نرم افزار متلب

Uchiha Itachi

عضو جدید
سلام

کسی آموزشگاهی برای آموزش نرم افزار متلب میشناسه؟

سلام. یادگاری نرم افزار متلب خوشبختانه نیاز به آموزشگاه نداره. البته می تونید به آموزشگاه برید ولی میتونید در خونه و با سرعت بیشتری اون رو یاد بگیرد.
برای شروع یک کتاب کم حجم آموزش متلب تهیه کنید. هر چقدر کم حجم تر بهتر. کتاب فقط دستورات اصلی مثل عملیات ماتریس ها و توابع اولیه رو به شما یاد میده. در مرحله بعدی، در حین کار هر جایی با مشکل مواجه شدید سوالاتتون در google یا help قوی خود نرم افزار سرچ بفرمایید.
برای توضیح بیشتر باید بگم که متلب مثل یک ماشین حساب قدرتمنده که هر کسی با توجه به نیازش از بعضی از دستورات اون استفاده میکنه. بنابراین، نیاز نیست کسی همه دستورات اون رو یاد بگیره.
اگر خیلی دنبال کلاس هستین هم کلاس های جهاددانشگاهی و فنی و حرفه ای هست که مدرک دولتی میدن و هزینه شون هم معمولا کم هست. به جز این کلاس های خصوصی هم معمولا در دانشگاهها توسط انجمن های علمی برگزار میشه (بیشتر برق و مکانیک) که اون ها هم معمولاً کیفیت خوبی دارن ولی درباره اعتبار مدرکشون نمی دونم.
 
آخرین ویرایش:

"ALPHA"

دستیار مدیر مهندسی کشاورزی , صنایع غذایی
کاربر ممتاز
سلام

کسی آموزشگاهی برای آموزش نرم افزار متلب میشناسه؟

سلام
همون طور که دوستمون گفتن متلب نیاز به آموزشگاه نداره،
در سایت های خیلی معروف آموزشهای مجازی با هزینه کمی رو پیدا کنین و می تونین بخرید. بعد از پرس و جو از چن نفر.
همین طور از طریق فایل و جزوات فارسی یا انگلیسی بصورت مقدماتی یاد بگیرید
در شبکه های مجازی هم کانال های آموزشی وجود داره و همین طور ویدیو های آموزشی
قسمت help دونه دونه عملیات رو همراه مثالها توضیح داده
کافیه نصب کنید و گام به گام با فایل یا جزوه آموزشی یا ویدیوهای رایگان یا پولی بصورت موضوعی قدم به قدم جلو برید تا بصورت مقدماتی یاد بگیرید
اینو همه می گن که در آموزش ها فقط همین دستورات اولیه رو یاد می دن نه بیشتر. بقیه بستگی به تمرین شما داره که چطور پیاده سازی کنید.
 
بالا