مهم ترین اخبار فوتبال ایران

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1] فرکی: یک امتیاز هم از بازی با بنیادکار برای ادامه خوب است ‌

[/h]



سرمربی تیم فوتبال فولاد پیش از بازی تیمش در سومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر بنیادکار ازبکستان، گفت: نگاه ویژه‌ای به پیروزی در این بازی داریم و به دنبال این هستیم که هر طور شده از این میدان دست پر خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان - حسین فرکی درباره آمادگی تیمش پیش از بازی با بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، آنالیز حریف، بازی تیمش با الفتح و استقبال هواداران از این دیدار صحبت کرد که در ادامه آن را می‌خوانید:





آمادگی تیم برای دیدار با بنیادکار چطور است؟


روز گذشته آخرین تمرین خود را در اهواز انجام دادیم و تا قبل از بازی با بنیادکار هم سه جلسه‌ی تمرینی دیگر در ازبکستان پیش‌بینی کرده‌ایم تا درنهایت خودمان را برای این بازی آماده کنیم. شرایط بازیکنان‌مان هم پس از پیروزی برابر الفتح خوب است و با نشاط، با انگیزه و مصمم تمرین می‌کنند.




بنیادکار برای جبران شکست خود برابر الجیش قطر و فولاد برای اضافه کردن به اندوخته‌های امتیازی خود پا به میدان می‌گذارد، نظر شما در این خصوص چیست؟



بله، همین‌طور است. بنیادکار در یک بازی خانگی شکست خورده و در یک بازی خارج از خانه هم به تساوی رسیده است و در این دیدار برای برد می‌آید. تیم ما هم در بازی گذشته پیروز شده است و انگیزه دارد. در کل این بازی برای هر دو تیم مهم است.




بنیادکار را چطور تیمی دیده‌اید؟


بنیادکار تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است. از نظر من چنین ترکیبی برای هر مربی‌ای بسیار خوب است. آن‌ها در یک دیدار خانگی به مصاف ما می‌روند و ما هم به دنبال این هستیم که هر طور شده از این میدان دست پر خارج شویم. مطمئنا نگاه ویژه‌ای به پیروزی در این بازی داریم و اگر بازیکنان، خواسته ما را در زمین اجرا کنند، مطمئن هستم که می‌توانیم در این بازی خارج از خانه پیروز شویم اما درنهایت ما دوست داریم دست پر از ازبکستان خارج شویم و یک امتیاز هم برای ما در ادامه کار بسیار خوب است.




برای این دیدار کدام بازیکنان را در اختیار ندارید؟


خوشبختانه شرایط بدرلو و جعفری نسبت به پریرا و افشین بهتر شده است. بدرلو و جعفری با ما تمرین کردند و احتمالا آن‌ها را همراه خود خواهیم داشت. امیدوارم در ادامه هم افشین و پریرا در سال جدید به جمع ما اضافه شوند.




درباره حضور هواداران در بازی با الفتح هم صحبت کنید.



از هواداران تشکر می‌کنم. من پس از بازی دیدم که آن‌ها در سطح شهر خوشحال بودند و علی‌رغم بارندگی‌ای که بود، بازهم به شادی پرداختند که این بسیار ارزش دارد و نمی‌توان قیمتی برای آن در نظر گرفت. بازیکنانم هم متوجه این موضوع هستند. هواداران در دیدار با الفتح آمده بودند تا از تیم خود حمایت کنند و این کار را بسیار خوب انجام دادند و ما هم مجددا از آن‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم این روند را با حضور تماشاگران‌مان ادامه دهیم. تلاش ما همیشه برای خوشحال کردن مردم است.




بازیکنان تیم در بازی با الفتح تا چه اندازه انتظارات شما را برآورده کردند؟



ما در یک دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز بازی بودیم که به آن هم رسیدیم. بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند ولی پیش‌بینی من این بود که بتوانیم این بازی را با گل‌های بیشتری به سود خودمان به پایان برسانیم. برای این کار هم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و حتی می‌توانستیم در 20 دقیقه ابتدایی بازی، با سه گل کار را تمام کنیم ولی متاسفانه در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.به هر حال بازی درنهایت به نیمه دوم کشیده شد و آن ضربه پنالتی که برای ما به دست آمد و بختیار رحمانی آن را به گل تبدیل کرد و توانستیم به حق‌مان که پیروزی بود، برسیم. حریف تا پیش از این گل، بسته بازی می‌کرد و پس از آن کمی آزادتر شد و ما می‌توانستیم دقت بیشتری داشته باشیم. من آن چه را دوست داشتم روی نیمکت‌مان نبود؛ یعنی کمبود مهاجم داشتم و دستم برای تعویض باز نبود. به هر حال در این زمینه آن چه دوست داشتم متاسفانه انجام نشد و همین موضوع باعث شد که حریف کمی هجومی‌تر کار کند و با بهره بردن از اشتباهات ما، دو، سه بار ما را با خطر جدی مواجه کرد. جا دارد از بازی خوب سوشا مکانی یاد کنیم؛ چرا که اگر سوشا در این روز خوب نبود، شاید ما برنده نمی‌شدیم.





به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد ایران در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 17:30 روز چهارشنبه (28 اسفند) در ازبکستان به مصاف تیم بنیادکار می‌رود. فولاد در دیدارهای اول و دوم خود به یک تساوی و یک پیروزی دست یافته بود و اکنون با 4 امتیاز در رده دوم گروه B قرار دارد.












.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1] جلال حسینی: آرزویم در سال جدید قهرمانی است/ توپ را در زمین بازیکنان می‌اندازند

[/h]




مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید آرزویش در سال جدید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره سال 92 و ارزیابی‌اش از شرایط خود در این سال اظهار کرد: خدا را شکر سال خوبی داشتم. روزهای خوبی با پرسپولیس و هوادارانش داشتم و در حال حاضر امید زیادی برای قهرمانی داریم. اگرچه مشکلات زیادی هم در طول فصل گریبان گیرمان شد و همه آرزو داشتیم پرسپولیس با شرایط بهتری روبرو می‌شد.

او ادامه داد: سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و امیدواریم که بتوانیم با کسب بهترین نتایج قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. آرزوی من در سال 93 قهرمانی پرسپولیس است و اینکه هواداران خود را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم. امیدوارم سال جدید برای همه ایرانی‌ها سال خوب و همراه با شادی باشد.

مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: دیروز دوباره MRI گرفتم و فعلا شرایط خوب است. فکر می‌کنم از امروز در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کنم و مشکل خاصی برای سه بازی نهایی پرسپولیس ندارم.


حسینی درباره اردوی پرسپولیس در مازندران و تاثیرش در عملکرد این تیم برای ادامه فصل گفت: اردوی خیلی خوبی بود که با تشخیص کادر فنی در شمال کشور برگزار شد و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه آن را در سه بازی آخر ببینیم. امیدوارم در چند روز باقی مانده هم که در تهران تمرین می‌کنیم بتوانیم با حضور هواداران و حمایت‌هایشان با روحیه خوب به استقبال سه بازی نهایی برویم.

او همچنین درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: همه بازیکنان هنوز مشکل دارند. ما هنوز پولی ندیده‌ایم و مشکلات پابرجاست. متاسفانه به باشگاه کمکی نمی‌شود و توپ را در زمین بازیکنان می‌اندازند و می‌گویند بازیکنان فلان و بهمان هستند. کافی است یک بار خودشان را جای ما بگذارند. بخش زیادی از قراردادمان را نگرفته‌ایم و در آستانه سال جدید دست‌مان خالی است. فعلا هم خبری از پول نیست. فقط امیدوارم که در فصل بعد شاهد این مسائل نباشیم.










.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دكتر زادمهر جايگزين رويانيان مي‌شود


عضو جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس كه فردا قرار است با راي‌گيري پيشكسوتان به هيات مديره اضافه شود، مشخص شد. ‌جلسه مسوولان وزارت ورزش از جمله امير خادم با پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس فردا در وزارت ورزش برگزار خواهد شد، اما در اين ميان قرار است با راي‌‌گيري پيشكسوتان يك عضو ديگر هيات مديره باشگاه پرسپوليس مشخص شود. بدين ترتيب با توجه به صحبت‌هاي انجام شده، دكتر زادمهر، بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس كه يكي از نزديكان به مسوولان وزارت ورزش نيز است به عنوان گزينه اصلي حضور در بين اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس به جاي محمد رويانيان است كه قرار است امروز معرفي و سپس كار خود را شروع كند. اين در شرايطي است كه اكبري رييس هيأت مديره، جمشيدي، نامي و پروين به عنوان ساير اعضاي هيات مديره در حال حاضر در پرسپوليس مشغول به كار هستند.







.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پروين نامه دوم را به وزارت ورزش نوشت


علي پروين دومين نامه خود را به وزارت ورزش نوشت تا تكليف اين باشگاه مشخص شود. پس از نامه وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپوليس مبني بر اينكه مديران و هيات‌مديره جديد حق عقد هيچ‌گونه قراردادي را ندارند كارهاي علي پروين يكي پس از ديگري روي زمين ماند. از همين رو پروين دومين نامه خود را به وزارت ورزش پس از اعتراض‌هاي بازيكنان پرسپوليس نوشت. در اين نامه پروين گزارش كاملي از هزينه‌هاي خود تا امروز در باشگاه را اعلام كرد و همچنين اعلام كرد كه مبلغي پول بابت پرداخت بازيكنان آماده است و اگر اين پول پرداخت نشود امكان دارد در سه بازي آينده خطر قرمز‌پوشان را تهديد كند. از همين رو پروين از وزارت ورزش درخواست كرد تا با توجه به اوضاع نامناسب و وضعيت بازيكنان زودتر تكليف قرمز‌پوشان را روشن كند تا او بتواند سريع‌تر مشكل بازيكنان را حل كند.





.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حقيقي سوژه رسانه‌هاي آرژانتيني شد


عليرضا حقيقي روزهاي خوبي را در دسته دوم فوتبال پرتغال سپري نمي‌كند. او كه با اميد زيادي راهي پرتغال شده بود، با وجود عملكرد نسبتا خوبش در بعضي از ديدارهاي كويل‌ها نتوانسته مانع شكست‌هاي متعدد اين تيم شود. كويل‌ها ديروز به مصاف بنفيكاي ب رفت و با 4 گل از اين تيم شكست خورد. موضوعي كه مورد توجه بخش آرژانتيني سايت گل هم قرار گرفته. اين سايت در مورد حقيقي نوشته: دروازه‌بان كويل‌ها در اين بازي عليرضا حقيقي بود. دروازه‌باني كه توسط كارلوس كي‌روش به اردوي تيم ملي ايران دعوت مي‌شود و با تيمش بايد در جام جهاني به مصاف آرژانتين برود. بد نيست كه سابه‌يا سرمربي تيم ملي آرژانتين عملكرد حقيقي را زيرنظر بگيرد.





.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
كفاشيان و اولويت حق پخش تلويزيوني


رييس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد يكي از مهم‌ترين كارهايي كه اين فدراسيون در سال آينده پيگيري خواهد كرد حق پخش تلويزيوني و اقتصاد مقاومتي در باشگاه‌هاست كه با همكاري اعضاي مجمع به سرانجام خواهد رسيد. علي كفاشيان گفته: موفقيت‌هاي امروز گوشه‌يي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در فدراسيون بود كه براي نخستين بار و با همكاري مسوولان فدراسيون رخ داد. همچنين در بخش باشگاه‌ها و در زمينه كسب امتياز علاوه بر رنكينگ فيفا در آسيا كه ايران در صدر است، باشگاه‌ها هم توانستند امتيازات بالايي را كسب كنند و ضمن كسب سهميه كامل ليگ قهرمانان آسيا، بهترين امتيازات را در آسيا كسب كرده‌ايم و اميدواريم در سال آينده نيز اين موفقيت‌ها همچنان ادامه‌دار باشد و شاهد امتيازات بالاي فوتبال باشيم. با توجه به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، از سازمان ليگ مي‌خواهيم تا نگاه ويژه‌يي به اين امر داشته باشند. يكي از مواردي كه مي‌خواهيم در سال آتي با همكاري مجمع انجام دهيم بحث حق پخش و اقتصاد مقاومتي است. بر همين اساس قصد داريم تا در بخش اقتصاد مقاومتي، از باشگاه‌هايي كه شفاف‌سازي كرده و مشكلي نداشته باشند تقدير كرده و با باشگاه‌هايي كه شفاف‌سازي نكرده و در زماني كه از آنها درخواست ارائه مدارك يا هر موارد ديگري داشته‌ايم، در اختيارمان نگذاشته‌اند، برخورد مي‌كنيم. معتقدم فوتبال مظلوم واقع شده و قصد داريم با شفاف‌سازي در سال آينده ديگر شاهد وجود فوتبال شفاف و به دور از حاشيه باشيم.







.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1] تاج: احتمال کسر امتیاز از ایران در لیگ قهرمانان وجود دارد/ لیگ برتر پایان خوشی خواهد داشت

[/h]


رییس سازمان لیگ فوتبال ایران از آمادگی کامل این سازمان برای برگزاری هر چه بهتر سه هفته پایانی لیگ برتر خبر داد و گفت: اگر مشکل خاصی در داوری‌های سه هفته پایانی پیش نیاید، بی شک هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌های حساس سه هفته پایانی لیگ نخواهیم داشت.

مهدی تاج درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که سازمان لیگ تمام تدابیر لازم را برای برگزاری هر چه بهتر هفته‌های پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته یک برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر و دو هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک اهمیت بسیار زیادی برایمان دارد. جلساتی توجیهی را با ناظران مسابقات برگزار کردیم و در حال حاضر آن‌ها آمادگی لازم را برای نظارت کامل و دقیق بر مسابقات هفته‌های پایانی دارند. همچنین با مسوولان کمیته داوران از جمله فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران و حسین عسگری، رییس دپارتمان داوری جلساتی داشتیم که در آن برنامه ریزی شد تا داوران نیز با درک بالای حساسیت بازی‌های هفته‌های پایانی در شرایط خوبی قضاوت این مسابقات را انجام دهند.

او همچنین با اشاره به این‌که دو هفته پایانی بازی‌های لیگ دسته یک طبق برنامه، یازدهم و نوزدهم فروردین انجام می‌شود، گفت:‌ در لیگ برتر پنج تیم کاندیدای قهرمانی هستند که طبق جدول بازی‌ها تیم‌های فولاد، استقلال، پرسپولیس، نفت و سپاهان از جمله آن ها هستند و همین طور پنج تیم هم خطر سقوط به لیگ دسته یک را در این مسابقات احساس می‌کنند. بنابراین همه بازی‌های سه هفته آخر اهمیت بسیار زیادی دارد چون حدود 10 تیم برای قهرمانی و یا بقا در لیگ می‌جنگند. از این رو سازمان لیگ هنوز نمی داند که جشن قهرمانی لیگ امسال را باید در کدام شهر برگزار کند اما با این وجود پیش بینی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم در هر یک از شهرهای احتمالی صورت گرفته است.

تاج در ادامه اظهار امیدواری کرد که داوران فوتبال کشور بهترین قضاویت‌هایشان را در این سه هفته انجام دهند و افزود: آنچه مربوط به سازمان لیگ است و وظیفه ما به حساب می‌آید برنامه ریزی شده و بی شک اگر در داوری‌های هفته‌های پایانی مشکل خاصی پیش نیاید قطعا در امر برگزاری بازی‌ها و نظارت بر روی آن‌ها مساله‌ای به وجود نخواهد آمد. ما از هم‌اکنون آمادگی کامل خودمان را اعلام می‌کنیم و می‌خواهیم لیگ امسال بهتر از تمام ادوار گذشته برگزار شده و پایان خوشی داشته باشد.


رییس سازمان لیگ فوتبال کشور در پایان از احتمال کسر شدن امتیازات فوتبال باشگاهی ایران در AFC به خاطر نتایج نمایندگان کشور خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه نتایجی که تاکنون برای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دست آمده مطلوب نبوده است و قطعا با تداوم این روند از امتیازات ما برای سالهای آینده در کنفدراسیون فوتبال آسیا کسر خواهد شد. امیدواریم تیم‌های ایرانی در بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری بگیرند و شاهد صعودشان به مرحله بعدی باشیم.








.
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم متخب لیگ92-93

تیم متخب لیگ92-93

با توجه به اینکه لیگ ایران تا دو هفته دیگه یه پایان میرسه از دوستان میخوام که 11 بازیکن برتر لیگ رو از نگاه خودشون انتخاب کنن.
خواهش به دور از تعصب انتخاب کنید.



اینم تیم منخب لیگ به نظر من:










 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
از بهترین خط دفاع لیگ فقط یک نفر؟! سوشا مکانی هم که یه نیم فصل، یک خط در میون تو نفت بازی میکرد بهترین دروازه بان لیگ هست از نظر شما؟ بهتر از نیلسون؟ حنیف عمران زاده هم که یه مدافع کند و دریبل خور هست بهتر از بنگری هست که با سید جلال بهترین خط دفاع بودن؟
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
از بهترین خط دفاع لیگ فقط یک نفر؟! سوشا مکانی هم که یه نیم فصل، یک خط در میون تو نفت بازی میکرد بهترین دروازه بان لیگ هست از نظر شما؟ بهتر از نیلسون؟ حنیف عمران زاده هم که یه مدافع کند و دریبل خور هست بهتر از بنگری هست که با سید جلال بهترین خط دفاع بودن؟
در مورد سوشا باید بگم که در نیم فصل دوم تنها چهارتا گل خورده که ی آمار فوق العاده است. نیلسون هم خوبه بیرانوند هم خوبه.
در مورد حنیف هم باید بگم که حنیف عمران زاده این فصل فوق العاده بود و خیلی خیلی از بنگر و صادقی که توی تیم ملی دعوت میشن هستش. و البته حنیف این فصل کنده!!!؟ اگه حنیف فصل قبل قبل تر را میگی حق با شماست ولی حنیف این فصل لاغر کرده و دیگه مثل سابق کند نیست.
 

mehrce

کاربر فعال مهندسی عمران ,
کاربر ممتاز
به نظر من باید یه لیست از بهترین دروازبانها ، بهترین مدافعها ، بهترین هافبکها و بهترین مهاجمها بدید تا دوستان راحت تر انتخاب کنن.
من خودم وقت نمیکنم همه بازیهارو ببینم که حالا بیام بگم مثلا مدافع فلان تیم شهرستانی خوبه. من بازیهای تیم خودم هم نتونستم کامل ببینم.
دوست عزیزی که در مورد نیلسون گفتن، به نظر من دقیقا نمیشه گفت نیلسون عالی بوده، چون دفاع خوبی داشتیم و نیلسون زیاد دچار مشکل نشده که بخواد بد عمل کنه.اگرچه واقعا دروازبان خوبیه ولی اینکه بهترین بوده باشه ... نمیدونم.
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
در مورد سوشا باید بگم که در نیم فصل دوم تنها چهارتا گل خورده که ی آمار فوق العاده است. نیلسون هم خوبه بیرانوند هم خوبه.
در مورد حنیف هم باید بگم که حنیف عمران زاده این فصل فوق العاده بود و خیلی خیلی از بنگر و صادقی که توی تیم ملی دعوت میشن هستش. و البته حنیف این فصل کنده!!!؟ اگه حنیف فصل قبل قبل تر را میگی حق با شماست ولی حنیف این فصل لاغر کرده و دیگه مثل سابق کند نیست.

عملکرد یک فصل بازیکن رو ملاک قرار میدن نه نیم فصلش رو. سوشا مکانی تو ایران به نظر من دروازه بان چهارم، پنجم شاید باشه.
در مورد حنیف هم سرعت بازیکن به دو شکل هست. یکی سرعتش از لحاظ دویدن و یکی هم سرعت عکس العملش. حنیف هر کاری هم بکنه سرعت عکس العملش پایین هست. جلوی مهاجمهای سرعتی هم همیشه کم میاره.
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
سلام

من بیشتر بازیها رو نتونستم ببینم و نمیتونم نظری بدم.
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من باید یه لیست از بهترین دروازبانها ، بهترین مدافعها ، بهترین هافبکها و بهترین مهاجمها بدید تا دوستان راحت تر انتخاب کنن.
من خودم وقت نمیکنم همه بازیهارو ببینم که حالا بیام بگم مثلا مدافع فلان تیم شهرستانی خوبه. من بازیهای تیم خودم هم نتونستم کامل ببینم.
دوست عزیزی که در مورد نیلسون گفتن، به نظر من دقیقا نمیشه گفت نیلسون عالی بوده، چون دفاع خوبی داشتیم و نیلسون زیاد دچار مشکل نشده که بخواد بد عمل کنه.اگرچه واقعا دروازبان خوبیه ولی اینکه بهترین بوده باشه ... نمیدونم.
اون که صیحیه و شاید ی بازیکن از ی تیم شهرستانی خیلی خوب کهر کرده باشه ولی چونکه ما بازی هاشو ندیدیم نمیتونم درست نظر بدیم. مثلا دغاغله ملوان این فصل فوق العاده بود یا مهرداد بایرامی گسترش.
در مورد نیلسون هم باید بگم خوبه ولی عالی نیست.

عملکرد یک فصل بازیکن رو ملاک قرار میدن نه نیم فصلش رو. سوشا مکانی تو ایران به نظر من دروازه بان چهارم، پنجم شاید باشه.
در مورد حنیف هم سرعت بازیکن به دو شکل هست. یکی سرعتش از لحاظ دویدن و یکی هم سرعت عکس العملش. حنیف هر کاری هم بکنه سرعت عکس العملش پایین هست. جلوی مهاجمهای سرعتی هم همیشه کم میاره.
نظر هر کس برای خودش محترمه داداش;)
خب الان شمایی که میگی حنیف کنده یعنی محسن بنگری که توی پست قبلی گفتی خوبه سرعتیه:surprised:
پشت محسن بنگر عمق بندازن یا همون سرعت عکس العملی که شما میگید اتوبون میشه!
من نگفتم حنیف دفاع سرعتیه مثل پژمان منتظری یا سید جلال. ولی نسبت به سال های گذشته و نسبت به امیرحسین صادقی و بنگری که توی تیم ملی هستن خیلی خیلی بهتره.
 

gorgan89

عضو جدید
با توجه به اینکه لیگ ایران تا دو هفته دیگه یه پایان میرسه از دوستان میخوام که 11 بازیکن برتر لیگ رو از نگاه خودشون انتخاب کنن.
خواهش به دور از تعصب انتخاب کنید.



اینم تیم منخب لیگ به نظر من:










به نظر من غلامرضا عنایتی هم تو تیم منتخب باشه درسته سنش زیاده ولی واقعا عملکرد خوبی تو گل زنی داشت
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیلسون (رحمتی)
جلال حسینی ، هادی عقیلی ، میلاد فخرالدینی(عبداله کرمی) ، مهرداد جماعتی
پیام صادقیان(فشنگچی) ، اسماعیل شریفات(خلعتبری) ، آندو تیموریان(امید ابراهیمی) ، محرم نویدکیا ( بالاخره تیم بازیساز میخواد دیگه:D)( بختیار رحمانی )
غلامرضا عنایتی(کریم انصاری فر) ، شریفی

...
18 بازیکن انتخاب کردم
 
آخرین ویرایش:

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیلسون (رحمتی)
جلال حسینی ، هادی عقیلی ، میلاد فخرالدینی(عبداله کرمی) ، مهرداد جماعتی
پیام صادقیان ، اسماعیل شریفات(خلعتبری) ، آندو تیموریان(امید ابراهیمی) ، محرم نویدکیا ( بالاخره تیم بازیساز میخواد دیگه:D)( بختیار رحمانی )
غلامرضا عنایتی(کریم انصاری فر) ، شریفی
داداش ممنون که نظر دادی.
 

fataneh sorkh

عضو جدید
به نظر من امسال گلر خيلي خوب نداشتيم،بيشتر مدافع ها عملكرد خوبي داشتن؛
سيد جلال ، محسن بنگر ، پيام و كريم واقعا خوب بودن و اگه اين سرمربي ها به بعضي بازيكنا بيشتر اعتماد كنن،هستن كسايي كه مي تونن جز بهترينا باشن
 

hesam72

عضو جدید
گلر خوب به اون صورت تو لیگ نبود اما سوشا مکانی و رحمتی نیم فصل اول بدم نبودن!

دفاع ک اول از همه عبداله کرمی ک عالیه(نامرده کیروش اگه دعوتش نکنه)بعدم حنیف عمران زاده ک خیلی از مهاجمای لیگ برتر بیشتر گل زده!بعدم هر چی سوتیه زیر سر این صادقیه!تعجب مکنم چطور بنگر پیری و صادقی تیم ملی دعوت میشن اما حنیف دعوت نمشه!باید فیکس تیم ملی تو جام جهانی باشه خداییش....سومی هم جلال حسینی.دفاع راستم خسرو حیدری
هافبک اول ک با اختلاف اندو (هافبک دفاعی)بختیار رحمانی هافک هجومی .پیام صادقیان سمت چپ.بایرامی سمت راست.
مهاجما هم انصاری فرد و سجاد شهباز زاده
 

m.sabri

عضو جدید
قلعه‌نویی: با غیرت ایرانی پیروز شدیم

قلعه‌نویی: با غیرت ایرانی پیروز شدیم


مقابل فولاد انتحاری بازی می‌کنیم[h=1]قلعه‌نویی: با غیرت ایرانی پیروز شدیم[/h][h=2]خبرگزاری تسنیم: سر مربی استقلال گفت: ما جنگیدیم و برابر الجزیره با غیرت ایرانی پیروز شدیم.[/h]
نسخه قابل چاپ
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل الجزیره امارات در کنفرانس خبری گفت: خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت 3 امتیاز بازی را بگیریم. به شاگردانم افتخار می‌کنم. ما جنگیدیم و با غیرت ایرانی پیروز شدیم. نیمه اول الجزیره بهتر از ما بود و چند موقعیت گلزنی داشت ولی در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم به گل برسیم.
وی افزود: بد شانسی ما این بود که مهدی نظری بعد از 3 دقیقه حضور در میدان دچار آسیب دیدگی شد و ما مجبور شدیم یکی از تعویض‌های خودمان را برای نظری استفاده کنیم. خدا را شکر الان تقریبا به جدول مسابقات باز گشته‌ایم و 2 فینال دیگر در پیش داریم. اگر مقابل الشباب هم مثل امروز بازی کنیم می‌توانیم پیروز شویم اما باید بگویم برای تیم الجزیره و مربی بزرگ این تیم والتر زنگا احترام خاصی قائل هستم.
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که تعویض های شما بهتر از والتر زنگا بود عنوان کرد: خدا را شکر تعویض‌های ما در این مسابقه به کارمان آمد و توانستیم به پیروزی برسیم.
سر مربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی مبنی بر اینکه روز یکشنبه هفته آینده مهمترین بازی فصل شما مقابل فولاد که به نوعی فینال لیگ است برگزار خواهد شد، اظهار داشت: وقتی شما برنده می‌شوید اشکال‌ها تا حدودی پوشیده می‌شود. ما در بازی رفت مقابل الجزیره بهتر از امروز بودیم و می‌توانستیم در تهران هم پیروز شویم. ما تا فردا حق داریم برای برد امشب خوشحالی کنیم چون باید به فکر بازی با فولاد باشیم. در آنجا انتحاری و منطقی بازی خواهیم کرد و امیدوارم در لیگ هم به جدول بازگردیم.
قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال در شرایط سخت بهتر عمل می کند،گفت: این خصوصیت مردم ایران است که در شرایط سخت بهتر عمل می کنند. در بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی هم شرایط سخت و خاصی وجود داشت ولی با غیرت بازیکنان ایرانی توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. ما جنگیدیم و با قلب‌هایمان بازی و به جام جهانی صعود کردیم.
سر مربی استقلال در پایان در باره علت شکست الجزیره در بازی امشب گفت: فکر می کنم به خاطر فشردگی بازی‌هایی بوده که الجزیره در این چند وقت انجام داده است البته باید بگویم ما در نیمه دوم توانستیم با قدرت تاکتیکی در این میدان پیروز شویم.




 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هفته بيست و نهم ليگ برتر

هفته بيست و نهم ليگ برتر

کد خبر : 1078442 زمان ارسال : دوشنبه 1393/01/18 08:50

حسرت پرسپوليسي‌‌ها و ماندن 5 تيم در کورس
ترين‌هاي هفته بيست و نهم ليگ برتر

در هفته بيست و نهم رقابت‌‌هاي ليگ برتر استقلال عنوان بهترين تيم هفته را به خود اختصاص داد.

هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با شکست فولاد از استقلال و از دست رفتن صدرنشيني اين تيم؛ برتري پرگل نفت مقابل گسترش فولاد و صدرنشيني اين تيم و توقف پرسپوليس مقابل راه‌آهن و حسرت سرخ‌ها به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

ملوان 2 - سپاهان 3

گل‌ها: سرجيو فن‌ديک دقيقه 35 و محرم نويدکيا 56 و هادي عقيلي دقيقه 90 سپاهان، مهدي دغاغله دقيقه 44 و اسماعيل صمدي دقيقه 63

علي احمدي هم دقيقه 72 از زمين بازي اخراج شد.

تراکتورسازي يک - استقلال خوزستان صفر

گل‌: کريم انصاري‌فرد دقيقه 14

نفت تهران 4 - گسترش فولاد تبريز يک

گل‌ها: رسول نويدکيا دقيقه 19 و 53، ووريا غفوري دقيقه 35 و علي قرباني دقيقه 77 نفت تهران و فردين عابديني 90 گسترش فولاد تبريز

ذوب‌آهن 2- داماش گيلان يک

گل‌ها: مهدي رجب‌زاده دقيقه 3 و 53 ذوب‌آهن و امين متوسل‌زاده دقيقه 64 داماش

پرسپوليس 2 - راه آهن 2

گل ها: محمد عباس‌زاده 18 و اميد عاليشاه 62 براي پرسپوليس، علي عليپور 16 و عليرضا عظيمي 86 براي راه‌آهن

فولاد 0 - استقلال يک

گل: آرش برهاني 23

بختيار رحماني در دقيقه 56 با دريافت کارت قرمز و آندرانيک تيموريان در دقيقه 76 با دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شدند.

سايپا صفر - فجرسپاسي صفر

مس صفر - صباي قم صفر



**ترين‌هاي بيست‌ونهم ليگ برتر:


در هفته بيست و نهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 19 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته شاهد ميانگين 2،37 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار ملوان با سپاهان و نفت و گسترش با 5 گل و 2 ديداري که بدون گل به پايان رسيد پرگل‌‌ترين و کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

**بهترين تيم هفته: استقلال

در هفته بيست و نهم استقلال مقابل فولاد خوزستان در حالي با يک گل به برتري رسيد که اين تيم مدت‌ها به خاطر نتايج ضعيفش در ليگ برتر در حاشيه بود. با اين حال استقلالي‌ها يک‌بار ديگر در شهر آبي‌ها مقابل تيمي سرخپوش يک بر صفر به برتري رسيدند تا ضمن کشيدن ترمز تيم صدرنشين در راه قهرماني، براي هفته پاياني خودشان دوباره به کورس قهرماني بازگردند.

فولاد سال گذشته نيز ديدار فينال‌گونه ليگ برتر را در خانه مقابل استقلال واگذار کرده بود تا يک‌بار ديگر با تکرار نتيجه سال گذشته، فولاد همچنان در حسرت قهرماني ليگ برتر باقي بماند.

به اين ترتيب استقلال به عنوان بهترين تيم هفته معرفي مي‌شود، هرچند که نفت و سپاهان نيز با برتري مقابل حريفان خود ضمن ماندن در کورس قهرماني، از تيم‌هاي خوب هفته بودند.

**ناکام هفته: مس و پرسپوليس

در هفته‌اي که سپري شد مس کرمان مقابل صباي قم متوقف شد و به عنوان نخستين تيم به رقابت‌هاي ليگ دسته اول سقوط کرد تا بدون شک مس عنوان ناکام‌ترين تيم هفته را به خود اختصاص دهد.

از سوي ديگر پرسپوليس هم بهترين بخت صدرنشيني را با تساوي در ديدار مقابل راه‌‌‌آهن از دست داد تا اميدهاي قهرماني اين تيم کمرنگ‌تر از هر زمان ديگري شود.

**بازيکن هفته: رسول نويدکيا

در هفته ماقبل پاياني ليگ برتر رسول نويدکيا ستاره نفت در ديدار تيمش مقابل گسترش بود. نويدکيا در اين ديدار دو گل زد و نمايش درخشاني از خود ارائه داد تا به لطف گل‌‌هاي حساس اين بازيکن، نفت تهران به صدر جدول رسيده و از بخت بيشتري براي قهرماني برخوردار شود.

همچنين آرش برهاني مقابل فولاد تک گل ارزشمند استقلال را به ثمر رساند تا برهاني نيز به همراه کريم انصاري‌فرد که گل 3 امتيازي تراکتور را به ثمر رساند، از بازيکنان خوب‌ هفته باشند.

**سرمربي هفته: امير قلعه‌نويي

در هفته بيست و نهم ليگ برتر استقلال به لطف بازي‌خواني امير قلعه‌نويي و تفکرات اين مربي با دست پر از جهنم اهواز خارج شد تا به اين ترتيب قلعه‌نويي به عنوان بهترين مربي هفته معرفي شود.

در هفته‌اي که سپري شد همچنين کرانچار و گل‌محمدي هم از مربيان خوب هفته لقب گرفتند.

توني اوليويرا نيز اولين‌ برد خود را با تراکتورسازي به دست آورد.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته بيست و نهم:

13 گل: رضا عنايتي(صباي قم) - کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي)

12 گل: مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)

11 گل: رضا نوروزي (نفت تهران) - مهدي دغاغله (ملوان)

9 گل:‌ لوسيانو پريرا (فولاد) - جلال رافخايي (ملوان) - سجاد شهباززاده (سايپا) - مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن)
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اسامي محرومان هفته سي‌ام ليگ برتر

اسامي محرومان هفته سي‌ام ليگ برتر

کد خبر : 1078507 زمان ارسال : دوشنبه 1393/01/18 17:53

اسامي محرومان هفته سي‌ام ليگ برتر

کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران، اسامي محرومان هفته سي ام ليگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومي سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ اسامي محرومان هفته سي ام ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:



آندرانيک تيموريان - استقلال تهران

ابراهيم صالحي - استقلال خوزستان

عليرضا نظيفکار - داماش گيلان

روزبه شاهعلي دوست - مجيد ايوبي- بابک حاتمي- سايپا البرز

حامد پور عمراني - صباي قم

عبدالله کرمي قلعه طوقي - بختيار رحماني- فولاد خوزستان

محمدعلي احمدي - فولاد مبارکه سپاهان

سيد احمد سيد صالح آهي - ملوان بندر انزلي

احمد آل نعمه - حميد بوحمدان- نفت تهران

 

Mr. Lawyer

دستیار مدیر کل در تالار حقوق
کاربر ممتاز
صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر کشور

صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر کشور

صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر


بچه ها هوراااااااااااااااااااااااااااااااا..........خوزستان صاحب سه سهمیه در لیگ برتر شده.

هفته بيست و ششم و پاياني ليگ دسته اول امروز با انجام 12 مسابقه برگزار شد که در پايان اين هفته
تيم نفت مسجد سليمان از گروه دوم مقتدرانه به ليگ برتر راه پيدا کرد.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوشحال شدم که استانی فوتبال خیزی مثل خوزستان صاحب سومین نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور شد.
انصافا جای ی تیم از مازندران هم توی لیگ برتر خالیه. مازندران بازیکنای زیادی توی لیگ برتر داره:


دروازبان: رحمان احمدی(سپاهان). شهاب گردان(سپاهان). حامد فلاح زاده( راه اهن)

دفاع: حنیف عمران زاده(استقلال). محسن بنگر(پرسپولیس). سید میثم حسینی(پرسپولیس). شجاع خلیل زاده(سپاهان). محمد مختاری(داماش). شیث رضایی(مس). مجتبی ترشیز(مس).

هافبک: امید عالیشاه(پرسپولیس). مهرداد کفشگری(پرسپولیس). امید ابراهیمی(سپاهان). مرتضی پورعلی گنجی (نفت). محسن یوسفی(ملوان). میثم بائو(تراکتور). حامد شیری(سایپا). مهدی بدرلو(فولاد). مهدی خیری(اس اهواز). کیانوش رحمتی(مس).

مهاجم: مهرداد اولادی(استقلال). محمد عباس زاده(پرسپولیس). محمد رضا خلعتبری(پرسپولیس). هادی نوروزی(نفت).
 

Mr. Lawyer

دستیار مدیر کل در تالار حقوق
کاربر ممتاز
خوشحال شدم که استانی فوتبال خیزی مثل خوزستان صاحب سومین نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور شد.
انصافا جای ی تیم از مازندران هم توی لیگ برتر خالیه. مازندران بازیکنای زیادی توی لیگ برتر داره:


دروازبان: رحمان احمدی(سپاهان). شهاب گردان(سپاهان). حامد فلاح زاده( راه اهن)

دفاع: حنیف عمران زاده(استقلال). محسن بنگر(پرسپولیس). سید میثم حسینی(پرسپولیس). شجاع خلیل زاده(سپاهان). محمد مختاری(داماش). شیث رضایی(مس). مجتبی ترشیز(مس).

هافبک: امید عالیشاه(پرسپولیس). مهرداد کفشگری(پرسپولیس). امید ابراهیمی(سپاهان). مرتضی پورعلی گنجی (نفت). محسن یوسفی(ملوان). میثم بائو(تراکتور). حامد شیری(سایپا). مهدی بدرلو(فولاد). مهدی خیری(اس اهواز). کیانوش رحمتی(مس).

مهاجم: مهرداد اولادی(استقلال). محمد عباس زاده(پرسپولیس). محمد رضا خلعتبری(پرسپولیس). هادی نوروزی(نفت).

ممنون عزیزم......:gol:
 

Similar threads

بالا