نرم افزار SQL Server

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
دانلود رایگان SQL Server 2008 Enterprise R2 با لینک مستقیم

دانلود رایگان SQL Server 2008 Enterprise R2 با لینک مستقیم

لطف میکنید لینک نصب نرم افزار sql رو برام بذارید
ممنون



دانلود رایگان SQL Server 2008 Enterprise R2 با لینک مستقیم

اهمیت پایگاه های داده در جامعه جهانی به ویژه در کشورهای در حال توسعه همچون ایران بسیار قابل توجه است زیرا اساسا با پیچیدگی هایی سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، فرهنگی موجود به هیچ عنوان بدون بانک های اطلاعاتی قابل ساده سازی و تحلیل نمی باشند . به همین سبب نرم افزار SQL Server 2008 در لیست نرم افزارهای وب سایت پی سی دی قرار گرفت تابدون هیچ گونه نگرانی از لحاظ License به راحتی این نرم افزار مدیریت پایگاه داده ارتباطی را تهیه ، نصب و استفاده نمایند .
در SQL Server 2008 شاهد بهبود هایی اساسی در زمینه هسته دیتابیس SQL Server و همچنین بهبود هایی در رابطه با Analysis Services, Integration Services, Replication, Reporting Services and Service broker هستیم .

بهبود های صورت گرفته در SQL Server 2008 و یا Database Engine Improvements

Backup Compression
همانطور که از اسم این ویژگی بر می آید مربوط به حجم کاهش یافته Backup های SQL Server 2008 می باشد .

Configuration Servers
ویژگی ای جدید برای مدیریت چندین سرور می باشد .

Change Tracking
در حال حاظ SQL Server از طریق Track تغییرات جداول می تواند به Application ها اجازه تغییرات خطی را می دهد که یکی از خصوصیات مورد نیاز برنامه نویسان و توسغه دهندگان سیستمی است که از SQL Server استفاده می نمایند .

Hot Add CPU
این ویژگی اعجاب برانگیز SQL Server 2008 شما را قادر می سازد در حالی که سروری که SQL بر روی آن اجرا می شود را خاموش نمایید و یا از SQL Server 2008 خارج شوید به سرور CPU بیفزایید .
جدول مقایسه ویرایش های مختلف SQL Server 2008 با یکدیگر

همچنین در این نرم افزار به شما امکان استفاده از امکاناتی هم چون :
trigger, View, Stored procedure را داده است و پسوند های XML را نیر ساپورت میکند.

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 1.1 گيگا بايت

دانلود نسخه 64 بيتی با حجم 1.1 گيگابايت

پسورد فايل ها :
www.p30day.com
منبع : www.p30day.com
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
دانلود Microsoft SQL Server Enterprise 2012 - به همراه کرک تست شده

دانلود Microsoft SQL Server Enterprise 2012 - به همراه کرک تست شده

دانلود Microsoft SQL Server Enterprise 2012 - به همراه کرک تست شده



ورژن 2012 نرم افزار بانک اطلاعاتی مایکروسافت یعنی SQL Server یا به اختصار MS SQL منتشر شد. این نسخه سازگاری بیشتری با فناوری کلود پیدا کرده و از امکانات بیشتری برای بازیابی مطالب و داده ها برخوردار است. تسهیل قابلیت انتقال دیتابیس ها از یک سرور به سرور دیگر از جمله دیگر قابلیت های این نسخه تازه است.

ارتقای فناوری نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات از طریق سیستم Change Data Capture که مورد پشتیبانی اوراکل نیز هست و افزایش پشتیبانی از ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات از جمله دیگر قابلیت های این نسخه جدید است.

علاوه بر این برای تسهیل مهاجرت به نسخه جدید ابزاری موسوم به SQL Server Migration Assistant هم در نظر گرفته شده است.


در SQL Server 2012 شاهد بهبود هایی اساسی در زمینه هسته دیتابیس SQL Server و همچنین بهبود هایی در رابطه با Analysis Services, Integration Services, Replication, Reporting Services and Service broker هستیم .

در صورت ناقص دانلود شدن یک قسمت و دریافت پیغام CRC Error در هنگام Extract کردن فایلها، نیازی به دانلود مجدد آن نیست و از طریق Repair کردن در نرم افزار WinRAR می‌توان آن را تعمیر کرد.

دانلود :


پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 
آخرین ویرایش:

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] نرم افزار Microsoft SQL Server 2012 Enterprise

[دانلود] نرم افزار Microsoft SQL Server 2012 Enterprise



| دانلود رایگان معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت بانک های اطلاعاتی و پایگاه داده ها |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Microsoft SQL Server برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصولی از شرکت معروف مایکروسافت می باشد که برای مدیریت بانک های اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این نرم افزار ابزارهای بسیار مختلفی به منظور ایجاد و مدیریت پایگاه داده ها و بانک های اطلاعاتی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها یک بانک عظیم اطلاعاتی ایجاد کنید و بر روی اطلاعات موجود در آن مدیریت نمایید. علاوه بر این یکی از ویژگی های مهم این برنامه امنیت بسیار بالای آن می باشد که سبب شده تا کاربران با خیال راحت از آن برای محافظت از اطلاعات خود استفاده نمایند. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که همه بتوانند از آن استفاده کنند به عنوان مثال برخی از کشورها برای مدیریت بانک های اطلاعاتی محرمانه خود از این نرم افزار بهره میگیرند و همچنین یک کاربر عادی به آسانی میتواند از این برنامه برای مدیریت اطلاعات خود در ویندوز و یا وب سایت شخصی خود استفاده کند. تا به حال مایکروسافت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را منتشر نموده که نسخه 2008iR2 جدید ترین نسخه آن می باشد و در مقایسه با نسخه های قدیمی، امکانات جدیدی به آن اضافه شده و ویژگی های قدیمی برنامه نیز ارتقا یافته است. برخی از ویژگی های این نرم افزار شامل امکان جدید Master Data Services برای مدیریت متمرکز SQL Server های مختلف، بهبود عملکرد هسته Database نرم افزار، امکان جدید Backup Compression به منظور کاهش حجم نسخه پشتیبان اطلاعات، پردازش تا 64 پروسه به صورت همزمان، امکان جدید Configuration Servers برای مدیریت چندین سرور، پشتیبانی از فایل های با فرمت XML، بهبود عملکرد قسمت های Analysis Services, Integration Services, Replication, Reporting Services, Service broker و ... می باشد.

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

روش نصب:
پس از دانلود تمام پارتهاي نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (
از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد. همچنین می توانید با کمک درایو مجازی نرم افزار UltraISO نیز اقدام به اجرای فایل ISO نموده و سپس به نصب نرم افزار از داخل درایو مجازی نیز بپردازید.



[h=3]لینک های دانلود
[/h]

 

فاطمه طالبی

کاربر بیش فعال
من ی سیستم خانگی دارم که به شبکه محلی متصل نیست. هرکدوم از اینا رو دانلود کنم میتونم کوئری بسازم وخلاصه کار کنم باش دیگه؟ مشکلی تو این کار پیش نمیاد؟ اخه ی بار ی نسخه ای نصب کردم رو سیستم اصلا نشد باش کار کنم
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
من ی سیستم خانگی دارم که به شبکه محلی متصل نیست. هرکدوم از اینا رو دانلود کنم میتونم کوئری بسازم وخلاصه کار کنم باش دیگه؟ مشکلی تو این کار پیش نمیاد؟ اخه ی بار ی نسخه ای نصب کردم رو سیستم اصلا نشد باش کار کنم

سلام
نیازی به داشتن شبکه نیست. حالت سرور کلاینتی هم کار میکنه. نسخه enterprise از همه کامل تر هست و البته سنگین تر :gol:
 

Similar threads

بالا