نرم افزار msp

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
[FONT=tahoma, verdana, arial, helvetica, sans-serif] [/FONT]نرم افزار : MSP این نرم افزار در زمینه مدیریت و کنترل پروژه مورد

[FONT=tahoma, verdana, arial, helvetica, sans-serif]استفاده قرار می گیرد و برای دانشجویانی که قصد دارند در این حوزه[/FONT]فعالیت کنند بسیار ضروری است
اینم یه فایل پاور پوینت برای توضیحش
http://www.mediafire.com/view/e0hiw471ushnsu1/MSP_software.pptx
 

sarehN

عضو جدید
سلام. وقت بخیر
امکانش هست لینک دانلود این نرم افزار 2007 رو هم بذارید؟؟؟
ممنون میشم
 

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
سلام. وقت بخیر
امکانش هست لینک دانلود این نرم افزار 2007 رو هم بذارید؟؟؟
ممنون میشم

Microsoft Office Project 2007 12.0.4518.1014 از محصولات کاربردی مایکروسافت می‌باشد که به شما برای مدیریت و کنترل پروژه های مختلف و بزرگ کمک می‌کند. امکان مدیریت بر زمان شروع و اتمام یک پروژه با تمامی زیر ساخت‌های آن، ترسیم نمودار و چارت‌هایی مفید از وضعیت پروژه و بسیاری از امکانات دیگری که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد شما را قادر می‌سازد تا کنترل مناسبی از لحاظ زمانی و مالی بر روی پروژه های خود داشته باشید.



دانلود با لينك مستقيم با حجم 179 مگابايت به همراه سریال

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )


*********************************************************************
[h=1]دانلود نرم افزار Microsoft Project 2007[/h]

نرم افزار Microsoft Project 2007 و یا MSP، MSOP یا WinProj یکی از برترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مدیریت و کنترل پروژه در جهان می باشد و توسط مایکروسافت برای کمک به یک مدیر پروژه طراحی شده است. MSP به دلیل راحتی و طراحی ساده مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار به عنوان ابزاری در دست مدیران پروژه می باشد که می توانند از آن به منظور توسعه طرح ها، تفویض منابع به وظایف، رصد میزان پیشرفت امور، پیش بینی و برآورد هزینه ها، پیگیری پیشرفت پروژه بصورت تخمینی و واقعی از نظر زمانی، هزینه ای، منابع و انجام فعالیت ها و … می توان استفاده نمود .
قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Project 2007:
- طرح ریزی موثر برای کارهای مختلف پروژه
- مدیریت موثر منابع
- بالابردن توان کار گروهی و ارتباط موثر تیم پروژه با یکدیگر
- دسترسی آسان و سریع به اطلاعات
- سادگی سازمان دهی داده های موجود
- امکانات گزارش دهی بسیار فوق العاده
- امکانات بودجه ریزی انعطاف پذیر
- امکان استفاده از نمودار های گانت
- امکان Desktop OLAP Cube
- فیلد های سفارشی چند مقداره
- قالب های جدید
- و …

راهنمای دانلود
برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
رمز فایل : www.p30download.com


راهنمای نصب
۱- اقدام به نصب نرم افزار کنید.
۲- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.

لینک های دانلود
حجم: ۲۷۲ مگابایت


 

hassan.h.a

عضو جدید
سلام- من نتونستم هیچ کدوم ازلینک ها رو باز کنم- اگر ممکنه راهنمائیم کنید
با تشکر
 

Similar threads

بالا