میکرودرم ابریژن چگونه باعث زیبایی پوست می شود؟

drsoleymanha

عضو جدید
میکرودرم ابریژن چگونه باعث زیبایی پوست می شود؟

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود
مطب باران رشت در این مقاله اطلاعاتی شامل موارد استفاده میکرودرم و مراقبت های قبل و بعد از میکرودرم و موارد ممنوع استفاده از میکرودرم و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید رابه طور کامل توضیح داده است.

میکرودرم ابریژن چیست؟
میکرودرم ابریژن برای بار اول در سال 1985 در کشور ایتالیا انجام شد و بعدها در بیشتر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوان سازی استفاده شد.

میکرودرم روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.

میکرودرم چگونه انجام می شود؟
برای انجام در ابتدا پوست تمیز و آرایش و چربی کاملا پاک می شود و سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن که از سوی پزشک تعیین می شود، سایش در جهات گوناگون و روی قسمت های متعدد انجام می شود. زمان لازم حدود 20 تا 30 دقیقه در صورت و 20 دقیقه در گردن به طول است. پس از اتمام درمان، صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود. یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده می شود.

دوستان عزیز ما را در ادامه مطلب دنبال کنید تا اطلاعات کاملتری را در این مورد برای شما عزیزان ارائه دهیم.
https://goo.gl/S3ha52

کلینیک باران اولین و بزرگترین مطلب لیزر موهای زائد در رشت اماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.
 

Similar threads

بالا