دکلمه از صدای بانوان رو به ترتیب اولویت و با ذکر ِدلایل انتخاب کنید .
3. رأی عزیزانی که بدون ِ ذکر دلیل دکلمه های برتر رو انتخاب کنند ، شمرده نخواهد شد .
4. این نظرسنجی به مدت 4 روز اعتبار خواهد داشت ، و بعد از آن تاپیک قفل شده و آراء محاسبه خواهند شد.


هدایای در نظر گرفته شده :

- نفراتاول گروه ها : یک کارت شارژ به مبلغ 50.000 ریال + 150 امتیاز + معرفی در نشریه تالار هنر
- نفرات دوم گروه ها : یک کارت شارژ به مبلغ 20.000 ریال + 150 امتیاز + معرفی در نشریه تالار هنر
- نفر سوم گروه بانوان : 150 امتیاز + معرفی در نشریه تالار هنر



لینک دانلود فایل دکلمه ها:
فایل زیپ شده ی دکمه ها که مشتمل بر 12 دکلمه هست رو از لینک زیر دانلود بفرمائید :


http://s3.picofile.com/file/81880257...D8%B1.rar.html

از حضور شما در این نظرسنجی ، بی نهایت سپاسگزاریم :gol:

________________________
 

shakiba.h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دکلمه شماره ۷روان خوانی و صدای خوب
دکلمه شماره ۶ به نظرم هم صداشون و هم آهنگ بی کلام پس زمینشون خوب بود.....در اجرا هم به نظرم خوب بودن
دکلمه شماره ۱۲ صداشون و نحوه ی خوندنش خوب بود
دکلمه شماره ۲ به نظرم خوب بود و از بقیه.بهتر بود
دکلمه شماره ۸ هم به نظرم روان خواندن....
 
آخرین ویرایش:

olel_albab

مدیر تالار ریاضی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام
مرسی از همه دوستانی که تلاش کردند و این دکلمه رو خوندند، همین طور از دوستان عزیزی که مسابقه رو برگزار می کنند، خدا قوت.
ابتدای نظرم بگم که همه کار ها خوب بودند و اگر چیزی اینجا به عنوان نظر می نویسم در جهت بهتر کردن کار هست که الزاما درست نیست.
دکلمه شماره 1:
آرامش خواننده اثر، انتخاب موسیقی لایت مناسب از حسن کار شماست، بعضی جاها می خواستید حس کلمات رو منتقل کنین، مثلا گرما رو در "خلوت گرم کبوتر های مست"، عطر نرگس که نشون دادین واقعا دل انگیز هست، خوش به حال روزگار اولی که می گین، واقعا حسرت رو حس می کنم، کم بودن صدای خواننده و مبهم بودن در، بعضی جاها، مکث زیاد در خوندن بیت آخر و عدم ضبط خوب از مشکلات کار بود. تبریک میگم کار دلنشینی بود در مجموع:gol:
دکلمه شماره 2:
موسیقی شاد انتخاب شده توجه من رو جلب کرد، انرژی شما در خوندن شعر خیلی برام جالب بود، حس آمیزی در خوندن اثر مخصوصا عطر نرگس بسیار عالی بود، حس کردم که نزدیک عید هست و موسقی شادی پخش میشه و شما به عنوان مجری تلوزیون دارید یک متن رو می خونین، صدای شما از قدرت خوبی برخوردار هست، بعضی جاها به خاطر کیفیت بد ضبط صدای سوت شنیده میشه اصطلاحا، ریتم خوندن شما با ریتم آهنگ می خونه، کار پر انرژی و خوبی هست، تبریک میگم :gol:
دکلمه شماره 3:
موسیقی بسیار بسیار عالی انتخاب کردین، صدای شما حجم و قدرت خوبی داره، شمرده شمرده می خونین و سرعت خوندن شما با سرعت و ریتم آهنگ متناسب هست، کیفیت ضبط و صدای شما روی آهنگ خوب نیست، باید از نرم افزار میکس و میکروفون خوب استفاده کنین، بعضی جاها خیلی روی حروف مکث می کنین، مثلا حرف "ش" در خوش به حال. بعضی جاها آهنگ ابیات به خاطر مکث ها بهم میریزه، بعضی جاها به خاطر کیفیت ضبط، تلفظ ها مبهم هست، اما کلا حس خوبی بهم داد، تبریک میگم :gol:
دکلمه شماره 4:
چه تم خوبی برای دکلمه تون انتخاب کردید، ابتدای دکلمه گفتم چه صدای خوبی دارید، چه شیوا و بلیغ صحبت می کنین، در دکلمه تون هم این ویژگی رو دارید، کیفیت اثر خوبه، نویز نداره صداتون، یاد نمایشنامه ها افتادم، اما در خوندن اثر یه سری مشکلات هست، ریتم خوندن شعر یکم مشکل داره، درسته شمرده شمرده هست و لعات خوب تلفظ می شند اما لحن مناسبی نداره، با خوندن یک متن به صورت املا باید فرق کنه، باید فراز و فرود داشته باشین، صدای شما بسیار خوبه و بسیار بلیغ صحبت می کنین این رو لحاظ کنین عالی میشه. تبریک میگم :gol:
دکلمه شماره 5:
چقدر سریع و تند:D حس کردم دارید از حفظ می خونین، این رو با آرامش می خوندید و آهنگ مناسبی انتخاب می کردید کار بهتری میشد، یک نکته دیگه که توجه من رو به خودش جلب کرد استفاده از Fade Out در انتهای خوندنتون بود، تبریک میگم به خاطر تلاشتون:gol:
دکلمه شماره 6:
تم قدیمی و انتخاب موسیقی "تا بهار دلنشین" عالی بود، تلفظ ها و حس خوندن و فراز و فرود ها هم خوب بودند. اگر کمی تم بارون و رعد و برق ملایم و صدای بلبل ابتدای اثر اضافه می کردید بهتر بود.
دکلمه شماره 7:
صدای بسیار خوبی دارید، تلفظ و طمانینه شما نشون از تبحر شما در خوندن متن های ادبی داره، کمی حس آمیزی رو بیشتر کنین و به خوندن جون بدین، با کلمات به صورت وزن دار رفتار کنین یعنی با گذاشتن استرس روی بعضی حروف دقیقا مثل آخر خوندنتون میشه اثر رو با فراز و فرود زیبا تر کرد. کمی مضطرب به نظر می رسیدید. انتخاب آهنگ زیبا هم می تونست کارتون رو بهتر کنه، تبریک میگم، استعداد خوبی دارید، ازش استفاده کنین:gol:
دکلمه شماره 8:
صدای بسیار بسیار خوبی دارید، پخته و با حجم و قدرت بسیار خوب، یاد گویندگان رادیو افتادم، حسرت در قسمت هایی که می گفتین خوش به خال ... کاملا مشخص بود و حس بسیار عالی گرفته بودین، استرس ها عالی بودند فراز و فرود ها به نسبت خوب بودند اما جای بهتر شدن داشتند، ای کاش آهنگ مناسبی انتخاب می کردید. تبریک می گم بهتون بابت کار بسیار خوبتون:gol:
دکلمه شماره 9:
تم آهنگتون که صدای جویبار و آب بود رو دوست داشتم، موسقی لایت انتخابی شما هم خیلی خوب بود، تم رعد و برق هم عالی بود، نحوه تلفظ متفاوت شما بسیار زیباست، کمی شعر خوندن رو آهنگین کنین، فراز و فرود در خوندن داشته باشید، کیفیت اثر خوب بود فقط 10db قدرت آهنگ پس زمینه رو کم می کردید بهتر بود، تبریک می گم به خاطر اثر زیبای شما:gol:
دکلمه شماره 10:
تم صدای بلبل و پرندگان عالی بود، شروع موسیقی به صورت لایت چند ثانیه از شروع اثر ایده بسیار عالی و خلاقانه ای بود، حجم صدا و قدرت صداتون بی نظیر هست، تلفظ حروف اکثرا به جز چند حرف عالی هست، غالب بودن صدا به آهنگ از ویژگی های مثبت کار شماست، مکث بین ابیات خوب بود، کمی فراز و فرود کم بود، یکم نویز در اثرتون هست، نویز ها رو اگر بگیرید کیفیت اثر بهتر میشه، برای آهنگ های لایت با درون مایه جدید و مدرن نویز خوب نیست، اما مثلا فرض کنین آهنگی در ژانر سنتی دارید و میخواین بهش حس قدیمی بدین این نویز می تونه براتون حس نوستالژیک هم ایجاد کنه. در مجموع کارتون رو پسندیدم و بهتون تبریک می گم :gol:
دکلمه شماره 11:
موسیقی عالی رو انتخاب کردین، لایت و آرامش پخش، صدای شما هم نوع خاصی داره، طمانینه شما در خوندن اثر خوب هست، تلفظ ها عموما خوب هستند، فراز و فرود ها خوب هستند، به نظر میرسه کمی صداتون گرفته هست، غالب بودن صدای شما به آهنگ هم از ویژگی های اثر شمااست. کمی ریتم خوندن شما متفاوت با آهنگ پس زمینه هست، اگر هماهنگ باشه خیلی بهتره، بهتون بابت اثر زیباتون تبریک میگم:gol:
دکلمه شماره 12:
انتخاب موسیقی لایت پس زمینه عالی، شروع به خوندن در لحظه مناسبی از آهنگ هست، ریتم خوندنتون به آهنگ می خوره فقط بعضی جاها یکم سرعتتون زیاد میشه.، صداتون حجم و قدرت بسیار خوبی داره، صاف بدون خش واضح و عالی. تلفظ ها عالی هست، من رو یاد گویندگان رادیو پیام انداختین، فارسی معیار رو به خوبی صحبت می کنین، به خاطر اثر زیباتون بهتون تبریک میگم. :gol:

همه اثر ها عالی بودند و فضا های متفاوتی رو برای من تصویر می کنند، همه دکلمه های شما عزیزان رو در آرشیوم میگذارم و گوش خواهم داد. اما به جبر مسابقه باید چند تا اثر رو انتخاب کرد و این رو بگم که سلیقه ای هست:
من برای رای گیری در مسابقه این اثر ها رو به ترتیب از خانم ها و آقایون انتخاب می کنم:

خانم ها:
1- دکلمه شماره 8
2-دکله شماره 7
3- دکلمه شماره 2
آقایون:
1- دکلمه شماره 6
2- دکلمه شماره 12

 
آخرین ویرایش:

.6.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام شرمنده ک همینجور بی دعوت نظر میدم و نظراتم کارشناسانه نیست :)
دکلمه شماره دو خیلی خوب بود واقعا انرژی بخش بود و معلوم بود این کاره ن .من ک خیلی خوشم اومد
دکلمه شماره شیش هم خوب بود صدای زیبایی داشتن
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
سلام
من اولین باره موفق شدم دکلمه ها رو دانلود و گوش کنم و به درخواست یکی از دوستان بیام نظرمو بگم
اول به خاطر نظرات آماتورم عذرخواهی میکنم
دوم چندتا نکته ی کلی بگم قبلش:
وقتی میخواید دکلمه ای ضبط کنید حتما قبلش چند بار بدون موسیقی بخونید تا وزن و مکث و حس شعر دستتون بیاد. کم کم متوجه میشید چقدر احساس و لحنتون عوض شده.
وقتی چندبار خوندید، احساس متفاوت شاعر در تک تک جملات دستتون میاد ( این شعر اول با شادی و بهار و سرزندگی آغاز میشه، بعد با حسرت ، بعد با غم و در نهایت به خودش امید و دلداری میده).
و اخر اینکه احساس کمه ! بعضی دوستان انگار صرفا دارند یک متن میخونند. اگر به مسابقه و ... فکر نکنید و فکر کنید فقط برای دل خودتون و مثلا یکجور زمزمه در تنهایی خودتون هست مطمئنم حستون برمیگرده.

1 . متاسفانه صدای شما خیلی کم هست و من به سختی شنیدم ( صدا رو خیلی زیاد کردم) اما در این سطحیم که شنیدم موسیقی متنو دوست داشتم که متاسفانه غالب به صدای شما هست. ولی در کل صدای دلنشین و زیبایی دارید و کلمات و جملاتی رو با احساس خوندید که متفاوت با سایر کارها بود. اینکه سعی میکنید صداتون با موسیقی هماهنگ باشه هم خیلی عالیه : ) فقط جمله ی اخر رو خیلی با مکث زیاد گفتید که من حس کردم دکلمه تموم شده. ممنونم

2. انتخاب یکی از اهنگ های معروف که اشنا هست برام جالب و دلنشین بود. اگر اشتباه نکنم به صداتون کمی اکو دادید ( اینطور حس میکنم). ولی در کل شنیدن دکلمه ی شما حس شادی میده منتها یک قسمت در این شعر هست که حس غم و حسرت داره ولی شما همچنان با لحن شاد خوندید. در کل دکلمه ی خوب و با انرژی بود ( بعد از اولی مجبور شدم صدارو کم کنم حسابی :دی ). قسمت ای دریغ از ما ... یخرده مصنوعی گفتید البته به صدای شادتون هم هماهنگ نمیشد : ) ممنونم.

3. خیلی زود متنو شروع کردید. باید اجازه بدید شنونده یخرده با موسیقی ارتباط برقرار کنه. بعضی جاها "الف" رو زیاد میکشید. من یاد صدای جوونی شهریار افتادم توی سریالش وقتی شعر میخوند :دی متاسفانه دکلمتون برای من قطع و وصل میشد ( برای همه همینطوره؟). صدای خوبی دارید فقط حتما باید روی فراز و فرود و استرس و مکثتون کار کنید. ممنونم.

4. صداتون واضح هست و بیان خوبی دارد. یک قسمت رو اینطوری خوندید: آسمان، آبی و ابر، سپید! که به اینصورت هست: آسمان ِ آبی و ابر ِ سپید. اینطوری وزن و طنینش زیباتر میشه. همچنان کمبود احساس هست در دکلمه ها . ممنونم.

5. : ) شیطنت صدای شما خیلی جالب بود برام. یاد وقتایی که شعرای حفظی رو تو کلاس همونجا حفظ میکردیم و همونجا میخوندیم، افتادم. یا وقتایی که یکی سر صف میرفت بالا چیزی میخوند. مخصوصا اون قسمتایی که اشتباه میخونید و دوباره نفس میگیرید ادامه میدید. اگر آرام بخونید خیلی متفاوت میشه. صداتون این ظرفیتو داره : ) ممنونم بخاطر این حس های خوب.

6. شنیدن موسیقی اولش کافی بود متوجه بشم این صدای کیه: ) قبلا توی تاپیک "تنها صداست ... " چندباری به صدای شما گوش کرده بودم. صداتون حس خوبی داره ( با این موسیقی دقیقا حس سنتی خوبی به شنونده منتقل میشه)، اما مشکلی که معمولا تو همه ی دکلمه های شما هست گاهی مکث و استرس زیادی میدید به صداتون. مثلا خوش به حال روزگار بنا بر وزنش بهتر بود بلافاصله بعد "نرم نرمک می رسد ... " بیان بشه. یا می باید ! خیلی با تاکید ادا میشه. اینجا "باده، رنگین ..." ب نظرم اینطوری باید خونده بشه: " باده ی رنگین ..." همونطور که " جامه ی رنگین" رو میگید قبلش. "ای دریغ ها "رو هم به نظرم با احساس تر میتونستید بگید... صداتون قشنگه و واقعا برای گویندگی و دکلمه خوانی مناسب و دلنشینه. ممنونم

7. کاش موسیقی داشتید. موسیقی در دکلمه میتونه قسمتی از "کمبود" احساس گوینده رو جبران کنه. سرعت خوندنتون زیاد هست وگرنه صدای واضح، رسا و زیبایی دارید. باید استرس رو رعایت کنید و احساس بدید به صداتون. مثلا جمله ی اول رو خیلی خوب خوندید. از جملات بعدی سرعتتون زیاد شد ( انگار فراموش کردید :دی). خوش به حال ... ای دریغ ... این قسمت ها واقعا باید احساس داشته باشه. ممنونم .

8. چه صدای قشنگی دارید. سرعتتون کمتر بود خیلی خوب میشد. البته نبود موسیقی باعث سرعت زیاد در خوندن "هم" میشه چون در موسیقی قسمت هایی هست که ناخوداگاه می خوایم سکوت کنیم تا شنیده بشه . صداتون با ترکیب احساس و موسیقی خیلی دلنشین ترم میشه. ممنونم

9. موسیقی اولش و صدای آب خیلی خوب و زیباست. خیلی خوبه فرصت دادید شنونده موسیقی رو بشنوه و درک کنه . نوع بیان و تلفظتون متفاوت با سایرین و جالب هست. یه جور خاصی تلفظ میکنید حروفو ( نمیتونم توصیفش کنم) شاید خیلی واضح :دی و تک تک حروف رو به راحتی میشه شنید و حس کرد. یخرده هماهنگی صدای شما با موسیقی کم هست . مکث هاتون بعضی جاها زیاد هست مثل: باده ی ------- رنگین . و همچنان احساس! صدای خوبی دارید. ممنونم.

10. صدای موسیقی اولش زیباست. به نظرم بهتر بود دکلمه رو از قسمت پیانوی اول موسیقی شروع میکردید مثلا بوی باران رو میگفتید با مکث ادامه ی شعر رو میخوندید ( البته اینجایی هم که شروع کردید، خوبه فقط یخرده طولانی شده). بین صدا و موسیقی هماهنگی خوبی هست. صدا، تن خوبی داره. قسمت " ای دل من " خیلی با موسیقی هماهنگ و زیبا شده...انتخاب موسیقی عالیه. مکث ها خوبه و تا حدودی تونستید احساس رو منتقل کنید. ممنونم

11. چ صدای واضح و اشنایی دارید. حس خوبی داره. حس میکنم بارها این صدارو شنیدم ( منظورم دنیای واقعی هست). صداتون گاهی میگیره . غیر ازین سرعت خوبی در خوندن دارید. و یه جور حس غم در صداتون هست و بعضی جاها هم کمی خسته به نظر میرسه که جالب شده : ) در کل زیبا بود. ممنونم.

12. باز نشد ! :/

------------
چقد صحبت کردم :w22:
من انتخاب نمی کنم. همشون قشنگ بودن :)
امیدوارم کماکان بتونیم صدای زیبای همه ی شما عزیزان رو بشنویم
پیروز باشید :gol:
 
آخرین ویرایش:

"ALPHA"

دستیار مدیر مهندسی کشاورزی , صنایع غذایی
کاربر ممتاز
سلام
اول از جناب احسان تشکر می کنم که این شعر رو با ظرافت برای مسابقه انتخاب کردن هر چند از شعرایی که شهرت کمتری دارند هم شعرهایی در خصوص بهار سروده شده
ممنون از استارتر فاطمه خانوم و شرکت کننده ها

نکته نظرسنجی دکلمه ها اینه که امتیاز دهی بصورت کیفی هست ممکنه نفر اول و دوم از آسمون تا زیرزمین باهم فرق کنن؛ ولی چون اماتوری هست همین طوری شاید بهتره، عذاب وجوانهای ما هم کمتر می شه چون همه آماتور هستیم!
از بین این همه فقط یکی از خانوم ها گفته بود عِطر! عِطر توو لغت نامه دهخدا هم عِطر هست یه نکته ای بود که خواستم بگم!


(1) اهنگ پس زمینه پیانوی دلنشین هست، بیشتر با صدای زمزمه خونده شده، رنگ صداشون قشنگه، کمی بلندتر خونده می شد عالی بود؛ چندان نتونستم با مفهوم و محتوا ارتباط برقرار کنم برای اثرگذاری تن صدا یکم باید از حالت ملو به حالت فراز و فرود دار خونده بشه یا حداقل خودش به دل بشینه، بیانشون با یه شعر دیگه مطمئناً بهتر هست

(2) آهنگ پس زمینه پیانو با ریتم شاد؛ صدای قابل فهم و رسا، رنگ صدا هم قشنگه، فقط در بعضی جاها خیلی زیاد از تن های تعجبی یا روایی استفاده شده، بیان پرانرژی داشتن

(3) آهنگ پیانو ملایم، صدای مردونه غمگین و خش دار، صدا شبیه شعرایی که قدیما از رادیو پخش می شد، خیلی روایی خونده شده مثل قصه گفتن، بیان دکلمه شون خش دار بود و اثرگذار

(4) آهنگ پس زمینه یه صدای دور از چهچه بلبل ها، دارکوب ها هست، یه کم فاصله بین شروع آهنگ و شروع خوندن بود، بهتر بود، تن صداشون صاف هست و رسا، اما کمی با صدای آروم و دور از میکروفون خونده شده، تصویرسازی رو سعی کردم ولی احساس بودن در اون حس و حال رو نگرفتم چون تند تند می خوندن بدون مکث های لازم، در کل می تونه بهتر باشه

(5) صدایی آشنا از مسابقات قبلی؛ نرمه نرمک چیه دختر؟ دعوا داری با ما؟ نقل و سفره ؟ یکم فاصله بگیر از میکروفون... چند بار چند بار خوندی؟ ولی طنز قشنگی بود بین این همه دکلمه! باور کن درست حسابی بخونی خیلی خوب می شه ها!

(6) آهنگ پس زمینه رو یه نفر چه عجب فقط پیانو انتخاب نکرده با گام های سنتور/ شبیه عود داره شروع می شه.... آهنگ بَنان یه بار کامل می خوام این آهنگ پس زمینه رو گوش بدم... صدای آشنایی از مسابقه قبلی؛ صدای رسا و صاف و تاثیر گذار... با مکث لازم خونده شده.... متن رو جاهایی خیلی قشنگ سوالی خوندن که فکر کنم تا حالا بقیه شرکت کننده ها اون قسمتها رو سوالی نخوندن مثل اینکه دلداری دادن کاملاً قابل درک هست

(7) آهنگ پس زمینه نداره؛ اشکالی نداره سکوت یا یه پس زمینه صداها از شلوغی نامفهوم بیرون (نویزها) از صداهای نامفهوم آهنگ پس زمینه که از یه گوشی دیگه یا کامی پخش می شه بعضاً بهتره چون مانع صدای گوینده نمی شه؛ صدای خاصی دارن، این تن صدا آواز قشنگی می تونه بخونه، مکث خوبی داره، لحن خوندن اخباری رو رعایت کرده، دوس داشتم خوندش رو ، برای بهتر شدن خوندن، کمی نویزها رو کم کنین، دوم شتاب خوندن رو کمی کمتر کنین تا شنونده بتونه حسش کنه محتوای شعر رو.

(8) آهنگ پس زمینه نداره صدایی شبیه موج دریا به گوش می رسه ولی احتمالاً صدای نویز بیرون باشه، صدای پخته، با گستره زیاد، زنانه دوس داشتنی، کمی خش دار و تاثیر گذار، صداشون شبیه خانم مهتاب کرامتی هست، یه جوری خوش به حالِ رو خوندن که آدم یادش می ره حتی آفتاب رو دیده باشه قدرت بیانشون عالیه،" ای دل من ....... و بقیه رو اخباری خوندن" قبل از بیان "گر نکوبی" نفس گیری شون با صدا بود فکر کنم از نظر حرفه ای این نباید شنیده می شد، کیفیت ضبط خود صدا نسبتاً بهتر از بقیه بود ولی نویز صداهای محیط بیرون رو داشت

(9) صدای پس زمینه آهنگ پیانو با صدای جوش و خروش آب، صدای آشنایی از مسابقه قبلی، صدای دخترونه شیطون اثرگذار، مکث های بجا برای جلب توجه شنونده، برگهای بید، رقص باد، اجازه می داد که هی به اون تصویرها برم و تصورش کنم، (دستت مداد اتود بود : ))

(10) پس زمینه پیانو و چهچهه گنجیشکها... صدای شدید فن، صدای بم مردونه، با احساس اما کمی بی تفاوت، رنگ صدای خوب، مکث های بجا، می تونه بیانشون بهتر بشه، بیان رسایی دارن،

(11) صدای پیانو آهنگ پس زمینه، جنب و جوش قبل شروع خوندن، صدای دخترونه با رنگ صدای خاص ، با یه ریتم یکنواخت خوندن.....البته اگه فراز و فرود داشتین و مکث بجا، کمک می کرد بهتر به نظر بیاد اثرتون

(12) آهنگ پس زمینه با مدولاسیون پیانو شروع می شه.... صدای بم مردونه، رنگ صدای خاص، شروع عالی، مصوت ها رو باید بکشین تا خوب ادا بشه، دلداری توو کلام ایشون هم بعد از "ای دل من... " شنیده می شه



دکلمه خانوم ها
اول- شماره 8
دوم- شماره 9
سوم- شماره 7
دکلمه آقایون
اول- شماره 6
دوم- شماره 12

 
آخرین ویرایش:

S A R a d

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
دکلمه های خانم ها:

1- دکلمه شماره 8: صدای دلنشین و بیان تاثیرگذاری دارن. با اینکه موسیقی زمینه نداره اما آهنگی که توی کلامشونه به بهتر شدن فضای دکلمه کمک کرده. حس ابتدای شعر رو خوب منتقل کردن.سرعتشون هم تا قبل از ای دل من ... خوب بود.
2- دکلمه شماره 4: موسیقی انتخابیشون بخاطر قرابتی که با شعر داشت (بهار و عناصر طبیعت) خوب بود. مکث ها و تاکید هاشون هم خوب بود. قسمت ای دریغ از من، ای دریغ از تو... حس دریغ رو کاملا تو کلامشون میشه حس کرد. اگه با شعر ارتباط بیشتری برقرار می کردن کارشون زیباتر هم می شد.
3- دکلمه شماره 11: شعر رو خوب خوندن، مشخصه که تونستن حسش کنن. سرعت خوندنشون هم خوب بود.

*******************************************

دکلمه های آقایان:

1- دکلمه شماره 12: موسیقی انتخابیشون خیلی خوب بود؛ دلهره ای که تو ابتدای این موسیقی هست وقتی با صداشون همراه شده ناخوداگاه حس یک اتفاق در راه ( بهار) رو به شنونده منتقل می کنه. محتوا و منظور شعر رو خوب بیان کردن و پایان بندیشون هم خوب بود. هم حسی خوبی هم با شعر داشتن.
2- دکلمه شماره 10: ایشون خیلی با شعر ارتباط خوبی برقرار کردن. موسیقی و صدای پرنده ها هم کنار صداشون تصویر خوبی تو ذهن شنونده ایجاد میکنه.



یه نکته هم راجع به نظر سنجی بگم:
اگه نظرسنجی امتیازی بشه فک میکنم بهتره. تو این دوره کارا نزدیک به هم بودن و همین تصمیم گیری رو برای انتخاب صددرصدی یه اثر سخت میکنه. از طرفی هم وقتی امتیازی بشه یه سنجش بهتری هم برای کار هر فرد به تنهایی هست. برای دوستانی که از ابتدا تو این مسابقه شرکت کردن امتیازات میتونه روند بهتر شدن یا نشدن کارشونو نشون بده.

ممنون از همگی:gol:
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
اول از همه از نظرات غیر حرفه ای خودم عذر خواهی میکنم و دانش اندکی ک توی این زمینه دارم و نظر شخصی صدای دوستان رو انتخاب میکنم ..
خانم ها :
دکلمه شماره 2 :
شروع آهنگ فوق العاده حس بهارو تازگی رو به من القا کرد و شاد بودن و نوید بهار در تمام طول دکلمه حس میشد و دوست داشتم تا آخر گوش کنم . همین طور اون حس بوییدن رو که اجرا کردن ب نظرم خیلی خوب بود ..مکث ها هم خوب بود.
دکلمه شماره 9:
آهنگ مناسبی داشت و صدای دلنشین و واضحی داره .
دکلمه شماره 4 :
صدای پرندگان خیلی خوب بود و صدای ایشون هم آرامش خاصی داشت ک مناسب دکلمه هست .ارتباط معنایی شعر و آهنگ و سکوت و مکث نسبتا خوبی داشتن .



آقایان :
دکلمه شماره 12:
ارتباط خوب معنای شعر با آهنگ بسیار خوب بود و صدای خواننده و لحن اون ارتباط خوبی با هم داره.
دکلمه شماره 6 :
آهنگ طلوع طلایی پیانو استاد معروفی حس آرامش و خوبی رو نوید میده که خوبی در راه است . مکث ها و تکرار هایی ک بعضی جاها ب کار بردن به نظرم فوق العاده بود ..
سخت بود بین این دو دکلمه انتخاب کنم کدوم رو اول بزنم ..





***از تمامی دوستان خوبم که وقت گذاشتن و صدای خوبشون رو برای ما فرستادن تشکر میکنم. :w30:
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
من ی پیشنهاد داشتم:
اینکه دوستان لطف کنند همراه با فایل دکلمه شون فایل موسیقی متن رو هم بفرستند و یا حداقل ، نام اثر و نوازنده رو معرفی کنند.
اینطوری با آثار شاخص موسیقی بی کلام جهان هم میتونیم آشنا بشیم
و هر موسیقی که دوست داشتیم رو دانلود و استفاده کنیم.
ممنونم :gol:
 

modir banoo

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام:gol:
راستش نمی تونم خیلی حرفه ای نظر بدم، بیشتر سعی می کنم از رو حسی که بهم منتقل میشه دکلمه روانتخاب کنم و رای بدم
پیشاپیش عذرخواهی می کنم بابت نظرات غیر حرفه ایم :gol:



خانم ها:


دکلمه 2 : بین دکلمه های خانوما این یکی فوق العاده بود، واقعا حس خوبی رو به آدم القا می کرد، مخصوصا اونجاهایی که با خنده بیان می کردن جمله رو و یا اون قسمت بوییدن وقت گفتن عطر نرگس، موسیقی خوبی انتخاب شده بود که با طرز خوندنشون همخونی داشت، صدای بسیار واضح و رسا...خلاصه که خیلی دوسش داشتم

دکلمه 8 : صدای شما هم حس خوبی داره، با این که اهنگی نداشتید اما با صدا و حستون تونستید به خوبی با شنونده ارتباط برقرار کنید

دکلمه 11 : صداتون یه غم خاصی داشت، حس خوبی رو تونست منتقل کنه


آقایون:

دکلمه 6 : این یکی تـــــــک بود، ازتون یه کار دیگه هم تو یه تاپیک دیگه شنیده بودم، اونو که گوش می کردم نزدیک بود اشکم در بیاد، جدا از صدای زیباتون، حقیقتا موسیقی های زیبایی برای زمینه صداتون انتخاب می کنید، برای این کار هم موسیقی بسیار زیبایی انتخاب کردین، صدای گیرایی دارین، حس خوبی داره صداتون و برای حس و حال الان که از شب نیمی گذشته بسیار عالیه، حس می کنم مجری یه برنامه رادیویی داره می خونتش، صداتون خیلی قشنگ و رادیوییه، از این بابت تبریک میگم بهتون :gol:

دکلمه 12 : صدای آرومی داشتن که با آهنگ هماهنگ بود، به موقع شروع کردن، به جا مکث داشتن و با آهنگ قشنگی شعرو می خوندن
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
با سلام
دوستان ببخشید نظرهای من غیر حرفه ایه،چون در زمینه این هنر من علم و آگاهی کمی دارم...شرکت کردم تا با شرکت کردنم از زحماتتون تشکر کنم.


یه نگاهی کنیم با هم؟

صدای شماره 1
1- کیفیت صداتون پایینه 2- تُن صداتون یکنواخته و گاهی نمیشه فهمید متنو 3- ریتم و انتقاله احساس اتونم خوب در اومده
4-قسمته(ای دل من)خیلی عادی بود...آفرین 5- تسلطه بر شعر و آهنگ و ریتم اتونم عادی بود


صدای شماره 2
1- اولش کیفت بد بود،بعد از شروع خوند اتون،یهو عالی شد 2- تُن صداتون با موزیک همخونی داشت...آفرین 3- انتقاله حس اتون عالی بود،اون (بو کردن) رو دوس داشتم
4- قدرته بیان اتون خوب بود 5- تسلط اتون بر ریتم و موزیک و آرامش اتون گاهی خعلی خوب شده 6- نفس بندی و محله نفس گرفتن اتونم خوب بود...فک کنم شما اول میشد

صدای شماره 3
1- کیفیت ضعیف 2- تُن صدا یکنواخت و گاهی غیر قابل فهم 3- چرا فقط لغت های آخره مصرع رو میکشید؟احساس کردم عجله دارین
4- ریتم و موزیکه شما هم عالی بود 5- تسلطه شعری و آرامش که لازمه دکلمه هست رو هم خوب انجام دادین 6- آخرش؟برای آخرش برنامه خاصی نداشتین؟15 ثانیه؟

صدای شماره 4
1- شروع و کیفیت خوب بود ..آفرین 2- تُن صداتونم خوب ضبط کردین،قابل فهمه 3- موزیک اتون قوی نیست،ولی طبیعت ایده خوبیه(بهار)
4- صداتون فقط یه خورده یک نواخت بود،شنونده دوس داره اتفاق رو از صداتون حس کنه...یکم بالا و پایین کنید..5- تسلط به متن و احساس خوب 6- در مجوع منتخب شدین

صدای شماره 5
1-خواهره من دنبالت کردن؟ 2- خوب 2 بار قبلش از رو متن بخون یکم مسلط بشی:cool: 3- یکم هم ولووومه صداتونو پایین بیارین
4-بدونه موزیک بهتره صداتون،استعداد دارین 5- ریتم مشخص ندارین انگار...

صدای شماره 6
1-بین آقایون ایشون از همه بهتر بود و منتخبه من هستند و فک کنم بین ایشون و خانم شماره 2 رقابته سنگینی باشه؟
2-آهنگ و ریتم و بیان و انتقاله احساس نشون میده که حسابی روش کار کردین عالی بود
3-تُن صدا ههم که عالی 4- پرچم هم دسته شما باشه تا روزه اخره مسابقه

صدای شماره 7
1- ریتم و آهنگ رو خوب در اوردین...افرین 2- یکم بچرخونید(نغمه شووووق پرستوها)رد نشید از این قسمت ها به سادگی
3-تُن صدا هم که خوب و ریتم هم مناسبه شعره 4- انتقاله مطلب اتون خوب بود،شما میتونید ادامه بدین،استعدادی هستین و من به شما هم رأی میدم

صدای شماره 8
1-حاج خانم از شما گذشته:Dدی...شوخی کردم،عالی بود...2-عجله نکنید،وقتی دکلمه خوب در میاد که از اول به فکره پایان نباشیم...آروم..روی ریتم و موزیک..
3-با آروم خوندن شنونده لغت رو میفهمه و میره لغته بعدی...روی احساس اش تأثیر میذاره..4- معذرت میخوام بابت شوخی..شاد باشید

صدای شماره 9
1-هماهنگی ها،صدا و موزیک،ریتم و تُن صداتون خیلی خوب بود..آفرین 2- شما موزیک زیاد گوش میدید،مشخص بود الگوتون هم خیلی قوی بوده
3-ولی فقط گاهی مکث هاتون حاله آدمو میگیره(نغمه شوق پرستوهای شاد)یه مکث کافیه دیگه....3 تا واقعن حوصله سر ببره
4-شما طولانی ترین mp3 رو داشتین،کوتاه ترش کنید،تا حوصله سر نره...5- در مجموع شما هم منتخبه من هستین..شا دباشین

صدای شماره 10
1- صداتون خوب بود 2- مکث هاتون و بیان اتون هم عالی بود و میتونید احساسه شعر رو خوب بیان کنید
3-بدون موزیک بخونید،چه عیبی داره،اتفان بهترم میشه 4-تسلطه شعری و معنا و ریتم هم خوب بود و دومین آقای منتخب شما هستین

صدای شماره 11
1-ریتم خوب موزیک مناسب تن صدای خوب،دست به دسته هم دادن تا کاراتون خوب بشه 2-انتقاله احساس عالی
3-این قسمته(ای دریغ)خیلی خوب شده...تبریک میگم 4-آخرش گریه کرین؟تُن صداتون میتونه به شنونده اینجوری نشون بده...بازم آفرین و انتخاب شدین


و اعلام نتیجه...

آقایون:
شماره 6
شماره 10


خانمها
شماره 2
شماره 11
شماره 9



شماره 12 باز نشد...دوستان لطف کنن با فرمت mp3 فایل هاشونو ارسال کننن:)
ببخشین کلن...ولی از همه تشکر میکنم ممنون

من باز خواهشم گشت برای ویرایش:)
 
آخرین ویرایش:

MaRaL.arch

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
سلام
ممنونم از مدیریت تالار و همینطور فاطی عزیز بابت برگزاری مسابقه
همینطور از شرکت کننده ها و نیز نقادان محترم ک نظراتشون خیلی خوب و جامع و مفید بود

گفتنی ها گفته شده. فقط دوتا نکته:
1. با نظر ستایش عزیز مبنی بر قراردادن نام اثر موسیقی استفاده شده بشدت(!) موافقم : )
2. دکلمه 12 رو با نرم افزار km player میتونید گوش کنید

با احترام و تقدیر از تمام شرکت کننده های عزیز
نظر من:

خانوم ها
اول- شماره 8
دوم- شماره 9
سوم- شماره 7
و آقایون
اول- شماره 6
دوم- شماره 12

 
آخرین ویرایش:

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مردان

شماره 12

خوب و روان بود

شماره 6

موزیک متن خوب و روان میخونه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بانوان

شماره 1

صدا خیلی ضعیف بود ولی با احساس و خوب بود

شماره 7

خوب و آرام میخوند

شماره 8

آرامش در صدا



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا هر کی مقام آورد به مسابقات برون مرزی اعزام نمیشه؟
 

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
با سلام خدمت همه دوستان عزیز و خدا قوت :gol:

1. روان و با احساس بود. اگر صدا هم رسا بود بی شک دلنشین تر بود.
2. انرژی خاصی دریافت کردم .. فن بیان بالا. رادیویی بود. ادم باید این دکلمه رو اول صبح از رادیو گوش بده و لذت ببره.
3. قسمت های زیادی از متن رو زیادی میکشیدید که خیلی جالب نشده بود. ولی ارامش بخش بود. ممنون.
4. اهنگ پس زمینه بسیار زیبا انتخاب شده بود. ناگاه حس کردم دارم یه برنامه تلویزیونی میبینم وسط دل طبیعت. همه چیز بسیار متناسب بود. ممنونم.
5. به کجا چنین شتابان! از اول تا اخر لبخند رو به من بخشیدید. واقعا کِیف کردم.
6. فقط میتونم بگم لذت بردم.
7. خیلی ارامش بخش بود .. دلمان گرفت .. ممنون.
8. پر احساس و با ظرافت. ولی حس کردم اخرش دیگه خسته شدید. ممنون.
9. انتخاب یک اهنگ زیبا واقعا تاثیرگذاره. ولی اگر روان تر میخوندید خود اهنگ با صدای شما هم خوانی پیدا میکرد.. مکس هاتون یکم زیاد بود .. شاید با کشیدن صداتون میشد از این مکس ها پرهیز کرد!
10. این دکلمه ها اگر با کیفیت ضبط میشد بسیار عالی میشدن. خیلی لذت بردم.
11. خیلی خوب بود .. تفاوت خاصی داشت. ممنون.
12. صداتون یکم منو یاد مرحوم خسروشکیبایی انداخت.. خیلی زیبا و فوق العاده..


سخته بخوایم از این کارهای زیبای دوستان چندتا رو انتخاب کنیم. اگر تعدادی رو هم نام میبریم دلیل بر انکار خوبی اثار بقیه دوستان نیست.
دکلمه ی خانوم ها:
1.دکلمه شماره 2
2.دکلمه شماره 11
3. دکلمه شماره 1​
دکلمه آقایان:
1. دکلمه ی شماره 6
2. دکلمه ی شماره 12​

خوش به حال روزگار .. .. .
 
آخرین ویرایش:

رجایی اشکان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با سلام و خسته نباشید به ویژه مدیر محترم تالار هنر
من هم مثل خیلی از دوستان نظراتم بر اساس حسی که منتقل میشه از طرف خواننده بیان شده بخاطر همین امیدوارم دوستان بذ این حقیر خرده نگیرند اگر خیلی غیرحرفه ای نظر دادم .

آقایان:دکلمه 12 زیبایی و دلنشین بودن جنس صدا

دکلمه 10
استرس و تونیشن هماهنگ و موزون

بانوان:
دکلمه 8
شیوایی کلام و ارتباط با شنونده

دکلمه 9
انتخاب تم مناسب پس زمینه

دکلمه 7

همینطوری به دلم بدجور نشست

 

starlet.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

سلام.
از بین خانوما:
شماره دو خیلی ب دلم نشست.خیلی با حس بود و آهنگشم خوب بود.(فوق العاده زیبا)
شماره چهار..صدای اون پرنده ها منو برد ب جنگلای شمال هیییییی.صداشم قشنگ بود.
شماره
پنج
هم بخاطر اینکه فوق العاده باحال بود.یاد دوران دبستانم افتادم که سر صف بعضیا شعر میخوندن.مرسی از اینکه روحمو شاد کردی.نرمه نرمک


از بین آقایون:
هم شماره ی شش عالی بود.چند بار گوشش دادم.صدای عالی داشتن.حس خوب و انتخاب آهنگ مناسب.(فوق العاده زیبا)
دکلمه شماره ده هم خوب بود..آهنگش دلنشین و آرامش بخش بود.

و متاسفانه شماره ی دوازده هم مشکل داشت باز نشد برام
با تشکر از همه ی عزیزانی که زحمت کشیدن واسه مسابقه.
بی زحمت دست آخر اگه میشه معرفی کنین کدوم دکلمه واسه کی بود.ممنون

 
آخرین ویرایش:

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شماره 5 رو تو رو خدااااااااااااا برنده اعلام کنین.اگه نشه فک کنم همه رو به گلوله میبنده.اصلا معلومه با هیشکی شوخی نداره:surprised:
.
.
شماره 6 خوب بود در بین اقایون.از همه بهتر بود
شماره 9 طراوت نداشت.
شماره 1 خوب بود
از فرم خوندن شماره 4 خوشم نیومد.انتخاب موسیقیش هم به نظرم مناسب نبود...ولی صدایی خوبی برای مجری گری داره
نفر 7 هم ی غم و اندوهی تو صداش بود.بغض داشت انگار که نمیدونم مصنوعی بود یا صداشون واقعا اینجوریه
نفر 2 خوب بود.خیلی خوب خوندن...اهنگش هم خوب بود
نفر 3 هم زیاد خوب نبود.ی خرده نتونست جمعش کنه.باید راحت تر میخوند به نظرم.
نفر 11 هم خوب بود واقعا.صداش خوب واضح بود تو موسیقی، چیزی که ضعف در بعضی دوستان بود
نفر 10 حرف "ک" رو جور خاصی تلفظ میکردن.فک کنم از غرب کشور بودن....بد نبود در کل....ی خرده حسش رو بیشتر میکردی رفیق
فایل نفر 12 باز نمیشه
صدای نفر 8 به نظرم شبیه روناک یونسی بود (بازیگر).خوب بودن ایشون هم


چرا مال بعضیا صداشون توی اهنگ گم میشه؟!!! یعنی به نظرم اهنگ باید یجور پس زمینه باشه نه اینکه خودش قالب اصلی باشه که صدای اون ته تهاش بیاد!
.
.
کلا خانما بهتر از اقایون بودن
.
.
انتخابای من:

اقایون: 6 و 10

خانم ها: 2 و 11 و 8
 

Rah Pardaz

همکار مدیر تالار مهندسی عمران متخصص راهداری
کاربر ممتاز

آقایون:
:gol:
1- دکلمه شماره 6...........> دلیل> بسیار عالی ...... هم موسیقی متن و هم تلفظ عالی ایشان ......
2- دکلمه شماره 12
.........> دلیل> خوب ..... موسیقی متن ... تلفظ خوب ........


خانم ها:
:gol:
1- دکلمه شماره 2.........> دلیل> بسیار عالی ..... تلفظ شده بود و کیفیت فایل تهیه شده با آهنگ هم خوب بود.
2-دکله شماره 7...........
> دلیل> تلفظ بسیار خوب ..... آرامش در خواندن .... و کیفیت مناسب
3- دکلمه شماره 8
.........> دلیل>تلفظ خوب .........القای آرامش در شنونده


 

fati24

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
با سلام...دکلمه شماره دوازده مشکلی نداره و بچه هایی که نتونستن گوش بدن میتونن با برنامه km player صداشون رو بشنون...
من اینجا دوباره دکلمه شماره دوازده رو میذارم امیدوارم دوستانی که نتونستن صداشون رو بشنون موفق بشن..
http://s3.picofile.com/file/8188574876/deklame_shomare_12_.amr.html
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با سلام...دکلمه شماره دوازده مشکلی نداره و بچه هایی که نتونستن گوش بدن میتونن با برنامه km player صداشون رو بشنون...
من اینجا دوباره دکلمه شماره دوازده رو میذارم امیدوارم دوستانی که نتونستن صداشون رو بشنون موفق بشن..
http://s3.picofile.com/file/8188574876/deklame_shomare_12_.amr.html
والا برا من که خرابه.هم این فایل هم فایل قبلی.با کا ام هم باز میکنم
با ویندوز مدیا پلیر هم باز نمیشه
 

fati24

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
والا برا من که خرابه.هم این فایل هم فایل قبلی.با کا ام هم باز میکنم
با ویندوز مدیا پلیر هم باز نمیشه

با vlc media player باز کنید حتما باز میشه...برای من تو هر سه تاش باز میشه...
واقعا نمیدونم مشکل کجاست!!!!!!!
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان برای دانلود دکلمه شماره 12 از لینک زیر استفاده کنن، لینک دانلودش رو به صورت mp3 قرار دادم:
http://s3.picofile.com/file/8188630426/12_deklame_shomare_12_.mp3.html

صدای خودته اره داداش؟ اقا دیگه لو دادی رفت:D
.
.
دوستان این لینک درسته...اینو دانلود کنین
.
.
عالی بود...بیگ لایک.....
اقا پس من به جای اقای شماره 10، ایشون رو انتخاب میکنم...پس شد اقایان 6 و 12
 

.6.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام تذکری یکی از دوستان داد. نظرم کامل نبوده پس کاملش میکنم
آقایون: شماره 6
شماره 12

خانم ها: شماره 2
شماره 11
شماره 1
اگه میتونستم واسه اقایون دکلمه شماره 3 رو هم انتخاب میکردم.
 

fati24

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
تمدید نظرسنجی مسابقه دکلمه شماره 3 باشگاه مهندسان ایران

تمدید نظرسنجی مسابقه دکلمه شماره 3 باشگاه مهندسان ایران

با سلام به همه دوستان خوبم...
نظرسنجی دکلمه شماره 3 باشگاه مهندسان ایران به مدت دو روز تا تاریخ 29 اردیبهشت 94 تمدید شد...
از منتقدای عزیز میخوایم که نظراتشون رو تا این تاریخ به ما اعلام کنند..
با تشکر:gol:
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
ممنون از دعوتتون:gol:

نظر بنده فقط سلیقه ی شخصی هستش و من تخصص و صلاحیت برای داوری گویندگی ندارم.

خانم های شماره 1-4-2 از صدایی شفاف،فورته و با احساس برخوردار هستند.

آقای شماره 6 از نظر جنس و حجم صدا ، از آقایون دیگر متمایز هستن و از صدای زیبا و اجرای بهتری برخوردارن.

برای همه ی دوستان عزیز که وقت گذاشتن و برنامه رو با زحمت اجرا کردن و فایل ها رو فرستادن،آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.:gol::gol::gol:

مشکل بزرگی که نظر بنده رو جلب کرد،متن دکلمه بود که بسیار ویرگول داشت و گوینده به ناچار باید مکث های متعدد می کرد تا بتونه کلام رو درست ادا کنه
و این برای گویندگان حرفه ای مناسب بود که بتونن هر مکثی رو با لحن و فیگورهای خاص صدا ادا کنن و برای مسابقاتی در این سطح،این متن انتخاب مناسبی نبود.

همگی خسته نباشد:)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا