نرم افزار crm و نقش آن در صنایع غذایی

parsvtiger

عضو جدید
نرم افزار CRM در صنایع غذایی کمک می کند تا فرایندهای استاندارد شده و جامعی داشته باشند. تمام اطلاعاتی که در این صنعت بطور جداگانه ذخیره می شدند، اکنون در یک جا نگهداری شده، در نتیجه روند جستجو آسانتر و سریعتر انجام می شود و در نتیجه در وقت و هزینه های شرکت صرفه جویی چشمگیری می شود.

با استفاده ازآین نرم افزار، کارمندان بخش فروش از اطلاعات ذخیره شده بصورت مرکزی بهره می برند و تیم فروش همواره اطلاعات کافی و بروزی داشته و می توانند مستقیماً از دستگاه های تلفن همراه خود به پایگاه داده داخل شرکت دسترسی داشته باشند.
در حقیقت وجود رابط های متفاوتی با سایر سیستم ها، مانند سیستم های ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) یا راه حل های صنعتی، به نرم افزار CRM برای صنایع غذایی این امکان را فراهم می آورد تا با چشم اندازهای سیستم موجود بصورت هماهنگ، یکپارچه سازی شود.

پیش نیازهای تهیه فرایندهای کارآمد و دقیق با استفاده از نرم افزار CRM برای صنایع غذایی:


داشبورد
مدیران و کارمندان بخش صنایع غذایی می توانند، به راحتی داشبورد نرم افزار CRM خود را به گونه ای تنظیم کنند که هر روز با روشن کردن کامپیوتر، لیست کارهای روزانه خود را مشاهده نمایند. در حقیقت شما می توانید صفحه اصلی نرم افزار خود را برای نمایش وظایف روزانه، قرار ملاقات ها و … سفارشی سازی کنید. همچنین می توانید در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری جستجوی پیشرفته ای ایجاد کنید تا از طریق آن بتوان رکوردهای داده ها را بر اساس معیار خاصی فیلتر و نمایش دهد.


مدیریت وظایف
نرم افزار CRM به صنایع غذایی اجازه می دهد تا وظایف خود را بدون هیچ زحمتی مدیریت کنید. شما می توانید این وظایف را به دیگران محول کنید یا می توانید پیگیری هایی در این زمینه برای نظارت بر آن ها ایجاد کنید و تا تکمیل شدن این وظایف آنها را رصد نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از فیلتر پیشرفته وظایف را بر اساس تاریخ سررسید، فرد مسئول و … مرتب و نمایش دهید. ویژگی یادآوری، فرا رسیدن زمان وظایف را به شما اطلاع می دهد.


قرار ملاقات ها
ماژول تقویم در نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا تمام قرار ملاقات ها، رویدادها و تعطیلات را مشاهده و برای آن ها برنامه ریزی نمایید. شما می توانید تمامی موارد فوق را تقویم نرم افزار CRM بصورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه این تقویم را مشاهده نمایید. یک ویژگی بسیار پر کاربرد ماژول تقویم، “تقویم مشترک” می باشد. ماژول تقویم مشترک در نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی بدون اینکه با کارمندان تماس گرفته و آنها را از زمان برگزاری یک جلسه یا قرار ملاقات مطلع سازید، و از طریق نرم افزار CRM برنامه ها را به آنها اطلاع دهید. بعنوان نمونه با استفاده از ماژول تقویم نرم افزار CRM می توانید به سرعت اتاق جلسه های خالی، پروژکتورها یا وسایل مورد نیاز برای برگزاری جلسات را پیدا و آنها را به قرار ملاقات ها اضافه نمایید.


مدیریت اسناد
نرم افزار CRM برای صنایع غذایی این امکان را فراهم می آورد تا اسناد مختلفی ( ورد، اکسل، پی دی اف، ایمیل ، فایل های گرافیکی و …) ایجاد و مدیریت کنید و درنهایت قالب های مورد نظر خود را ایجاد کنید. با استفاده از نرم افزار CRM در صنایع غذایی ، اسناد بر روی کامپیوتر های مختلف ذخیره نشده و بدین ترتیب، کارمندان همواره به اسناد فعلی دسترسی دارند. نکته قابل توجه این است که، این اسناد بصورت مرکزی نگهداری می شوند و می توانند در هر زمان در دسترس تمام اشخاص تعیین شده باشند. ابزار جستجو و فیلتر در نرم افزار CRM می توانند برای فیلتر کردن و یافتن کلیدواژه ها در اسناد استفاده شوند؛ بعنوان مثال، فیلد موضوع یا تاریخی که در یک سند ایجاد شده است.


دسترسی به داده ها از طریق موبایل
نرم افزار های CRM سفارشی سازی شده برای صنایع غذایی مانند پارس ویتایگر، داده ها بین دستگاه های مختلف و سیستم مرکزی همگام سازی شده و در نتیجه شما می توانید با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ خود از مرورگر وب به پایگاه داده مرکزی دسترسی داشته باشید.


پورتال اینترانتی و اطلاعات
با توجه به آنکه پورتال، اطلاعات تمام کارمندان در بخش ها و واحدهای مختلف را به یکدیگر متصل می کند، آخرین اطلاعات در تابلوی اطلاعیه ها ارسال می شود (اخبار، تبلیغ ها، سوالات و …)، یک گردش ایده آل از اطلاعات درون شرکت ایجاد می شود. این پورتال همچنین می تواند به عنوان اکسترانت – یک پلت فرم ارتباطی و اطلاعاتی برای شرکاء، مشتریان و فروشندگان کسب و کار ها استفاده شود.


ویژگی های نرم افزار CRM برای صنایع غذایی
کارخانه ها ،شرکت ها، ارگان ها، سازمان ها، رستوران های زنجیره ای و … که در زمینه صنایع غذایی مشغول به فعالیت می باشند، تنها به مواد اولیه خوب و با کیفیت برای تولید محصولات خود احتیاج ندارند، آنها به بهترین نرم افزار CRM مناسب برای ارتباط با مشتری و تعاملات درون سازمانی خود احتیاج دارند تا میزان فروش را افزایش داده و در نتیجه درآمد و رضایت مشتری بیشتری داشته باشند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا