موافقت گوگل برای Block کردن یک دامنه خاص

azinkanaf

عضو جدید
شاید تا کنون با ایمیل های زیادی از طرف شخصی که نمیشناسید یا شاید میشناسید و احساس می کنید ایمیل هایش جز مزاحمت چیزی ندارد مواجه شده باشید،در جیمیل معمولا ایمیل ها رو SPAM می کنید و به SPAM Box ارسال میشوند.



بانک سرمایه گذاری حکم دادگاه را برای جلوگیری از نقض قوانین یک فرستنده مجازی صادر کرد. به درخواست گوگل برای جلوگیری از جعل و بمباران های ایمیلی گزینه Block را به جیمیل افزود که به موجب آن با فعالسازی گزینه Block ارسال ایمیل از طریق یک فرستنده مسدود می گردد.
به گزارش خبرگزاری رویترز این درخواست از سوی بانک مرکزی ایالات متحده به دادگاه ارسال شد تا داده ها و اطلاعات کاربران اینترنتی بانک بیشتر احساس امنیت مالی کنند.
سخنگوی گوگل نیز گفت شرکت هایی که به ارسال این ایمیل ها می پردازند درواقع بازارکاسبی برای خود راه انداخته اند که کاربر با ورود به یه وب سایت و وارد کردن اطلاعات بانکی خود در وب این اطلاعات ذخیره شده و شرکت موردنظر با دسترسی به اطلاعات کاربران ایمیل هایی صرفا جهت تبلیغات خود برای کاربران ارسال می کند.
یکی از این دامنه ها a@gs.com است که به نام a@gmail.com اطلاعات کاربران را در پایگاه داده خود ذخیره و از آنها برای تبلیغات خود استفاده می کند اگرچه اطلاعات بانکی یک کاربر بسیار محرمانه است اما هنوز قانون مشخصی برای سطح دسترسی به این وبسایت ها و شرکت ها معین نگردیده است.
گوگل در تلاش است تا با جلوگیری از نقض حریم خصوصی کاربران و افزودن گزینه Block ایمیل های یک فرستنده را مسدود کند. غول جستجوگر اینترنت بدنبال راه هایی برای افزایش امنیت کاربران خود است.
منبع:CNET
 
بالا