[موضوع مهم در مورد انتقال تاپیک های موجود در صفحه اصلی تالار عمران ]

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ZibaAhmadpoor

مدیر تالار مهندسی عمران
مدیر تالار
با سلام خدمت همه دوستان حاضر در تالار مهندسی عمران
با توجه به اینکه چندیست کاربران محترم در مورد انتقال تاپیک های ارجاعیشان در صفحه ی اصلی تالار به زیر تالار های مخصوص به خودشان ، به تیم مدیریت تالار ، اعتراض و شکایت کرده اند ، لازم به ذکر چند مورد گشتم تا هم سوتفاهم حاصل از این موضوعات از بین برود و هم دوستان از تیم مدیریتی تالار دلگیر نگردند ...


دوستان قدیمی و کاربران با سابقه تالار ، به اکثر قوانین تالار واقف هستند و دوستان جدیدالورود هم با توجه به اینکه در زمان ثبت نام ، اول با قوانین باشگاه آشنا میشوند .
اما ، هر تالاری بلاخص تالار مهندسی عمران ، چند قانون ساده دارد که همه ی دوستان میتوانند از لینک زیر با این قوانین دسترسی داشته باشند
آشنایی با قوانین و بخش های مختلف تالار مهندسی عمران

اما در مورد صفحه یا اصلی تالار و انتقال تاپیک ها ، تیم مدیریتی تالار عمران ، تلاش بر این داشته که دسترسی به اطلاعات به
اسانترین شکل ممکن برای کاربران صورت بگیرد و برای همین تالار به چندین بخش تقسیم بندی شده است تا هر کاربر بتواند موضوع مورد نظر خود را در همان بخش جستجو کند و دچار سردرگمی نگردد و البته صفحه ی اصلی تالار برای تاپیک های مهم (از تمام زیرتالارها ) اختصاص داده شده است ( البته آن دسته از تاپیک ها که دارای بحث داغ ان مقطع زمانی باشد ) و لذا ، شلوغ بودن این بخش تالار ، سردگمی و کاهش بازده را در بر خواهد داشت .

برای همین تیم مدیریتی اقدام به انتقال تاپیک ها به زیرتالار های خودشان میکند . ولی ذکر این نکته لازم هست که هر تاپیکی
که از صفحه ی اصلی تالار منتقل میشود ، به مدت یک هفته دارای لینک و در صفحه ی اصلی تالار موجود میباشد تا کاربر و استاتر تاپیک به پست خود دسترسی داشته باشد و پس از یک هفته این لینک از بین میرود .
( با توجه به اینکه ماکزیموم زمان قرار گیری تاپیک در صفحه ی اصلی یک هفته هست ، تیم مدیریتی سعی میکند مطالب حداکثر بعد از یک یا دو روز منتقل گردد و پس از آن نیز یک هفته دارای لینک می باشد ).

از همه ی دوستان و کاربران محترم خواهشمند هستیم که تا حد امکان تاپیک های خود را در زیرتالار های خودشان ارسال بفرمایید و مطمئن باشید تاپیک های شما خوانده میشود .


با تشکر از همه ی دوستان :gol:

تیم مدیریتی تالار مهندسی عمران
93-6-14:gol:



 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا