موثرترین و طبیعی ترین راه جوان سازی پوست

baranclinic

عضو جدید



مطب پوست و زیبایی باران در رشت:می توان گفت میکرونیدلینگ در کل یکی از "موثرترین و طبیعی ترین" روش ها برای "جوان سازی و ترمیم پوست" می باشد. میکرونیدلینگ ،یک روش کم‌تهاجمی ‌و غیرجراحی برای جوان‌سازی پوست صورت است.
ما میکرونیدلینگ را در مطب پوست و زیبایی باران (در رشت ) که روشی بسیار موثر و کم عارضه و کم هزینه برای جوان سازی و ترمیم پوست می باشد را برای شما پیشنهاد میکنیم.

میکرونیدلینگ چیست و چه اثری دارد؟(قسمت اول)
میکرونیدلینگ (دستگاه جوانسازی پوست) که تاریخچه آن به زمان مصر باستان بر می گردد تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک (که براساس نوع پوست و هدف مورد نظر مشخص می گردد)، به طور همزمان وارد لایه دوم پوست (درم) می شوند. در این زمان سیستم ایمنی بدن فعال شده و سبب افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین و همچنین افزایش ضخامت لایه اول پوست(اپیدرم) می گردد.

میکرونیدلینگ (جوانسازی پوست) با استفاده از روش ترمیم و بازسازی بدن انسان کار ترمیم بازسازی و جوانسازی پوست را انجام می دهد .
می توان گفت میکرونیدلینگ در کل یکی از "موثرترین و طبیعی ترین" روش ها برای "جوان سازی و ترمیم پوست" می باشد.
میکرونیدلینگ ،یک روش کم‌تهاجمی ‌و غیرجراحی برای جوان‌سازی پوست صورت است.

میکرونیدلینگ دستگاهی برای نیدلینگ پوست می باشد . از این روش هم به تنهایی و هم به عنوان مکمل روش های دیگر استفاده می شود . ميكرونيدلينگ مدرن توسط دستگاه فركشنال ار اف انجام مى پذيرد ، این دستگاه دارای سه نوع سر سوزن میباشد که در نوع اول تعداد سوزن ها ٤٩ تايى و از جنس تيتانيوم و در نوع دوم نيز تعداد سوزن ها ٤٩ تايى واز جنس استيل و درنوع سوم تعدادسوزنها ٢٥ تايى و از جنس طلا مى باشند .
اين سوزنها قابليت شارژ تا ده مرتبه را نیز خواهند داشت . از طريق اين سوزنها امواج راديو فركانسى وارد پوست شده وباعث تحريك كلاژن سازى مى گردد.
جوان سازی و ترمیم پوست با میکرونیدلینگ را در مطب پوست و زیبایی در رشت تجربه کنید.
با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با راه های پیشگیری از پیری و خشکی پوست اشنا شوید:
https://goo.gl/zxxHEg


مطب پوست و زیبایی باران:http://baran-clinic.com
 

Similar threads

بالا