نرم افزار موبایل آزمون مجازی استخدامی

bmkala

عضو جدید
نرم افزار موبایل آزمون مجازی استخدامی


وبسایت مهندسی پزشکی :: مهندسی زندگی

با توجه به اهمیت بسیار زیاد دروس عمومی در آزمون های استخدامی سیستم آزمونی شامل دروس عمومی: ۱-زبان و ادبیات فارسی
۲- معارف اسلامی ۳- اطلاعات عمومی و مسائل روز ۴- ریاضی و آمار مقدماتی ۵- زبان انگلیسی عمومی ۶- هوش و توانمندی های ذهنی و ۷- فناوری اطلاعات طراحی و تولید شده است. قابلیت ها:دارای بانک اطلاعاتی بسیار قدرتمند شامل بیش از ده هزار سوال عمومی قابلیت آزمون به تفکیک هر بخش – به طور مثال بخش آرایه های ادبی از درس زبان و ادبیات فارسی یا تاریخ ادبیات، املا و نگارش و …- تولید کارنامه هوشمند در طول آزمون امکان ذخیره نتیجه آزمون اعلام تعداد درست و غلط به تفکیک هر بخش شناسایی نقاط ضعف و قوت توانایی تعیین مواد امتحانی و تعداد سوالات هر درس مرور دروس توسط کاربر در طی آزمون های مختلف و متوالی آشنایی با حجم زیادی از سوالات در طول آزمون ها و … آموزش:

آزمون کلی:

جهت شرکت در آزمون ابتدا گزینه آزمون کلی را انتخاب نموده سپس در صفحه آزمون کلی پس از تعیین مواد امتحانی و تعداد سوالات ، دکمه شروع آزمون را انتخاب نمایید. پس از این مرحله سوالات آزمون برای کاربر قابل مشاهده می باشد و کاربر پس از مطالعه دقیق متن سوالات و گزینه های آن از قسمت پاسخنامه اقدام به انتخاب گزینه مورد نظر می نماید.

*** لازم به ذکر است که در انتخاب گزینه مورد نظر نهایت دقت را داشته باشید زیرا سیستم بلافاصله پس از انتخاب، درست یا غلط بودن گزینه مورد نظر را مشخص می نماید و اجازه پاک کردن پاسخنامه را به کاربر نمی دهد، پس لطفا بعد از اطمینان کامل اقدام به انتخاب نمایید*** جهت مشاهده سوال بعدی از دکمه سوال بعدی و جهت نمایش کارنامه از دکمه کارنامه کلی استفاده نمایید. زمانی که به آخرین سوال رسیدید دکمه ذخیره کارنامه ظاهر می شود که در صورت تمایل به ذخیره کارنامه می توانید کارنامه آزمون برگزار شده را ذخیره نمایید آزمون به تفکیک هر بخش:

از طریق این قسمت می توانید در یک بخش خاص آزمون را برگزار کنید، به طور مثال بخش آرایه های ادبی از مواد امتحانی زبان و ادبیات فارسی. نمایش کارنامه:

با استفاده از این گزینه کارنامه هایی که در قسمت آزمون کلی ذخیره نموده اید را می توانید مشاهده نمایید.
نرم افزار موبایل آزمون مجازی استخدامی


وبسایت مهندسی پزشکی :: مهندسی زندگی
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
reza_19933 پروژه(نرم افزار های تخصصی فرایند های غشایی) مهندسی پزشكی 3

Similar threads

بالا