نصب , راه اندازی و سرویس یونیت دانپزشکی

hassan_niazy

مدیر بازنشسته
با سلام
یکی از مواردی که کمتر گیرم اومده ، راهنمای خوبی برای نصب و راه اندازی یونیتهای دندانپزشکی هستش . یک دلیلش هم سادگی کار با اونهاست .
فایل ضمیمه ، یک منوال کامل برای یکی از یونیتهای دندانپزشکی داخلی هست که از سایت شرکت سازنده دانلودش کردم . کلا مطالب مفیدی داره که می تونه با توجه به شباهت ساختاری ، در مورد دیگر یونیتها هم تا حد زیادی راه گشا باشه . فقط نمی دونم چرا به زبان انگلیسیه
 

پیوست ها

  • Manual-narsis-Eng.pdf
    1,018.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

elahe.20

عضو جدید
عالی بود .لطفا ادامه بدین.با این کار به صورت تصویری با اجزای دستگاهها و قطعات الکترونیکی اونا آشنا میشیم.
 

A30@MP

عضو جدید
ممنوننننننننننننننننن مهندس
واقعا عالی بود مهندسیت مبارک وبرکت برا زندگیتون باشه
اگر برا بقیه دستگاها هم این کارو بکنید عالی میشه .
سال خیلی خوبی داشته باشید.
 

رضافیروزیان

عضو جدید
باسلام
بنده فیروزیان هستم بنیانگذار رشته تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور که از سال 1362 تو این زمینه مشغول بکار هستم فایل شما مربوط به یک دستگاه یونیت وصندلی چینی ایرانی روسی بوده که در یک برهه توسط مهندس عاصی اسمبل میگشته و هم اکنون نیز این شرکت در کار واردات بسر میبرد از اینکه چرا فایل به زبان انگلیسی است چون در آن زمان هیچکدام از کارکنان آن شرکت زبان انگلیسی نمیدانستند که کاتولوگ را ترجمه کنند. در صورت هرگونه سئوالی در خدمت شما هستم. ضمنا لازم بذکر است که فقط ساختار اسکلت دستگاه شبیه همه دستگاهها میباشد وقسمتهای دیگر مثل کراشوار، کاپ فیلر ، ساکشن ، چراغ ، سیستمهای کنترل و راه انداز دستگاه کاملا متفاوت میباشد.
 
آخرین ویرایش:

hossein souri

عضو جدید
درباره یونیت

درباره یونیت

آقای فیروزیان لطفا کپی مدرک خودتونو بزارید ما ببینیم.تا جایی که من اطلاع دارم اساتید زیادی تو این کار بودن که کاملا به زبان انگلیسی مسلط بودن.الانم بنده افتخار همکاری باهاشونو دارم.با تشکر سوری.
 

hossein souri

عضو جدید
درباره یونیت

درباره یونیت

لطفا دوستانی که اسم قطعات واجزای یونیتو نمیدونن لطفا از خودشون اسم نزارن رو قطعات واجزای یونیت.مثلا یکی از دوستان به لوله لیوان پر کن گفته بودن دوش اب.بزارید دوستان استفاده درست بکنن.با تشکر سوری.
 

hossein souri

عضو جدید
اقای مهنددددس اقای مهندس عاصی فوق لیسانس ساخت وتولید از انگلستان هستند .شما چطور میفرمایید که کسی به زبان انگلیسی مسلط نبود.توصیح بدین لطفا
 

رضافیروزیان

عضو جدید
آقای فیروزیان لطفا کپی مدرک خودتونو بزارید ما ببینیم.تا جایی که من اطلاع دارم اساتید زیادی تو این کار بودن که کاملا به زبان انگلیسی مسلط بودن.الانم بنده افتخار همکاری باهاشونو دارم.با تشکر سوری

باسلام
بنده بیش از 26 ساله ، که در سازمان آموزش فنی و حرفه ایی بعنوان مربی مشغول بکار میباشم و از سال 1362 با شرکتهای مختلف در زمینه تجهیزات دندانپژشکی ارتباط دارم اگر صرف مدرک ، دلیل بر حقانیت گفته های من باشد با مراجعه به سایت آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور می توانید مدارک دوره هایی که گذراندم را مشاهده کنید. ضمنا من هیچ دلیلی نمیبینم که با شما سر مدرک بحث کنم شما به مدارک استاتیدخود افتخار کنید.
اگر زمانی خواستید از کشور خارج شوید و مدرک فنی وحرفه ایی خواستید در خدمت شما هستم
 

Similar threads

بالا