مهم ترین اخبار فوتبال ایران

Civil Boy

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فیلم درگیری بین یک هوادار پرسپولیس و استقلال (16-)

فیلم درگیری بین یک هوادار پرسپولیس و استقلال (16-)


__________________
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خداداد عزیزی گفت: دیگر در فوتبال ایران کار نخواهم کرد.

خداداد عزیزی گفت: دیگر در فوتبال ایران کار نخواهم کرد.

خداداد عزیزی گفت: دیگر در فوتبال ایران کار نخواهم کرد.
خداداد عزیزی پس از حضور در نشست کمیته انضباطی اظهار کرد: طی دو سه روز گذشته خبرنگاران من را بسیار ناراحت کردند و مطالبی بر ضد من نوشتند که به هیچ عنوان مستحق آن نبودم و تصور نمی‌کنم که حق من بود که اینچنین از سوی رسانه‌ها مورد اذیت قرار بگیرم.
وی افزود: از شریفی به عنوان رییس کمیته انضباطی می‌خواهم تا من را برای همیشه از صحنه فوتبال ایران محو کند چرا که من باید از صحنه فوتبال محو شوم و بی‌تردید هر رای که در این زمینه صادر شود دیگر به فوتبال ایران باز نخواهم گشت.
خداداد عزیزی ادامه داد: به هیچ عنوان حق من نبود که اینگونه با من برخورد شود اما تصور می‌کنم عده‌ای با هشت آذر و بازی ایران و استرالیا مشکل دارند و نمی‌دانم چرا همواره در زمان نزدیک شدن به این تاریخ چنین مشکلاتی برای من رخ می‌دهد.
قائم مقام باشگاه پیام خراسان ادامه داد: من نمی‌دانستم فردی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است یک خبرنگار بوده با این حال باید بپرسم که اگر او خبرنگار بوده است در جایگاه ویژه چه کار می‌کرد؟!
عزیزی ادامه داد: با این حال هیچ بحثی در این رابطه ندارم و دیگر به هیچ عنوان به فوتبال ایران باز نخواهم گشت.
خداداد عزیزی در این نشست و در حالی با مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی صحبت می‌کرد کنترل خود را از دست داد و به شدت گریه کرد.
خداداد عزیزی پس از حضور در نشست کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمانی که بحث حضور من در تیم ملی امید پیش آمد گروهی این سناریوها را برای من ساختند چرا که در فوتبال ما درگیری زیاد است اما نمی‌دانم چرا درباره من چنین سناریویی نوشته شد. در هر صورت من به کار در تیم ملی امید و کار برای فوتبال ملی کشورم علاقه داشته و به آن افتخار می‌کنم اما تیم امید را به کسانی که من را نمی‌خواهند پیشکش می‌کنم چرا که به دست آوردن این سمت را به هر قیمت نمی‌خواهم و هیچ گاه در فوتبال کشور آویزان نبودم.
وی افزود: ۲۰ سال تمام است که برای فوتبال ملی ایران زحمت کشیده‌ام اما رفتاری که با من شد حتی با یک بازیکن معمولی نیز صورت نمی‌گیرد، در هر صورت عزت و ذلت دست خداست که آن را به هر کسی نمی‌دهد. من تنها ۴۵ بازی ملی انجام دادم اما محبوب مردم هستم ولی برخی بازیکنان هستند که ۱۵۰ بازی ملی داشته و دو هزار تا گل زده‌اند اما محبوب مردم نیستند و علت آن نیز این است که خدا نمی‌خواهد.
عزیزی ادامه داد: فوتبال ارزش آن را که برایش گریه کنم ندارد اما در این مدت رفتاری با من کردند که گویا کسی را کشتم.
قائم مقام باشگاه پیام خراسان ادامه داد: دنیا دار مکافات است و بی‌تردید افرادی که با من این کار را کردند روزی جواب آن را خواهند گرفت، ضمن آن که از کیومرث هاشمی نیز گلایه دارم چرا که او گفته است خداداد عزیزی باید از صحنه فوتبال محو شود، سوال من این است که چرا باید محو شوم؟ چرا زمانی که هنوز علت درگیری مشخص نشده است چنین اظهارنظری صورت می‌گیرد؟!
خداداد عزیزی ادامه داد: پدر من در چند روز گذشته با شنیدن اخباری که پیرامون من منتشر می‌شد بسیار نگران شده بود و با من تماس گرفت و به من گفت خداداد مگر تو چه کردی که می‌خواهند تو را از صحنه روزگار محو کنند؟!
عزیزی ادامه داد: پدرم بعد از اینکه حرف‌های من را شنید به من گفت خداداد امیدوارم تو را برای همیشه از فوتبال محو کنند.
عزیزی ادامه داد: دعای پدرم ردخور ندارد و اطمینان دارم که از صحنه فوتبال ایران محو خواهم شد.
عزیزی در ادامه با اشاره به صحبت‌هایش پیرامون حضور افراد غیرفوتبالی در این رشته نیز گفت:‌ من همواره مخالف حضور افراد غیرفوتبالی در این رشته بودم و تا زمانی که در فوتبال هستم در این باره اظهارنظر می‌کنم، پس بهتر است که این آقایان من را محو کنند تا دیگر در این باره صحبت نکنم.
عزیزی افزود: در ورزش ما رسم است که افرادی چون من را می‌کشند. من اسطوره نیستم و ادعایی ندارم.
وی گفت: چندی پیش زمانی که نیکبخت همراه تیم ملی به قطر نرفته بود قصد داشتند او را از کل فوتبال محو کنند اما شریفی لطف کرد و تنها او را از بازی‌های ملی کنار گذاشت، نمی‌دانم چرا در فوتبال ما به دنبال محو بازیکنان هستند. دیروز نوبت نیکبخت بود، امروز من را محو می‌کنند و مشخص نیست فردا نوبت چه کس دیگری است.
 

Excalibur

عضو جدید
البته صحبتهاي دوستان درسته اما آقاي عزيزي هم بايد كمي حرفه اي تر رفتار كنند.... چاله ميدون كه نيست بري يقه ي طرف رو بگيري...
در محبوبيت و استعداد عزيزي شكي نيست اما در حاشيه ساز بودنش هم نبايد شك كرد...
به هر جهت موفق باشند...
 

pesare irani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مشخص نشد چرا مستندی که فردوسی پور برای برنامه دیشب آماده کرده بود، پخش نشد. در این برنامه پیروانی هم روی خط نیامد تا صحت ادعای خبرنگار ثابت نشود. پیروانی امروز تایید کرد که تماس های نزدیکان خداداد باعث شد او در این ماجرا پادرمیانی کند...
علی جوادی : جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات تلخ ورزشگاه ثامن، عصر دیروز و تنها چند ساعت پیش از آغاز برنامه 90 شروع شد و بدون آنکه نتیجه ای داشته باشد، به انتها رسید. جلسه ای که به دلیل برخی حرف های نادرست رد و بدل شده در آن، دل خیلی ها را به درد آورد.
سرهنگ جعفری که در برنامه 90 از سوی خداداد عزیزی به تنظیم سناریویی برای حذف خودش محکوم شده است، اولین منتقد جلسه دیروز بود. او در این باره گفت: «خداداد دارد همه چیز را وارونه نشان می دهد. او می خواهد با گریه و انحراف مسیر تحقیق، دل اعضای کمیته انضباطی را به دست آورد. روشی که او برای مقابله با این اتفاق انتخاب کرد به هیچ عنوان درست نیست. او دارد با قلب واقعیت به فوتبال خیانت می کند. هیچ یک از آنهایی که در جلسه کمیته انضباطی شهادت دادند اصلا در جریان درگیری و ماجرا نبودند و من از کسی مثل آقای صلاحی که سردار این مملکت است تعجب می کنم که چرا از چنین فردی حمایت می کند.»
آنچه جلسه کمیته انضباطی را به سود خداداد تغییر داد اشک های بازیکن پیشین تیم ملی بود. مدیر باشگاه مقاومت شهید سپاسی در این باره گفت: «او می خواهد با گریه کردن رای اعضای کمیته را تغییر دهد. او با این کار می خواهد یک حقیقت بزرگ را محو کند.»
جعفری که از سوی صلاحی به بی تفاوتی محکوم شده بود از این موضوع هم گلایه کرد: «من متعجم که چرا این گونه صحبت می کنند. در آخر بازی و بعد از خاتمه همه این ماجراها، من همراه تیم به هتل رفتم، سرپرست تیم به کلانتری رفت و یکی از اعضای کادر فنی هم همراه با قاسم محمدی خبرنگار مضروب به بیمارستان رفت. آقای صلاحی گفتند 10 دقیقه بعد از این اتفاق به جعفری زنگ زدم که او داشت شام می خورد در حالی که تماس ایشان حدود یک ساعت بعد از اتفاق بود.»
در حالی که گفتگوی تلفنی خداداد عزیزی و خبرنگار مصدوم در برنامه 90 به جاهای باریک کشیده شد، محمدی سعی کرد با بیان ریز حقایق به روشن شدن واقعیت کمک کند در حالی که خداداد با تیزهوشی سعی می کرد از حقیقت فرار کند. نکته مهمی که باعث شد خداداد بارها از فردوسی پور بخواهد با افشین پیروانی تماس بگیرد، بخشی از برنامه بود که در آن محمدی مدعی شده بود پیروانی به سفارش خداداد با او تماس گرفته و او هم به همین دلیل رضایت داده تا خداداد به خانه اش برود. در حالی که خداداد کاملا منکر این قضیه بود و می گفت اصلا پای پیروانی را به این قضیه باز نکرده است. تلاشی که برنامه 90 برای تماس با پیروانی صورت داد، به جایی نرسید تا در این برنامه مشخص نشود کدامیک از این دو نفر در این زمینه درست می گویند.
امروز پیروانی در گفتگو با یکی از دوستانش تایید کرد که دیشب به دلیل حفظ شخصیت خداداد تلفن همراهش را خاموش کرده است. او در این گفتگوی تلفنی چنین گفت: 3 نفر از طرف خداداد با من تماس گرفتند و من هم به همین دلیل به این خبرنگار زنگ زدم و خواستم شکایتش را پس بگیرد وگرنه من از کجا خبر اتفاق مشهد را به این سرعت متوجه می شدم؟ من برای این تلفنم را خاموش کردم که در این برنامه علیه خداداد شهادت ندهم.
نکته مهم دیگر در این ماجرا مصاحبه ای بود که دکتر شریفی، رئیس کمیته انضباطی با برنامه 90 انجام داد. او در این مصاحبه اشتباه بزرگی مرتکب شد که خیلی ها را متجب کرد. او در این برنامه گفت: «اصلا مشخص نیست این فرد چکاره است. او اگر خبرنگار بود که حتما کاور داشت. پس بحث خبرنگار بودن او کاملا منتفی است و ما فقط به عنوان یک انسان پرونده اش را بررسی می کنیم.»
بیان چنین جملاتی آن هم از سوی رئیس کمیته انضباطی که سابقه قضاوت فراوانی هم دارد، تعجب بسیاری از اهالی فوتبال را برانگیخت. خیلی ها از این موضوع شگفت زده هستند که چرا رئیس کمیته انضباطی تفاوتی بین خبرنگاران با عکاسان و تصویربردارانی که در حریم بازی حضور دارند، قائل نیست و ملاک او برای خبرنگار بودن یا نبودن افراد، کاوری است که در هیچ ورزشگاهی از جمله ورزشگاه آزادی اصلا به خبرنگاران داده نمی شود. به نظر می رسد کمیته انضباطی حقیقت بزرگی را که جامعه ورزش خیلی راحت به آن رسیده را اصلا یا نمی بیند و یا نمی خواهد که ببیند.
موضوع پرونده تازه خداداد عزیزی با آنکه کاملا برای دوستداران ورزش روشن شده، هنوز در کمیته انضباطی تحت بررسی است و در حالی که سازمان تربیت بدنی خواستار صدور سریع حکم سنگینی علیه خداداد بود، این کمیته هنوز شتابی برای صدور حکم او خود نشان نمی دهد. این آرامش در کنار اتفاق عجیبی که در برنامه دیشب 90 افتاد کمی فضای فعلی حاکم بر ورزش را ترسناک کرده است. فردوسی پور برای برنامه دیشبش مستندی از تمام بداخلاقی ها و جنجال های حاشیه ای خداداد آماده کرده بود که متاسفانه فقط 3 ثانیه از آن را نشان داد و به طرز مشکوکی از اصرار برای فاش شدن ماجرا خودداری کرد. شاید این موضوع هم از آن دسته پرونده هایی است که برای دیدن فرجامش باید از زمان کمک گرفت.:warn::warn::warn:
 

majid hashemi

کاربر فعال
به نظر من مشکل خداداد فقط اینه که اهل ریا کاری و دو رویی نیست والا الان ...


:gol:همیشه یک ایران و یک خداداد:gol:
 

.MosTaFa.

کارشناس تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
خداداد مشکلش بی فرهنگی و بی شعوریشه
ادمی که به این سطح رسیده و با دیگران چنین رفتاری می کنه و بعد هم زیر همه چی میزنه و خودش رو بی گناه اعلام میکنه همون بهتر که از فوتبال محو بشه
(این اولین بارش نیست من تعجب می کنم چطور شما ازش طرفداری می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ناگفته های قطبی در یک فیلم سانسور شده / تقویت احتمال برکناری مصطفوی

ناگفته های قطبی در یک فیلم سانسور شده / تقویت احتمال برکناری مصطفوی


برخی از صحبت های افشین قطبی در مورد دلایل استعفایش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس در فیلمی قرار دارد که بنا بردلایلی سانسور شده و جز یک بخش گزینشی ، هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. چه بسا پخش کامل این فیلم بتواند به روشن شدن زوایای این رویداد کمک کند.
افشین قطبی در حالی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد که قبل از این اقدام در نامه ای به اعضای هیئت مدیره باشگاه به مشکلات خود برای ادامه همکاری با این تیم اشاره کرده بود.
بخشی از این نامه که در نشست ویژه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مطرح و مورد بررسی قرار گرفته بود، در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت اما تا به حال متن کامل آن از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه منتشر نشده است. در این مورد گفته می شود افشین قطبی ۱۰ دلیل را به عنوان عوامل استعفای خود مطرح کرده و از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بود که تا قبل از انجام استعفا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.
قطبی در شرایطی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد که براساس مفاد قراردادش باید مشکلات و موانع موجود را قبل از هرگونه اقدامی به صورت مکتوب در اختیار مدیرعامل قرار می داد. وی که فصل گذشته پرسپولیس را با مدیریت حبیب کاشانی به عنوان قهرمانی رساند، براساس مفاد قرارداد جدیدش، چند روز قبل از استعفا مشکلات خود را در قالب نامه ای بیان کرد و سه شنبه شب دو هفته گذشته در اقدامی غافلگیر کننده استعفا داد و راهی دبی شد.
اما روشن شدن زوایای ماجرای آخرین شب حضور قطبی در ایران می تواند به بخشی از ابهامات موجود در مورد دلایل استعفای وی پاسخ دهد. افشین قطبی سه شنبه شب دو هفته پیش و قبل از آنکه تهران را به مقصد دبی ترک کند در مصاحبه ای تلویزیونی که در منزل شخصی اش انجام داد به طور مفصل دلایل کناره گیری اش را مطرح کرد.
بخشی از این فیلم در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت و پخش شد اما بخش عمده ای از این فیلم که دلایل استعفا و مقصران مرتبط با این استعفا را در خود داشت سانسور شده و در اخیتار رسانه ها قرار نگرفته است. در این میان برخی تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی تلاش کردند به اصل این فیلم دست پیدا کنند اما تا امروز به هدفشان نرسیده اند.
در این مورد گفته می شود افشین قطبی در این فیلم مواردی را مطرح کرده است که افشای آن می تواند به انجام تغییرات در باشگاه پرسپولیس سرعت بیشتری ببخشد و زوایای جدیدی از استعفای مرد دوست داشتنی هواداران پرسپولیس را مشخص کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از سمت خود استعفا کرد و رفت که این تیم برخلاف فصل گذشته نتوانسته است انتظارات هوادارانش را برآورده کند. در این میان برخی مخالفان باشگاه پرسپولیس از عملکرد داریوش مصطفوی به عنوان یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس و استعفای قطبی نام می برند که باعث شده است اوضاع این تیم بحرانی تر از قبل شود و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کند.
افشای متن قرارداد افشین قطبی که به نظر می رسد از سوی برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس با هدفی خاص در اختیار رسانه ها قرار گرفت نیز البته گامی دیگر در جهت بیشتر مقصر جلوه دادن داریوش مصطفوی در نابسامانی های اخیر باشگاه پرسپولیس بود و نه حل مشکلات واقعی این باشگاه و آگاهی افکار عمومی از حقیقت.
هر چند که در این خبر میزان مبلغ یکساله قطبی ۱۰۰ هزار دلار کمتر از رقم واقعی اعلام شد و برخی جزئیات دیگر نیز مطرح نشد اما این سوال را مطرح کرد که در شرایطی که رسانه ها با وجود تلاش بسیار نمی توانند رقم دقیق قرارداد یک بازیکن را از افشا کنند، چطور ممکن است که متن قرارداد سرمربی یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایران به این سهولت در اختیار برخی رسانه ها قرار گیرد؟!
چند هفته پیش و زمانی که اوضاع پرسپولیس رو به بحرانی شدید گذاشته بود محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع این باشگاه در اولتیماتومی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به آنها هشدار داد اگر توانایی سروسامان دادن به اوضاع این تیم را ندارند، سازمان تربیت بدنی وارد عمل شود.
این اظهار نظر که به نظر می رسید پشتوانه بالاتری از سازمان تربیت بدنی داشت، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را برآن داشت تا با برگزاری نشست ویژه ای نسبت به این هشدار واکنش نشان دهند. پس از این نشست بود که هیئت مدیره این باشگاه با صدور اطلاعیه ای خطاب به محمد علی آبادی اعلام کرد توانایی سروسامان دادن به شرایط نامساعد پرسپولیس را دارد و نیازی به دخالت رئیس مجمع نیست.
البته این نشست در راستای برطرف کردن کدورت های بین داریوش مصطفوی با مجید فرخزادی و حسین هدایتی برگزار شد و پس از آن بود که از سوی طرفین اعلام شد سوء تفاهمات موجود برطرف شده و اگر اختلاف نظری هم از قبل بین این سه وجود داشته است، حالا برطرف شده و پرسپولیس به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.
با وجود انتشار این " صلح نامه " اما اوضاع داخلی هیئت مدیره پرسپولیس چندان مساعد نبود و اختلاف نظرهایی که از قبل وجود داشت به نوعی دیگر و در برخی مسائل مالی و فنی بروز کرد و اجازه نداد این تیم به شرایط مطلوب فصل گذشته بازگردد.
از سوی دیگر ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی نیز که از مدتها پیش مطرح شده بود طی روزهای گذشته به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد تغییر و تحولات این باشگاه مطرح شده است.
در این بین از برکناری داریوش مصطفوی به عنوان محتمل ترین گزینه تغییرات در باشگاه پرسپولیس نام برده می شود. مدیرعاملی که علاوه بر اظهارات متفاوت رسانه ای اش ، طی هفته های گذشته و خصوصا پس از شکست ها و ناکامی های تیم فوتبال این باشگاه از سوی هواداران این تیم به استقلالی بودن هم محکوم می شود.
طی روزهای گذشته صحبت هایی در مورد احتمال برکناری وی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است اما گویا اعضای هیئت مدیره و مسئولان سازمان تربیت بدنی همچنان از حضور وی در پرسپولیس حمایت می کنند. این در حالی است که اطلاعات خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که ضرورت این برکناری از سوی مسئولان دیگری به غیر از سازمان تربیت بدنی مطرح شده است و ظاهرا زمان مشخصی هم برای ایجاد این تغییرات در نظر گرفته شده است.
به نظر می رسد با توجه به مجموع اتفاقاتی که طی ماههای اخیر در باشگاه پرسپولیس رخ داده و اتهاماتی که برخی هواداران پرسپولیس به داریوش مصطفوی وارد می کنند و نارضایتی هایی که برخی مسئولان و هواداران از نتایج تیم فوتبال این باشگاه دارند، بزودی شاهد تغییراتی مجدد در راس مدیریت این باشگاه خواهیم بود.
 

kittleboy_87

عضو جدید
اگه برنامه 90 رو دیده باشین، آقای فردوسی پور از آقای مصطفوی پرسید: من شنیدم که آقای قطبی یکی از شکایتهاشون این بود که سر تمرین که اومده بودن یکی دو نفر حالت طبیعی نداشتن!!! که سریع رد شد ازش و یه چیز دیگه بهش اضافه کرد.
آقای مصطفویم گفت: ببینید ما توی تیمممون از اینجور افراد نداریم اگه باشن فقط یکی دو نفر هستن!!!

صحتش رو نمی دونم دیگه
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دردنامه ی (قاسم محمدي )خبر نگار مضروب شیرازی:

دردنامه ی (قاسم محمدي )خبر نگار مضروب شیرازی:

قاسم محمدي" خبرنگارشيرازي كه عصر روز شنبه درپايان بازي فوتبال پيام مشهد ومقاومت سپاسي درورزشگاه ثامن مشهد توسط خداداد عزيزي مضروب شد درآنچه كه آن را دردنامه خوانده، نظراتش را به رشته‌ي تحرير درآورده است.


متن نامه اين خبرنگار به اين شرح است:
«براي اسطوره سازي هاي يك شبه!
سخت است پس از عمري نوشتن براي ورزش، حالا قلم به دست بگيري و از درد هايت بنويسي. كدام قلم؟ كدام دست؟ قلمي كه عصر شنبه در مشهد زير لگدهاي فوتبالي ها له شد و دستي كه حالا وبال گردن است؟ چقدر تصاوير رويايي از ستاره ها خلق كرديم، پوسترهاي گلاسه و تمام قد حضرات را سينه ديوار اتاقهايمان چسبانديم و در وصف جوانمرديشان شاهنامه ها سروديم.
قصه قهرمانان و پهلوانان تمام شد. ديگر كسي برايم لالايي ملبورن را زمزمه نكند. ديگر كسي كوچكترين رفتار اين باصطلاح الگوهاي جامعه را برايم تيتر نكند.
وقتي بين زمين و آسمان فاصله سكوها تا زمين را معلق زدم، فارغ از دردي كه تمام استخوان هايم را هنوز هم در بر گرفته، زخمي عميق بر دلم نشست. آنكه آنروز اين گونه لگد به پهلوي من مي زد، در روزي مانند ديروزش با ضربه زدن به توپ، قلب ميليون ها ايراني را تسخير كرده بود. چه دنياي عجيبي! چه ستاره هايي كه اينگونه چشمك مي زنند و نور مي پاشند! وقتي فهميدم پس از آن همه كتك خوردن تازه به من لقب خوش شانس هم داده اند، به خودم باليدم! گويا قرار بوده آنجا كشته شوم، از اينكه طرح كشتن من ناتمام ماند متأسفم! شرمنده ام كه به خواسته اتان نرسيديد اما راستي من ديشب از شدت درد به خود پيچيدم و خوابم نبرد، شما چه؟ آيا توانستيد دور از درد وجدان آسوده بخوابيد؟ تو با خودت چه كرده‌اي؟ با ستاره ميليون ها ايراني چه كرده اي؟. به هر جا كه نگاه مي كنم ردي از تو پيداست. از همان روزي كه اردوي تيم ملي را در زمان علي پروين ترك كردي، روزهايي كه با محمد مايلي كهن به مشكل برخوردي، از مشكلاتت با مربيان آلماني تا همايون شاهرخي، همان‌روزي كه در مصاف با آمريكا در جام جهاني پيراهن تيم ملي را بر زمين كوبيدي و هر آنچه بر زبانت آمد را نثار جلال طالبي نمودي، روزي كه بلاژويج از اردوي تيم ملي اخراج كرد يا مشكلاتي كه با دنيزلي داشتي، وقتي با ناصر شفق دست به يقه شدي تا تمام روزهايي كه داوران را در امر هدايت گوسفند عاجز پنداشتي، همان زماني كه پس از صعود پيام، اهواز را به آشوب كشاندي همه و همه نشانگر چهره عاصي توست. با خودت چه مي كني؟ تاكنون انديشيده‌اي كه در يك روز رويايي و يك لحظه خاص وقتي توپ تو به مدد ابرو و باد و مه و خورشيد و فلك ره به دروازه استراليا برد، خدا در آن معجزه نقش اول را داشت، اما «خداداد نانش را خورد؟ آنروز تو سر به آسمان ساييدي و حالا از همان بالا همه را زير پايت مي بيني. چه زود اسطوره مي سازيم . يكي به «رستم و سهراب» به «تختي و پورياي ولي» بگويد آسوده بخوابند، فوق ستاره هاي پهلوان بيدارند. در پايان هم بايد بنويسم قانون و كميته‌ي انضباطي به جاي خود اما تو را به امام رضا واگذار مي‌كنم».
 

hamidarchitec

عضو جدید
اين وسط در فوتبال ايران با حيثيت و آبروي خداداد كه بازيكن محبوب ايران و شگفتي ساز ملبورن بود بازي شد نه براي اون خبرنگار خيالي هست ونه سرهنگ جعفري ونه كيومرث هاشمي اونا آبروشون جاي خودشه مقامشونم جاي خودش
حالا ببينين با غزال تيزپاي ايران چيكار ميكنن

هادی خان برای حرفت مدرک هم داری؟؟؟؟؟؟؟؟
 

usamilad

عضو جدید
چه بهتر

چه بهتر

فوتبال ایران به امثال افشین قطبی نیاز داره تا یه فرهنگ محترمانه رو جابندازه
نه به این بی ادب که حتی قبل از این جریان هم به داور و کمک داور فحش خوا.. و.در میداد
 

usamilad

عضو جدید
آخرین خبرها از درگیری لفظی خداداد و خبرنگار شیرازی(در ورزش از نگاه 2)داغ داغ!!

آخرین خبرها از درگیری لفظی خداداد و خبرنگار شیرازی(در ورزش از نگاه 2)داغ داغ!!

دیشب تو برنامه ی ورزش از نگاه دو کوثری قصد داشت که خداداد و خبرنگار مضروب رو آشتی بده ولی همکار کوثری که جوانی به نام گل مکانی هست بدون اینکه خودش بخواد با حرفاش کاری کرد که این دو نفر دوباره بزنن به تیپ هم.
افراد حاضر در استودیو در اون لحظه:
کوثری و گل مکانی مجریان برنامه
سیاوش آذری مدیر عامل ذوب آهن
شریفی رییس کمیته ی انظباطی
قاسم محمدی خبرنگار شیرازی
و خداد عزیزی

گزیده ای از سخنان رد و بدل شده:

شریفی: خداد عزیزی یار غار کمیته ی انظباطی است


محمدی: خداداد اون شب گفت به خاطر دخترم که الان تو خونه تنهاست، رضایت بده

خداداد خطاب به محمدی[با حالتی برافروخته]: اسم دختر منو نیار ,دخترم یه دنیا برام ارزش داره


محمدی: خداداد پنجشنبه شب با آقای آل سفر در شبکه ی جام جم که وابسته به صهیونیست ها و آمریکاست مصاحبه کرد واز این شبکه با من هم تماس گرفتند، که من بر نداشتم.
خداداد: وقتی رییس جمهور؛شخص اول ملکت؛ با شبکه CNN مصاحبه میکنه منم رفتم با یه شبکه ساده صحبت کردم
 

shabnam777

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون مطلبت جالب بود
آره برنامه دیشب جالب بود
ولی خداییش دیگه خیلی به خداد گیر می دنا
آره جو برنامه دیشب خیلی بهتر از برنامه ی 90 بود
برنامه دیشب یه جورایی داشت آشتی کنان راه مینداخت ولی این فردوسی پوره تو 90 هی گیر می داد جای اینکه قضیله رو فیصله بده
 

Elham.M

عضو جدید
:: ناگفته ‏های قطبی در یک فیلم سانسور شده ::

:: ناگفته ‏های قطبی در یک فیلم سانسور شده ::

:: ناگفته ‏های قطبی در یک فیلم سانسور شده ::
برخی از صحبت های افشین قطبی در مورد دلایل استعفایش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس در فیلمی قرار دارد که بنا بردلایلی سانسور شده و جز یک بخش گزینشی، هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. چه بسا پخش کامل این فیلم بتواند به روشن شدن زوایای این رویداد کمک کند. به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی در حالی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد که قبل از این اقدام در نامه ای به اعضای هیئت مدیره باشگاه به مشکلات خود برای ادامه همکاری با این تیم اشاره کرده بود.

بخشی از این نامه که در نشست ویژه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مطرح و مورد بررسی قرار گرفته بود، در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت اما تا به حال متن کامل آن از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه منتشر نشده است. در این مورد گفته می شود افشین قطبی 10 دلیل را به عنوان عوامل استعفای خود مطرح کرده و از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بود که تا قبل از انجام استعفا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

قطبی در شرایطی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد که براساس مفاد قراردادش باید مشکلات و موانع موجود را قبل از هرگونه اقدامی به صورت مکتوب در اختیار مدیرعامل قرار می داد. وی که فصل گذشته پرسپولیس را با مدیریت حبیب کاشانی به عنوان قهرمانی رساند، براساس مفاد قرارداد جدیدش، چند روز قبل از استعفا مشکلات خود را در قالب نامه ای بیان کرد و سه شنبه شب دو هفته گذشته در اقدامی غافلگیر کننده استعفا داد و راهی دبی شد.

اما روشن شدن زوایای ماجرای آخرین شب حضور قطبی در ایران می تواند به بخشی از ابهامات موجود در مورد دلایل استعفای وی پاسخ دهد. افشین قطبی سه شنبه شب دو هفته پیش و قبل از آنکه تهران را به مقصد دبی ترک کند در مصاحبه ای تلویزیونی که در منزل شخصی اش انجام داد به طور مفصل دلایل کناره گیری اش را مطرح کرد. بخشی از این فیلم در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت و پخش شد اما بخش عمده ای از این فیلم که دلایل استعفا و مقصران مرتبط با این استعفا را در خود داشت سانسور شده و در اخیتار رسانه ها قرار نگرفته است. در این میان برخی تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی تلاش کردند به اصل این فیلم دست پیدا کنند اما تا امروز به هدفشان نرسیده اند.

در این مورد گفته می شود افشین قطبی در این فیلم مواردی را مطرح کرده است که افشای آن می تواند به انجام تغییرات در باشگاه پرسپولیس سرعت بیشتری ببخشد و زوایای جدیدی از استعفای مرد دوست داشتنی هواداران پرسپولیس را مشخص کند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از سمت خود استعفا کرد و رفت که این تیم برخلاف فصل گذشته نتوانسته است انتظارات هوادارانش را برآورده کند. در این میان برخی مخالفان باشگاه پرسپولیس از عملکرد داریوش مصطفوی به عنوان یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس و استعفای قطبی نام می برند که باعث شده است اوضاع این تیم بحرانی تر از قبل شود و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کند.

افشای متن قرارداد افشین قطبی که به نظر می رسد از سوی برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس با هدفی خاص در اختیار رسانه ها قرار گرفت نیز البته گامی دیگر در جهت بیشتر مقصر جلوه دادن داریوش مصطفوی در نابسامانی های اخیر باشگاه پرسپولیس بود و نه حل مشکلات واقعی این باشگاه و آگاهی افکار عمومی از حقیقت. هر چند که در این خبر میزان مبلغ یکساله قطبی 100 هزار دلار کمتر از رقم واقعی اعلام شد و برخی جزئیات دیگر نیز مطرح نشد اما این سوال را مطرح کرد که در شرایطی که رسانه ها با وجود تلاش بسیار نمی توانند رقم دقیق قرارداد یک بازیکن را از افشا کنند، چطور ممکن است که متن قرارداد سرمربی یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایران به این سهولت در اختیار برخی رسانه ها قرار گیرد؟!

چند هفته پیش و زمانی که اوضاع پرسپولیس رو به بحرانی شدید گذاشته بود محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع این باشگاه در اولتیماتومی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به آنها هشدار داد اگر توانایی سروسامان دادن به اوضاع این تیم را ندارند، سازمان تربیت بدنی وارد عمل شود. این اظهار نظر که به نظر می رسید پشتوانه بالاتری از سازمان تربیت بدنی داشت، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را برآن داشت تا با برگزاری نشست ویژه ای نسبت به این هشدار واکنش نشان دهند. پس از این نشست بود که هیئت مدیره این باشگاه با صدور اطلاعیه ای خطاب به محمد علی آبادی اعلام کرد توانایی سروسامان دادن به شرایط نامساعد پرسپولیس را دارد و نیازی به دخالت رئیس مجمع نیست.

البته این نشست در راستای برطرف کردن کدورت های بین داریوش مصطفوی با مجید فرخزادی و حسین هدایتی برگزار شد و پس از آن بود که از سوی طرفین اعلام شد سوء تفاهمات موجود برطرف شده و اگر اختلاف نظری هم از قبل بین این سه وجود داشته است، حالا برطرف شده و پرسپولیس به روزهای اوج خود بازخواهد گشت. با وجود انتشار این " صلح نامه " اما اوضاع داخلی هیئت مدیره پرسپولیس چندان مساعد نبود و اختلاف نظرهایی که از قبل وجود داشت به نوعی دیگر و در برخی مسائل مالی و فنی بروز کرد و اجازه نداد این تیم به شرایط مطلوب فصل گذشته بازگردد.

از سوی دیگر ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی نیز که از مدتها پیش مطرح شده بود طی روزهای گذشته به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد تغییر و تحولات این باشگاه مطرح شده است. در این بین از برکناری داریوش مصطفوی به عنوان محتمل ترین گزینه تغییرات در باشگاه پرسپولیس نام برده می شود. مدیرعاملی که علاوه بر اظهارات متفاوت رسانه ای اش ، طی هفته های گذشته و خصوصا پس از شکست ها و ناکامی های تیم فوتبال این باشگاه از سوی هواداران این تیم به استقلالی بودن هم محکوم می شود.

طی روزهای گذشته صحبت هایی در مورد احتمال برکناری وی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است اما گویا اعضای هیئت مدیره و مسئولان سازمان تربیت بدنی همچنان از حضور وی در پرسپولیس حمایت می کنند. این در حالی است که اطلاعات خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که ضرورت این برکناری از سوی مسئولان دیگری به غیر از سازمان تربیت بدنی مطرح شده است و ظاهرا زمان مشخصی هم برای ایجاد این تغییرات در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد با توجه به مجموع اتفاقاتی که طی ماههای اخیر در باشگاه پرسپولیس رخ داده و اتهاماتی که برخی هواداران پرسپولیس به داریوش مصطفوی وارد می کنند و نارضایتی هایی که برخی مسئولان و هواداران از نتایج تیم فوتبال این باشگاه دارند، بزودی شاهد تغییراتی مجدد در راس مدیریت این باشگاه خواهیم بود.

 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اخبار انضباطی لیگ برتر

اخبار انضباطی لیگ برتر

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدید نظر مهاجم استقلال و باشگاه داماش گیلان را نپذیرفت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض و درخواست آرش برهانی بازیکن تیم استقلال تهران به کمیته استیناف در خصوص محکومیت به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی، اعتراض وی وارد نبوده و برهانی مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

علیرضا حقیقی بازیکن تیم پرسپولیس تهران به دلیل تخلفات و پاره ای از توضیحات که در مسابقه پرسپولیس و پیکان قزوین صورت گرفته باید روز شنبه ۲۴/۹/۸۷ در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

باشگاه داماش گیلان به دلیل تخلفات صورت گرفته به توبیخ کتبی درپرونده و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
پیش از این درخواست این باشگاه در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گرفت و درخواستش رد شد.
 

turk_gizy

عضو جدید
فوتبال ایران به امثال افشین قطبی نیاز داره تا یه فرهنگ محترمانه رو جابندازه
نه به این بی ادب که حتی قبل از این جریان هم به داور و کمک داور فحش خوا.. و.در میداد
----------------------------
تو فوتبال ایران امثال قطبی نمی تونند دووم بیارند.
فقط یک سال بود تیم رو قهرمان کرد و محبوب شد نه به خاطر قهرمانی پرسپولیس محبوبم فقط به خاطر شخصیت فوق العادش.
امسالم که انقدر اذیت شد.
در مورد خدادادم نمی دونم چی بگم.
امثال دایی و استیلی و قلعه نوعی تو این فوتبال دووم دارند.
 

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
به نظر من هم خداداد انسان روراستي است
چون سياست نداره اينطوري به حاشيه كشيده شد.
متاسفانه حاشيه هاي فوتبال كشور ما به همه چيز دامن مي زنه
 

bluepelikan

عضو جدید
خداداد فوتبالسیت خوبی بود ولی این دلیل موجهی برای اون رفتار نبود ، خداداد کلاً آدم عصبیه و این برای یه ورزشکار اونم تو این سطح اصلاً قابل قبول نیست .

اصلی ترین هدف ورزش فرهنگ سازیه نه لات و لوت گری و بی فرهنگی. تمام فوتبال خداداد و امثال اون به این بی ادبیشون نمی ارزه.
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتي نظرات رو خوندم گفتم خاك تو سر خداداد كه اينقدر واسه فوتبال اين مملكت زحمت كشيد تا بعد از اين همه جون كندن كسايي كه با گل 8 آذرش به استراليا دو متر پريدن آسمون و تا نصفه شب با كاراي فرهنگيشون!!!خيابونا رو شلوغ كرده بودن اينطور بهش توهين كنن و اونو با يه اجنبي كه كشورش رو ترك كرده و بعد از اينهمه سال اومد يه سال مونده و دوباره فرار كرده مقايسه كنن و بگن فوتبال ما به خدادا نياز نداره به قطبي نياز داره!!!:mad::mad::mad:
آره شما راست ميگيد نمي دونم چرا تو اين مملكت هر كي سبزي پاكه كنه و پاچه خواري بكنه مي تونه محبوب يه عده باشه البته خدادا طرفدارايي داره كه هيچوقت فراموشش نمي كنن

مطمئنم هر كدوم از شماها هم جاي اون بود همين برخورد رو با اون فرد (نه خبرنگار) مي كرد شما تو شهر خودت فحش بخوري چيكار مي كني؟؟؟

خداداد به نظر من يه اسطورس كه به هيچ عنوان زير حرف زور نميره فرهنگ قطبي رو هم به رخ ملت نكشين چون همه اون كليپش رو بايد ديده باشين كه تو رختكن چه برخوردي با بازيكنا داره ولي امثال خداداد رو هستن يعني اخلاقشون هميشه يه طوره اين قشنگه
بايد اين كليپ رو بفرستم نود تا همه ملت بدونن بابا قطبي فرهنگش فقط و فقط جلوي دوربين هستش
نمي دونم نود نشونش ميده يا نه اميدوارم بده تا همه بشناسن اين بشر رو

حرفام راجع به قطبي هيچ ربطي به استقلالي بودنم نداره من حتي وقتي كه اين كمك مربي تيم كره بود و رسانه ها ازش تعريف مي كردن ازش بدم ميومد و همين نظرات رو دربارش داشتم


خداداد هر جا باشه من دوستش دارم واقعا يه اسطورس و من عين مردم مهمان نواز(به نظر من بيگانه نواز و بيگانه پرست) ايران خدمتي كه به فوتبال ما كرد رو فراموش نمي كنم و نخواهم كرد شايد اگه خداداد از بچگي خارج بود و يهو ميومد ايران و كلي واسه تيم ملي ناز مي كرد و با ته لهجه خارجي به زور زبان مادريش رو حرف مي زد همه عاشقش مي شدن و مي گفتن واي چه با فرهنگه!!!
 

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
ممنون افشين جان .واقعا حرفهات درسته
ما ايراني ها غريبه پرست هستيم
زود يادمون مي ره زحمتهاي آدمهاي بي ادعا رو
من رفتار خداداد رو تاييد نمي كنم
ولي متاسفم كه در كشور ما حاشيه سازي بازار خوبي داره
به زودي براي دايي و قلعه نويي و ... حاشيه سازي مي كنن
مي گيد نه؟ منتظر باشيد؟
 

mtazar

عضو جدید
(((((((((((((مدل ماشينهاي فوتباليستهاي ايراني )))))))))))))

(((((((((((((مدل ماشينهاي فوتباليستهاي ايراني )))))))))))))

گزارشی از جدید ترین مدل ماشین فوتبالیست های ایرانی -ستاره های ماشین باز!





- کریم باقری:بی ام وx3
-احمد رضا عابد زاده:تویوتا لند کروز
- فرهاد مجیدی:"بی ام و"، بنز کلاسml
-محسن خلیلی:آزرا و سانتافه
- شیث رضایی:بنز و بی ام و
- حامد کاویانپور:آئودی،آزرا
- محمد نصرتی:ماکسیما، بنز
- ستار زارع:مزدا
- فرزاد مجیدی: آزرا
- فرید عابدی: زانتیا
- فرشید طالبی:ساناتا
- حسین کاظمی:بی ام و
- عباس آقایی:سوناتا
- پژمان نوری:زانتیا و هیوندا
- محمد محمدی:زانتیا
- آرش برهانی:بی ام و
- میلاد میداوودی: بی ام و
- محرم نوید کیا:پرشیا، بی ام و، آزرا
- سهراب بختیاری زاده:بنز
- جلال حسینی:پرشیا
- امیر حسین صادقی:هیوندا
- امیدرضا روان خواه :زانتیا
-مهدی امیر آبادی:بی ام و و 206
- محمد پروین:بی ام و
- علی رضا منصوریان: ماکسیما
- پیروز قربانی:زانتیا
- مازیار زارع:ماکسیماو هیوندا
- سعید لطفی:پرشیا
- مهدی واعظی:زانتیا و سانتافه
- وحید شمسایی: تویوتا کمری
- سپهر حیدری:سانتافه
- علی انصاریان:بی ام وx3 و بنز
- پرویز برومند:میتسوبیشی گالانت
- مهدی مهدوی کیا:آئودی،مرسدس،گلف
- وحید هاشمیان:مرسدس
- میثم بائو:زانتیا
- بهنام ابوالقاسم پور:زانتیا
- سید علی موسوی:میتسو بیشی گالانت:بی ام و
- محسن بنگر:تویوتا کمری
- داوود سید عباسی:بی ام وx3
- ابراهیم اسدی:سوناتا
- حسین کاظمی:بی ام و
- حسین بادامکی:مزدا
- محمد رضا مامانی:فولکس گل
- ابراهیم صادقی:سیتروئنc5
- محمد نوری:تویوتا کمری
- پیروز قربانی:زانتیا
- محسن بیاتی نیا: سوناتا
منبع:پارس فوتبال​
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال پرافتخارترين تيم فوتبال باشگاهي در ايران و در آسيا
قهرماني در سالهاي 1970 و 1991
نايب قهرماني در سالهاي 1992 و 1999
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
جام قهرمانی باشگاههای آسیا در سال 1967 میلادی برابر با سال 1346 هجری شمسی به تلاش و کوشش تونکو عبدالرحمان پایه گذاری شد و باشگاه استقلال به طور رسمی از سومین دوره جام باشگاههای آسیا قدم به مهمترین رقابتهای باشگاهی در قاره کهن آسیاگذارد و در اولین حضور خود در این مسابقات به عنوان اولین باشگاه ایرانی مقام قهرمانی باشگاههای آسیا را تصاحب کرد و در همان ابتدا نام خود را به عنوان مدعی شماره یک جام باشگاههای آسیا طنین انداز کرد.

اولین حضور قهرمانی جام باشگاههای آسیا:

تیم فوتبال تاج (استقلال) در رقابتهای سومین دوره جام باشگاههای آسیا (تهران- ایران) که در سال 1349 هجری- شمسی برگزار شد، با دو تیم هومنت من لبنان، سلانگور مالزی هم گروه شد.
اسامی بازیکنان تاج:
ناصر حجازی، فرهنگ بادکوبه، عزت جانملکی، اکبر کارگر جم، مسعود معینی، کارو حق وردیان، گودرز حبیبی، منصور پور حیدری، حمید لواسانی، علی جباری، مهدی حاج محمد، علیرضا حاج قاسم، جواد قراب، مسعود مژدهی، نصراله عبدالهی، جلال طالبی، پرویز قلیچ خانی، غلامحسین مظلومی، غلام وفاخواه، فریدون معینی و محمود خوردبین (بازیکنان کمکی)
سرمربی: زدراوکو رایکوف
کاپیتان: علی جباری




 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
«دومین حضور»؛کسب مقام سوم باشگاهای آسیا:
تیم فوتبال استقلال در رقابتهای چهارمین دورهجام باشگاههای آسیا (بانکوک- تایلند) که در سال 1350 هجری – شمسی برگزار شد، با چهار تیم (پلیس بغداد، ارتش کره جنوبی، العربی کویت و پیراک مالزی) هم گروه شد.
اسامی بازیکنان تاج:
ناصر حجازی، فرهنگ بادکوبه، منصور پورحیدری، گودرز حبیبی، مهدی لواسانی، فرامرز ظلی، جلال طالبی، اکبر کارگر جم، عزت جانملکی، نصراله عبدالهی، پرویز قلیچ خانی، مسعود معینی، کارو حق وردیان، جواد قراب، علیرضا حاج قاسم، علی جباری، حسین امیرطاهری، غلامحسین مظلومی، مسعود مژدهی
سرمربی: زدراوکو رایکوف
کاپیتان: علی جباری
*غلامحسین مظلومی و علیرضا حاج قاسم با به ثمر رساندن هر کدام سه گل، نقش به سزایی در موفقیت آبی پوشان داشتند.
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
«سومین حضور» قهرمان جام باشگاههای آسیا:
تیم فوتبال استقلال در رقابتهای دهمین دوره جام باشگاههای آسیا، ابتدا در دیدار رفت و برگشت تیم قطری را از پیش رو برداشت و سپس در کشور بنگلادش با سه تیم «25 اوریل کره شمالی، بانکوک بانک تایلند و محمدان بنگلادش» هم گروه شد.
استقلال پس از کسب عنوان نخست گروه خود با تیم دو گروه اول پیکار کرد و در نهایت به مسابقه پایانی رسید.
اسامی بازیکنان استقلال:
احمدرضا عابدزاده، حمید بابازاده، فرشاد فلاحت زاده، خسرو پارسا، ناصر عباسی، رضا حسن زاده، شاهین بیانی، جعفر مختاری فر، صادق ورمزیار، مسعود غفوریهای اصل، مهدی فنونی زاده، شاهرخ بیانی، امیر قلعه نوعی، امیر موسوی نیا، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی، ایمردولت آبادی، عبدالعلی چنگیز، عباس سرخاب، عبدالصمد مرفاوی، سیدمهدی ابطحی و سید علی افتخاری (بازیکنان کمکی)
سرمربی: منصور پور حیدری
کاپیتان: شاهرخ بیانی
*عبدالصمد مرفاوی با به ثمر رساندن 6 گل به همراه بازیکن تیم اندونزی به عنوان آقای گل دهمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا معرفی شد.
*مجید نامجو مطلق، هافبک تکنیک تیم استقلال به عنوان تکنیکی ترین بازیکن این جام لقب گرفت.
*پس از پایان دهمین دوره جام باشگاههای آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا، عباس سرخاب مهاجم استقلال را به عنوان مرد سال فوتبال آسیا معرفی کرد. ضمن آنکه گل سرخاب به تیم پلیتا جایا اندونزی به عنوان زیباترین گل بازیها شناخته شد.
*احمدرضا عابدزاده سنگربان تیم استقلال نیز به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات معرفی شد.

و اين همه افتخار تقديم به تمامي فوتبالدوستان:cap::w08:
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
«چهارمین حضور»؛ نایب قهرمان جام باشگاههای آسیا
ابتدا حریف یمنی خود را در دو طرف مسابقه رفت و برگشت از گردونه رقابتها حذف کرد. سپس در کشور قطر با تیمهای «الهلال عربستان، پیونگ یانگ سیتی کره شمالی والریان قطر» هم گروه شد و در نهایت به دیدار پایانی پا گذاشت و در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کرد. در مسابقه فینال ضربات پنالتی مرفاوی، حسن زاده و سرخاب به گل تبدیل نشد.
اسامی بازیکنان استقلال:
احمدرضا عابدزاده، حمید بابازاده، رضا حسن زاده، صادق ورمزیار، ناصر عباسی، فرشاد فلاحت زاده، خسرو پارسا، مسعود غفوریهای اصل، امیردولت آبادی، جعفر مختاری فر، شاهین بیانی، شاهرخ بیانی، امیرهاشمی مقدم، ایمان عالمی، عبدالعلی چنگیز، مهدی فنونی زاده، سید مهدی ابطحی (کمکی)، عباس سرخاب, عبدالصمد مرفاوی
سرمربی: منصور پورحیدری
کاپیتان: شاهرخ بیانی
*عباس سرخاب با به ثمر رساندن سه گل در این رقابتها، بهترین گلزن استقلال لقب گرفت.
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
«پنجمین حضور»؛ نایب قهرمان باشگاههای آسیا:
تیم استقلال در هجدمین دوره رقابتهای جام باشگاههای آسیا، نخست در دو دیدار رفت و برگشت نماینده کشورعراق را شکست داد و سپس در منطقه غرب با تیمهای «الهلال عربستان العین امارات و کوپکتداق ترکمنستان» هم گروه شد و بازیهای نهایی این دوره از مسابقات هم در ایران برگزار گردید و استقلال یک بار دیگر به دیدار پایانی راه یافت و در دیدار پایانی مغلوب حریف ژاپنی شد و نایب قهرمانی باشگاههای آسیا را به دست آورد.
اسامی بازیکنان استقلال:
پرویز برومند، محمد علی یحیوی، مسعود قاسمی، جواد زرینچه، رضا حسن زاده، محمود فکری، علی چینی، سهراب بختیاری زاده، محمد خرمگاه، کاظم محمودی، جاوید شکری، محمد تقوی، آتیلا حجازی، محمد نوازی، علیرضا منصوریان، داریوش یزدانی، سرژیک تیموریان، عادل خردانیف محمد مومنی، فرد ملکیان، محسن گروسی، علی موسوی، علیرضا اکبرپور، سیروس دین محمدی، فرهاد مجیدی
سرمربی: ناصر حجازی
کاپیتان: جواد زرینچه
*علیرضا اکبرپور و سیدعلی موسوی هرکدام با به ثمر رساندن 3 گل بهترین گلزنان استقلال در این رقابتها بودند. ضمن آنکه گل سیروس دین محمدی به تیم جوبیلوایواتا ژاپن به عنوان گل ماه فوتبال آسیا برگزیده شد و به عنوان گل دوم سال 1998 میلادی (از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا) نیز انتخاب گردید.
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
«ششمین حضور»؛ کسب مقام سوم جام باشگاههای آسیا:

در بیست و یکمین و در واقع آخرین دوره رقابتهای جام باشگاههای آسیا ابتدا باید در مقابل تیم الحکمه لبنان صف آرایی می کرد اما به علت انصراف تیم لبنانی، استقلال به مرحله دوم راه پیدا کرد. سپس در مسابقه رفت و برگشت مقابل نماینده پرقدرت عربستان به پیروزی دست یافت و در ادامه در مرحله یک چهارم نهایی منطقه غرب آسیا با سه تیم الوحده امارات؛ ناساف کارسی ازبکستان و الکویت کویت» در کشور امارات هم گروه شد. استقلال پس از کسب عنوان نخست گروه خود به دیدار نیمه نهایی رسید اما بدبیاری در مسابقه نیمه نهایی، استقلال را از اهداف اصلی خود دور کرد. بارش شدید باران و تگرگ که در نوع خود بی سابقه بود وزش باد شدید و چمن نامساعد ورزشگاه آزادی تهران که به زمین پر از آب و باتلاقی تبدیل شده بود همه و همه دست به دست هم داد تا استقلال به بازی پایانی نرسد. ضمن آنکه استقلال در این بازی یک ضربه پنالتی را توسط محمد نوازی از دست داد. سرانجام استقلال حریف ازبکستانی خود را در دیدار رده بندی گلباران کرد و مقام سوم جام باشگاههای آسیا را تصاحب کرد.
اسامی بازیکنان استقلال:
سید هادی طباطبایی، پرویز برومند؛ مسعود قاسمی، پیروز قربانی، محمد خرمگاه، مهدی هاشمی نسب، مهدی پاشازاده، محمود فکری محمد نوازی، ارسطو محمدی، داود سیدعباسی، فراز فاطمی، مجاهد خضیراوی، فرزاد مجیدی، سیروس دین محمدی، علیرضا نیکبخت واحدی، علیرضا اکبر پور، یداله اکبری، سعید بیگی، رافت قلی اف، سهراب بختیاری زاده، احمد مومن زاده، علی موسوی
سرمربی: منصور پور حیدری
کاپیتان: محمود فکری
*سید فراز فاطمی مهاجم استقلال در بیست و یکمین دوره جام باشگاههای آسیا با به ثمر رساندن شش گل در آخرین دوره این مسابقات عنوان بهترین گلزن استقلال را به دست آورد. ضمن آنکه فراز فاطمی با زدن شش گل در یک فصل از رقابتهای جام باشگاههای آسیا، رکورددار گلزنی در یک فصل از رقابتهای آسیایی در تاریخ باشگاه استقلال شد.
 

amarjani200

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال رکورددار تاريخ جام باشگاههای آسيا:

تیم فوتبال استقلال تهران در تاریخ 21 دوره جام قهرمانی باشگاههای آسیا در 6 دوره این مسابقات به طور رسمی شرکت کرده است و حاصل شش دوره حضور استقلال در این جام معتبر آسیایی – کسب دو عنوان قهرمانی، دو عنوان نایب قهرمانی و دو مقام سومی بوده است که در تاریخ رقابتهای جام باشگاههای آسیا، بی سابقه و در نوع خود جالب و بی نظیر می باشد و از این حیث باشگاه استقلال رکورددار تاریخ جام قهرمانی باشگاههای آسیا به شمار می آید. در نتیجه استقلال کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته است. لازم به یادآوری است منصور پورحیدری با به دست آوردن یک مقام قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی بهترین مربی باشگاه استقلال در تاریخ جام باشگاههای آسیا به حساب می آید. ضمن آنکه منصور پور حیدری توانسته بود به عنوان بازیکن استقلال نیز یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی این جام را به دست آورد و خود این موضوع بسیار جالب توجه به نظر می آید.

و به همين دليل است كه ميگوئيم استقلال بهترين تيم باشگاهي فوتبال ايران و آسياست
 

Similar threads

بالا