نرم افزار فروشگاه ساز

Saaasaa

عضو جدید
داشتن فروشگاه اینترنتی علاوه بر مزایای عمومی، به شما یک ویترین دائمی بدون نیاز به هزینه های بسیار زیاد جهت یک مکان فیزیکی را می دهد.
امکانات فروشگاه مافروشگاه ما دارای بیش از 130 امکان مختلف و منحصر بفرد در ایران بوده، جهت اطلاع و مشاهده این امکانات وارد صفحه ( امکانات فروشگاه ) شوید.برای بهتر متوجه شدن قابلیت های فروشگاه ما، حتما امکانات فروشگاه اینترنتی ما را با دیگر فروشگاه های اینترنتی مقایسه نمایید.
مدل های نمایش فروشگاه اینترنتی مافروشگاه ما علاوه بر واکنش گرا (ریسپانسیو) بودن، دارای نسخه مخصوص تلفن همراه (موبایل) نیز می باشد که مشتریان شما بتواند در کمترین زمان از همۀ امکانات فروشگاه بهره مند شده و محصول خود را از سایت فروشگاهی شما خرید و تهیه نماید.
بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (سئو)این مجموعه جهت طراحی فروشگاه اینترنتی ، جدیدترین متد و روش های بهینه سازی را به کار گرفته که باعث افزایش رتبه گوگل و بهبود وضعیت فروشگاه در موتورهای جستجو می شود.
نماد اعتماد الکترونیکی​نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد )، نشان و علامتی می باشد که به منزله جلب اعتماد بیشتر کاربران در خرید های اینترنتی از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت صادر می گردد.جهت اطلاعات بیشتر ( نماد اعتماد الکترونیکی ) را مشاهده نمایید.
 

Similar threads

بالا