مهم ترین اخبار فوتبال ایران

اخبار

ربات
جریمه در انتظار مربیانی که به نشست خبری نمی‌آیند

جریمه در انتظار مربیانی که به نشست خبری نمی‌آیند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد سرمربیانی که در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کنند تصمیم گیری می‌کند.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02 09:10


[h=1]مروري بر بازي هاي هفته دوم ليگ برتر فوتبال[/h]
[h=2]هفته دوم ليگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب با انجام دو بازي آغاز مي‌شود و پرسپوليس در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي ميزبان فجرسپاسي خواهد بود.[/h]


هفته دوم ليگ برتر فوتبال فردا شب (سه‌شنبه) با برگزاري دو مسابقه آغاز مي‌شود.

* پرسپوليس - فجرسپاسي؛ جنگ پيرمردها در ورزشگاه خالي

سرخپوشان بعد از کسب اولين پيروزي در گرماي طاقت‌فرساي آبادان، سه‌شنبه شب در تهران و در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي به مصاف فجرسپاسي شيراز مي‌روند. پرسپوليس به حکم کميته استيناف و به دليل اتفاقات رخ داده در ديدار فصل گذشته با داماش بايد دو مسابقه بدون تماشاگر را در ورزشگاه آزادي برگزار کند. اتفاقي که قطعا خوشايند هواداران پرشور و پرشمار اين تيم نيست. البته باشگاه پرسپوليس درخواست خود را براي بخشش به فدراسيون ارائه کرده و بايد ديد در نهايت فدراسيون حکم به بخشش هواداران پرسپوليس مي‌دهد يا خير.

مانوئل ژوزه در ديدار با نفت نشان داد که مربي بازيخواني است و با تعويض‌هاي طلايي‌اش سه امتياز حساس و مهم اولين ديدار ليگ را به هواداران تقديم کرد. ژوزه اين بار بايد بايد مقابل پير فوتبال ايران قرار بگيرد. محمود ياوري مسن‌ترين مربي ليگ برتر، هفته گذشته به برد خيره کننده 3 بر صفر برابر ذوب آهن دست پيدا کرد. شاگردان سرهنگ ياوري براي ديدار با تيم کهکشاني پرسپوليس انگيزه‌هاي فراواني دارند و مي‌دانند اگرچه در ورزشگاه آزادي تماشاگري نيست اما بينندگان تلويزيوني هنرنمايي آنها را تماشا خواهند کرد.

نبرد ياوري و ژوزه در ورزشگاه آزادي ديدني خواهد بود. اگرچه از نظر مالي، امکاناتي و بازيکن فجر و پرسپوليس قابل قياس نيستند اما بايد ديد کدام يک از اين دو پيرمرد جسورتر هستند؛ ياوري 72 ساله يا ژوزه 65 ساله؟ جنگ پيرمردها و شاگردانشان در مستطيل سبز ديدني است.

* راه آهن - گهر زاگرس؛ هر دو به دنبال اولين برد

علي دايي و راه آهن اين فصل را هم با مساوي شروع کردند. حريف سه‌شنبه شب راه آهن يک تيم تازه ليگ برتري شده است که اگرچه مشکلات مالي فراواني دارد اما به همان اندازه هم هوادار پرشور دارد. هواداراني که هفته گذشته تاب و تحمل اولين شکست تيم‌شان را نداشتند و با هواداران ملوان درگير شدند. سه‌شنبه شب هم شايد هواداران گهر در ورزشگاه بيشتر از راه آهن باشند.

مهدي تارتار زماني دستيار علي دايي بوده و به خوبي به ويژگي‌هاي فردي و فني او آشنايي دارد.

نماينده لرستان در اين بازي به دنبال سه امتياز است چون گهري‌ها دوست ندارند شاهد دو باخت متوالي باشند.


7 ديدار ديگر هفته دوم چهارشنبه شب برگزار مي‌شود.

برنامه کامل هفته دوم ليگ برتر به شرح زير است:

سه شنبه 3/5/91

پرسپوليس - فجر سپاسي- ورزشگاه آزادي - ساعت 22:30

راه آهن - گهر درود- ورزشگاه اکباتان - ساعت 22

چهارشنبه 4/5/91

سايپا - استقلال- ورزشگاه آزادي - ساعت 22:30

آلومينيوم هرمزگان - داماش- ورزشگاه حليج فارس - ساعت 22

فولاد خوزستان - سپاهان- ورزشگاه تختي اهواز- ساعت 22

ذوب آهن - صباي قم- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان- ساعت 22

مس کرمان - نفت تهران- ورزشگاه باهنر کرمان- ساعت 22

پيکان - تراکتورسازي- ورزشگاه تختي تهران- ساعت 22

ملوان - نفت آبادان- ورزشگاه تختي انزلي- ساعت 22


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02 10:52


[h=1]تبريک سايت فيفا به مهدوي کيا[/h]
[h=2]سايت فدراسيون جهاني فوتبال - فيفا تولد يکي ديگر از بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس را با انتشار مطلبي تبريک گفت.[/h]


به گزارش به نقل از مرجع خبري پرسپوليس سايت فيفا طبق معمول در مطلبي که يکشنبه ها منتشر مي کند زادروز تولد بزرگان فوتبال جهان را طي هفته آينده تبريک مي گويد و از اين رو سالروز تولد مهدي مهدوي کيا را نيز تبريک گفت.

مهدي مهدوي کيا متولد پنجم مردادماه 1356 در شهرري تهران است و نزديک به 13 سال سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي و 12 سال حضور در بوندسليگاي آلمان را دارا مي باشد. وي که در سال 1390 پس از 13 سال دوري از پرسپوليس بار ديگر به اين تيم بازگشت افتخاراتي همچون مرد سال فوتبال آسيا در سال 2003، جوان برتر فوتبال آسيا در سال 1997، دو مقاوم سومي جام ملت هاي آسيا، دو بار انتخاب به عنوان بازيکن فصل هامبورگ و يک بار انتخاب به عنوان بال برتر بوندسليگا از سوي مجله کيکر را يدک مي کشد.

فيفا همچنين علاوه بر مهدوي کيا در اين هفته به افرادي همچون فليکس ماگات؛ مارک هاسک و پدرو نيز تولدشان را تبريک گفته است. در بخشي از متن تبريک فيفا براي مهدي آمده است: «مهدي مهدوي کيا که فوتبال خود را از پرسپوليس آغاز کرد پس از مدت ها انتظار ايران براي حضور دوباره در جام جهاني گل پيروزي بخش اين تيم برابر آمريکا را در جام جهاني 98 فرانسه به ثمر رساند. وي در جام جهاني 2006 آلمان هم براي ايران به ميدان رفت و در 4 دوره جام ملت هاي آسيا نيز عضو تيم ملي ايران بود و دو بار به مقام سومي رسيد. وي فوتبال خود در بوندسليگا را از بوخوم آغاز کرد و سپس راهي هامبورگ و آينتراخت فرانکفورت شد و در بازگشت به ايران به عضويت استيل آذين، داماش و پرسپوليس درآمد. وي در سال 2003 عنوان مرد سال فوتبال آسيا را به دست آورد.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02 14:56


[h=1]ديدارپرسپوليس وفجر بدون تماشاگر برگزارمي شود[/h]
[h=2]سرپرست سازمان ليگ برتر گفت که بازي پرسپوليس و فجرسپاسي بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، غلامرضا بهروان گفت: بر اساس نامه فدراسيون فوتبال و همچنين راي کميته استيناف، پرسپوليس بايد دو بازي رسمي خود را بدون تماشاگر برگزار کند و به همين جهت دو بازي اين تيم مقابل تيم هاي فجر شهيد سپاسي در تاريخ سوم مرداد و صباي قم در تاريخ 15 مرداد در ورزشگاه آزادي و بدون تماشاگر انجام مي شود.

بهروان در پايان گفت: سازمان ليگ درنامه اي به مديران عامل دو باشگاه پرسپوليس و فجر سپاسي و همچنين دو هيئت فوتبال استان تهران و فارس اين موضوع را ابلاغ کرده است.




ديدار پرسپوليس و فجر فردا شب برگزار مي شود.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02 17:48


[h=1]کليه بازيهاي استقلال و پرسپوليس ساعت 22:30[/h]
[h=2]سرپرست سازمان ليگ در نامه اي به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اعلام کرد بازي‌هاي اين دو تيم به جاي ساعت 22، ساعت 22:30 برگزار مي شود.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، بهروان در اين‌باره گفت: نظر به اينکه سازمان صدا و سيما درخواستي داشته و به منظور فراهم شدن شرايط پخش مستقيم مسابقات از شبکه سوم سيما و مساعدت و موافقت معاونت محترم سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري تهران با برگزاري مسابقات اعلام شده تيم هاي استقلال و پرسپوليس در سطح کشور به آگاهي مي رساند کليه بازيهاي تيم هاي ياد شده به جاي ساعت 22 در ساعت 22:30 در همان روز و محل برگزار خواهد شد.

بهروان در پايان گفت: تغيير ساعت بازي به هيچ وجه رفع کننده تصميمات و دستور العمل فدراسيون درباره پخش يا عدم پخش مسابقات نخواهد بود.

بهروان در حالي از تغيير ساعت بازي‌هاي دو تيم استقلال و پرسپوليس به درخواست صدا و سيما صحبت کرده که آيت‌اللهي نايب رئيس فدراسيون گفته بود دوربين‌هاي تلويزيوني به هيچ وجه نمي‌توانند براي پوشش بازي‌هاي اين هفته ليگ برتر وارد ورزشگاه‌ها شوند و حتي در صورت ورود دوربين به ورزشگاه‌ها، داور سوت آغاز بازي را به صدا در نخواهد آورد!

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02

آيت‌الهي خبر داد:
[h=1]دوربين در استاديوم باشد، بازي آغاز نمي‌شود[/h]
[h=2]با تصميم هيات رييسه فدراسيون فوتبال دوربين‌هاي تلويزيوني در هفته دوم ليگ برتر به داخل هيچ ورزشگاهي راه داده نمي‌شود.[/h]


سيد محمد هادي آيت‌اللهي با اعلام اين خبر گفت: اين تصميمي است که در جلسه عصر امروز (دوشنبه) هيات رييسه فدراسيون فوتبال گرفته شد. به هر حال ما در همان هفته اول هم بر اساس درخواستي که وزارت ورزش و جوانان از فدراسيون فوتبال کرده بود و اينکه خواستيم مردم از تماشاي اولين هفته ليگ برتر بي‌بهره نمانند دوربين‌هاي تلويزيون را به ورزشگاه‌ها راه داديم.

وي افزود: پس از آن قرار بود در جلسه مشترکي با مسئولان صداوسيما در اين باره به تفاهم برسيم. بر خلاف واکنش‌ها و انعکاس‌هاي مثبت فدراسيون مبني بر تعامل با صداوسيما اما مسئولان صداوسيما هيچ واکنشي نشان نداده و سر حرف خودشان ايستادند. سرانجام اعضاي هيات رييسه فدراسيون امروز دور هم جمع شده و به اتفاق آرا تصميم گرفتند تا تحت هيچ شرايطي بازي‌هاي هفته دوم ليگ برتر از تلويزيون پخش نشود.

آيت‌اللهي تاکيد کرد: دوربين‌هاي تلويزيوني تحت هيچ شرايطي نبايد به ورزشگاه‌ها راه داده شوند و اگر هم اين اتفاق بيفتد، داور مسابقه تا زماني که دوربين در استاديوم باشد، اجازه ندارد بازي را آغاز کند. در عين حال باز هم اعلام مي‌کنيم با وجود اينکه چنين تصميمي را گرفتيم اما همچنان آماده هستيم تا با صداوسيما مذاکره کنيم. با وجود آن که ساعت‌هاي مختلفي براي بازي‌هاي هفته دوم در سايت‌ صداوسيما منتشر شده اما مطمئنا تا توافقي ميان فدراسيون و صداوسيما حاصل نشود بازي‌ها از تلويزيون پخش نمي‌شود.

آيت‌اللهي در پاسخ به اين سوال که آيا براي گرفتن چنين تصميمي وزارت ورزش و جوانان را هم در جريان گذاشته‌ايد؟ گفت: هم وزارت ورزش و جوانان و هم برخي نهادهاي ديگر در جريان اين موضوع هستند. به هر حال حقوق فوتبال بايد داده شود، الان بحث فوتبال ملي و باشگاهي ما مطرح است. ما بايد بتوانيم هزينه سنگين باشگاه‌ها و تيم‌هاي ملي را بپردازيم تا آن‌ها به خوبي خودشان را براي مسابقه‌هاي بين‌المللي آماده کنند. متاسفانه برخي باشگاه‌ها در حال انحلال هستند و ما نيز پاي گرفتن حق پخش تلويزيوني ايستاده‌ايم.

نايب رييس اول فدراسيون در پاسخ به اين سوال که آيا بازي‌هاي هفته دوم ليگ از طريق سي دي به دست مردم مي‌رسد؟ اظهار کرد: قطعا همين طور خواهد بود، ما با شرکتي که قرارداد بسته‌ايم درباره سازوکار توليد و پخش سي‌دي‌ها توافقاتي داشتيم و حتي اگر هفته دوم از تلويزيون پخش نشود، بازي‌‌هاي اين هفته را در قالب سي دي به دست مردم مي‌رسانيم. فدراسيون فوتبال فردا (سه‌شنبه) را هم منتظر صداوسيما مي‌ماند تا با آن‌ها مذاکره کند و در غير اين صورت مطمئن باشند که دوربين‌هاي تلويزيوني هيچ صحنه‌اي را از مسابقه‌ها ضبط نخواهند کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 15:52


[h=1]نکونام بازوبند کاپيتاني را به رحمتي داد[/h]
[h=2]دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال به عنوان کاپيتان اول اين تيم معرفي شد.[/h]


امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با سايپا مهدي رحمتي را به عنوان کاپيتان استقلال اعلام کرد و گفت با درخواست نکونام اين کار صورت گرفته است. سرمربي آبي‌پوشان پيش از جواد نکونام را به عنوان کاپيتان اول استقلال معرفي کرده بود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 18:18


[h=1]نبي:مسابقات ليگ ازتلويزيون پخش خواهد شد[/h]
[h=2]دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: ديدار هاي هفته دوم ليگ برتر فوتبال ايران پخش مستقيم خواهد شد.[/h]


مهدي محمد نبي افزود : ديدار هاي هفته دوم ليگ برتر فوتبال ايران که از امروز آغاز مي شود، پخش مستقيم خواهد شد.

وي در خصوص دلايل پخش اين مسابقات برخلاف اعلام قبلي هيات رييسه فدراسيون فوتبال درباره عدم پخش تلويزيوني اين مسابقات در صورت عدم توافق با مسوولان صداو سيما گفت:‌درجلسه هستم و نمي توانم در اين خصوص اظهار نظر کنم.

در روزهاي اخير شايعات زيادي درخصوص عدم پخش مسابقات ليگ برتر در هفته دوم مطرح شده بود که در نهايت اين مسابقات به صورت مستقيم پخش شد.

قرار بود هفته نخست ليگ نيز بصورت مستقيم پخش نشود که در نهايت شاهد پخش ديدار هاي پرسپوليس و صنعت نفت و همچنين استقلال و آلومينيوم هرمزگان بوديم.

فدراسيون فوتبال خواستار دريافت حق پخش تلويزيوني منصفانه در قبال پخش مستقيم مسابقات ازتلويزيون است، موضوعي که به اعتقاد دست اندرکاران اين فدراسيون مورد قبول مسوولان صداو سيما واقع نمي شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 21:33


[h=1]ژوزه قراردادش را با پرسپوليس امضا کرد[/h]
[h=2]مانوئل ژوزه قرارداد داخلي خود را با تيم فوتبال پرسپوليس امضا کرد.[/h]


مانوئل ژوزه به دليل اختلاف در چند بند از قراردادش تاکنون بدون قرارداد کارش را در پرسپوليس انجام مي‌داد.

پس از جلسات متعدد و اصلاحيه چند بند، سرانجام قرارداد اين مربي پرتغالي امشب و قبل از ديدار با فجرسپاسي در هتل اوين به امضا رسيد. اين قرارداد در 3 نسخه به امضا رسيد و يک نسخه در اختيار باشگاه و يک نسخه در اختيار ژوزه و يک نسخه در اختيار وکيل سرمربي پرتغالي قرار داده شد. وي به احتمال فراوان فردا قراردادش را در هيئت فوتبال ثبت خواهد کرد.

ژوزه همچنين بخشي از قرارداد خود را دريافت کرد. باشگاه پرسپوليس امروز يک واحد مسکوني را در اختيار اين مربي قرار داده بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 21:33


[h=1]ژوزه قراردادش را با پرسپوليس امضا کرد[/h]
[h=2]مانوئل ژوزه قرارداد داخلي خود را با تيم فوتبال پرسپوليس امضا کرد.[/h]


مانوئل ژوزه به دليل اختلاف در چند بند از قراردادش تاکنون بدون قرارداد کارش را در پرسپوليس انجام مي‌داد.

پس از جلسات متعدد و اصلاحيه چند بند، سرانجام قرارداد اين مربي پرتغالي امشب و قبل از ديدار با فجرسپاسي در هتل اوين به امضا رسيد. اين قرارداد در 3 نسخه به امضا رسيد و يک نسخه در اختيار باشگاه و يک نسخه در اختيار ژوزه و يک نسخه در اختيار وکيل سرمربي پرتغالي قرار داده شد. وي به احتمال فراوان فردا قراردادش را در هيئت فوتبال ثبت خواهد کرد.

ژوزه همچنين بخشي از قرارداد خود را دريافت کرد. باشگاه پرسپوليس امروز يک واحد مسکوني را در اختيار اين مربي قرار داده بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
صدرنشيني فجر با پيروزي مقابل پرسپوليس

صدرنشيني فجر با پيروزي مقابل پرسپوليس

زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 00:31

برتري فوتباليست‌ها برابر ميلياردرها
[h=1]صدرنشيني فجر با پيروزي مقابل پرسپوليس[/h]
[h=2]تيم فوتبال فجرسپاسي با برتري برابر تيم کهکشاني پرسپوليس صدرنشين ليگ برتر شد.[/h]


تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته دوم ليگ برتر از ساعت 22:30 سه شنبه و در ورزشگاه خالي از تماشاگر به مصاف فجرسپاسي رفت که اين ديدار با برتري 3 بر دو فجر خاتمه يافت.

اميرحسين فشنگچي در دقيقه 15 و محمد قاضي در دقيقه 3+90 براي پرسپوليس گلزني کردند و عباس محمدرضايي در دقيقه 52، رضا حقيقي در دقيقه 76 از روي نقطه پنالتي و محمد مهدي‌نظري در دقيقه 1+90 گل‌هاي فجرسپاسي را به ثمر رساندند.

بدين ترتيب محمود ياوري پيرترين مربي ليگ برتر ايران توانست مانوئل ژوزه پرتغالي که ملقب به فرگوسن مصر است را شکست دهد.

بازيکنان پرسپوليس برابر تيم جوياي نام و جوان فجرسپاسي اولين شکست ليگ دوازدهم را پذيرفتند تا فجرسپاسي با دو برد متوالي صدرنشين هفته دوم ليگ برتر شود. سرخپوشان تهراني نيز 3 امتيازي باقي ‌ماندند.

پرسپوليس به دليل اتفاق‌هاي رخ داده در ديدار فصل گذشته با داماش گيلان به حکم کميته استيناف بايد دو ديدار خانگي‌اش را بدون تماشاگر برگزار کند و اين اولين بازي بدون تماشاگر سرخپوشان بود.

سعيد بخشي‌زاده داور مسابقه به سيدجلال حسيني از پرسپوليس و محمدمهدي نظري از فجرسپاسي کارت زرد نشان داد.

در اولين ديدار هفته دوم ليگ برتر نيز راه آهن از ساعت 22 به مصاف تيم گهر زاگرس رفت و سه بر يک به پيروزي رسيد.

ترکيب تيم پرسپوليس:

شهاب گردان، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، مهرداد پولادي، حميد علي‌عسگر( از دقيقه 74 محمد نوري)، حسين ماهيني، روبرتو سوسا، سامان آقازماني، علي کريمي، اميرحسين فشنگچي( از دقيقه 59 جواد کاظميان)، کريم انصاري‌فرد( از دقيقه 64 محمد قاضي)

سرمربي: مانوئل ژوزه

ترکيب تيم فجرسپاسي:

وحيد شيخ ويسي، سعيد قزلکچي، خالق شفيعي( از دقيقه 40 ديگو ماکزيما)، محمد آفند، عليرضا جليلي، رضا حقيقي، عباس محمدرضايي( از دقيقه 83 اميد خليلي)، حميد جوکار، مجتبي ترشيز، محمد مهدي نظري و بابک لطيفي( از دقيقه 61 بابک لطيفي)

سرمربي: محمود ياوري



چهارشنبه شب 7 ديدار ديگر هفته دوم ليگ برتر انجام مي‌شود که برنامه‌ آن به شرح زير است:



چهارشنبه چهارم مرداد 91

ساپيا – استقلال، ساعت 22:30، ورزشگاه آزادي تهران

عليرضا فغاني، عليرضا منصوري، بابک داوري، حسين زرگر، ناظر داوري: مسعود مرادي

آلومينيوم هرمزگان- داماش گيلان، ساعت 22ورزشگاه خليج فارس بندرعباس

قاسم واحدي، سعيد علي نژاديان، مهدي عاليقدر، جمشيد محمدي، ناظر داوري: نادر جعفري

فولاد خوزستان- سپاهان ساعت 22ورزشگاه تختي اهواز

محسن ترکي، عليرضا ابوالفضلي، مهدي الوندي، جمشيد دانش مهر، ناظر داوري: سعيد بطحايي

ذوب آهن- صباي قم، ساعت 22، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

سيد مهدي سيد علي، رسول فروغي، سجاد طوري، اشکان خورشيدي، ناظر داوري:خداداد افشاريان

مس کرمان- نفت تهران، ساعت 22ورزشگاه با هنر کرمان

تورج حق وردي، عليرضا کناري، مهدي ناصحي ، عليرضا اکبريان ، ناظر داوري: جواد تقي پور

پيکان – تراکتورسازي، ساعت 22 ، ورزشگاه تختي تهران

رضا کرمانشاهي، عليرضا کهوري، آرمان اسعدي، جواد شرفي، ناظر داوري: زاهد بحريني

ملوان –نفت آبادان، ساعت 22ورزشگاه تختي انزلي

غلامرضا جباري، مرتضي کريمي، رحيم شاهين ، بابک وسيله بر، ناظر داوري: محمد پيروز رام


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 02:14


[h=1]کعبي: روز خوبي داشتيم[/h]
[h=2]بازيکن تيم راه آهن گفت: بازي خوبي را مقابل گهر زاگرس ارائه کرده و توانستيم قابليت هاي خود را به نمايش بگذاريم.[/h]


حسين کعبي گفت: روز خوبي داشتيم و بچه ها مقابل گهر زاگرس با انگيزه بازي کردند و توانستيم قابليت هاي خود را به نمايش بگذاريم.

وي تصريح کرد: تمريناتمان را کمي دير آغاز کرديم و اميدوارم اين مسئله ضربه اي به تيم وارد نکند.

کعبي افزود: در هفته نخست دو امتياز را از دست داديم که بايد آن را در ساير بازي هاي باقي مانده جبران کنيم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04


[h=1]مديرعامل فجر: ندارها مي‌توانند داراها را ببرند[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز گفت: بازي با پرسپوليس ديدار دارا و ندار بود که ندارها به پيروزي رسيدند.[/h]


جعفر جعفري پس از پيروزي 3 بر 2 فجر برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: انضباط، جواني، دوندگي و يکدلي رمز پيروزي فجر سپاسي بود. اين مسابقه، بازي داراها و ندارها بود که ندارها به پيروزي رسيدند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: فوتبال قابل پيش‌بيني نيست. دو برد متوالي تمام شد و ما به بازي‌هاي آينده فکر مي‌کنيم اما نشان داديم با نداشتن هم مي‌شود جلوي تيم‌هاي دارا به پيروزي رسيد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 02:17

شکست پرسپوليس نوش جان مردم شيراز
[h=1]حقيقي: نشان داديم مستحق برد بوديم[/h]
[h=2]کاپتيان تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: هزار و يک مشکل داشتيم اما در دو هفته اخير دو برد متوالي به دست آورديم.[/h]


رضا حقيقي پس از پيروزي 3 بر 2 برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: مي‌گفتند قرار است تيم فجر واگذار شود. هزار و يک مشکل داشتيم اما در دو هفته شروع ليگ دو برد خوب به دست آورديم و نشان داديم اين جوانان شايسته و مستحق برد بودند. مقابل پرسپوليس با تيم قدرتمندي بازي کرديم.

وي در مورد مشکلات مالي تيم فجر عنوان کرد: در مورد مسائل مالي حرف نمي‌زنم. بازيکنان ما با دل و جان بازي کردند و اين پيروزي نوش جان مردم شيراز. ما تيم بزرگي را شکست دادي

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 07:30


[h=1]ادامه رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر فوتبال[/h]
[h=2]هفته دوم ليگ برتر فوتبال امشب با برگزاري 7 مسابقه به پايان مي رسد.[/h]


*سايپا - استقلال؛ رويارويي کهکشاني‌ها با جوان‌ها

استقلال در بازي اول خود درحالي که بازي نه چندان جذابي را نشان داد توانست 3 امتياز را از آلومينيوم بگيرد. از سوي ديگر شاگردان مجتبي تقوي در ديدار اول مقابل تراکتورسازي بدون دريافت گل با يک امتياز به خانه بازگشتند.


بازي هاي سايپا و استقلال همواره جذابيت هاي خاصي داشته و اين بار نبرد تيم کهکشاني استقلال با مهرهاي جوان سايپا مي تواند بيش از پيش تماشايي باشد. هر چند که در اين ديدار اين سايپا است که بايد پذيراي استقلال باشد اما با توجه به تصميم مسئولان امسال هم استقلال در ديداري که سايپا ميزبان است در ورزشگاه آزادي از اين تيم پذيرايي مي کند. استقلال در اين بازي در صورتي که ITC نکونام برسد مي تواند از او استفاده کند و از اين حيث تماشاي اين بازي مي تواند جذابيت هاي خود را داشته باشد.

* آلومينيوم هرمزگان -داماش گيلان؛ پذيرايي در بندر

اکبر ميثاقيان دوست ندارد تحت هيچ شرايطي بازنده باشد و اين بار فرصتي بدست آمده تا از گرما و شرجي بودن هواي بندرعباس نهايت استفاده را ببرد و بتواند با همين حربه حريف شمالي خود را غافلگير کند. با اين حال داماش در بازي اول خود مقابل فولاد نمايش بدي نداشت و توانست يک امتياز بگيرد، شايد آنها اين بار هم همين هدف را دنبال کنند.

*فولاد - سپاهان؛ نبرد صنعتي ها براي 3 امتياز

فولاد اين فصل با چهره جديدتري بازي مي کند. اين تيم با تفکرات حسين فرکي مي خواهد فصل متفاوتي را پشت سر بگذارد. سپاهان نيز نسبت به سال گذشته تغييرات زيادي کرده اما طلايي پوشان اصفهاني به کرانچار مي نازند و با توجه به اينکه در بازي اول هم موفق شدند بر مس غلبه کنند، با همين انگيزه به اهواز مي روند تا به عنوان مدعي قهرماني چيزي کم نداشته باشند. هر چند که سپاهاني ها معتقدند براي هماهنگي به زمان بيشتري نياز دارند.

*ذوب آهن - صباي قم؛ لشکر شکست خورده مقابل مورينيوي فاتح

ذوب آهن اين روزها از روزهاي پرفروغش دور است. هر چند هنوز اول فصل است و براي قضاوت زود اما اين ذوب آهن حتي با روزهايي که در سال هاي گذشته کربکندي سرمربيگري اين تيم را بر عهده داشت، فاصله دارد. شکست سنگين 3 بر صفر مقابل فجرسپاسي نشان داد تيم اصفهاني تا روزهاي خوب کار زيادي دارد. در سوي ديگر ميدان صباي قم با يحيي گل محمدي که خيلي زود لقب " مورينيو" را گرفته لبخند فاتحانه اي بر لب دارد. آنها در بازي اول 4 گل به ثمر رسانده اند و چه انگيزه اي بهتر از اين براي مصاف با ذوب‌‌آهن شکست خورده.

*مس کرمان - نفت تهران؛ جنگ ثروتمندها با نفتي هاي بي دغدغه

مس کرمان پيش از فصل سر و صداي زيادي داشت اما اين تيم در قدم اول بازي را به سپاهان واگذار کرد تا به قاسمپور ثابت شود در کرمان روزهاي راحتي پيش رو ندارد. مس با همه مهره هايش بايد به مصاف نفتي برود که منصور ابراهيم زاده متفکر را روي نيمکت سرمربيگري دارد. نفتي ها تيم بي حاشيه اي نشان داده اند و ابراهيم زاده هم نشان داده حوصله دردسر را ندارد، هر چند که در بازي اول مقابل راه‌آهن به تساوي رسيدند و به قضاوت داور هم اعتراض هايي داشتند.

*پيکان - تراکتورسازي گوارديولاي سرشکسته مقابل سرخ‌ پرتغالي

عبدالله ويسي فصل را به شکل بدي آغاز کرد و اين روزها بدشانسي پشت بدشانسي گريبانش شده و دو تن از بازيکنان خود را به دليل پارگي رباط از دست داده است. با اين حال هنوز براي نااميدي از وضعيت پيکان زود است. ويسي مي داند که نگاه هاي زيادي روي اوست و به همين دليل اين روزها کمي در خودش فرو رفته تا از اين به بعد با تفکر بهتري تيمش را ارنج کند.

در طرف ديگر ميدان با تراکتورسازي روبرو هستيم. تيمي با طعم اوليويراي پرتغالي که در بازي اول اصلا چشم نواز نبودند اما با اين حال اين تيم که فصل پيش نايب قهرمان باشد براي دفاع از اين عنوان هم شده بايد از اين شرايط خارج شود.

*ملوان - نفت آبادان؛ شمال و جنوب در قبضه پرشورها

ملوان يکي از تيم هايي بود که ديرهنگام تکليف خود را مشخص کرد اما در بازي اول به پيروزي رسيد تا هواداران خود را راضي نگه داشته باشد. در مقابل نفت آبادان که به موقع با کاستاي پرتغالي شروع کرده بود در بازي خانگي به پرسپوليس باخت تا هواداران پرشور خود را غمگين راهي خانه ها کند. با اين حال بازي قابل قبول نفتي ها سبب شد پس از سال ها هواداران نفت به جاي اعتراض با تشويق تيم خود را بدرقه کنند و همه اميد خود را به نتيجه گرفتن در بازي دوم گذاشته اند. بايد ديد آباداني ها در انزلي مي توانند از پس قوهاي سپيد با شرايط تازه اي که پيدا کرده اند بر آيند يا خير.

گفتني است، ادامه برنامه بازي هاي هفته دوم به شرح زير است:

چهارشنبه 4 مرداد ساعت 22

آلومينيوم هرمزگان - داماش گيلان ورزشگاه خليج فارس

فولاد - سپاهان ورزشگاه تختي اهواز

ذوب آهن - صباي قم ورزشگاه فولادشهر اصفهان

مس - نفت تهران ورزشگاه باهنر کرمان

پيکان - تراکتورسازي ورزشگاه تختي تهران

ملوان - نفت آبادان ورزشگاه تختي انزلي



سايپا - استقلال ساعت 22:30 ورزشگاه آزادي


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 09:58


[h=1]فرکي: هدف ما کسب سهيمه آسيايي است[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اين تيم با تمرينات مناسب و انجام يک بازي در ليگ برتر باشگاه هاي کشور هم اکنون به آمادگي کامل براي رويارويي با حريفان دست يافته است.[/h]


حسين فرکي سه شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتي پيش از مسابقه فولاد در برابر سپاهان اصفهان در خصوص ميزان آمادگي فعلي فولاد اظهار کرد: ما از روز شانزدهم خرداد کار خود را شروع و اردوهاي 10 روزه مفيدي را برپا کرديم و هم اکنون به آمادگي خوبي دست پيدا کرده ايم.

فرکي افزود: اکنون در شرايط خوبي به سر مي بريم و تنها مورد ما اضافه شدن چند بازيکن جديد در روزهاي آخر نقل و انتقالات بود که اين بازيکنان هم اينک زير نظر مربي بدنساز ما در حال آماده سازي خود هستند ولي روي هم رفته تيم ما اکنون به آمادگي مطلوبي دست يافته است.

سرمربي فولاد تصريح کرد: بازيکنان و کادر فني فولاد خوزستان انگيزه زيادي براي پيروزي در اين بازي دارند و اميدواريم بازيکنان ما از تمام توان خود استفاده کنند و به هر سه امتياز بازي دست پيدا کنيم.

حسين فرکي در مورد ميزان شناخت خود از تيم حريف نيز گفت: سپاهان حريف شناخته شده اي براي ما به شمار مي رود. البته سپاهان فصل گذشته تفاوتهايي با سپاهان فعلي دارد و 11بازيکن آن از اين تيم جدا و 10بازيکن جديد به آن اضافه شده اند و مي دانيم که آنها هنوز به آمادگي مطلوب دست نيافته اند.

فرکي در عين حال تصريح کرد: اين موضوع در تيم ما نيز صادق است و ما هم بازيکنان جديد زيادي به خدمت گرفته ايم و نياز به زمان داريم تا به آمادگي و هماهنگي 100 درصد برسيم.

وي سپس به شرايط مناسب باشگاه فولاد خوزستان اشاره کرد و هواداران اين تيم را هم از جمله هواداران پرشور فوتبال در کشور دانست و ابراز اميدواري کرد که فولاد خوزستان سهميه حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند.

سرمربي فولاد خوزستان در اين زمينه تصريح کرد: انتظارات از تيم ما بالا است و اميدواريم پاسخگوي اين انتظارات باشيم. البته بايد تلاش زيادي کنيم ، وحدت تيمي خود را حفظ کرده و تمام فکر خود را روي کار بگذاريم تا به اين هدف برسيم.

بازي دو تيم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از سري رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر باشگاه هاي کشور چهارشنبه شب راس ساعت 22 در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 11:28

با نظر رئيس جديد؛
[h=1]چهره کميته داوران فدراسيون عوض مي‌شود[/h]
[h=2]حضور قريب الوقوع محمد فنايي و مسعود مرادي در هيات رئيسه کميته داوران از مهمترين تحولاتي است که بزودي در اين کميته رقم خواهد خورد.[/h]


به گزارش خبرنگار مهر، کميته داوران فدراسيون فوتبال يکي از کميته‌هايي بود که بعد از انتخابات فدراسيون فوتبال دستخوش تغييراتي شد، بدين شکل که مهدي تاج نايب رئيس پيشين فدراسيون فوتبال از کميته داوران خداحافظي کرد و جاي خود را به فريدون اصفهانيان داد.

با وداع مهدي تاج از کميته داوران فدراسيون فوتبال و آمدن فريدون اصفهانيان هميشه شايعاتي در خصوص تغييرات اين کميته به گوش مي‌رسيد، کميته‌اي که تا پيش از اين با حضور حسين عسگري، سيدرضا غياثي، اسماعيل صفيري و فريدون اصفهانيان و رياست تاج فعاليت مي‌کرد.

با گذشت حدود يک سال از آغاز فعاليت هيات رئيسه کميته داوران با ترکيب ياد شده ظاهرا قرار است تغييراتي در اين هيات ايجاد شود. فريدون اصفهانيان، رئيس کميته داوران که با انتخاب اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال مسئوليت اين کميته را برعهده گرفته است، بايد ترکيبي چهار نفره را در کنار خود گرد آورد و هيات رئيسه کميته داوران را تکميل کند.

اصفهانيان براي حضور در هيات رئيسه کميته داوران دو فرد موجه از جامعه داوري را انتخاب کرده که در اين رابطه حتي موافقت اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال نيز جلب شده است. گزينه‌هاي اصفهانيان براي حضور در کميته داوران محمد فنايي و مسعود مرادي هستند که از ميان آنها به احتمال فراوان فنايي به عنوان نايب رئيس در کميته داوران فعاليت خواهد کرد.

محمد فنايي در برنامه دوشنبه شب 90 به صورت تلويحي اين موضوع را تاييد کرد و از گفتگوي خود با فريدون اصفهانيان براي حضور در هيات رئيسه کميته داوران فدراسيون فوتبال خبر داد.

به غير از محمد فنايي و مسعود مرادي، ديگر اعضاي هيات رئيسه کميته داوران رضا غياثي و اسماعيل صفيري خواهند بود که در يک سال گذشته نيز در کميته داوران حضور داشتند.

براساس قوانين فدراسيون فوتبال دپارتمان داوري فدراسيون زيرمجموعه کميته داوران است و مجري سياست‌هاي اين کميته. برهمين اساس بايد منتظر تحولاتي در دپارتمان داوري فدراسيون نيز باشيم که پيش از اين با رياست حسين عسگري مديريت داوران را عهده دار بوده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 14:22

اميدوارم از روي دلسوزي حرف زده باشند
[h=1]رويانيان: از کادرفني حمايت مي‌کنم[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برخي اظهارنظرها از روي ناپختگي است يا به صورت هدفمند بوده است.[/h]


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در مورد وضعيت پرسپوليس پس از شکست 3 بر 2 مقابل فجرسپاسي گفت: قاطعانه از کادر فني و بازيکنان حمايت مي کنم و معتقدم در سايه حمايت از اين مجموعه، آينده روشني پيش روي پرسپوليس خواهد بود.

وي افزود: اين پيروزي را به محمود ياوري و شاگردانش تبريک مي گويم و از سرمربي و بازيکنان پرسپوليس قاطعانه حمايت مي‌ کنم و اميدوارم برخي اظهار نظرها از سر دلسوزي باشد نه مسائل ديگر!

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: برخي اظهارنظرها که پس از پايان بازي مطرح شده يا از نپختگي محض و عجولانه بودن نشأت مي گيرد يا ريشه در يک برنامه ريزي هدفمند دارد که خيلي زود خودش را نشان داد. در اين باره پس از بررسي هاي دقيق بيشتر توضيح خواهم داد و در صورت لزوم تصميم گيري خواهم کرد اما تاکيدم بر اين است که همه بدانند حمايت قاطع و کاملي از سرمربي، کادر فني و بازيکنان پرسپوليس خواهم داشت و به آينده اين تيم بسيار اميدوارم.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 17:10


[h=1]برنامه سه هفته نخست ليگ برتر فوتسال[/h]
[h=2]کميته فوتسال فدراسيون فوتبال برنامه سه هفته نخست رقابتهاي ليگ برتر فوتسال را اعلام کرد.[/h]



به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اين رقابتها با حضور 13 تيم برگزار مي‌شود.

رقابتهاي ليگ برتر فوتسال با حضور تيم هاي شهيد منصوري قرچک، فرش آرا مشهد، صباي قم، راه ساري، شهرداري تبريز، جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي، لبنيات ارژن شيراز، گاز خوزستان، گيتي پسند اصفهان، شهرداري ساوه، ميثاق تهران، دبيري تبريز و شرکت ملي حفاري ايران برگزار مي‌شود.





هفته اول، پنجشنبه 12 مرداد 91



گاز خوزستان- شرکت ملي حفاري ايران، ساعت 22:30، سالن شهداي گاز اهواز



فرش آرامشهد-شهرداري ساوه، ساعت 22:30،سالن شهيد بهشتي مشهد



جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي-دبيري تبريز، ساعت 22:30، سالن هلال احمر تبريز



جمعه 13 مرداد 91



راه ساري- گيتي پسند اصفهان، ساعت 22:30، سالن سيد رسول حسيني ساري



شهيد منصوري قرچک-ميثاق تهران، ساعت 22:30، سالن هفتم تيرقرچک تهران



شهرداري تبريز-صباي قم، ساعت 22:30، سالن شهيد پورشريفي تبريز



هفته دوم يکشنبه 22 مرداد 91



شهرداري ساوه-لبنيات ارژن شيراز، ساعت 22:30، سالن فجر ساوه



شرکت ملي حفاري ايران-جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي، ساعت 22:30، ورزشگاه نفت اهواز





گيتي پسند اصفهان-فرش آرا مشهد، ساعت 22:30 ، سالن پيروزي اصفهان



دبيري تبريز-شهيد منصوري قرچک، ساعت 22:30، سالن علوم پزشکي تبريز



صباي قم- راه ساري، ساعت 22:30، سالن شهيد حيدريان قم



ميثاق تهران- شهرداري تبريز، ساعت 22:30، سالن شهرداري منطقه 11 تهران



هفته سوم، جمعه 27مرداد91



جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي-گاز خوزستان، ساعت 22:30،سالن هلال احمر تبريز



لبنيات ارژن شيراز-گيتي پسند اصفهان، ساعت 22:30، سالن شهيد ابوالفتحي شيراز



شنبه 28 مرداد 91



شهيد منصوري قرچک- شرکت ملي حفاري ايران، ساعت 22:30، سالن هفت تير قرچک تهران



فرش آرا مشهد-صباي قم، ساعت 22:30، سالن شهيد بهشتي مشهد



شهرداري تبريز- دبيري تبريز، ساعت 22:30، سالن شهيد پورشريفي تبريز



راه ساري-ميثاق تهران، ساعت 22:30، سالن سيد رسول حسيني ساري


 

hooman_hooman

عضو جدید
باشگاه سپاهان

باشگاه سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در طول حیات خود عناوین و افتخارات متعددی را کسب کرده است ، افتخاراتی که بخصوص در دهه هشتاد لقب پر افتخار ترین و برترین تیم ایرانی را برای سپاهان به ارمغان آورده است . 1. باشگاه نمونه کشور ، سال 1379( از سوی سازمان تربیت بدنی)
2. باشگاه برتر کشور ، سال 1381 ( از سوی جامعه ورزش ومطبوعات کشور )
3. باشگاه برترکشور ، سال 1386( در هشتمین آئین برترینهای ورزش ایران ) – از سوی سازمان صدا وسیمای کشور
4. قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در فصل 82-81 و راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا
5. قهرمان مسابقات فوتبال جام جذفی کشور در فصل 83-82 و راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.
6. قهرمان مسابقات فوتبال جام جذفی کشور در فصل 85-84 و راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.
7. قهرمان مسابقات فوتبال جام جذفی کشور در فصل 86-85 و راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.
8. نایب قهرمان مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2007 میلادی ( 1386)
9. راهیابی به مسابقات فوتبال جام باشگاه های جهان بعنوان نخستین تیم ایرانی در تاریخ فوتبال کشور در سال 2007 میلادی (1386)
10. نایب قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در فصل 87-86 و راهیابی به مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا
11. مقام چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در فصل 88-87 و راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا
12. قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در فصل 89-88 و راهیابی به مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان 2011 آسیا
13. رتبه 52 برترین های فوتبال باشگاهی جهان در رده بندی فیفا در سال 1386
14. قهرمان مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (سپاهان نوین ) در فصل 87-86 و راهیابی به مسابقات لیگ برتر کشور
15. قهرمان مسابقات فوتبال لیگ باشگاه های کشور در رده سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان
16. قهرمان دوازده دوره مسابقات هندبال لیگ برتر و جام جذفی کشور ( فصل 76-1375 تا 90-1389)
17. نایب قهرمانی مسابقات هندبال باشگاه های آسیادر سال 1383 تهران
18. مقام سوم مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در سال 1387 کویت
19. قهرمان شش دوره مسابقات کاراته سوپر لیگ برتر کشور درسالهای 85 ، 86 ، 87 ،90،89،88
20. قهرمان سه دوره مسابقات بسکتبال لیگ برتر بانوان کشور
21. قهرمان شش دوره مسابقات بدمینتون لیگ برتر بانوان کشور
22. قهرمان سه دوره مسابقات شنا لیگ برتر بانوان کشور
23. قهرمان چهار دوره مسابقات کاراته لیگ برتر بانوان کشور
24. قهرمان مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان کشور
25. نخستین باشگاه دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 2000-9001 ISO و ارتقاء درسال 1388 به 2008-9001 ISO از شرکت SGS سوئیس
26. نخستین و تنها باشگاه دارنده گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای 2007-18001 OHSAS درحوزه باشگاه داری ایران و خاورمیانه از شرکت توف نورد آلمان
27. نخستین باشگاه دارنده گواهینامه مدیریت آموزشی 10015 ISO از شرکت SGS سوئیس
28. انتخاب باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان بعنوان برند برتر استان در جشنواره 100 برند برتر استان اصفهان
29. انتخاب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بعنوان برترین تیم ایران و هشتمین تیم قاره آسیا در دهه اول قرن بیست و یکم از نگاه سایت آمار و تاریخ فوتبال جهان وابسته به فیفا
30. قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور فصل90-89
31. ثبت رکورد سه دوره قهرمانی متوالی مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور( فصل 89-88 ، 90-89 و 91-90)
32. اهداء جام قهرمانی دائمی مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به لحاظ ثبت رکورد سه دوره قهرمانی در این مسابقات
33. قهرمان مسابقات کاراته جام باشگاههای جهان در سال 2011 میلادی (90-1389) - ترکیه
34. دریافت کاپ اخلاق مسابقات لیگ برتر کشور توسط تیم کاراته امید فولاد مبارکه سپاهان در سال 1390
35. انتخاب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بعنوان برترین تیم ایران در سال 2011 میلادی با کسب 111/5 امتیاز و قرار گرفتن در رده 128 جهان و ششم آسیا از نگاه سایت رسمی آمار و تاریخ فوتبال جهان وابسته به فیفا
36. کسب مقامهای اول تا سوم توسط تیمهای صنعت فولاد،کارگری و بسیج فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات استانی و کارگری
37. کسب عنوان قهرمانی توسط تیمهای فوتبال امید،جوانان و نونهالان فولادمبارکه سپاهان در فصل 91-90 و عنوان نایب قهرمانی توسط تیم نوجوانان
38. قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور فصل 91-90 برای سومین سال متوال
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نامه خداحافظی هاشمیان

نامه خداحافظی هاشمیان

می‌روم که بمانم/ برای رسیدن به شهرت باید روی وجدان پا گذاشت!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در یادداشتی در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال با اشاره به اینکه فوتبال در ایـران هم بی‌رحم است و هم ناجوانمرد، نوشت: می‌روم که به درستی و نیکویی بمانم و پربار تر از قبل در کنار مردم و فوتبال باشم.
به گزارش خبرگزاری مهر، وحید هاشمیان، مهاجم پیشین شماره 9 تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن پیشین تیم‌های بایرن‌ مونیخ، هانوفر و بوخوم آلمان در یادداشتی که در سایت خبری‌اش منتشر شده است دلایل خداحافظی خود از فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:

روزی که همیشه از سال‌ها پیش به آن فکر می‌کردم و در هزارتوی ذهنم حتی گاهی از آن واهمه داشتم؛ روزهای شروع شهرت و محبوبیت بود و تصور دل کندن سخت. اما مرور روزها و سال‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین مستطیل سبز به من آموخت در پس هر آمدنی رفتنی است و به تمامی این دوست داشتن‌ها نباید دل بست و از بدی‌ها نباید دلخور شد.
امروز که اینجا ایستاده‌ام در 36 سالگی و به تمام روزها و سال‌های گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم همانطور که گاهی برای ماندن باید مبارزه کرد زمانی برای ماندن باید رفت!

تجربه این سال‌ها به من یاد داد که فوتبال در همه جای دنیا بی‌‌رحم است اما در ایران هم بی‌رحم است و هم ناجوانمرد. همه را دیدم و چشمانم را برهم گذاشتم و نخواستم که یاد بگیرم، بارها و بارها دیدم برای رسیدن به شهرت و بالارفتن از پله‌های ترقی باید یا حق کسانی را ناحق کرد یا روی وجدان و غرور پا گذاشت و وابسته بود اما بازهم چشمانم را بستم و خواستم آرام حرکت کنم، دیرتر ولی‌ سالم‌‎تر به هدفم برسم. نمی‌توانستم همه چیز را به بهای وجــدان و اخلاقیات و انسانیت به دست بیاورم.
و امروز می‌دانم رفتن هم مانند آمدن آدابی دارد، نباید بی‌وقت آمد و بالاجبار ماند؛ نباید بی‌دلیل رفت و با اکراه ماند. همانطور که از همان روز اول به نیت خدمت به فوتبال ایران ماندم، امروز نیز تصمیم گرفتم برای همین هدف مهم و ارزشمند در فضایی خاکستری و تلخ از مستطیل سبز خداحافظی کنم. در زمان مناسب و به دور از هیاهو بروم و و شروعی دوباره داشته باشم با همان هدف اولیه و مقدس. و به این فکـر می‌کنم که گاهی رفتن راهی است برای آغازی دیگر. می‌روم که به درستی و نیکویی بمانم و به امید خدا باز می‌گردم که پربار تر از قبل در کنار مردم و فوتبال باشم.
دعای شما همواره یاری کننده‌ام در این سالها بوده و از این بابت به خود می‌بالم. با وجدانی آسوده از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی می‌کنم و امیدوارم این رفتن سرآغازی باشد برای گام‌هایی بزرگتر و اهدافی والاتر.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال يک رده سقوط کرد ، پرسپوليس ۷۲ پله

استقلال يک رده سقوط کرد ، پرسپوليس ۷۲ پله

در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي جهان‌ استقلال و پرسپوليس به ترتيب با يک و ۷۲ پله سقوط مواجه شدند اما سپاهان يک پله صعود کرد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،همچنين سپاهان با ۱۱۵.۵ امتياز يک پله صعود کرد و در رده ۱۱۲ جاي گرفت. پرسپوليس نيز با کسب ۷۳ امتياز ۷۲ پله سقوط کرد. سرخ‌پوشان از رده ۲۱۹ به رده ۲۹۱ نزول کردند.

در اين فهرست
بارسلونا با ۳۵۶ امتياز اول شد و تيم سانتياگو شيلي با ۳۳۵ امتياز در رده دوم جاي گرفت. رئال مادريد اسپانيا نيز با ۲۹۵ امتياز سوم شد.

همچنين آتلتيکومادريد اسپانيا، بايرن‌مونيخ آلمان، بوکاجونيورز آرژانتين، چلسي انگليس، آسانسيون پاراگوئه، ولز سارسفيلد آرژانتين و بيلبائو اسپانيا چهارم تا دهم شدند.


به نقل از سايت فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان،‌
تيم استقلال که در آخرين رده‌بندي ۴۰۰ تيم باشگاهي برتر جهان در رتبه ۱۰۵ جاي داشت، در رنکينگ بهترين‌ها تا ماه ژوئن يک پله سقوط کرد و به رده ۱۰۶ رسيد. آبي‌پوشان براي اين منظور۱۱۸ امتياز کسب کردند.


 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه بازیها و داوران هفته چهارم لیگ برتر

برنامه بازیها و داوران هفته چهارم لیگ برتر

داور دیدار مس کرمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر مشخص شد.


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته چهارم به شرح زیر است:

دوشنبه 16/5/91

سایپا – داماش – ساعت 22 – انقلاب کرج

جمشید محمدی – بابک داوری – علی اکبر عظیم پور – موعود بنیادی فر – ناظر: فریدون اصفهانیان

نفت آبادان – نفت تهران – ساعت 22 – تختی آبادان

جمشید دانش مهر – سعید علی نژادیان – جلیل شعرانی – رضا عادل – ناظر: حسین عرب براقی

آلومینیوم هرمزگان – فولاد خوزستان – ساعت 22 – خلیج فارس بندرعباس

تورج حق وردی – محمدرضا امینی – علیرضا ایلدورم – غلامرضا جباری – ناظر: حسین خوشخوان

ملوان – فجر شهید سپاسی – ساعت 22 – تختی انزلی

بابک وسیله بر – محمدرضا منصوری – علی میرزابیگی – محمد کمانی – ناظر: علیرضا رجبلو

پیکان – گهر درود – ساعت 22 – دستگردی تهران

علیرضا فغانی – جهانبخش آرمان – حمید رضا کنعانی – سیدمهدی سیدعلی – ناظر: اسماعیل صفیری

راه آهن – تراکتورسازی – ساعت 22 تختی تهران

محسن قهرمانی – مرتضی کریمی – بابک عباسقلی زاده – حسن اکبری – ناظر: حسین عسگری

ذوب آهن – سپاهان – ساعت 22 – فولاد شهر اصفهان

سعید بخشی زاده – حسین طالقانی – رضا عبدوس – جواد شرفی- ناظر: ایرج نظری

مس کرمان – استقلال – ساعت 22:30– امام علی (ع) کرمان

سیداحمد صالحی – رضا سخندان – محمدرضا ابوالفضلی – قاسم واحدی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

در اولین دیدار لیگ برتر ساعت 22:30 امشب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم می‌رود که محسن ترکی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
عادل فردوسی‌پور با «نود» برمی‌گردد

عادل فردوسی‌پور با «نود» برمی‌گردد

عادل فردوسی‌پور با «نود» برمی‌گردد

پخش برنامهٔ ورزشی «نود» از دوشنبه ـ ۲۳ مرداد ماه ـ در شبکه سه از سر گرفته می‌شود.

سری جدید برنامهٔ «نود» که به دلیل تقارن با بازی‌های المپیک با وقفه در پخش مواجه شده بود، پس از دو هفته تعطیلی و با بازگشت عادل فردوسی‌پور از مسابقات المپیک، از این هفته از سر گرفته می‌شود.


دومین قسمت از سری چهاردهم برنامهٔ «نود» دوشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

برنامه «نود» با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور به بررسی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال می‌پردازد.


شفاف
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
«آذربایجان» قلب سپاهان شد و کادر داوری هم بلیت خرید

«آذربایجان» قلب سپاهان شد و کادر داوری هم بلیت خرید





خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان، آذربایجان شرقی را قلب خود نامید و به زلزله زدگان اعلام کرد تنهایشان نخواهد گذاشت.


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان با یک بنر وارد میدان مسابقه شده بود که روی آن نوشته بود: «آذربایجان قلب سپاهان است و تنهایتان نخواهیم گذاشت». در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز همین شعار بر روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بست.

* حدود 2500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و حتی افراد حاضر در جایگاه ویژه نیز بلیت خریداری کردند. عواید بلیت فروشی این مسابقه به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص پیدا می کند.

* کادر داوری مسابقه نیز برای کمک به مردم زلزله زده بلیت خریداری کردند. محسن ترکی داور مسابقه است.

* علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان قبل از آغاز بازی به رختکن تیم سایپا رفت و به رسم میهمان نوازی به این تیم خوشامد گفت.

* از نکات جالب توجه این بازی تقابل رحمان احمدی دروازه بان سابق سپاهان با محمدباقر صادقی دروازه بان جدید این تیم است. احمدی در فصل نقل و انتقالات بعد از حضور صادقی در سپاهان از این تیم جدا شد و به سایپا رفت.

*گروه مستندسازی که در مورد فوتبال در حال ساخت برنامه هستند، امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کمک 50 میلیون توماني باشگاه مس به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقي

کمک 50 میلیون توماني باشگاه مس به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقي

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91052817165
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰


باشگاه صنعت مس کرمان مبلغ 500 میلیون ریال به زلزله زدگان شمال غرب کشور کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر ، به دستور‌ رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان مبنی بر تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال به منظور کمک این باشگاه به زلزله زدگان شمال غرب کشور‌، این مبلغ به صورت وجه نقد و با تصویب در هیئت مدیره باشگاه به زلزله زدگان آذربايجان شرقي اختصاص داده می‌شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91052717056
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۷



هفته‌ي پنجم ليگ برتر فوتبال با شكست خانگي تيم‌هاي فولاد خوزستان و نفت تهران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در آغاز پنجمين هفته‌ي رقابت‌هاي ليگ برتر، از ساعت 22 جمعه شب، چهار بازي به صورت همزمان برگزار شد كه در پايان، دو تيم مس كرمان و پيكان تهران در بازي‌هاي خود پيروز شدند و دو بازي ديگر هم به تساوي انجاميد.
تيم فوتبال فولاد خوزستان كه در اهواز به مصاف مس كرمان رفته بود، در نهايت با تك گل رضا عنايتي (75) نتيجه را به مهمان خود واگذار كرد تا دومين شكست خود را هم در اين فصل تجربه كرده باشد. فولاد با اين شكست پنج امتيازي ماند و به رده دوازدهم جدول آمد و مس هم با وجود پيروزي در اين بازي 4 امتيازي شد و همچنان در رده پانزدهم باقي ماند.
در تهران، نفت كه پيش از اين هفته با هشت امتياز در رده‌ي پنجم جدول قرار داشت ميزبان پيكان بود اما پس از 90 دقيقه تلاش مقابل مهمان خود با نتيجه دو بر يك مغلوب شد. روح‌الله سلطاني (14) و جلال كاملي مفرد (30) دو گل پيكان را در اين بازي به ثمر رساندند تا پيكان هفت امتيازي شده و موقتا به رده‌ي نهم جدول صعود كند. مهدي خيري (91) هم تك گل نفت را به ثمر رساند. ضمن اينكه هادي شكوري از نفت در دقايق پاياني از بازي اخراج شد. نفت هم فعلا در رده پنجم باقي ماند.
اما در بندرعباس دو تيم آلومينيوم و راه آهن به مصاف هم رفتند كه حاصل كار دو تيم در پايان تساوي يك بر يك بود. در اين بازي پربرخورد كه دو اخراجي هم در پي داشت، ابتدا عليرضا عباسفرد (47) تيم علي دايي را پيش انداخت اما سه دقيقه بعد رضا ناصحي گل تساوي را براي ميزبان وارد دروازه‌ي حريف كرد. وحيد عسگري از آلومينيوم و محمدرضا ماماني از راه آهن دو بازيكني بودند كه با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شدند. اين چهارمين تساوي تيم هرمزگاني در پنجمين بازي‌اش بود. آلومينيوم با 4 امتياز در رده سيزدهم و راه آهن با 6 امتياز در رتبه دهم قرار دارند.
هم‌چنين ديدار دو تيم بالاي جدولي صباي قم و فجر سپاسي كه تا اين هفته از رقابت‌ها عملكرد خوبي داشته‌اند با تساوي يك بر يك همراه بود. ديويد ويركوم (27) براي صبا و سيد محمدرضا حسيني (65) براي فجرسپاسي گلزني كردند تا دو تيم امتيازات اين بازي را تقسيم كرده باشند.
صبا و فجر هردو با اين مساوي 10 امتيازي شدند و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
رويانيان: كسب 4 امتياز از 5 بازي قابل قبول نيست !!

رويانيان: كسب 4 امتياز از 5 بازي قابل قبول نيست !!

[h=2]
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 91053017586
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۰



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم باید انتظارات به حق هواداران را برآورده کرده و برای جبران مافات در دربی نتیجه بگیرند.

به گزارش ايسنا، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: شکست مقابل داماش در شرایطی که تیم حریف 10 نفره شده بود، نتیجه تلخی است و قطعا چنین جایگاهی در جدول رده بندی شایسته تیمی که بهترین ها را در اختیار دارد نیست. این درست است که تیم پرسپولیس به واسطه تغییرات عمده در ترکیب بازیکنان و همچنین بهره گیری از مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد اما این که پرسپولیس در پنج بازی اول فصل، چهار امتیاز کسب کند نیز نمی تواند از دیدگاه بنده و هواداران پرسپولیس قابل قبول باشد.

رویانیان تصریح کرد: قول داده بودم كه پنج هفته اول سکوت کنم و به قولم نیز عمل کردم. طی این مدت سعی کردیم حمایت همه جانبه ای از تیم داشته باشیم. در حال حاضر نیز با توجه به اهمیت دربی و زمان کوتاه باقی مانده تا این بازی، نمی خواهم اظهارنظر یا موضع گیری دیگری داشته باشم اما تاکید می کنم که کادر فنی و بازیکنان بايد انتظارات به حق هواداران را برآورده کنند و بدانند که ماموریت این مجموعه شاد کردن دل هواداران است، نه اینکه شاهد این نتایج باشیم.

رویانیان در ادامه گفت: نتیجه نگرفتن تیم به رغم حضور بهترین‌ها در پرسپولیس قطعا دلایلی دارد. در این رابطه روز سه‌شنبه نشستی ویژه با آقای مانوئل خواهم داشت و از ایشان خواهم خواست تا گزارش جامعی از وضعیت کنونی تیم، مشکلات موجود، علل عدم نتیجه گیری، عملکرد بازیکنان و راهکارهای خروج از این وضعیت را به ما ارائه کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما هم به اندازه هواداران پرسپولیس ناراحت هستیم اما لازم است تاکید کنیم با توجه به اهمیت دربی امیدوارم که هواداران دلسوز پرسپولیس هوشیار بوده و چه قبل از دربی و چه در حین بازی حمایت قاطعی از تیم داشته باشند. به طور حتم رفع مشکلات موجود، مسائل روحی و روانی و تقویت تیم برای حضوری مقتدرانه در دربی باید در برنامه های ما و هواداران باشد. بازیکنان و کادر فنی هم باید بدانند که برای بدست آوردن دل هواداران و فراموشی نتایج پنج هفته اخیر بايد در دربی از اعتبار پرسپولیس دفاع کرده و نتیجه ای کسب شود که زمینه ساز موفقیت های بعدی تیم باشد.

رویانیان در پایان گفت: پنج هفته سکوت و حمایت کردم و حالا هم چون دربی در پیش است سعی می کنم موضع گیری دیگری نداشته باشم اما روند کنونی بايد متوقف شده و تغییر کند تا انتظارات هواداران برآورده شود. ما برای برآورده شدن این انتظارات تلاش های خود را خواهیم کرد و امیدواریم دربی پایانی بر این نتایج باشد.


 

Similar threads

بالا