نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری

resident2

New member
برخی قابلیت های نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) ماندگار عبارتند از:



مدیریت مشتریان، تامین کنندگان و ...:
مدیریت اطلاعات مشتریان(اشخاص حقیقی و حقوقی)، تامین کنندگان، نمایندگی ها،کارفرماها، پیمانکارها و ...

پیوست فایل به تعداد نامحدود به پرونده مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگی ها، کارفرماها، پیمانکارها و...
جستجوی بسیار سریع اطلاعات



پروژه های بازاریابی و فروش:
ثبت و مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش



مدیریت پیگیری ها:
مدیریت وظایف پرسنل شامل تعریف وظایف، ارجاع وظیفه به سایر کاربران و یادآوری وظایف به کاربران
ثبت سابقه ارتباط با مشتری(تماسهای برقرار شده،جلسات برگزار شده، ارسالات انجام شده شامل ایمیلها، فکسها، نامه ها، نمونه محصولات و ...)



مدیریت بازاریابی و فروش:
مدیریت کالا/خدمت، استعلام قیمت، قیمت گذاری کالا/خدمت
مدیریت پروژه های بازاریابی، فروش و...
ثبت گزارش کار مربوط به هر پروژه



صدور فاکتور و پیش فاکتور فروش:
سوابق خرید مشتریان (صدور پیش فاکتور/فاکتور برای مشتریان به همراه نمونه های قابل چاپ)
تعیین نحوه پرداخت مشتریان به همراه آلارم تاریخ سررسید اقساط و محاسبه مانده حساب مشتریان


انبار:
ورود/خروج کالا به/از انبار/ مرجوعی ها
محاسبه موجودی انبار
ثبت سفارشات تولید


کاربران:
تعریف کاربران
تعیین سطح دسترسی برای کاربران جهت دسترسی به فرمها و عملیاتها
تعیین سطح دسترسی به اطلاعات

ارسالها:
ارسال SMS برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و...
ارسال ایمیل (Email) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...
ارسال فکس (Fax) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...



دریافت ها:
دریافت SMS و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری
دریافت Email و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری


تیکت ها:
قابلیت تعریف و مدیریت تیکت جهت مشکلات و شکایات مطرح شده از سوی مشتریان
قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات و شکایات مشتری



خدمات پس از فروش:
ثبت مشکلات مطرح شده در خصوص کالاها و تجهیزات مورد سرویس

ثبت امانات و قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده مانند تعمیر، گارانتی و ... به همراه هزینه های انجام شده
قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات

کالرآیدی:
نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و مشاهده سابقه ارتباطی با آنها

گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی:
گزارش گیری از اطلاعات مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی ها و ...
گزارش گیری از پرونده ها، ارتباطات ، عملکرد پرسنل، پیش فاکتورها و فاکتورها، ارسالات و ... به صورت لیستی و نموداری(آماری)

امنیت :
پشتیبان گیری زمانبندی شده از اطلاعات نرم افزار
امکان خروجی گرفتن از اطلاعات درکلیه فرمها با فرمت اکسل و ...
استفاده از نرم افزار CRM ماندگار هم در شبکه داخلی و بدون اینترنت میسر است و هم از طریق اینترنت از هر جای دنیا(تحت وب).


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mandegarcrm.com مراجعه فرمایید.
 

Similar threads

بالا