نسخه جدید Chrome برای Mac و لینوکس عرضه می‌شود

majmaj

عضو جدید
شرکت گوگل که نشانه‌هايي را از توسعه مرورگر اينترنتي خود موسوم به Chrome نشان داده بود، روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد نسخه جديد اين مرورگر را که با سيستم‌هاي عامل Mac OS X و Linux سازگاري دارد، در نيمه نخست سال جاري ميلادي عرضه کند.

گوگل طي هفته گذشته نسخه جديدي از اين مرورگر اينترنتي را عرضه کرد که در آن به يکي از بيشترين خواسته‌هاي کاربران پاسخ گفته شده است: گسترش.
شرکت گوگل در حال حاضر اميدهاي فراواني به Chrome دارد و به طور خاص، اميدوار است از نظر اجرا اين نرم‌افزار را تقويت کند. به طور کلي افزايش سرعت گشت و گذارهاي اينترنتي و تقويت ابزارها و نرم‌افزارهاي مبتني بر اينترنت اهداف اصلي گوگل در اين زمينه هستند.

هم‌اکنون گوگل در حال مرتفع کردن برخي مشکلات مرورگر Chrome است که مربوط به دسترسي گسترده‌تر براي استفاده از آن مي‌شود.

"بريان راکوسکي"(Brian Rakowski) مدير توليد Chrome اعلام کرد که شرکت گوگل قصد دارد پيش از پايان يافتن نيمه نخست سال جاري ميلادي نسخه جديد اين مرورگر اينترنتي را براي سيستم‌هاي عامل Mac و لينوکس عرضه کند.

او در اين باره توضيح داد: «اين چيزي است که ما هم ‌اکنون اميدوارم آن را عرضه کنيم. براي رسيدن به اين هدف، براي هر دو سيستم‌عامل به صورت يکسان تلاش مي‌کنيم. اين دو سيستم‌عامل از نظر ما براي تلاش و ساخت نسخه جديد مرورگر در يک سطح هستند».
 
بالا