نسخه فارسی مرورگر موبایل UC Browser

Mobile2222

عضو جدید
سرانجام پس از مدتها انتظار، شرکت معظم UCWeb نسخه‌ی جدید مرورگر تلفن همراه مبتنی بر جاوای خود را، به زبان پارسی عرضه کرد. در این مقاله، موارد جدیدی که به این مرورگر اضافه شده را با هم بررسی خواهیم کرد.




به عنوان نخستین هدیه به ایرانیان، مرورگر UC ابری برای جاوا از رابط کاربری شبیه به گوشی تلفن همراه هوشمند بهره می گیرد. با مرورگر بهینه شده UC ابری برای جاوا، کاربران جاوا نه تنها می توانند سرعت بیشتری را تجربه کنند بلکه قادر خواهند بود عملکردهای هوشمند زیادی را به راحتی و شبیه به تلفنهای هوشمند انجام دهند.مرورگر UC یک مرورگر رایگان موبایل است که بیش از 300 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور جهان دارد. طراحی شگفت انگیز و عملکرد عالی آن حدود 5 میلیون کاربر را در ایران مجذوب خود ساخته است. از آنجا که مرورگر UC نیاز ایرانیان به مرور صفحات وب را به خوبی تامین می کند، کاربران ایرانی بسیار از آن سخن می گویند و سرعت بالا، صرفه جویی ترافیک و مدیریت دانلود عالی آن را تحسین می کنند. اکنون، برای ارایه تجربه کاربری بهتر به ایرانیان اولین ویرایش مرورگر UC به زبان پارسی یعنی مرورگر UC ابری برای جاوا عرضه می شود. این ویرایش خاص با ویژگیهای جدید و متعددی که دارد نشانه احترام شرکت UC به ایران و ایرانیان است...
رابط کاربر و منوهای جدید و بهینه شده. گرچه در نگاه اول برای کسانی که مدتهاست به رابط کاربر قبلی عادت کرده‌اند کمی سخت و گیج کننده باشد، اما بعد از مدتی که به نسخه جدید عادت کنید، متوجه خواهید شد که رابط کاربر و منوی جدید به شکل قابل توجهی نیاز های شما را بهتر برآورده خواهند کرد. بخصوص رابط جدید تمام صفحه ای که برای گوشی های لمسی طراحی شده که کاملاً با رابط کاربر معمولی متفاوت است.
1- رابط کاربر بهینه شده
اما بجز اضافه شدن امکان چند زبانه، چه تغییرات فنی جدیدی در مرورگر رخ داده؟
طبیعتاً اولین تغییر بزرگ UC Browser چند زبانه شدن آن است. بخصوص که زبان پارسی هم در بین آنها باشد. هر زمان که بخواهید، میتوانید زبان مرورگر را عوض کنید. مثلا از انگلیسی به پارسی یا بلعکس. پس از اجرای مجدد مرورگر، فایل زبان مورد نظر شما دانلود میشود و میتوانید از آن استفاده کنید.



نمایی از رابط کاربری لمسی در سمت چپ و رابط جدید جاوا در سمت راست



2- متدهای ورودی بهینه شده​



امکانات کپی و پیست به شدت بهبود یافته. میتوانید متنی را درون صفحه‌ای که در حال خواندن آن هستید انتخاب و کپی کنید، و در قسمتی دیگر آن را پیست کنید. همینطور کیبورد مخصوص برای گوشی های لمسی هم به این امکانات ورودی اضافه شده.



نمایی از صفحه‌ی جدید مخصوص تایپ گوشی های لمسی



3- امکان تنظیم روشنایی تصویر​



در نسخه های گذشته، تنها امکانی که برای کم کردن روشنایی مرورگر وجود داشت، مثلا برای وب‌گردی در محیط های تاریک یا در شب، استفاده از پوسته‌ی مخصوص شب در برنامه بود. اما در نسخه 8.5 به بعد، میتوانید میزان روشنایی تصویر را به میزان دلخواه خود کم یا زیاد کنید و تجربه بهتری از مرور صفحات وب بدست آورید.


نمایی از برنامه پس از کم کردن روشنایی به 40%



4- پشتیبانی از اشتراک کردن تصاویر در فیس‌بوک​



یکی از کمبود هایی که در نسخه های گذشته حس میشد، امکان Share کردن تصاویر در فیس‌بوک بود. امکانی که در این نسخه به راحتی یک کلیک کردن اضافه شده و میتوانید به راحتی عکس هایی که در همه جای وب مشاهده میکنید، با دوستان و خانواده خود در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.​



در مقاله های قبلی این سایت، میتوانید اطلاعات کاملی در مورد این مرورگر بیابید، اما بطور کلی، UC Browser بهترین و سریعترین مرورگر حال حاضر برای ، آیفون، سیمبین، جاوا و ویندوز موبایل است که بصورت کاملاً رایگان میتوان از آن استفاده کرد. این مرورگر، از 3000 گوشی مختلف و 200 شرکت سازنده گوشی های همراه، پشتیبانی میکند و بیش از 300 میلیون کاربر در 150 کشور مختلف دارد که روز به روز به تعداد آنها افزوده میشود. این مرورگر دارای امکانات و قابلیت های بیشماری را داراست نظیر پشتیبانی مرور اینترنت بصورت چند سربرگی با قابلیت تنظیمات تخصصی مثل فشرده سازی تصاویر، پشتیبانی از پوسته های مختلف، امکان ارسال پیامک و برقراری تماس داخل خود برنامه(برای گوشی هایی که امکان کمینه کردن برنامه ها را ندارند)، استفاده از پراکسی سرور و غیره. در این برنامه، تنظیمات و ویژگی های پیشرفته ای قرار داده شده، که با استفاده از آنها میتوانید تا 90% از هزینه اینترنت خودتان کم کنید.
در انتها باید ذکر کنیم، پشتیبانی از زبان های دیگر علی‌الخصوص زبان عزیز پارسی، به تازگی به قابلیت های UC Browser اضافه شده و ممکن است هنگام استفاده از این مرورگر، مشکلاتی را تجربه کنید. امیدواریم با گزارش کاربران پارسی زبان و ارائه پشتیبانی بهتر، این مرورگر بهتر از گذشته در خدمت پارسی زبان های عزیز باشد.
دریافت نسخه 8.5 جاوا با لینک مستقیم | لینک کمک
ندارد.
حجم:
520 کیلوبایت


منبع : Ps-army.com
 

Similar threads

بالا