نرم افزاری از کامپانی معروف Google برای جستجو ، مشاهده و مدیریت تصاویر Picasa 3.1 Build 70.73

Borna66

عضو جدید
نرم افزاری از کامپانی معروف Google برای جستجو ، مشاهده و مدیریت تصاویر Picasa 3.1 Build 70.73
Picasa 3.1 Build 71.18



آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون میباشد؟ عکس هایی که از روی سی دیها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است،
Picasa که نرم افزاری رایگان ار کمپانی معتبر و معروف Google است این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.
هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند.
Picasa با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق Picasa می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.

Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه 2 این نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون Picasa به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکسهای آن ها را نیز ذخیره کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار :

- جستجو سریع برای یافتن عکس ها درون هارد دیسک
- ویرایش تصاویر با افکت ها مختلف
- اشتراک گذاری تصاویر
- قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان از تصاویر
- و...


حجم 9.5 مگابایت
دانلود : لینک مستقیم (برای کسانی که از IP ایران استفاده نمی کنند)
دانلود : لینک غیرمستقیم iFile.it
دانلود : لینک غیرمستقیم JustUpIt

گردآورنده:طه-Borna66
 
بالا