نام تجاری ، مجموعه ای از ارزش ها

eliyaregister

عضو جدید
کیفیت نام تجاری
ارزش برند
تمایز آن
ارتباط با مصرف کنندگان و مخاطب
مسئولیت مالک نام تجاری
جلب اعتماد خریدارو...
همه این عوامل دست به دست یکدیگر می دهند تا یک نام تجاری ارزشمند شود ، اما شیوه بازاریابی و برند سازی نیز اهمیت بسیار دارد. پس از ثبت یک نام تجاری باید سرسختانه و با انگیزه در پی شناسایی نیاز مردم وبرآورده کردن آن در چارچوب فعالیت خودتان باشید.این امر از اصول بنیادین مدیریت برند و نام تجاری و پایه گذاری و ثبت برند موفق است. بعد از ثبت نام تجاری باید کیفیت خوبی نیز به مصرف کننده ارائه کرد . زیرا برند انعکاسی از محصول و خدمات است و آنچه وفاداری مشتری به یک نام تجاری را در پی دارد و در حقیقت مجموعه ارزش های برند راغ نشان می دهد ،کیفیت بالا محصول یا خدمات می باشد.

یک نام تجاری به عنوان مجموعه ای از ارزش ها در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، تصور نام تجاری به عنوان مجموعه ای از ارزش ها مبنایی را برای بازاریابان فراهم می آورد که بتوانند بر اساس آن، نام تجاری مورد نظر خود را از نام های تجاری دیگر متمایز سازند. چالشی که مدیران بازاریابی که نام تجاری را به عنوان مجموعه ای از ارزش ها تلقی می کنند با آن روبرو هستند این است که باید پی ببرند که چه ارزش هایی به طور خاص برای بازارهای هدف آن ها از اهمیت برخوردارند. سپس اطمینان حاصل کنند که قادرند آن ارزش ها را به بازار هدف خود ارایه دهند. اگر کارکنان سازمان این ارزش ها را باور نداشته باشند این عدم اعتقاد در رفتار آنها متجلی خواهد گردید و در نتیجه مصرف کنندگان به یک نام تجاری دیگر روی خواهند آورد.
منبع : سایت ثبت شرکت و برند ایلیا https://eliya.ir/trademark-registration
 
بالا