مهم ترین اخبار فوتبال ایران

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031707 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 18:41

شکست استقلال مقابل صدرنشين
[h=1]نتايج هفته هجدهم ليگ‌برتر فوتبال بانوان[/h][h=2] در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال بانوان امروز استقلال تهران مقابل تيم صدرنشين شهرداري بم شکست خورد.[/h]

هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاري پنج ديدار پيگيري شد.

در مهمترين ديدار هفته دو تيم بالاي جدولي دلوار کشتي جنوب بوشهر و ملوان مقابل هم قرار گرفتند که در پايان هر دو تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند در اين مسابقه سارا قمي و افسانه اقبال براي ملوان گلزني کردند؛ اما مريم ايراندوست سرمربي تيم‌ملي به دليل مصدوميت در اين مسابقه راهي بيمارستان شد.

در ديگر ديدار اين هفته استقلال تهران با نتيجه 3 بر صفر مقابل تيم صدرنشين شهرداري بم شکست خورد.

نتايج کامل به شرح زير است:

*دلوارکشتي 2 - ملوان 2

*پاس همدان 2 - نگاردژ صفر

*وحدت گرگان 5 - شهرداري سيرجان 3

*استقلال تهران صفر - شهرداري بم 3

*آينده‌سازان يک - ايلام صفر

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031725 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 20:45

اتفاق تلخ براي سرمربي سابق تراکتورسازي
[h=1]مجيد جلالي در بيمارستان بستري شد[/h][h=2] سرمربي سابق تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در بيمارستان شهيد باهنر تهران بستري شد.[/h]

مجيد جلالي سرمربي سابق تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که به تازگي از اين تيم جدا شده است عصر امروز به دليل مشکلات قلبي در بيمارستان شهيد باهنر تهران و در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شد.

به گزارش فارس، اين مربي که پيش از اين هم سابقه مشکل قلبي داشته در اين بيمارستان فعلاً تحت نظر است تا فردا صبح تحت معاينات جدي قرار بگيرد.

 

AMIN 00

عضو جدید
ازدواج علیرضا حقیقی با الناز شاکر دوست!!

ازدواج علیرضا حقیقی با الناز شاکر دوست!!

الناز شاکردوست بازیگر سینما و علیرضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب گذشته طی مراسمی عقد کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حقیقی، دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس است که از سه سال قبل با این سمت در تیم قرمزپوش پایتخت بازی میکند.
شاکردوست هم از سال ۱۳۸۳ و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد. او در این سالها در ۲۵ فیلم سینمایی که اغلب فیلمهایی تجاری بودند بازی کرده است که از جمله این کارها میتوان به «بیوفا»، «کیش و مات»، «مجنون لیلی» و «عروس فراری» اشاره کرد.
بیوگرافی علیرضا حقیقی
نام: علیرضا حقیقی
تاریخ تولد: ۱۲/۲/۱۳۶۷
پست: دروازبان
شماره پیراهن: ۱۳
تیم های قبلی:زیر۲۳ سال پرسپولیس
علیرضا حقیقی در سن ۱۷ سالگی به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست. او اولین بازی خود را در سال ۸۵ مقابل سایپا انجام داد و در این بازی یک پنالتی حساس را نیز گرفت. زننده این پنالتی علی دایی بود. او در حال حاضر زیر نظر احمدرضا عابدزاده تمرین می کند. حقیقی در تمام مقاطع تیم ملی بجز بزرگسالان بازی کرده است. (زیر ۱۴، زیر ۱۷، زیر ۲۰، زیر ۲۳)
“سابقه ی ملی”
تیم ملی نونهالان- قهرمانی غرب آسیا(قطر- ۲۰۰۲) تیم ملی نوجوانان- یازدهمین دوره ی قهرمانی
نوجوانان آسیا (۲۰۰۴ ژاپن) تیم ملی جوانان- سی و چهارمین دوره ی قهرمانی جوانان آسیا(۲۰۰۶ هند)
تیم ملی امید- پانزدهمین دوره ی بازیهای آسیایی(۲۰۰۶ قطر) “افتخارات ” ملی: نایب قهرمان نو نهالان
غرب آسیا (۲۰۰۲ قطر) مدال برنز پانزدهمین دوره ی بازیهای آسیایی (۲۰۰۶ قطر) باشگاهی: فینالیست
جام حذفی(۸۵-۸۴) با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر ۸۶ـ۸۷با پرسپولیس
بیوگرافی الناز شاکردوست:
الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.
مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است..منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.
حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.. همچنین مهدی فخیم زاده کارگردان خوب کشورمان عنوان کرده است که الناز شاکردوست به زودی بهترین بازیگر سینمای ایران خواهد شد
مجموعه آثار:
- گل یخ (کیومرث پوراحمد – ۱۳۸۳)
- مجردها (اصغر هاشمی – ۱۳۸۳)
- عروس فراری (بهرام کاظمی – ۱۳۸۳)
- چند می گیری گریه کنی؟ (شاهد احمدلو – ۱۳۸۴)
- قتل آن لاین (مسعود آب پرور – ۱۳۸۴)
- چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم پور – ۱۳۸۴)
- بی وفا (اصغر نعیمی – ۱۳۸۵)
- قاعده بازی (احمدرضا معتمدی – ۱۳۸۵)
- کارناوال مرگ (رضا اعظمیان – ۱۳۸۵)
- خدا نزدیک است (علی وزیریان – ۱۳۸۵)
جشنواره ها و جوایز:
- کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از نهمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « مجردها » – ۱۳۸۴
- کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از دهمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « چه کسی امیر را کشت؟ »
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1032830 زمان ارسال : سه شنبه 1392/11/15 16:27

[h=1]راهيابي تراکتورسازي به ديدار نهايي جام حذفي[/h][h=2] تراکتورسازي با شکست فولاد خوزستان راهي ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران شد.[/h]

سعيد دقيقي با تک گل دقيقه 76 خود تراکتورسازي را برابر حريف خوزستاني‌اش به پيروزي رساند تا سرخ‌پوشان تبريزي 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران برابر يکي از دو تيم استقلال تهران يا مس کرمان حاضر شوند.

تراکتورسازي در دور يک چهارم نهايي راه آهن سورينت را با نتيجه 2 بر صفر از پيش رو برداشته و به نيمه نهايي رسيده بود. فولاد خوزستان هم با شکست پرسپوليس در ضربه‌هاي پنالتي توانست خود را در جمع چهار تيم پاياني اين رقابت‌ها حاضر ببيند.

ديگر ديدار مرحله نيمه‌نهايي را تا دقايقي ديگر تيم‌هاي استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌کنند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
صعود مس به فينال با شکست استقلال

صعود مس به فينال با شکست استقلال

کد خبر : 1032850 زمان ارسال : سه شنبه 1392/11/15 18:55

نيمه نهايي جام حذفي فوتبال

[h=1]صعود مس به فينال با شکست استقلال
[/h][h=2] تيم فوتبال استقلال در خانه مغلوب مس شد تا شاگردان بوناچيچ حريف تراکتورسازي در فينال جام حذفي شوند.[/h]

ديدار استقلال و مس کرمان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي که از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در هواي برفي آغاز شده بود با برتري 2 بر يک مس خاتمه يافت تا استقلال در خانه از رسيدن به فينال بازبماند.

به گزارش تسنيم،برخلاف انتظار اين تيم مس بود که بازي را تهاجمي آغاز کرد و لوسيانو ادينهو دقيقه 7 ضربه خطا در پشت محوطه جريمه را به تور دروازه رحمتي و استقلال دوخت. با اين گل شاگردان قلعه نويي به خود آمدند و حملات استقلال هم آغاز شد. امير حسين صادقي در دقيقه 12 به شادي مسي‌ها خاتمه داد و روي يک ضربه ايستگاهي ارسال شده با ضربه سر گل تساوي آبي پوشان را وارد دروازه رودباريان کرد.

بعد از اين گل باز هم حمله در دستور کار استقلال و ضد حمله در متن برنامه بازي مس قرار داشت اما رد و بدل شدن 2 گل زودهنگام احتياط دو تيم را هم افزايش داده بود تا تجمع در ميانه ميدان و دل بستن به ارسال هاي بلند به سياست غالب بازي در دقايق مياني نيمه نخست تبديل شود. دقيقه 25 ناگهان موج حمله تيم مس درون محوطه جريمه استقلال با چند رفت و برگشت به شوت ترشيز ختم شد که رحمتي توپ را مهار کرد.

بعد از افت بازي تنها در دقيقه 44 بود که شوت ادينيو يخ بازي را آب کرد که اين توپ را هم رحمتي به زحمت دفع کرد تا در نهايت نيمه نخست با تساوي يک بر يک تمام شود.

در نيمه دوم بازي به جز چند شوت به دروازه و درگيري هاي ميانه ميدان اتفاق خاصي نداشت و گويا دو تيم از همان ابتداي نيمه دوم خود را براي رفتن بازي به وقت اضافه آماده کرده بودند با اين حال در دقايق پاياني همه چيز عوض شد و ادينيو در دقيقه 85 با استفاده از ضد حمله تيمش گل دوم خود و مس را به ثمر رساند تا تيمي که براي بقا در ليگ برتر تلاش مي کند با برتري 2 بر يک در اين ديدار به فينال جام حذفي راه پيدا کند.

بدين ترتيب مس 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي به مصاف تراکتورسازي خواهد رفت. ميزبان اين ديدار فردا با قرعه‌کشي مشخص مي‌شود.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
محرومیت ۷ فوتبالیست زن دوجنسه




احمد هاشمیان در خصوص اجرای دستورالعمل تعیین جنسیت در فوتبال بانوان اظهار داشت: «با آغاز اجرای دستورالعمل تعیین جنسیت در باشگاه هایی که در حوزه فوتبال یا فوتسال زنان تیمداری می کنند، تاکنون هفت فوتبالیست و فوتسالیست زن از حضور در مسابقات محروم شده اند.» وی افزود: «از سه سال پیش تاکنون براساس درخواست رییس فدراسیون فوتبال دستورالعمل مشترکی از سوی کمتیه پزشکی و کمتیه انضباطی این فدراسیون در خصوص تعیین جنسیت ورزشکاران زن به باشگاه ها ابلاغ شد.»
هاشمیان ادامه داد: «بر اساس این دستورالعمل تمامی زنان فعال در لیگ های کشور قبل از عقد قرارداد باید در معاینات پزشکی شرکت کرده و پس از تکمیل فرم مخصوص توسط پزشک معتمد باشگاه و تایید نهایی آن می توانند اقدام به عقد قرارداد با باشگاه برای یک یا چند فصل کنند.»
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ادامه داد: «بر این اساس ابتدای هر فصل نیز این دستور العمل به تمامی باشگاه های فعال در فوتبال و یا فوتسال زنان و هیات ها ابلاغ می شود.»
وی در خصوص امکان حضور مجدد این ورزشکاران در مسابقات گفت: «در صورتی که این افراد بتوانند مشکلات خود را از طریق جراحی حل کرده و در معاینات پزشکی صلاحیت لازم را احراز کنند امکان فعالیت در عرصه فوتبال و فوتسال را خواهند داشت.»
هاشمیان تصریح کرد: «نمایندگان این کمیته به صورت سرزده به باشگاه های فوتبال و فوتسال فعال در بخش زنان خواهند رفت و پرونده ها را دنبال می کنند.»
وی تصریح کرد: «تمام باشگاه های لیگ برتری فعال در فوتبال یا فوتسال زنان باید پرونده پزشکی کامل هر یک از بازیکنان را در اختیار این نمایندگان قرار دهند و نبودن پرونده یا تکمیل نبودن پرونده ورزشکار تخلف محسوب شده و در کمیته انضباطی به آن رسیدگی خواهد شد.»


 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بدهي يک ميليارد پرسپوليس به سازمان ليگ

بدهي يک ميليارد پرسپوليس به سازمان ليگ

کد خبر : 1032919 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/16 15:04

بدهي يک ميليارد پرسپوليس به سازمان ليگ

مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي اداره اين باشگاه با مشکلات بيشتر از آنچه تصور مي‌کرد، مواجه است.

در شرايطي که محمد رويانيان بعد از استعفا اعلام کرده بود که براي باشگاه پرسپوليس درآمدزايي فراواني انجام داده و 5 ميليارد بدهي داشته اما شرايط حال حاضر سرخپوشان چيز ديگري را نشان مي‌دهد. بازيکنان پرسپوليس 2 روز است که به دليل محقق نشدن تعهدات مالي باشگاه تمرين نمي‌کنند و اين نشان دهنده اين است که اوضاع مالي در پرسپوليس خوب نيست.

به گزارش تسنيم، در اين شرايط علي پروين تلاش‌ زيادي براي تامين منابع مالي انجام داده ولي هر بار بنا به دلالي نتوانسته در اين مورد موفق باشد. پروين براي گرفتن پول به سازمان ليگ هم مراجعه کرده اما متوجه شده باشگاه پرسپوليس مبلغي حدود يک ميليارد تومان به سازمان ليگ بدهکار است.

پروين در راستاي جذب اسپانسر هم قدم برداشته اما وقتي کار به امضاي قرارداد کشيده شد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس متوجه شد که کل لباس اين تيم تا پايان فصل در اجاره بانک گردشگري است و ديگر نمي‌تواند اسپانسر جديدي جذب کند. پروين وقتي از اين موسسه درخواست پول کرد، آنها اعلام کردند مديرعامل پيشين بيش از حد از اين موسسه پول گرفته است.

مديرعامل پرسپوليس در مورد پاداش بازي با سپاهان هم به قول خود عمل و براي 25 بازيکن اين تيم نفري 10 ميليون تومان پرداخت کرد. 250 ميليون تومان پاداش بازي با سپاهان پرداخت شده و به دست بازيکنان اين تيم مي‌رسد. حالا بايد ديد بعد از پرداخت اين پول بازيکنان تمرين مي‌کنند يا باز هم درخواست پول دارند.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مس کرمان ميزبان فينال جام حذفي شد

مس کرمان ميزبان فينال جام حذفي شد

کد خبر : 1032920 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/16 15:23

مس کرمان ميزبان فينال جام حذفي شد

فينال جام حذفي بين دو تيم مس کرمان و تراکتورسازي تبريز، 25 بهمن در ورزشگاه امام علي(ع) کرمان برگزار مي‌شود.

غلامرضا بهروان؛ رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ، اکبر ايرانمنش؛ مديرعامل باشگاه مس کرمان، نصيري نماينده باشگاه تراکتورسازي، حجت الله‌ بهمني مدير روابط عمومي سازمان ليگ از ساعت 14 در سازمان ليگ جلسه‌اي برگزار کردند تا در مورد وضعيت زمان و مکان فينال جام حذفي تصميم گيري کنند. طرفين در اين جلسه براي تعيين ميزباني به توافق نرسيدند و مقرر شد ميزبان فينال با قرعه کشي مشخص شود.

با قرعه کشي مشخص شد که فينال جام حذفي در ورزشگاه امام علي کرمان در روز 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

قرعه کشي با حضور بهروان رئيس کميته مسابقات انجام شد.

نماينده تبريز موافق برگزاري با انجام بازي در تهران بودند اما مسي‌ها با اين پيشنهاد موافق نبودند.

ايرانمنش مديرعامل مس گفت: بهتر است بين تهران و کرمان قرعه کشي انجام بدهيد که اين پيشنهاد با مخالفت بهروان مواجه شد و گفت بايد قرعه بين دو شهر ميزبان يا ميهمان باشد نه شهر بي‌طرف.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اعتصاب‌بازيکنان‌پرسپوليس ‌براي‌سومين‌روزمتوالي

اعتصاب‌بازيکنان‌پرسپوليس ‌براي‌سومين‌روزمتوالي

کد خبر : 1032988 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/11/17 12:54

اعتصاب‌بازيکنان‌پرسپوليس‌براي‌سومين‌روزمتوالي

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس براي سومين روز پياپي به دليل عدم پرداخت مطالباتشان اعتصاب کردند.

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل عدم پرداخت مطالباتشان در تمرين دو روز گذشته شرکت نکردند.

به گزارش فارس،امروز (پنج‌شنبه) هم بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس عليرغم جلسه 45 دقيقه‌اي با علي دايي براي سومين روز پياپي حاضر به تمرين نشدند و به نشانه اعتراض بدون تمرين درفشي‌فر را ترک کردند.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بيانيه بازيکنان پرسپوليس درمورد تحريم تمرينات

بيانيه بازيکنان پرسپوليس درمورد تحريم تمرينات

کد خبر : 1033004 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/11/17 16:58

بيانيه بازيکنان پرسپوليس درمورد تحريم تمرينات

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در پي برگزار نشدن تمرينات تيم پرسپوليس براي سومين روز متوالي بيانيه‌اي صادر کرده و ضمن پوزش از هواداران پرسپوليس تاکيد کردند بهترين تصميم را خواهند گرفت.

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي ضمن تاکيد بر اينکه مواضع اعلام شده از سوي علي دايي سرمربي تيم نظرات و ديدگاه‌هاي تمامي بازيکنان و اعضاي تيم بوده ابراز اميدواري کردند در روزهاي باقي مانده تا پايان فصل شاهد بي‌تفاوتي مسئولان و وعده و وعيدهاي تحقق نيافته نباشند.

به نقل از تسنيم،متن بيانيه بازيکنان تيم پرسپوليس به شرح زير است:

بسيار متاسفيم و ناراحت از اينکه به جاي تمرين و آماده‌سازي مجبور به عدم برگزاري تمرينات بوده و چاره‌اي نداريم جز اينکه اين‌گونه صداي اعتراض و گلايه‌هاي خود را به گوش مسئولان برسانيم. افسوس مي خوريم در شرايطي که تيم پرسپوليس مجددا شانس خوبي براي قهرماني پيدا کرده نمي‌توانيم تمرينات آماده‌سازي خود را انجام دهيم. ما از هواداران عزيز و فهيم پرسپوليس که در فصل جاري مثل کوه پشتيبان و حامي تيم و ما بوده‌اند صميمانه به واسطه اتفاقات اخير عذرخواهي مي‌کنيم و مي‌دانيم و آگاه هستيم که دوستداران پرسپوليس از اين اتفاقات ناراحت و دل‌نگران هستند.

هواداران عزيز! اميدواريم ما را درک کنيد و مطمئن باشيد بهترين تصميم را گرفته و تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا دل شما را شاد کنيم. ما در فصل جاري مشکلات عديده و بي‌شماري داشته‌ايم که حتي نيمي از آنها را نيز عنوان نکرده‌ايم. کسي از مصائب و مشکلات ما خبر ندارد و نمي‌داند که تحقق نيافتن تعهدات باشگاه و برخي وعده و وعيدها چه دردسرهايي براي اعضاي تيم به وجود آورده و بعضاً زندگي برخي بازيکنان را با چالش‌ها و گرفتاري‌هاي عديده‌اي همراه ساخته است.

ما در اين روزها خود را شرمنده سرمربي تيم و هواداران مي‌دانيم. آقاي علي دايي سرمربي تيم تنها سنگ صبور ما در اين ايام بوده و ما مشکلات خود را با ايشان در ميان گذاشته و از ايشان به واسطه عدم برگزاري تمرينات عذر خواسته‌ايم. آنچه که آقاي دايي طي يکي، دو روز اخير در مصاحبه‌هاي‌شان عنوان کرده‌اند به طور تمام و کمال نظرات، ديدگاه‌ها و مواضع ما بازيکنان بوده است. حتي آقاي دايي شايد برخي از موضوعات را بيان نکرده و به نوعي دندان روي جگر گذاشته اند. ما اميدواريم مسئولان از اين تيم دولتي و مردمي حمايت کرده و از پشت ميزهايشان بلند شده و فکري به حال اين تيم بکنند. ما نمي دانيم چرا برخي تيم هاي دولتي از بودجه هاي منظم و کلان بهره مي برند اما تيم دولتي پرسپوليس به رغم برخورداري از ميليون ها هوادار مي بايست چنين مشکلاتي داشته باشد.

مدت هاست که هيچ مقام مسئولي از باشگاه به خود زحمت نداده که در تمرينات حاضر شده و پاي درد دل ها و مشکلات ما بنشيند. ما به جاي گفتگو درباره مسائل فني با سرمربي تيم هر روز درباره مشکلات مالي به وجود آمده با آقاي دايي درد دل مي کنيم و از ايشان سپاسگزاريم که خود را هزينه کرده و نظرات ما را بيان داشته اند تا شايد مسئولان و دست اندرکاران تصميمي بهتر بگيرند.

نکته اي که مهم است روي آن تاکيد کنيم وعده و وعيدهايي است که مرتباً به طور مستقيم و يا از طريق سرمربي تيم به ما داده مي شود و اعضاي تيم با حساب کردن روي اين قول ها دچار مشکلات تازه اي مي شوند. در مجموع ضمن عذرخواهي مجدد از هواداران و دوست داران پرسپوليس اميدواريم که بتوانيم بهترين تصميم را بگيريم، تصميمي که در نهايت منجر به شادي هواداران و سربلندي آنها شود.

ما در فصل جاري و از مدت ها پيش قصد داشتيم اعتراض خود را با عدم برگزاري تمرينات به گوش مسئولان برسانيم اما به حرمت هواداران و درخواست سرمربي تيم صبوري کرده و تا اينجا تحمل کرده ايم اما مشکلاتي براي برخي از بازيکنان تيم به وجود آمده ما را به اين مرحله رسانده که تمرينات را لغو کنيم تا شايد راه چاره اي پيدا شود. باز هم به حرمت هواداران و سرمربي تيم و اعضاي محترم کادر فني سعي خواهيم کرد تصميمي بگيريم که پرسپوليس و دوست دارانش متضرر نشوند.

ما واقعاً شرمنده هوادارانيم و نمي دانيم چگونه از آنها پوزش بطلبيم اما اين قول و اين اطمينان را مي دهيم که با اتخاذ تصميم مناسب و عزمي راسخ کاري کنيم که در نهايت اين روزهاي تلخ تبديل به روزهاي خاطره انگيز شود. ما تعهد و تعصب خود به پرسپوليس را با صبوري در فصل جاري نشان داديم و باز هم ثابت خواهيم کرد که به عضويت در اين باشگاه پرافتخار و پرطرفدار افتخار کرده و سعي مي کنيم با افتخارآفريني دل هواداران را شاد کنيم.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
داماش به گرند خراسان واگذار شد

داماش به گرند خراسان واگذار شد

کد خبر : 1033012 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/11/17 19:01

داماش به گرند خراسان واگذار شد

مديرعامل داماش گيلان گفت: داماش به گرند خراسان واگذار شد.

امير عابديني با بيان اينکه بنده در گيلان مهمان هستم، اظهار کرد: موفقيت داماش هدف من و مردم گيلان بود.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه داماش آسيايي مي شود، افزود: برادراني آمده‌اند که داراي اهداف بلند و زيبايي هستند و چه به من و چه بي من موفق هستند.

مديرعامل داماش گيلان با بيان اينکه بايد مواظب باشيم دوستان اذيت نشوند، گفت: داماش روزهاي خوبي را در پيش دارد.

عابديني تصريح کرد: قرارداد واگذاري داماش امشب قطعي مي‌شود.

مجد طلايي مدير گروه گرند خراسان نيز با تبريک دهه فجر اظهار کرد: خدا را شاکرم که پيام‌آور اميد از مشهد به سرزمين باران باشم.

شرکت انديشه پرداز مجد طلايي در تاريخ 13 آذر 90 با شماره 43852به عنوان سهامي خاص به ثبت رسيد و در زمينه تمامي امور واردات و صادرات خريد و فروش نصب و راه اندازي کليه ماشين آلات و دستگاه‌هاي توليدي مصرفي و لوازم مصرفي و کالاهاي مصرفي و بادوام و هم چنين راه اندازي و احداث کارگاه‌هاي توليدي در حال فعاليت است.

شرکت بعدي اين مجموعه،گروه رايا نگين ديبا( سهامي خاص ) بوده که با هدف انجام کليه امور سرمايه گذاري، بازرگاني، تجاري، صنعتي و توليدي در تاريخ 23 مهر91 با شماره 430721 به ثبت رسيد که موضوع اين شرکت انجام تمام امور سرمايه‌گذاري بازرگاني تجاري از منابع داخلي و خارجي صادرات مجدد و فروش آن به مصرف کنندگان داخلي و خارجي و انجام سرمايه‌گذاري در دارايي هاي فيزيکي پروژه‌هاي توليدي، ساختماني و اداراي است.

هيئت مديره شرکت از سال 1390 با توجه به نياز کشور به برندسازي بومي در حوزه فروشگاه هاي زنجيره اي، رستوران‌هاي زنجيره‌اي و مراکز تجاري اداري تفريحي اقدام به ثبت نشان تجاري شير بالدار و برند گرند به شماره ثبت 200105 در تاريخ 5 دي ماه 91 کرده است.

اين مجموعه در بخش ورزش هم فعال هستند و در زير گروه ليگ دسته سوم داراي يک تيم به نام گرند مشهد دارند که از رسيدن به دسته سوم بازماند. همه اينها نشان مي دهد که مديران گرند بسيار مايل هستند که تيم داماش را پس از خريد به مشهد ببرند
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ترين‌هاي هفته بيست و ششم ليگ برتر

ترين‌هاي هفته بيست و ششم ليگ برتر

کد خبر : 1033435 زمان ارسال : دوشنبه 1392/11/21 12:28

ترين‌هاي هفته بيست و ششم ليگ برتر

نفت تهران در هفته بيست و ششم ليگ برتر عنوان بهترين تيم را به خود اختصاص داد.

هفته بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برگزاري 5 ديدار و تداوم صدرنشيني استقلال و خداحافظي تراکتورسازي از جمع مدعيان به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ برتر:

سپاهان يک - ذوب آهن صفر

داماش يک - راه‌آهن يک

صباي قم يک - استقلال خوزستان يک

فجرسپاسي يک - پرسپوليس يک

گسترش فولاد صفر - مس صفر

نفت 3 - تراکتورسازي صفر

فولاد يک - ملوان صفر

استقلال 2 - سايپا صفر

**ترين‌هاي بيست‌وششم ليگ برتر:

در هفته بيست و ششم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد تنها 13 گل به ثمر رسيد تا در هفته‌اي که شاهد قحطي گل در کوير فوتبال ايران بوديم، تنها ميانگين 1،6 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار نفت و تراکتورسازي با 3 گل و گسترش فولاد و مس که صفر بر صفر به پايان رسيد پرگل‌‌ترين و کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

**بهترين تيم هفته: نفت تهران

در هفته‌اي که سپري شد تيم‌هاي استقلال، نفت، سپاهان و فولاد به عنوان مدعيان باقي مانده قهرماني توانستند حريفان خود را شکست دهند تا اين 4 تيم در بين تيم‌هاي خوب هفته قرار بگيرند، با اين حال عنوان بهترين تيم هفته به شاگردان گل‌محمدي تعلق مي‌گيرد که توانستند با برتري مقتدرانه مقابل تراکتورسازي، ضمن اميدوار ماندن به کسب عنوان قهرماني جام سيزدهم، شاگردان توني اوليويرا را از کورس مدعيان خارج کنند. هرچند که استقلال هم در کورس با فولاد، تيم خوب و يکدست سايپا را شکست داد و همچنان صدرنشين باقي ماند تا ارزش کار استقلالي‌ها نيز در اين هفته به خوبي مشخص باشد.

**ناکام هفته: پرسپوليس و توني

در هفته بيست و ششم پرسپوليس اين فرصت را داشت تا با برتري مقابل فجرسپاسي ضمن ماندن در بين مثلث صدرنشينان، با توجه به ديدارهاي راحت پيش‌رو، اميدهاي خود براي رسيدن به عنوان قهرماني را پس از 6 فصل بيشتر از هميشه کند، اما اعتصاب بدموقع يک بار ديگر کار دست شاگردان دايي داد تا در صورتي که درخشش نيلسون نبود، اين تيم دست خالي شيراز را ترک کند.

تراکتورسازي هم با سرمربي جديد خود يک شکست ديگر را در ليگ برتر تجربه کرد تا خداحافظي تراکتور با قهرماني با حضور توني روي نيمکت اين تيم رقم بخورد.

**بازيکن هفته: آرش برهاني

آرش برهاني سرانجام در هفته بيست و ششم ليگ برتر توانست صدمين گل خود را براي استقلال به ثمر برساند تا همين اتفاق آرش را تبديل به تيتر يک رسانه‌هاي ورزشي کند.

البته برهاني واقعا در ديدار با سايپا درخشش خوبي داشت و يک تنه شکست حريف نارنجي‌پوش را رقم زد تا اين عنوان به واقع شايسته او باشد.

رضا نوروزي نيز با دو گلي که به ثمر رساند نقش مؤثري را در پيروزي پرگل تيمش مقابل تراکتور ايفا کرد تا او هم بين بازيکنان خوب هفته قرار بگيرد.

**سرمربي هفته: گل‌محمدي

در هفته بيست و ششم 4 تيم اول جدول با تفکرات مربيان خود حريفانشان را شکست دادند تا سرمربيان هر 4 تيم نامزد کسب اين عنوان باشند اما بدون شک يحيي گل‌محمدي نسبت به ساير مربيان کار بزرگ‌تري کرد و توانست در تقابل با توني، تيمش را با يک برد پرگل از زمين خارج سازد.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته بيست و ششم:

11 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي) - مهرداد بايرامي (گسترش فولاد) - رضا عنايتي(صباي قم)

9 گل:‌ لوسيانو پريرا (فولاد) - جلال رافخايي (ملوان) - رضا نوروزي (نفت تهران)

8 گل: سجاد شهباززاده (سايپا)
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مبارکههههههههههههههههههههههههههه............
بعد منچستر قهرمانهههههههههههههههههههههههه
هووررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااا
تیراختور قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها تراختو قهرمان میشه
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نتايج هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال

نتايج هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال

کد خبر : 1043951 زمان ارسال : يکشنبه 1392/11/27 16:54

پيروزي سياه‌جامگان و توقف ايرانجوان
نتايج هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال

در روزي که ايرانجوان مي‌توانست با کسب 3 امتياز صدرنشين گروهش شود برابر پاس متوقف شد و اين فرصت را از دست داد.

هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال امروز (يکشنبه) پيگيري شد که در مهمترين ديدارها ايرانجوان در همدان متوقف شد تا فرصت صدرنشيني را از دست بدهد و سياه‌جامگان هم با برتري برابر نساجي، هم امتياز با پديده مشهد در رده دوم گروه «الف» قرار گرفت.

نتايج کامل رقابت‌هاي امروز به شرح زير است:

گروه «الف»

گل‌گهر سيرجان يک - استقلال اهواز يک

نساجي مازندران صفر - سياه جامگان يک

شهرداري ياسوج يک - فولاد يزد صفر

گهر دورود 2 - گيتي پسند اصفهان 2

صنعت نفت آبادان صفر - شهرداري بندرعباس صفر

گروه «ب»

پاس همدان يک - ايرانجوان بوشهر يک

آلومينيوم هرمزگان يک - مس رفسنجان صفر

ابومسلم مشهد يک - نفت‌وگاز گچساران يک

پارسه تهران 2 - سايپاي شمال يک

يزد لوله 2 - راهيان کرمانشاه صفر

نفت مسجد سليمان يک - البدر بندر کنگ صفر

روز گذشته در اولين ديدار هفته تيم‌هاي پديده مشهد و الوند همدان از گروه «الف» به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.
 

Similar threads

بالا