[ نئوپرن پل و ساختمان ها ، درز انبساط پلها ]

عزيز خشمان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چکیده مقاله :





بالشتک الاستمری (نئوپرن) : • مقدمه : شرکت مهندسی مبتکران صنعت صدراپل با هدف دستیابی به تکنولوژی طراحی٬ ساخت و تولید انواع قطعات لاستیکی خاص در داخل کشور٬ جلوگیری از خروج ارز و همچنین تشویق شرمایه گذاری در صنایع داخلی٬ با بهره گیری از توان تخصصی مهندسان و محققان به منظور ایجاد ارتباط عمیق میان صنعت و دانشگاه در سال 1388 تاسیس شد
. این شرکت با استفاده از استاندارد های بین اللملی و بکارگیری سیستم های مدیریت و کیفیت در زمینه های مختلف از جمله سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 و ISO/TS 16949:2008 تسهیلات لازم در راه رسیدن به اهداف خود فراهم آورده است. • واحد تحقیق و توسعه (R&D) و واحد مهندسی + واحد آزمایشگاه : واحد مهندسی و تحقیق و توسعه (R&D) شرکت مبتکران صنعت صدراپل همواره کوشیده است از وجود مهندسین متخصص در رشته های مختلف شیمی٬ پلیمر٬ عمران٬ مکانیک و ... بهره گیرد و با استفاده از روش مهندسی معکوس توانسته کلیه مراحل طراحی و ساخت قالب٬ طراحی فرمولاسیون کامپاند٬ تولید قطعات لاستیکی در این واحد صنعتی به صورت مستقل انجام دهد.
بدیهی است این شرکت از وجود یک واحد آزمایشگاهی مجهز و مدرن جهت انجام انوع تست های مربوط به لاستیک بهره گیرد که با توجه به توانمندی های تحقیقاتی و آزمایشگاهی موفق گردیده محصولات خود را با بالاترین سطح کیفیتی تولید و عرضه نماید. بالشتک های الاستمری (نئوپرن) : نیروهای مکانیکی شامل بارهای افقی٬ عمودی و چرخش حول محورهای مختلف (گشتاور) و همچنین تغییر شکل همزمان وارده بر یک سازه در ترکیب با تنش های ناشی از انقباض و انبساط مصالح سازه٬ درجه حرارت٬ خزش و حرکات پیچیده در ساختار سازه می شود .



حجم فایل
2054 کیلو بایت
دریافت مقاله

 

Similar threads

بالا