[ موزه ] موزه فورت ورث

amoozvare

عضو جدید
[FONT=IRANSansWeb_Light]
موزه علوم و تاریخ فورت ورت در فضای فرهنگی فورت ورت و معماری های مهم قرن بیستم مانند موزه هنر کیمبلی توسط لوئی کان، موزه هنر مدرن توسط تادو آندو و موزه آمون کارتر توسط فیلیپ جانسون واقع شده است. موزه علم و تاریخ اصلی فورت ورت در سال 1954 ساخته شد، سپس توسط پلاتناریوم نوبل در سال 1955 و سپس توسط اومنی در سال 1983 تکمیل شد که در مجموعه ی جدید، ساختمان متصل به اومنی حفظ شده است. ارتباط درون عناصر سایت موجود، دغدغه طراحی آن بوده است. بازدیدکنندگان دسترسی به ورودی اصلی ساختمان جدید را از طریق یک پل سرسبز دارند.
[/FONT]
[FONT=IRANSansWeb_Light]

بنا به وسیله یک برج برجسته به نمایش گذاشته شده است که نشان دهنده ورودی موزه است. تسهیلات جدید شامل اجزای متعددی است که به طور مداوم با یکدیگر همکاری می کنند. عنصر مهم مدرسه موزه از آنجا که بخشی آموزشی از نمایشگاه بیانیه قوی است. کلاس درس های فضایی و روشنایی در کنار یک حیاط قرار دارند. علاوه بر این، موزه کودکان نیز وجود دارد، همچنین مناطق زیبا و فضایی مانند تراس، حیاط غرفه، استخر انعکاسی و حیاط سایه دار، فرصتی را برای جوانترین بازدیدکنندگان موزه فراهم می کند.
[/FONT]
[FONT=IRANSansWeb_Light]
طراحی سعی در ایجاد فضایی دارد که برای کودکان آسان و قابل دسترس است. دیگر فضاهای اصلی موزه فضاهای بزرگ است که مجموعه دایناسور و نمایشگاه انرژی را نیز شامل می شود، علاوه بر این، موزه گاو، نمایشگاه موقت موزه و نمایشگاه تاریخی فورت ورت که به فضای گردشگری مجتمع تبدیل شده است به بازدیدکنندگان یک تجربه منحصر به فرد می دهد. در کنار نمایشگاه، مکان های تجاری مانند رستوران، فروشگاه خرده فروشی و فضای رویدادهای ویژه وجود دارد که قابل تنظیم برای برنامه های متنوع است.[/FONT]
[FONT=IRANSansWeb_Light]



منبع : amoozvare.com[/FONT]
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا