نرم افزار مدیریت استناد و ارجاع علمی EndNote + راهنمای کامل

ceramic.blog

عضو جدید

نرم افزار Endnote یکی از جامع ترین نرم افزارهای مدیریت ارجاع و استناد در پژوهش و مطالعه است. این نرم افزار کاربردی که توسط شرکت Thomson تهیه و ارائه شده است در موضوع مدیریت مستندات، نگارش مقالات علمی و انتشار مقالات بر اساس استانداردهای ناشرین مختلف به پژوهشگران کمک می کند.

آشنایی با این برنامه و استفاده از آن در نگارش پایان نامه ها، بسیار حیاتی و کمک کننده است. علاوه بر این استانداردهای ارجاع و تفاوت های بین آنها براساس کشور نشردهنده، می تواند در نگارش مقالات بین المللی راهگشا باشد.

کاربرد دیگر در استفاده ی از این نرم افزار، کمک به دسته بندی مطالب مراجع است. افزون بر این، import یا ورود اطلاعات به شکل پی دی اف، مقالات نشریات مختلف و فرمت های دیگر از دیگر مزایای این برنامه است.

آخرین نسخه این برنامه Thomson.Reuters.EndNote.X7.v17.0.0.7072 رو می توانید از لینک وبسایت سافت نود و هشت دریافت کنید .( رمز فایل :soft98.ir )
برنامه کرک شده و درستی کارکرد اون بررسی و تأیید شده است.

راهنماهای مختلفی برای این برنامه ارائه شده است.

از ایــنـــجا می توانید مجموعه ای از راهنماهای موجود را دریافت کنید. بخشی از این فایل ها، کارهایی از دانشگاه فردوسی مشهد، تربیت مدرس و صنعتی شریف بوده اند. در کنار اینها، راهنمایی به زبان انگلیسی و کاری از استاد دانشگاه صنعتی ویرجینیا نیز قرار داده شده است که توضیحات کاملی را ارائه داده است.

نحوه ی نصب برنامه به خوبی توضیح داده شده است. علاوه برآن نحوه ایجاد یک دیتابیس از منابع، ورود اطلاعات و یکپارچه سازی مستندات شرح داده شده است.
حجم فایل راهنما : 9.5 مگابایت

برای مشاهده و دریافت فیلم آموزشی به زبان انگلیسی نیز از این لینک دریافت فیلم استفاده کنید.
حجم فایل : 15 مگابایت

رمز فایل ها : ceramic.blog.ir


منبع : http://ceramic.blog.ir/post/16
 
بالا