مونتاژ و دمونتاژ بیرینگ های شرکت SKF

spa.

عضو جدید
اس‌کااف، (SKF) یا شرکت بلبرینگ سوئد ( Svenska Kullager Fabriken) شرکت تولیدی سوئدی می‌باشد، که در سال ۱۹۰۷ تاسیس شده است.
این شرکت، در زمینه تولید انواع یاتاقان‌ها، سیستم‌های روانکاری، محصولات تعمیر و نگهداری، ابزارهای مکاترونیک، تجهیزات شبکه‌های انتقال برق و خدمات مرتبط آنها، فعالیت می‌کند.
شرکت اس کا اف مالک بیش از ۱۰۰ کارخانه تولیدی در ۷۰ کشور جهان بوده که بالغ بر ۴۰٫۰۰۰ نفر در این کارخانجات، اشتغال دارند.
ویدئوهایی که برای شما آماده کردیم در ارتباط با نحوه اسمبل و دیس اسمبل کردن اجزای بالبرینگ ها و رول برینگ های شرکت skf می باشد که خود این شرکت به آموزش مولتی مدیا پرداخته است.
ویدئو ها حاوی نکات تحلیلی آموزنده بوده و توصیه می شود از این مجموعه حتما استفاده کنید.
موفق باشید





حجم کلی: 268 مگابایت
فرمت فایل : avi
تعداد ویدئو ها : 11
قیمت : رایگان
pass: mechanicspa.mihanblog.com
منبع : mechanicspa.mihanblog.com
 

spa.

عضو جدید
پر كردن گریس اضافی در بلبرینگ اشكالی دارد ؟ گریس اضافی در بیرینگ باعث افزایش سریع دمای كاركرد بیرینگ می‌شود، خصوصاً اگر سرعت دوران بالا باشد به عنوان یك قانون كلی در شروع كاركرد فقط باید بیرینگ به طور كامل از گریس پر كرد و فضای خالی نشیمنگاه باید به صورت جزئی از گریس پر شود. قبل رسیدن به سرعت نهایی كاركرد گریس اضافی در زمان راه‌اندازی اولیه از بیرینگ خارج می‌شود. در پایان زمان راه‌اندازی دمای كاركرد به طور قابل ملاحظه‌ای كاهش می‌یابد كه نشان دهنده توزیع گریس در بیرینگ است.
در كاربردهایی كه سرعت كم است و حفاظت خوب در مقابل آلودگی‌ها و خوردگی لازم می‌باشد، توصیه می‌شود كه نشیمنگاه به طور كامل از گریس پر شود.

http://mechanicspa.mihanblog.com/post/3929
 
Similar threads

Similar threads

بالا