قطعاَ رزومه خوب رزومه اي هست كه اطلاعات خوب و جامعي در اختيار كارفرمايان قرار بده
به نظر من در هر رزومه بايدبه ترتيب زير عمل كنيم
1- مشخصات فردي شامل نام و نام خانوادگي - سال تولد - شماره شناسنامه - شماره ملي - وضعيت تٱهل - وضعيت خدمت سربازي
2- سوابق تحصيلي شامل مقطع تحصيلي - رشته و گرايش تحصيلي - محل اخذ مدرك تحصيلي - سال فراغت از تحصيل
3- سوابق كاري (اين قسمت مهمترين بخش رزومه هست و بايد جامع و كامل باشد تا وقتي كسي اونو مي خونه كاملاَ به تجربيات شما اشراف پيدا كنه و بفهمه كه شما چند مرده حلاجيد) ترتيب سوابق بهتره از پروژه جديد به قديمي تر باشه به اين ترتيب كه براي هر پروژه ابتدا مدتش در سطر اول بياد (شروع و پايان همكاري شما) - عنوان پروژه - بعد سمت شما در اون پروژه - نوع كاري كه در اون پروژه انجام داديد البته به صورت مبسوط مثلا حدود پنج يا شش سطر - در پايان هم بهتره علت قطع همكاري ذكر بشه و بعد هم پروژه بعدي به همين ترتيب
4- آشنايي با نرم افزار- در اين قسمت انواع نرم افزارهاي عمومي و تخصصي را كه بلديد ذكر كنيد
5- آشنايي با زبان خارجه- در اين قسمت تعداد زبان هاي خارجي را كه بلديد هم از لحاظ مكالمه هم از لحاظ خواندن و نوشتن و هم از لحاظ ترجمه بيان گردد
6- اطلاعات تماس فردي - در اين قسمت آدرس منزل و شماره تلفن تماس ضروري ترجيحاَ شماره همراه خودتون و همچنين آدرس الكترونيكي خودتون را بنوسيد
موفق باشيد