مهم ترین اخبار فوتبال ایران

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته 22
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92102112031
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳



پس از پایان یافتن هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، استقلال با 44 امتیاز در صدر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و دوم به این شرح است:


بازیامتیازتفاضل گل
استقلال224411
فولاد22429
پرسپولیس224014
سپاهان223913
نفت223810
تراکتورسازی223610
ملوان22314
سایپا22301-
گسترش فولاد22263
استقلال خوزستان22238-
داماش22225-
صبا
22226-
ذوب‌آهن222011-
راه‌آهن221813-
مس221613-
فجرسپاسی221617-
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030701 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 18:26

قهرماني زير 22 سال آسيا 2014 - عمان
[h=1]ايران مقابل استراليا شکست خورد[/h][h=2] تيم ملي زير 22 سال فوتبال ايران در ديدار مقابل استراليا شکست خورد.[/h]

تيم ملي زير 22 سال ايران در دومين ديدار خود در گروه سوم رقابت‌هاي قهرماني زير 22 سال آسيا از ساعت 16 و 30 دقيقه در ورزشگاه رويال پليس مسقط به مصاف استراليا رفت.

اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود استراليا به پايان رسيد.

ايران در نيمه اول که با تساوي بدون گل به پايان رسيد نسبت به حريف خود بهتر بازي کرد اما بازيکنان در ايجاد موقعيت ضعيف عمل کردند.

در نيمه دوم استراليا خيلي زود در دقيقه 54 توسط پتروس اسکاپتيس به گل رسيد و توانست از حريف خود پيش بيافتد. بعد از اين گل شاگردان هومن افاضلي براي به تساوي کشاندن بازي حملات زيادي روي دروازه حريف تدارک ديدند اما در اين امر موفق عمل نکردند.

در اين ديدار بيرانوند، پورعلي‌گنجي، شيروند، شيري( 58 عابديني)، حاج محمدي، اسماعيل‌بيگي، پهلوان، کرمي، برزاي (70 ميري) و رضايي براي ايران به ميدان رفتند.

با توجه به اين نتيجه استراليا با 6 امتياز در صدر جدول قرار گرفت و صعود خود به مرحله بعدي را قطعي کرد. ايران نيز با کسب يک امتياز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن در رده سوم قرار گرفت. کويت نيز بدون امتياز قعرنشين است.

ژاپن و کويت دو هم گروه ايران از ساعت 19 و 30 دقيقه به مصاف يکديگر مي‌روند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030638 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 08:35

[h=1]نکونام با قراردادي 4 ماهه به الکويت پيوست[/h][h=2] جواد نکونام با قراردادي چهار ماهه به الکويت کويت پيوست تا هم بازي وليد علي ، هافبک سابق استقلال شود.[/h]

جواد نکونام که چند روز پيش رسما از استقلال جدا شد با قراردادي چهار ماهه به ارزش بيش از نيم ميليون دلار به الکويت کويت پيوست.

به نقل از ايسنا،او روز گذشته (دوشنبه) با عبدالعزيز مرزوق ، رييس باشگاه الکويت ديدار کرد و با اين تيم قرارداد بست.

سايت عربي "کوره" رقم قرارداد نکونام را بيش از نيم ميليون دلار اعلام کرد. تيم الکويت يکي از مطرح‌ترين تيم‌هاي فوتبال کويت به شمار مي‌آيد. در اين تيم بازيکنان بزرگي همچون وليد علي ، هافبک سابق استقلال بازي مي‌کند.

الکويت در ليگ فوتبال کشور کويت با 31 امتياز و يک بازي کمتر نسبت به ديگر تيم‌ها در صدر جدول رده‌بندي قرار دارد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030646 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 09:38

[h=1]کفاشيان‌:‌ از رفتن نکونام راضي نيستم[/h][h=2] رييس فدراسيون فوتبال با اعلام نارضايتي خود از اقدام جواد نکونام و ترک باشگاه استقلال و رفتن به تيم الکويت تاکيد کرد: اين موضوع مي‌تواند موجب آسيب رساندن به تيم ملي شود.[/h]

به گزارش ايسنا، علي کفاشيان که در نشست هيات اجرايي کميته ملي المپيک شرکت کرده بود، پس از پايان اين نشست در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اين که وضعيت اسپانسر تيم ملي به کجا رسيد؟ اظهار کرد: به اسپانسر تيم ملي تا سي‌ام دي ماه وقت داده‌ايم که مبلغ عقب افتاده را پرداخت کند که آنها البته گفتند 100 درصد تا آخر دي ماه اين مبلغ را پرداخت خواهيم کرد. اما اگر اين امر محقق نشد توضيحات آنها را مي‌شنويم و آن را در هيات رييسه فدراسيون فوتبال مطرح مي‌کنيم تا در اين باره تصميم‌گيري شود.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال ديگر مبني بر اين که در صورتي که با اين اسپانسر قطع همکاري کنيد آيا جايگزين مناسبي داريد يا خير ؟ گفت: البته به صورت شفاهي خيلي‌ها اعلام آمادگي مي کنند، ولي در عمل اسپانسري نيست. اين موضوع بايد هر چه زودتر حل شود. کما اين که در حال حاضر نيز با مشکلات زيادي روبرو هستيم و اين مي‌تواند بر عملکرد تيم ملي در جام جهاني 2014 برزيل تاثيرگذار باشد.

وي درباره مشاجرات اخير ميان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در آستانه داربي و اقدام به بيانيه نويسي توسط آنها گفت: اين کار خيلي بدي است که در اين چند سال مانند آن اتفاق نيفتاده است. ما در هفته‌ "وحدت" قرار داريم و بايد اين دو باشگاه وحدت خود را حفظ کنند و به مردم استرس وارد نکنند، چرا که مردم دوست دارند بازي خوب و زيبايي را مشاهده کنند. مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بايد صحبت عليه يکديگر را ترک کنند.

کفاشيان در پاسخ به سوالي مبني بر اين که نظرتان راجع به رفتن جواد نکونام از باشگاه استقلال به تيم الکويت کويت چيست؟ گفت: من به هيچ عنوان از اين موضوع راضي نيستم. مشکلات مالي که در باشگاه‌ها به وجود آمده باعث شد امثال مجتبي جباري، پژمان منتظري و جواد نکونام از استقلال بروند و آنهايي هم که حضور دارند انگيزه خود را به نوعي از دست داده‌اند . باشگاه‌ها مشکلات عديده‌اي دارند که در رفتن بازيکنان اين تيم ها نقش بسزايي دارد. البته اين قضيه مي‌تواند به بازيکنان تيم ملي آسيب بزند.

رييس فدراسيون فوتبال درباره اقدام روزنامه‌ "پيروزي" مبني بر چاپ عکس دو تن از بازيکنان استقلال که در حال قليان کشيدن هستند، گفت: من بايد تحقيق کنم و ببينم که قليان پکي چند است! (با خنده).

وي در پاسخ به سوالي مبني بر ناراحتي مديرعامل باشگاه پرسپوليس از نام بردن صادقيان و مسلمان که به جرم قليان کشيدن که 100 درصد ثابت نشده است و هم‌چنين حکم محروميت‌ آنها، گفت: ما حکم رسمي در اين باره نداده‌ايم و در حال انجام تحقيق هستيم. اما ورزشکاراني که مقررات را رعايت نمي‌کنند و در حين اردو و يا پيش از آن در چنين مجالسي حضور مي يابند قطعاً در دعوت آنها در تيم ملي تجديد نظر خواهد شد و از باشگاه‌ها مي‌خواهيم مسائل اخلاقي را به دقت رعايت کند.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا تکليف کارلوس کي‌روش براي ماندن در تيم ملي ايران پس از جام جهاني 2014 برزيل مشخص شده است يا خير؟ گفت: او بايد نظر خود را در اين باره اعلام کند و ما به کارلوس کي‌روش اعلام ‌کرده‌ايم که نظر و شرايط خود را براي حضور چهار ساله آتي در تيم ملي ايران اعلام کند، چرا که ما به دنبال اين هستيم که او را براي چهار سال آينده نگه داريم. قرار شد که کي‌روش نظر خود را در اين باره بدهد تا ما تصميم خود را بگيريم.

عضو هيات اجرايي کميته ملي المپيک هم‌چنين در پاسخ به اين سوال که چقدر شانس داريد که در انتخابات اين کميته‌ راي بياوريد؟ گفت: من براي هيات اجرايي و نايب رييسي کانديد شده‌ام و هر کدام که شد در آن مشغول به فعاليت مي شوم که اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

وي درباره نشست خود با وزير ورزش و جوانان نيز گفت: ايشان اعلام کرده‌اند که از تيم ملي و بازيکنان حمايت مي‌کنند که اين باعث بالا رفتن روحيه ما شد.

کفاشيان درباره تصويب بودجه فدراسيون فوتبال گفت: مجمع سال آينده برگزار مي‌شود و بودجه و عملکرد ما کاملا مشخص است. اما منابع بودجه فدراسيون کاملا مشخص نيست که از چه محل‌هايي بايد باشد و آنچه که مهم است اين است که حسابرسي فدراسيون را به طور دقيق به مجمع ارائه ‌کرده‌ايم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030680 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 14:45

[h=1]اسامي محرومان هفته بيست‌وسوم ليگ برتر[/h][h=2] سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران اسامي محرومان هفته بيست‌وسوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور را اعلام کرد.[/h]

به نقل از سايت سازمان ليگ فوتبال ايران، کميته مسابقات سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست‌وسوم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:

مهدي جعفري‌پور و ابراهيم شکوري از سايپاي البرز

سيامک کوهنورد از فجرسپاسي شيراز

محمدعلي احمدي و هادي عقيلي از سپاهان اصفهان

مسعود حق‌جو از صباي قم

مرتضي پورعلي‌گنجي از نفت تهران (انضباطي)

اکبر دارستاني، احمد سجادي (مربيان فولاد خوزستان - انضباطي)

هفته بيست‌وسوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه هفته جاري برگزار خواهد شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030694 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 17:04

[h=1]تيموريان: شرايط تيم وخيم است[/h][h=2] هافبک تيم استقلال گفت: جدايي جباري، نکونام و منتظري کار را براي ما مشکل کرده است.[/h]

آندرانيک تيموريان در حاشيه تمرين روز سه شنبه استقلال عنوان کرد:از همه تماشاگران استقلال تشکر مي کنم که ما را حمايت کردند.دست قلعه نوعي خالي بوده است و تا اينجاي فصل خوب بازي کرديم. اميدوارم بازي خوبي را مقابل پرسپوليس انجام بدهيم.

به گزارش اوج، وي درباره اينکه دربي شش امتيازي است گفت:صد در صد همين طور است.پرسپوليس در بازي آخر به فولاد باخت و امتياز مهمي را از دست داد.اميدوارم هر تيمي بهتر بازي کند برنده دربي باشد.

هافبک استقلال درباره وضعيت آبي پوشان گفت:شرايط تيم وخيم است.دو،سه بازيکن از بهترين هاي ما رفتند.جدايي جباري،نکونام و منتظري کار را براي ما مشکل کرده است.اميدوارم با همين شرايط ادامه بدهيم.چون دست استقلال و پرسپوليس خالي است و بايد با مشکلات بجنگيم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030748 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/10/25 11:06

[h=1]مظفري‌زاده داور دربي 78 شد[/h][h=2] داور بين‌المللي کشورمان براي سومين بار دربي تهران را قضاوت خواهد کرد.[/h]

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي فدراسيون، سعيد مظفري زاده داور وسط، به همراه حسن کامراني فر کمک داور اول و سعيد علي نژاديان کمک داور دوم داربي هفتاد و هشت پايتخت را قضاوت خواهند کرد.

عليرضا فغاني داور چهارم و سعيد زارع به عنوان کمک داور ذخيره، فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران ناظر داوري و محمدرضا غضبان به عنوان ناظر سازمان ليگ اين ديدار انتخاب شدند.

عليرضا فغاني قضاوت دربي دور رفت را بر عهده داشت.

دربي 78 ساعت 14:30 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

اسامي داوران قضاوت کننده در ديگر ديدارهاي هفته بيست وسوم ليگ برتر فوتبال باشگاههاي کشور از سوي کميته داوران نيز به شرح زير مي‌باشد :

داماش گيلان – فجرشهيد سپاسي ساعت 14:30 ورزشگاه عضدي رشت

حسن اکرمي-آرمان اسعدي-حمزه علي سليمي-رسول رهبرفام-ناظر: نادر جعفري

ذوب آهن – فولاد خوزستان ساعت 14:30 ورزشگاه فولاد شهر

اشکان خورشيدي-مهدي عاليقدر-مهدي ناصحي-سيد محمدرضا مهدوي-ناظر: سعيد بطحائي

استقلال خوزستان – گسترش فولاد تبريز ساعت 15 ورزشگاه غدير اهواز

سيد مهدي سيدعلي-سعيد قاسمي-محمد آهي-علي صفائي-ناظر:جواد تقي پور

تراکتورسازي تبريز – صباي قم ساعت 14:30 ورزشگاه يادگار امام تبريز

سيد حسن زرگر-مجيد ويشگاهي-آرمان جهانبخش-بابک وسيله بر-ناظر: محمود رفيعي

سايپا – ملوان ساعت 14:30 ورزشگاه انقلاب کرج

البرز حاجي پور-حسن ظهيري-حميد سبحاني-بيژن حيدري-ناظر: خداداد افشاريان

راه آهن – سپاهان ساعت 14:30 ورزشگاه اکباتان تهران

موعود بنيادي فر-هادي طوري-بهرام نقوي-سعيد فتاحي-ناظر: هدايت ممبيني

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030732 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/10/25 08:34

هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال
[h=1]دربي 78؛ در انتظار يک بازي زيبا[/h][h=2] هفتاد و هشتمين ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس روز جمعه ساعت 14 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.[/h]

48 ساعت ديگر تا ديدار استقلال و پرسپوليس باقي مانده ولي تب دربي اين بار فراگير نشده، در رسانه‌ها خيلي شور و حال اين بازي را نمي‌بينيم، هرچه هست حاشيه‌هاي تلخ و گزنده است. حاشيه‌هايي که عامل آن سايت رسمي دو باشگاه هستند. بيانيه‌هايي تند و با ادبياتي سخيف!

به گزارش فارس، اين اتفاق‌ها در حالي رخ مي‌دهد که بعد از دربي بدون گل نيم فصل اول، سرمربيان و مديران و بازيکنان دو باشگاه عامل بي کيفيت شدن فني مسابقه را رسانه‌ها عنوان کردند! آنها مدعي شدند بيش از اندازه به اين بازي در رسانه‌ها پرداخته شده و همين مسئله يکي از دلايل اصلي بازي بي‌کيفيت است!

اکنون خبرنگاران و رسانه‌ها مي‌خواهند ديگر عامل بازي بي‌کيفيت دربي نباشند و به طور کاملا خودجوش نسبت به بازي استقلال و پرسپوليس بي‌تفاوت شده‌اند و حداقل با شور و حال گذشته به اين بازي نمي‌پردازند، آنها از اينکه بارها و بارها از دربي پايتخت به عنوان برترين بازي ليگ نام بردند اما بي‌کيفيت‌ترين بازي را شاهد بودند مثل همه هواداران و فوتبالدوستان خسته شدند و به همين دليل هم به دربي 78 به اندازه يک بازي معمولي بها داده‌اند تا شايد ديگر حساسيت کاذب! مانع از زيبا شدن بازي نشود.

شرايط دو تيم در جدول

هر دو تيم در کورس قهرماني هستند. استقلال صدرنشين 4 امتياز بيشتر از پرسپوليس دارد. بنابراين ديگر نيازي به احتياط نيست. آبي‌ها حتي اگر بازنده هم بشوند باز هم يک پله بالاتر از پرسپوليس قرار مي‌گيرند و يک امتياز بيشتر خواهند داشت هرچند در اين صورت امکان دارد صدر را از دست بدهند.

تساوي هم دردي از پرسپوليس درمان نمي‌کند و اگر آنها در اين بازي يک امتياز بگيرند فاصله‌شان با صدر جدول بيشتر خواهد شد بنابراين هواداران دو تيم انتظار نمايش يک فوتبال تهاجمي، زيبا و تماشاگر پسند را از هر دو تيم دارند.

پرسپوليس اگر در اين دربي پيروز شود هم نمي‌تواند به صدر جدول برسد ولي فاصله‌اش را با رقيب سنتي خود به يک امتياز مي‌رساند و همچنان در کورس قهرماني قرار مي‌گيرد. استقلال اما اگر پيروز شود فرار بزرگش را به سمت قهرماني ليگ برتر آغاز کرده است. تساوي براي هر دو تيم سم است بخصوص اينکه باعث ناراحتي بيش از اندازه هوادارانشان هم خواهد شد.

ورزشگاه آزادي پر مي‌شود؟

مدت‌هاست که ورزشگاه‌ آزادي بيش از 20 هزار تماشاگر را به خودش نديده است. بازيکنان دو تيم هم شايد دلتنگ ديدن ورزشگاهي پر از تماشاگر شده باشند. ديدن سکوهاي خالي از تماشاگر ورزشگاه آزادي آزار دهنده‌ترين اتفاق اين فصل فوتبال بود اميدواريم که در دربي پايتخت دو تيم به گونه‌اي بازي کنند تا دوباره تماشاگران با فوتبال آشتي کنند. مهم‌ترين سوال در آستانه دربي اين است که آيا ورزشگاه آزادي پر مي‌شود؟

صحنه‌هايي از دربي رفت؛ فقط حاشيه!

از دربي رفت فقط چند صحنه که خيلي هم فوتبالي نبود در اذهان باقي مانده است؛ تکل خطرناک پيادم صادقيان بر روي پاي جواد نکونام که شايعه‌ها و حرف و حديث‌هاي زيادي را پيش آورد، لگد اميرحسين صادقي بر روي کمر پيام صادقيان، پياده روي! جواد نکونام روي صورت محمدرضا خلعتبري و اوج حاشيه‌هاي دربي چرت زدن سعيد شيريني روي نيمکت پرسپوليس بود که تا مدت‌ها در مورد اين اتفاق بحث و گفت و گو شد.

اميدواريم در دربي 78 حداقل شاهد چند صحنه زيبا و به يادماندني فوتبالي باشيم و بازي گلي داشته باشد. روييدن گل در دي ماه 92 مي‌تواند باعث خوشحالي اهالي فوتبال شود.

نقطه قوت دو تيم

هر دو تيم روي هوا قدرتمند هستند. اميرحسين صادقي و حنيف عمران‌زاده خيلي خوب ضربه سر مي‌زنند. حنيف که مدافعي گلزن است اما مقابل سيدجلال حسيني و محسن بنگر دو مدافع بلندقامت و سرزن پرسپوليس کار سختي براي گلزني خواهد داشت. نقطه قوت دو تيم مدافعان سرزن‌شان هستند. پرسپوليس با 10 گل خورده بهترين خط دفاعي ليگ را دارد و استقلال هم از اين حييث در رده سوم است.

ستاره‌هاي جدا شده؛

تيم استقلال نسبت به دربي رفت تغييرات زيادي داشته است، فرهاد مجيدي، پژمان منتظري و جواد نکونام سه ستاره‌ آبي بودند که در دربي جمعه غايب هستند. جدايي سه بازيکن تاثيرگذار مي‌تواند هر تيمي را با مشکل تاکتيکي مواجه کند و اميرقلعه‌نويي حق دارد که نسبت به اين شرايط گله‌مند باشد با اين حال هواداران استقلال دل به قلعه‌نويي بسته‌اند و اينکه او يک مربي باتجربه و کاربلد است و مي‌تواند همچنان تيمش را در صدر نگه دارد و در دربي هم به پرسپوليس نبازد.

بازيکنان جديد پرسپوليس

دو بازيکن پرسپوليس اولين دربي خود را تجربه مي‌کنند. محسن مسلمان که نيم فصل به پرسپوليس آمد و توانسته تبديل به بازيکن فيکس سرخپوشان شود و فرزاد حاتمي مهاجم سابق استقلال که البته او هنوز به ترکيب اصلي سرخپوشان راه پيدا نکرده است. اين دو بازيکن چهره‌هاي ويژه دربي 78 خواهند بود.

بازيکنان جديد استقلال

بازيکنان جديد استقلال که اولين دربي خود را تجربه مي‌کنند کارواليو، مجيد غلام نژاد و کبه هستند. مهرداد اولادي هم که تجربه دربي دارد هم در اين فصل با پيراهن استقلال دربي را تجربه مي‌کند او سابقه گلزني در دربي با پيراهن قرمز را دارد.

گلزن‌ترين‌ها

محمد قاضي با 5 گل زده گلزن‌ترين بازيکن استقلال است و محمدرضا خلعتبري و سيدمهدي سيدصالحي هم با 6 گل زده گلزن‌ترين بازيکنان پرسپوليس هستند، بايد ديد اين بازيکنان مي‌توانند در دربي گلزني کنند يا نه؟

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030730 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/10/25 08:29

هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال
[h=1]فولاد در روياي صدرنشيني؛ سپاهان به دنبال دومي[/h][h=2] شش ديدار هفته بيست و سوم ليگ برتر روز پنج‌شنبه برگزار مي‌شود و فولاد خوزستان شانس صدرنشيني دارد و سپاهان هم براي رسيدن به رده دومي تلاش مي‌کند. يک بازي هم از جام حذفي برگزار خواهد شد.[/h]

هفته بيست و سوم ليگ برتر زير سايه دربي پايتخت قرار دارد و به همين دليل هم ساير ديدارها يک روز زودتر و در روز پنجشنبه برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس، فولاد هم شانس دارد که صدرنشيني موقت را تجربه کند. ديدار نفت و مس کرمان هم به دليل حضور تيم زير 22 سال به روز ششم بهمن موکول شده است.

البته مس کرمان در روز پنجشنبه در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي ميزبان نفت آبادان است.

نگاهي به شش ديدار ليگ برتر و يک بازي جام حذفي در روز پنج‌شنبه مي‌اندازيم.

داماش گيلان - فجرسپاسي: نبرد بحران‌زده‌ها

نتيجه ديدار رفت: فجرسپاسي 2 داماش 2

فجر آخرين تيم جدول ليگ برتر است و محمود ياوري نتوانست اين مرتبه فجرسپاسي را تا اين لحظه از بحران خارج کند. فجر اگر در اين ديدار هم بازنده شود يکي از مدعيان اصلي سقوط خواهد بود. داماش گيلان هم که با مشکلات مالي فراواني روبه‌روست بايد در اين ديدار خانگي سه امتياز بگيرد تا حداقل خيالش بابت بقا در ليگ برتر راحت باشد. هر دو تيم بحران‌زده هستند اما فجر وضعت‌ وخيم‌تري دارد. البته جنس بحران داماش با جنس بحران فجر بسيار متفاوت است.

ذوب آهن - فولاد خوزستان؛ قرمزپوشان اهوازي به دنبال صدرنشيني

نتيجه ديدار رفت: فولاد يک ذوب‌آهن صفر

ذوب آهن هفته گذشته توانست نفت را در خانه‌اش شکست بدهد و تا رده سيزدهم صعود کند. ذوبي‌ها اگر مي‌خواهند همچنان به بقا اميدوار باشند بايد در اين ديدار خانگي سه امتياز از فولاد مدعي بگيرند. فولاد هم هفته گذشته پرسپوليس را شکست داده و در صورت پيروزي در نصف جهان مي‌تواند صدرنشيني موقت را هم تجربه کند البته اگر استقلال در دربي پايتخت بازنده شود در آن‌صورت صدرنشيني آنها تمديد خواهد شد. اين مسابقه يک دربي صنعتي هم محسوب مي‌شود. ديداري بين باشگاه‌هاي صنعتي و توليدي، بايد ديد کدام تيم برنده اين مسابقه خواهد شد. آيا ذوب آهن مانعي براي صدرنشيني فولاد خواهد شد يا شاگردان حسين فرکي مزه صدرنشيني را مي‌چشند؟

تراکتورسازي - صباي قم؛ آشتي جلالي با هواداران؟

نتيجه ديدار رفت: صباي قم يک - تراکتورسازي 3

تراکتورسازي در ديدار رفت توانست سه گل به صبا بزند اما اکنون وضعيت دو تيم نسبت به آن ديدار تفاوت‌هاي زيادي دارد. محمد مايلي‌کهن ديگر سرمربي صبا نيست و تراکتورسازي هم دچار مشکلات حاشيه‌اي شده و به رده ششم سقوط کرده و از کورس قهرماني عقب مانده است. مجيد جلالي اگر مي‌خواهد در اين بازي با تماشاگران تبريزي آشتي کند بايد يک پيروزي خوب و دلچسب به دست بياورد. صبا هم با مرفاوي ديگر آن تيم از پيش شکست خورده نيست و اين تيم از نظر روحي اکنون در شرايط مناسب‌تري قرار دارد.

سايپا - ملوان؛ نبرد هفت و هشت جدول

نتيجه ديدار رفت: ملوان صفر - سايپا 3

نبرد تيم‌هاي هفتم و هشتم جدول شايد براي فوتبالدوستان خيلي حساس نباشد اما قطعا براي سرمربيان و بازيکنان دو تيم نتيجه‌اش مهم است. فيرات مربي آلماني و ترک تبار سايپا بايد مقابل اسکوچيچ کروات قرار بگيرد. اولين مربي خارجي تاريخ ملوان دوست ندارد شش امتياز به يک مربي خارجي ديگر بدهد، به خصوص اينکه باشگاه ملوان به او پيشنهاد تمديد قراردادش را هم داده است. فيرات هم دغدغه‌اي براي ادامه کار در فصل بعد ندارد و ظاهرا قراردادي سه ساله با سايپا امضا کرده است. بنابراين دو مربي مي‌خواهند تمام هنر مربيگري خود را براي اعاده حيثيت ارائه کنند.بازيکنان دو تيم هم استرس خاصي ندارند و همه انتظار دارند که در اين بازي شاهد يک بازي زيبا از هر دو تيم باشيم. البته کاوه رضايي بازيکن تاثيرگذار سايپا همراه تيم زير 22 سال در عمان است بايد ديد سايپا بدون اين بازيکن جوانش مي‌تواند رتبه هفتمي ملوان را بگيرد يا دو تيم به مساوي رضايت مي‌دهند.

راه آهن - سپاهان؛ زردپوشان اصفهاني به صدر نزديک‌تر مي‌شوند؟

نتيجه ديدار رفت: سپاهان صفر - راه آهن صفر

زردپوشان اصفهاني آرام آرام خود را به جمع مدعيان رساندند و اگر در اين بازي بتوانند سه امتياز از راه آهن بگيرند شانس اين را دارند که تا رتبه دوم هم صعود کنند. سپاهاني‌ها اميدوارند که ذوب‌آهن بتواند در اصفهان از فولاد امتياز بگيرد و شرايط را براي رسيدن آنها به رده دوم فراهم کند. راه آهني که بعد از دستگيري بابک زنجاني حسابي به هم ريخته به نظر مي‌رسد و هفته گذشته نيز با 5 گل از تبريز بدرقه شد بعيد است بتواند مقابل سپاهان حرفي براي گفتن داشته باشد و شايد گرفتن يک امتياز هم براي منصور ابراهيم‌زاده از سپاهان نوعي برد محسوب شود. به هر حال سرمربي اصفهاني راه آهن مي‌داند که به اين سادگي نمي‌تواند از سپاهان مدعي امتياز بگيرد و کار سختي پيش رو دارد و شايد با ادامه بد نتيجه گرفتنش رده چهاردهم را هم از دست بدهد و راه آهن هم جزو گزينه‌هاي اصلي سقوط قرار بگيرد.

استقلال خوزستان - گسترش فولاد تبريز؛ تارتار هت‌تريک مي‌کند؟

نتيجه ديدار رفت: گسترش يک - استقلال يک

مهدي تارتار در دو بازي که روي نيمکت گسترش نشسته و سرمربي اين تيم شده، توانسته دو برد متوالي کسب کند و تبريزي‌ها از جذب اين مربي راضي هستند. تارتار در اهواز هم به دنبال سومين برد متوالي خود است تا رتبه نهمي خود را تثبيت کند و استقلال خوزستان هم نمي‌خواهد از رده دهم پايين‌تر برود. بايد ديد در نبرد دو مربي جوان ليگ کدام برنده است. مهدي تارتار يا عبدالله ويسي؟

مس کرمان - نفت آبادان؛ مظلومي به استقلال مي‌رسد؟

مس کرمان که اين هفته به دليل حضور بازيکنان تيم نفت در تيم زير 22 سال در ليگ برتر بازي ندارد روز پنجشنبه ميزبان تيم نفت آبادان در مرحله يک چهارم جام حذفي است. اين مسابقه هم جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد. ابراهيم‌ قاسمپور که زماني در مس سرمربي بود دوباره به کرمان سفر کرده و مي‌خواهد تيمش را به نيمه نهايي برساند. پرويز مظلومي هم اگرچه اولويتش بقاي مس در ليگ برتر است اما نمي‌تواند جام حذفي را ناديده بگيرد. به خصوص اينکه اگر بتواند از سد نفت آبادان عبور کند در مرحله بعد به احتمال فراوان با استقلال بازي خواهد داشت و مظلومي دوست ندارد اين فرصت خوب را از دست بدهد.

برنده اين مسابقه در نيمه نهايي با برنده ديدار استقلال و ذوب آهن ديدار خواهد کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031138 زمان ارسال : يکشنبه 1392/10/29 08:10

[h=1]نظري: خداحافظي مظفري‌زاده فاجعه است[/h][h=2] رييس اسبق کميته داوران فدراسيون فوتبال معتقد است که خداحافظي داوراني مثل سعيد مظفري‌زاده براي فوتبال ايران يک فاجعه است.[/h]

منوچهر نظري در گفت‌وگو با ايسنا درباره خداحافظي سعيد مظفري‌زاده از دنياي داوري پس از شهرآورد 78 پايتخت گفت: خداحافظي اين داور بزرگ ما براي فوتبال ايران فاجعه است؛ چون براي او زحمات زيادي کشيده‌ايم.

وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم که مظفري‌زاده 39 سال بيشتر داشته باشد. چطور مي‌شود که داوران ما که تازه اول کار هستند خداحافظي مي‌کنند؟ دليل اين مساله بي‌انگيزگي، احساس عدم امنيت و پرخاشگري‌هاي بيرون است.

نظري افزود: از سال 77 تا 82 که رييس کميته داوران بودم، کفگير داوري به ته ديگ خورده بود و من امثال مظفري‌زاده را يکي يکي پيدا کردم و با آنها آن‌قدر کار کردم که به اين‌جا رسيدند. ديگر کسي نمانده است! ترکي کجاست؟ قول مي‌دهم که فغاني هم منتظر است که ببيند در جام جهاني قضاوت مي‌کند يا نه. مطمئنم که او هم بعد از جام جهاني خداحافظي مي‌کند.

وي افزود: در ژاپن و کره داوراني را که به 45 سالگي مي‌رسند به شرط داشتن آمادگي جسمي استخدام مي‌کنند و ماهيانه حقوق مي‌دهند. آنها هم بايد هفته‌اي يک قضاوت داشته باشند.

نظري درباره‌ي عملکرد مظفري‌زاده در شهرآورد 78 هم گفت: داور به خوبي بازي را کنترل کرد و همه اخطارهايي که داد صحيح بود. فقط در دو صحنه بايد کارت زرد مي‌داد که متاسفانه اين کار را نکرد. اولادي از استقلال و رضا حقيقي از پرسپوليس هم بايد کارت زرد مي‌گرفتند.

وي در پايان گفت: تنها چيزي که برايم سوال پيش آورد اين است که چرا آندترانيک تيموريان اين‌قدر پرخاشگر و خشونت‌طلب شده بود. او بازيکن آرامي است اما در بازي جمعه بسيار پرخاشگر شده بود.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031157 زمان ارسال : يکشنبه 1392/10/29 11:57

باغ‌آبادي سرمربي موقت تراکتورسازي شد
[h=1]استعفاي جلالي پذيرفته شد[/h][h=2] بعد از قبول استعفاي مجيد جلالي غلامرضا باغ‌آبادي امور تمرينات اين تيم را بر عهده گرفت.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي،‌ جمشيد نظمي بعد از جلسه هيأت مديره، گفت : با توجه به متن استعفا نامه‌ آقاي جلالي که طي آن ادامه حضور خود در کنار تيم تراکتورسازي را به نفع تيم ندانستند و استعفاي خود را تقديم هيئت مديره نمودند، هيئت مديره ضمن قدرداني از زحمات آقاي جلالي با استعفاي ايشان موافقت کرده و تا تعيين سرمربي جديد تيم آقاي غلامرضا باغ آبادي را به‌عنوان سرپرست فني تيم معرفي نمودند.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031159 زمان ارسال : يکشنبه 1392/10/29 12:12

[h=1]رويانيان: 20:30 بايد ادعايش را ثابت کند[/h][h=2] محمد رويانيان مي‌گويد محروميت پيام صادقيان به باشگاه سپاهان هيچ ارتباطي ندارد.[/h]

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتقادها از داربي 78 اظهار کرد: ما هم مي‌دانيم که بازي جذابي نبود و خودمان هم خوشمان نيامد اما ديگر اينقدر نبايد پيازداغ قضيه را زياد کرد و همه چيز را زير سوال برد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: بعد از داربي قبلي گفتيم که با فتح‌الله‌زاده و چند کارشناس بنشينيم و براي زيبا شدن بازي بعد هم‌انديشي کنيم اما متاسفانه کسي با ما همکاري نکرد. با اين حال اين يک واقعيت است که پرسپوليس براي برد به بازي آمده بود و کاملا هجومي بازي مي‌کرد. مطمئن باشيد که دايي تيم را براي برد چيده بود.

رويانيان درباره طلب باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ گفت: هنوز طلب‌مان را نگرفته‌ايم و اين خوب نيست. البته آنها هم مي‌گويند ديگران طلب ما را نمي‌دهند و راست هم مي‌گويند. مثلا صدا و سيما هنوز پولشان را نداده است. من ضرغامي را مدير حزب‌اللهي و توانمندي مي‌دانم و اميدوارم براي اين وضعيت چاره‌اي بينديشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به انتقاد 20:30 از عملکرد دو باشگاه پرطرفدار پايتخت گفت: 20:30 برنامه جذابي است که خود من تا به حال نکات زيادي از آن ياد گرفته‌ام اما اخيرا اين برنامه دو باشگاه پرسپوليس و استقلال را مي‌کوبد و "بيت المال، بيت‌المال" مي‌کند. گزارشگر اين برنامه گفت که اين دو باشگاه 50 ميليارد از بيت‌المال هزينه کرده‌اند. در حالي که دو باشگاه روي هم جمعا دو و نيم ميليارد از وزارت ورزش گرفته‌اند. من از 20:30 و مسئولانش مي‌خواهم که اين قضيه را ثابت کنند. با من و فتح الله‌زاده مصاحبه کنند و از ما سوال کنند که از بيت‌المال چقدر خرج کرده‌ايم.

رويانيان گفت: چند برنامه صدا و سيما اين دو باشگاه را مي‌کوبند اما اين درست نيست. الان تلويزيون ما 20 شبکه دارد که يکي از آنها در طول 24 ساعت ممکن است تعداد بيننده‌هايش به 100 هزار نفر هم نرسد. حالا شما مي‌آئيد شبکه خودتان را زير سوال ببريد؟ يا برنامه‌اي را 6 ساعت پخش مي‌کنيد و بعد دوباره از چند شبکه ديگر بازپخش آن را هم مي‌گذاريد. حالا دستتان درد نکند مراسمي برگزار کرديد و از زحمت‌کشان حوزه صدا و سيما تقدير کرديد اما پخش داربي چقدر برايتان درآمد داشت؟

او درباره اينکه شب قبل از داربي از جيب شخصي خود به پرسپوليسي‌ها پول داده گفت: به هر حال من اگر کاري کردم به خاطر پرسپوليس بود و اينکه يک هوادار اين تيم هستم. نيازي هم به تعريف و تمجيد کسي ندارم. زندگي شخصي خودم بوده و تصميم گرفتم اينگونه هزينه کنم. ما براي اين کار تقدير نمي‌خواهيم اگر مي‌خواستيم به اين گراني خرج نمي‌کرديم!

سرپرست باشگاه سپاهان مدعي شده بود صادقيان و تيموريان به خاطر حرکات‌شان در داربي بايد محروم شوند. رويانيان در اين رابطه به ايسنا گفت: کاملا مشخص است که سپاهاني‌ها ترسيده‌اند. صادقيان در دل همه وحشت انداخته است و براي همين در هر بازي او را مي‌زنند. متاسفانه بعضي‌ها هم مي‌خواهند از اين وضعيت سوءاستفاده کنند. اين موضوع به باشگاه سپاهان هيچ ارتباطي ندارد. آنها بهتر است به باشگاه خودشان برسند.

او با بيان اينکه در جريان احضار خلعتبري و صادقيان به کميته انضباطي باشگاه نيست به ايسنا گفت: صادقيان مي‌تواند تبديل به يک ابرفوتباليست شود. واقعا لقب نيمار براي او فعلا مناسب است و بعدا مي‌تواند از او هم جلو بزند. با اين حال به اين بازيکن نصيحت پدرانه مي‌کنم که آرام‌تر بازي کند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031185 زمان ارسال : يکشنبه 1392/10/29 16:22

شکست خانگي الوند همدان
[h=1]نتايج هفته شانزدهم ليگ دسته اول فوتبال[/h][h=2] تيم فوتبال نفت‌وگاز گچساران به طور موقت به صدر جدول گروه ب ليگ دسته اول فوتبال صعود کرد.[/h]

هفته شانزدهم ليگ دسته يک فوتبال ايران امروز (يک‌شنبه) با برگزاري 8 ديدار در گروه‌هاي الف و ب برگزار شد.

در مهمترين ديدار گروه الف تيم‌هاي الوند همدان و شهرداري بندرعباس به مصاف هم رفتند که در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به نفع شهرداري بندرعباس به اتمام رسيد.

در گروه ب هم 5 ديدار برگزار شد که تيم رده دومي نفت‌وگاز گچساران و البدر بندرکنگ مقابل هم قرار گرفتند که اين بازي در پايان با نتيجه 3 بر 1 به سود نفت‌وگاز به اتمام رسيد. با اين نتيجه تيم نفت‌وگاز گچساران 25 امتيازي شد و با يک بازي بيشتر نسبت به ايران‌جوان بوشهر 25 امتيازي و تفاضل گل مساوي در صدر جدول قرار گرفت.

نتايج کامل بازي‌هاي امروز:

گروه الف:

الوند همدان صفر - شهرداري بندرعباس 2

فولاد يزد 3 - گيتي‌پسند اصفهان صفر

گروه ب:

ابومسلم 4 – راهيان کرمانشاه 2

نفت‌وگاز گچساران 3 - البدربندرکنگ يک

آلومينيوم هرمزگان يک - يزد لوله 2

سايپا شمال يک - مس رفسنجان يک

نفت مسجد سليمان يک - پيکان صفر

* ديدار تيم‌هاي گهر درود و نساجي مازنداران از بازي‌هاي گروه الف که قرار بود ساعت 14 امروز برگزار شود، به علت بارش سنگين برف در شهر درود به فردا (دوشنبه) ساعت 15 موکول شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031207 زمان ارسال : يکشنبه 1392/10/29 21:56

[h=1]رئال براي ديدار با پرسپوليس به تهران مي‌آيد[/h][h=2] تيم فوتبال رئال مادريد با تمام ستاره هايش براي ديدار با پرسپوليس به ايران مي آيد.[/h]

باشگاه پرسپوليس يکي دو هفته پيش از طريق يکي از فوتبالدوستان ايراني که ساکن اروپاست و ارتباط نزديکي با فلورنتينو پرز رئيس رئال مادريد دارد درخواستي براي بازي دوستانه به اين باشگاه ارسال کرد.

مسئولان باشگاه رئال مادريد اين درخواست را بررسي کرده و براي حضور در ايران اعلام آمادگي کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته قرر است نامه رسمي رئالي ها در اين زمينه تا پايان هفته به باشگاه پرسپوليس اعلام شود.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه اين است که رئال مادريد با تمامي ستاره هاي خود از جمله کريستيانو رونالدو، ايکر کاسياس، کريم بنزما، سرخيو راموس، گرت بيل و ... در کنار مربيان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتي و زين الدين زيدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقي بسيار بزرگ براي فوتبال ايران رخ دهد.

هنوز تاريخ قطعي اين ديدار مشخص نشده و به احتمال زياد تا پايان اين هفته زمان دقيق برگزاري اين بازي دوستانه تعيين مي شود. گفته مي شود کهکشاني ها پيش از آغاز فصل 2014-2015 به ايران مي آيند.

قرار است اين ديدار دوستانه آغازي براي همکاري هاي مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آينده اي نزديک جهت توافق هاي بعدي با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، رويانيان اين خبر را تاييد کرد.


 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031253 زمان ارسال : دوشنبه 1392/10/30 11:44

[h=1]باشگاه سپاهان: آقاي رويانيان! سکوت کن[/h][h=2] باشگاه سپاهان در بيانيه‌اي با موضوع برخورد کميته انضباطي با رفتارهاي خشن برخي بازيکنان استقلال و پرسپوليس، محمد رويانيان را هم به سکوت فراخواند.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از پايگاه خبري سپاهان، در بيانيه‌اي که از سوي اين باشگاه صادر شده آمده است:

رفتارهاي غير ورزشي تعدادي از بازيکنان پرسپوليس و استقلال در شهر آورد تهران و در راس آن حرکت پيام صادقيان بر روي سياوش اکبرپور، همچنين حرکت خشن آندو تيموريان در ديدار استقلال تهران با استقلال خوزستان نگاه‌ها را به سوي کميته انضباطي متوجه نموده تا همگان ببينند اين کميته نسبت به اجراي عدالت حساس است يا فشارهاي باشگاه‌هاي خاص مي تواند عدالت و نگاه يکسان را از تصميمات اين کميته دور کند.

هادي عقيلي بازيکن تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به علت خطايي که شدت آن به مراتب کمتر از بازيکنان ياد شده بود با تصميمات عجيب کميته انضباطي و در فاصله زماني طولاني و بلافاصله پس از رهايي از بند مصدوميت از حضور در ديدار با راه آهن سورينت محروم مي شود. حال اگر تصميمات کميته انضباطي چيزي غير از محروم کردن بازيکنان متخلف در داربي تهران و ساير ديدارها باشد بايد بسيار متاسف شد و به همه چيز شک کرد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از کميته انضباطي مي خواهد با نگاه يکسان اجازه ندهد افکار عمومي نسبت به قضاوت هاي اين کميته بدبين شوند و با تحمل همه فشارهاي باشگاه‌هاي خاص، تصميم و قضاوت خود را بر اساس عدالت در مورد رفتارهاي خشن و غير ورزشي بازيکنان تيم هاي پرسپوليس و استقلال اعلام نمايند.

نکته اي ديگر که لازم مي دانيم در اين بيانيه به آن اشاره کنيم اظهارات تعجب بر انگيز مديرعامل باشگاه پرسپوليس است. مديرعامل اين باشگاه عنوان نموده که محروميت پيام صادقيان ربطي به باشگاه سپاهان ندارد. کاري به درستي يا اشتباه بودن سخن محمد رويانيان نداريم اما وي و باشگاه متبوعش که در بحث محروميت هادي عقيلي با صدور بيانيه و در برنامه نود ورود و پيگيري کردند و فشارهاي متعددي را به کميته انضباطي وارد نمودند را به سکوت دعوت مي کنيم. کسي که با حرارتي خاص دنبال محروميت هادي عقيلي بوده نمي تواند در اين باره از مربوط بودن يا نبودن اين محروميت به باشگاه سپاهان سخن بگويد و بهتر است در اين موضوع براي اينکه تناقض گويي هايش بيشتر عيان نشود سکوت کند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031261 زمان ارسال : دوشنبه 1392/10/30 12:53

[h=1]رويانيان: عاشق سپاهاني‌ها هستيم[/h][h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس جواب مديرعامل سپاهان را داد.[/h]

محمد رويانيان درباره اظهارات مديرعامل باشگاه سپاهان و بيانيه اين باشگاه اظهار داشت: آقايان در آستانه بازي با پرسپوليس بهترين ترفند را در نظر گرفتند که بخواهند ما را عصباني کنند اما سپاهاني‌ها را دوست داريم و عاشق آنها هستيم.

به گزارش فارس،وي افزود: هرگز اسير جوسازي‌ها نمي‌شويم و خيلي خونسرد ميزبان سپاهان خواهيم بود، چرا سپاهاني‌ها به تهران نيايند؟ قدمشان روي چشم ما.

رويانيان ادامه داد: اما آقايان عزيز بهتر است به جاي اين حرف‌ها تکليف آب‌هاي آلوده و غش کردن بازيکنان ما، محسن قهرماني و آن بازي تاريخي و سپس فتيله‌پيچ ميثم حسيني را روشن کنند. به نظرم اينها مهمتر است تا مسائل ديگر.

مديرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: صادقيان يک جوان جوياي نام است که همه از او مي‌ترسند، مشخص است که اين بازيکن در يک بازي چه کارها که نمي‌کند، پس حق دارند که از او بترسند،

وي درباره هادي عقيلي نيز گفت: خدا شاهد است من اصلاً در جريان مسئله عقيلي نبودم اما شما مرد باشيد و از مدافع خود دفاع کنيد. او مدافعي با ارزش و مستحکم است و به جاي متهم کردن ديگران از وي دفاع کنيد. ما سپاهاني‌ها را دوست داريم اما گفتم برخي مسائل کمي در ذهن مردم ابهام‌برانگيز شده که بهتر است به جاي جوسازي‌ها اين جواب‌ها را بدهيد و زياد دنبال برخي مسائل در آستانه بازي پرسپوليس و سپاهان نباشيد.

رويانيان در پايان خاطرنشان کرد: آقايان هرچقدر دوست دارند ما را بکوبند، ما باشگاه پرسپوليس هستيم و آنها سپاهان و احترام‌شان بر ما واجب است. اما برخي مسائل نيز به زبان آوردند که براي ما در آستانه اين بازي جالب است. من اين حرف را مي‌زنم اگر سپاهان حرفي زده براي خودش گفته، بهتر است بيايد در زمين مسابقه حرف بزند. البته اين کار اصفهاني‌ها از قبل پيش‌بيني شده بود ولي قدم هواداران خوب و فهيم سپاهان بر روي چشم ما و ما هيچ مشکلي نداريم. برخي صحبت‌ها انجام شد که من هم معتقدم که برخي پاسخ‌ها در بين اين حرف‌هاي‌شان گفته مي‌شد بد نبود. فقط من اين را مي‌خواهم که مسائلي را که ما مطرح کرديم حداقل آنها را حل کنند و بقيه چيزها ديگر پيشکش باشد. چون جواب دادن به اين مسائلي که گفتيم سخت نيست.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
د خبر : 1031267 زمان ارسال : دوشنبه 1392/10/30 13:43

[h=1]برنامه 5ساله جلالي درتراکتورچه شد ؟[/h][h=2] حميدزيني زاده مديرعامل سابق تراکتور گفت :قرار بودبعد از رفتن من جلالي برنامه 5ساله خود را اجرا کند. هدف هيئت مديره از اين کار چه بود ؟[/h]

حميد زيني زاده گفت :من به مسائل قبل کاري ندارم وبه عنوان هوادار براي تيم تراکتور ارزوي موفقعيت مي‌کنم .

به گزارش پانا، وي خاطر نشان کرد:من استعفاي خود را به هيئت مديره تقديم کردم وهيئت مديره بدون معطلي استعفاي بنده را قبول کردند .

قرار بود اقاي جلالي برنامه 5ساله خود را در تيم تراکتور ارائه دهند اما چه شد؟ فکر کنم ايشان در جايي ديگري برنامه خود را ادامه دهند ومن نمي دانم چرا هيئت مديره اين کار را انجام داد.

وي افزود : فوتبال ما در يک چالشي افتاده است که نياز به کمک وزارت ورزش دارد واگر همه به هم کمک نکنيم وضع از اين بدتر خواهد شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031496 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 12:18

علي پروين سرپرست موقت
[h=1]با استعفاي رويانيان موافقت شد[/h][h=2] اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با استعفاي مديرعامل اين باشگاه موافقت کردند.[/h]

محمد رويانيان از مديرعاملي باشگاه پرسپوليس براي چهارمين بار استعفا کرد و اين‌بار با استعفاي رويانيان موافقت شد.

به گزارش فارس، با تصميم اعضاي هيأت مديره علي پروين به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس انتخاب شد. البته قرار است به زودي اعضاي هيأت مديره ديداري را با وزير ورزش داشته باشند و پس از تشکيل جلسه هيأت مديره مديرعامل را انتخاب کنند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031501 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 12:35

[h=1]رويانيان عضو هيات مديره پرسپوليس ماند[/h][h=2] عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس مي‌گويد، اميدوارم علي پروين با توجه به ارتباطات خوب خود با وزارت ورزش بتواند مشکلات مالي پرسپوليس را حل کند.[/h]

محمد جمشيدي در مورد موافقت هيات مديره پرسپوليس با استعفاي محمد رويانيان از سمت مدير عاملي اين باشگاه گفت: امروز جلسه هيات مديره برگزار شد و با توجه به اينکه ايشان استعفاي خود را براي چندمين بار اعلام کرده بود استعفاي وي مورد موافقت اعضاي هيات مديره قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: محمد رويانيان همچنان عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس خواهند بود و به فعاليت خود تنها به عنوان عضو هيات مديره ادامه خواهد داد.

وي درباره علت انتخاب پروين به عنوان سرپرست پرسپوليس نيز گفت:‌از آنجا که آقاي پروين به عنوان پيشکسوت پرسپوليس هستند و ارتباطات خوبي با وزارت ورزش و جوانان دارند، اعضاي هيات مديره او را به اين سمت انتخاب کردند و اميدوارم از اين ارتباطات نهايت استفاده را ببرد و مشکلات مالي که اصلي‌ترين دغدغه باشگاه در حال حاضر است را برطرف کند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031504 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 12:41

[h=1]رويانيان: از در بيرونم کنند از پنجره مي‌آيم[/h][h=2] مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: به خاطر 30 ميليون هوادار و غيرت علي دايي و شرايط حساس پرسپوليس از او مي‌خواهم مقتدرانه به کارش ادامه دهد.[/h]

محمد رويانيان بعد از قبول استعفايش از سوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: بعد از شکست ديروز مقابل گسترش فولاد به خيابان وليعصر و صداوسيما رفتم و جلسه ويژه‌اي براي پروژه ملي براي پرسپوليس برگزار کردم. اين حرکت در يک شبکه بزرگ فرهنگي اقتصادي صداوسيما اتفاق مي‌افتد و گامي بلند به سمت آينده است. مقدمات اين کار از سال گذشته آغاز شده البته اين حرکت با پخش صداوسيما نيست بلکه با شرکت‌هاي بازرگاني و مختلف اين مرکز است. پس از پايان جلسه نيز با توجه به آنکه پسرم مرا به اينجا رسانده بود با ماشين کرايه‌اي به منزل بازگشتم و بخشي از مسير را پياده طي کردم که چند نفر هم براي من بوق زدند و چون شب بود ترسيدم. به هر حال کار بزرگي قرار است اتفاق بيفتد.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا علي پروين به او اجازه مي‌دهد اين پروژه را دنبال کند خاطرنشان کرد: ما اين مسئله را با پُررويي دنبال مي‌کنيم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا کنار کشيدن او در اين مقطع حساس براي پرسپوليس مشکل‌ساز نمي‌شود خاطرنشان کرد: احساس کردم اگر در پرسپوليس بمانم آقاياني که به صورت مستقيم شهامت ندارند صحبت کنند و براي تيم حاشيه درست مي‌کنند به کار خود ادامه مي‌دهند به همين خاطر کنار کشيدم.

وي تاکيد کرد: مگر نديديد مي‌خواستند به بهرام افشارزاده حکمي بدهند که برق رفت، آب قطع شد و مي‌گفتند دبيرخانه تعطيل است و در آخر يک نفر ديگر انتخاب شد!

رويانيان در مورد اينکه اگر علي دايي با جدايي او از تيم برود چه کاري انجام مي‌دهد خاطرنشان کرد: به خاطر پرسپوليس 30 ميليون هوادار و غيرت علي دايي از او مي‌خواهم مقتدرانه بايستد و به کار خود ادامه دهد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرار است بازيکنان به خانه شما بيايند و از بخواهند به پرسپوليس بازگردي، اظهار داشت: من از اين مسائل خبر ندارم.

رويانيان افزود: من از علي دايي مي‌خواهم به خاطر شخصيت، درايت، ديانت و پرسپوليس با قدرت در اين تيم باقي بماند و حتي اگر از پرسپوليس هم بيرون باشم باز هم به عنوان مشاور در کنارشان خواهم بود. من را از در بيرون بيندازند از پنجره وارد مي‌شوم!

من کماکان عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس هستند و پنج طرح دارم که آنها را اعلام خواهم کرد. من اگر در پرسپوليس باقي مي‌ماندم اين تيم را مي‌زدند. از اين تيم رفتم تا پرسپوليس آرامش داشته باشد. من با پرسپوليس ادامه فعاليت مي‌دهم. من با اين تيم ادامه همکاري مي‌دهم و فوقش حتي اگر من را هم نخواهند هر چند کسي نمي‌تواند براي من تعيين تکليف کند.

مدير عامل سابق پرسپوليس تصريح کرد: هواداران پرسپوليس بدانند که من هم مثل آنها هوادار شش آتشه پرسپوليس هستم و نوکر اين تيم باقي مي‌مانم. اينکه مي‌گويند پرسپوليس 40 ميليارد تومان بدهي دارد خالي‌بندي است! انگار خودم بايد به کاترين اشتون و بان‌کي‌مون گزارش دهم! من بايد از پرسپوليس مي‌رفتم و هواداران مي دانند که نمي شد در اين تيم باقي بمانم. من اگر بخواهم همه چيز را شفاف بگويم گردن من را مي‌زنند. همان طور که گردن بقيه را زدند! انقدر من را زدند که همه جاي بدنم درد مي کند!

رويانيان ادامه داد: من دلخوري از اعضاي هيأت مديره ندارم اما در اين تيم تنها بودم و همه اين مسائل را به آنها گفتم. من اعلام کردم که رئال مادريد را به تهران مي‌آورم و اين کار را خواهم کرد اما اگر مديرعامل بعدي اين اتفاق را نمي‌خواهد بايد به صورت رسمي آن را اعلام کند. پروژه‌هاي اقتصادي ما به بار خواهد نشست و من کار خودم را خواهم کرد. من به باشگاه هم نمي‌آيم چرا که خودم دفتر دارم و در آنجا خودم پيگير کارها هستم. من تا آخر عمر پرسپوليسي مي‌مانم و هواداران بدانند که شش آتشه در خدمتشان خواهم بود.

وي افزود: دل من از بعضي مسائل گرفته اما تا آخر عمرم در کنار پرسپوليس باقي خواهم ماند. الان هم شرايط تغيير نکرده، فقط من مديرعامل نيستم. تا جهنم هم در کنار پرسپوليس خواهم ماند همانطور که با بي‌پولي و باپولي اين تيم ساختم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031506 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 12:51

[h=1]پروين: دنبال قهرماني جام حذفي هستيم[/h][h=2] سرپرست موقت پرسپوليس از ماندن رويانيان در هيئت مديره خبر داد.[/h]

علي پروين پس از پايان جلسه هيئت مديره باشگلاه پرسپوليس اظهار داشت: جلسه خيلي خوبي بود که در آن با استعفاي رويانيان موافقت شد که البته اين تصميم به درخواست و اصرار خود ايشان گرفته شد. در هر حال ما ايشان را به زرو کنار تيم نگه داشتيم و رويانيان عضو هيئت مديره باقي ماند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: دايي استعفا نخواهد داد و با قدرت به کارش ادامه مي‌دهد. ما هم از همين امروز دنبال قهرماني در جام حذفي و حضور در جمع 4 تيم برتر آسيا هستيم.

سرپرست موقت پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با ميزان بالاي بدهي‌هاي پرسپوليس چه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بدهي باشگاه اين رقم هايي که مطرح مي شود نيست و در آينده يک فکري برايش مي‌کنيم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031508 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 13:03

[h=1]شيريني از سرپرستي پرسپوليس استعفا کرد[/h][h=2] سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس پس از جدايي محمد رويانيان، از سمت خود استعفا کرد.[/h]

سعيد شيريني سرپرست باشگاه پرسپوليس پس از قبول استعفاي محمد رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس در جلسه امروز هيات مديره، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فارس، شيريني اعلام کرد: من با رويانيان آمده‌ام و با او نيز مي‌روم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031540 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 17:11

فردا انتخاب سرمربي جديد
[h=1]مظلومي از سرمربيگري مس کرمان استعفا کرد[/h][h=2] سرمربي تيم فوتبال مس کرمان از سمت خود استعفا کرد.[/h]

پرويز مظلومي امروز به دليل آنچه مشکلات خانوادگي عنوان شده از سمتش خود استعفا کرده است.

به گزارش فارس، مظلومي روز گذشته بعد از باخت به فولاد از بازيکنان خداحافظي کرده بود.

باشگاه مس اعلام کرده حداکثر تا فردا سرمربي جديد باشگاه را معرفي مي‌کند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031542 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 17:29

موافقت با استعفاي مظلومي
[h=1]بوناچيچ در آستانه بازگشت دوباره به مس[/h][h=2] هيئت مديره باشگاه مس کرمان با استعفاي مظلومي موافقت کرد تا لوکا بوناچيچ بار ديگر در آستانه بازگشت به مس قرار گيرند.[/h]

به نقل از سايت باشگاه مس کرمان، پرويز مظلومي از سمت سرمربيگري مس استعفا داد و هيئت مديره‌ اين باشگاه پس از تشکيل جلسه‌ فوري با اين استعفا موافقت کرد.

مظلومي در متن استعفاي خود اعلام کرده که به دليل مشکلات خانوادگي نمي‌تواند بيشتر از اين در خدمت مس باشد و از اين رو خواهان کناره‌گيري از تيم مس کرمان شده و ضمن آرزوي موفقيت براي تيم فوتبال مس از سمت خود استعفا داده است.

هيئت مديره‌ باشگاه مس کرمان نيز ضمن تقدير از زحمات او در تيم فوتبال مس کرمان با اين استعفا موافقت کرد.

به گفته‌ مدير عامل باشگاه مس، لوکا بوناچيچ گزينه‌ اصلي باشگاه مس براي هدايت تيم فوتبال اين باشگاه است و با وي مذاکراتي نيز انجام شده است. در اين باره هيئت مديره‌ باشگاه مس نيز تشکيل جلسه داده و در رابطه با اين موضوع اتخاذ تصميم کرده است.

مذاکره باشگاه مس با لوکا بوناچيچ ادامه دارد و به زودي نتيجه‌ اين مذاکرات اعلام خواهد شد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] آمار تامل برانگیز تغییر مدیریت در پرسپولیس
[/h]

میانیگن عمر مدیریتی مدیران پرطرفدارترین باشگاه ایران آنقدر پایین است که محمد رویانیان با دو سال و 4 ماه مدیریت در پرسپولیس یکی از باثبات ترین مدیران باشگاه پرسپولیس در یک دهه اخیر محسوب می شود!



خبرآنلاین: نگاهی به جابجایی های مدیریتی در یک دهه اخیر در باشگاه پرسپولیس نشان می دهد متوسط دوره مدیریت مدیران این باشگاه حدود یک سال است.

علی پروین در بهار 1380 با حکمی که از سعید فائقی معاون وقت سازمان تربیت بدنی گرفت، همه کاره و مدیر باشگاه شد. در پاییز همان سال علی میرزایی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. بهار 1381 آغاز دوران مدیریتی اکبر غمخوار بود که تا سال 83 ادامه داشت. در بهار 1383 حجت اله خطیب اداره باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت و در آذرماه 1384 نوبت محمدحسن انصاری فرد شد که مدیریت پرسپولیس را تجربه کند. خرداد ماه 86 حبیب کاشانی بر صندلی مدیریت باشگاه تکیه زد و یک سال بعد استعفا داد و رفت. تیر ماه 87 نوبت داریوش مصطفوی رسید و در دی ماه همان سال عباس انصاری فرد جای او را گرفت. در مهر ماه 88 نیز حبیب کاشانی دوباره به پرسپولیس بازگشت و جای انصاری فرد را دوباره گرفت. کاشانی در هر دو بار حضورش در پرسپولیس جانشین انصاری فرد ها شد! اما در 29 شهریور 1390 نیز محمد رویانیان به عنوان دهمین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دهه 80 انتخاب شد تا پرسپولیس رکورد عجیبی را در زمینه جابجایی مدیران ثبت کند. اکنون با کناره گیری رویانیان، علی پروین سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفته است تا مدیرعامل جدید انتخاب شود.

در 12 سال اخیر و در واقع از زمان آغاز لیگ برتر ایران، مدیریت باشگاه پرسپولیس تاکنون 11 بار تغییر کرده است. با این وضعیت بی ثباتی در مدیریت باشگاه، عجیب نیست که پرافتخارترین تیم ایران در یک دهه اخیر فقط 2 قهرمانی لیگ برتر و 2 جام حذفی بدست آورده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] بوناچیچ: از من انتظار معجزه‌ نداشته باشید/ برای سقوط مس به کرمان نیامدم

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92110301943
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴



سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان پس از امضای قراردادش با این باشگاه کمک همه‌ کرمانی‌ها را برای نجات تیم فوتبال مس لازم دانست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "لوکا بوناچیچ" پس از امضای قرار داد خود در جمع خبرنگاران گفت: خودتان شرایط را می‌بینید و می‌دانید در این تعداد اندک بازی‌ها چه شرایط سختی برای تیم فوتبال مس وجود دارد.

وی ادامه داد: قطعاً از لوکای تنها هیچ کار بر نمی‌آید و انتظار هیچ معجزه‌ای به تنهایی از من نداشته باشید. اما مطمئم که اگر همه‌ی کرمانی‌ها و همه‌ی مقاماتی که می‌توانند به مس کمک کنند، متحد شوند می‌توانیم با اتحاد کارهای بزرگی انجام بدهیم.
سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان افزود: قطعاً برای قبول سقوط مس به کرمان نیامدم و منتظرم که با کمک همه‌ی کرمانی‌ها فوتبال ایران را غافلگیر کنیم. در زمانی که در ذوب‌آهن بودم شناخت نسبی از مس دارم و تعدادی از بازیکنان را هم از فصل قبل می‌شناسم.
وی ادامه داد: به‌هرحال شرایط تیم اصلا خوب نیست و زمان هم بسیار اندک است و این سختی کار ما را نشان می‌دهد. مس فرصت اشتباه در بازی خانگی بعد خود را ندارد و همه‌ی کرمان باید در ورزشگاه باشند تا با حمایت تیم اجازه ندهند بازیکنان اشتباه جدیدی مرتکب شوند.
بوناچیچ خاطر نشان کرد: قبلا هم مس را از انتهای جدول نجات داده‌ام و اگر در آن زمان اتحاد کرمانی‌ها کارساز بوده است، حالاهم قطعاً نتیجه می‌دهد پس باید دست به دست یکدیگر بدهیم و مس را به هیچ وجه تنها نگذاریم.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031650 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 10:55

[h=1]جلالي: کار در تبريز تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود[/h][h=2] سرمربي سابق تراکتورسازي گفت: کار در تبريز تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود، البته اين تلخي صرفا مربوط به ورزشگاه يادگار امام مي‌شد.[/h]

مجيد جلالي در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم در مورد اظهارات باغ آبادي که پيروزي تراکتورسازي در جام حذفي را به او تقديم کرده بود، اظهار داشت:‌ هميشه در کار و زندگي مقاطع سختي وجود دارد و در آن مقاطع افراد با صحبت‌هايشان مي‌توانند به خود کمک کنند يا لطمه بزنند. در اين شرايط بايد منصفانه، کم و منطقي صحبت کنيم. باغ آبادي در 8 ماهي که همراه پورغلامي و ساير همکارانم کنار من حضور داشت، صادقانه کار کرد و من از او ممنون هستم.

وي افزود: از ماندن در تبريز بعد از استعفايم پشيمان نيستم چرا که کارم را با نهايت شوق و انگيزه و با اعتقاد کامل به اينکه در اين فصل قهرمان مي‌شويم آغاز کردم. بعد از گذراندن دوراني دشوار به مرور بهتر شديم و تا صدر جدول بالا آمديم اما در هفته نوزدهم که به سپاهان باختيم فشارهاي بيش از اندازه و وحشتناکي روي تيم بود.

او ادامه داد: زماني که استعفا دادم به من گفته شد که هيئت مديره موافق است اما وقتي به جلسه هيئت مديره رفتم متوجه شدم که اين‌گونه نيست و آنها به بازگشت من اصرار داشتند. با توجه به اينکه به کار خود ايمان داشتم کار خود را نيمه‌کاره رها نکردم ايمان به قهرماني و شخصيت منش اعضاي هيئت مديره 2 دليلي بود که بعد از استعفايم به تراکتورسازي بازگشتم.

سرمربي سابق تراکتورسازي درباره خواسته‌ها و احساسات هواداران تبريزي هم تاکيد کرد: من کاملا به آنها حق مي‌دهم هر فردي رفتار و منش خودش را دارد. من 30 سال در فوتبال به يک شکل زندگي کرده‌ام و نمي‌توانم يک‌ساله اين رفتار را تغيير دهم همان‌طور که در اين 8 ماه در تبريز رفتار ثابتي داشتم.

وي تصريح کرد: تبريز هواداراني دارد که احساساتي و پرشور هستند و شايد انتظار رفتارهايي را داشتند که من نمي‌توانستم انجام دهم پس به آنها ايرادي نمي‌گيرم. وقتي در هفته دوم شرايط به گونه‌اي بود که مي‌توانست آخرين بازي من باشد متوجه شدم که به جاي سختي آمده‌ام اما در جلسه با همکارانم به آنها گفتم صبوري مي‌کنم چرا که معتقدم با اين تيم مي‌توانم نتيجه بگيرم. زماني که در هفته شانزدهم به صدر جدول رسيديم تمام برآوردهاي من تاييد شد.

جلالي يادآور شد: با اين حال چند بي‌تجربگي از طرف دوستان‌مان سبب شد اين مشکلات پيش بيايد. تبريز براي من تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود. در اين 8 ماه جز محبت از مردم تبريز چيزي نديدم و از هيئت مديره و نظمي مدير عامل جديد تراکتورسازي تشکر مي‌کنم. تمام خاطرات تلخ من مربوط به ورزشگاه يادگار امام است و به غير از آن تنها مهمان‌نواري مردم تبريز را به خاطر دارم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031664 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 12:26

مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال خبر داد
[h=1]تشکيل پرونده انضباطي براي فتح‌الله‌زاده[/h][h=2] فدراسيون فوتبال در واکنش به اظهارات مديرعامل باشگاه استقلال درباره ارتباط کادرفني تيم ملي با بعضي از رسانه‌ها پرونده انضباطي تشکيل داد.[/h]

اميرحسين حسيني در واکنش به اظهارات اخير علي‌ فتح‌الله‌زاده درباره کادرفني تيم ملي و برخي رسانه‌ها گفت: در هفته‌هاي اخير يکي از اعضاي هيات مديره و مديرعامل باشگاه استقلال بدون بررسي کامل بعضي از مسايل اظهارنظرهايي درباره بازيکناني که از استقلال جدا شده و به باشگاه‌هاي خارجي پيوستند، داشته‌اند. متاسفانه انگشت اتهام آنها به سمت کادرفني تيم ملي بوده که فدراسيون فوتبال معتقد است ايشان با طرح اين موارد در رسانه‌ها قطعا به دنبال فرافکني هستند. بر همين اساس پرونده‌اي در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باز شده تا ايشان مستندات خود را در اين‌باره به کميته انضباطي ارايه داده و پاسخگوي مطالبي که موجب تشويش اذهان عمومي و به ويژه اهالي فوتبال شده، باشند.

به نقل از ايسنا، وي افزود: به طور کلي بيان مطالب غيرمستند و وارد کردن چنين شبهه‌هايي به ويژه از سوي مسوولين باشگاه‌ها، مطابق آيين‌نامه انضباطي رسيدگي خواهد شد و ايشان بايد از اين گونه رفتارهاي غيرحرفه‌اي پرهيز کرده و به امور مربوط به مسووليت‌هاي خود رسيدگي کنند. اساسا ورود به حيطه وظايف فدراسيون فوتبال و فرافکني تخلف محسوب مي‌شود و مجازات آن هم در آيين‌نامه انضباطي پيش‌بيني شده است.

مدير رسانه‌اي تيم ملي ادامه داد: مجددا تاکيد مي‌کنم به تمامي اظهارنظرهايي که در تضاد با وظايف فدراسيون فوتبال است آن هم در آستانه حضور تيم ملي در مسابقات جام جهاني 2014، حال از سوي هر کدام از اعضاي هيات رييسه و مديران عامل باشگاه‌ها، مربيان و بازيکنان مطرح شود، به صورت فوري و جدي رسيدگي و راي آن صادر خواهد شد.

حسيني با اشاره به موضع‌گيري فتح‌الله‌زاده درباره بعضي از رسانه‌ها نيز اظهار کرد: از طرف ديگر متهم کردن برخي رسانه‌ها که در شرايط حساس تيم ملي، حامي فوتبال ملي خود بوده و به دليل نپرداختن به فرافکني بعضي مسوولين و در عين حال حمايت حقه از تيم ملي، به ناسالم بودن قلم‌هايشان متهم مي‌شوند، نيز از مصاديق تهمت به اصحاب رسانه است. اين مسوولان با متوسل شدن به چنين گفتارهايي گويا مي‌خواهند به اهدافي که ديگر بر هيچ کسي پوشيده نيست، ‌دست يابند! هرچند اصحاب رسانه‌ با توجه به جايگاه برجسته و هوشمندي که دارند، اين مسايل را به طور کامل درک و از حقوق خود دفاع خواهند کرد.

مدير روابط عمومي فدراسيون در پايان گفت: همانطور که مسوولين فدراسيون فوتبال و مسوولين ورزش کشور به ويژه شخص دکتر گودرزي، وزير محترم ورزش و جوانان بارها تاکيد کرده‌اند، در سالي که تيم ملي ايران توانسته با اقتدار به عنوان تيم اول گروهش به جام جهاني صعود کند، اولويت اول فوتبال ايران، آماده‌سازي هرچه بهتر تيم ملي است. بنابراين مي‌طلبد تا کليه ارکان فوتبال در جهت فراهم ساختن شرايط مناسب براي اجراي برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي و به دنبال آن موفقيتش در جام جهاني برزيل تلاش کنند و حامي تيم کشورشان باشند. بي‌ترديد مطرح کردن اين‌گونه صحبت‌ها و موضع‌گيري‌ها، موجب ناراحتي و تشويش اذهان عمومي و فوتبال‌دوستان کشور مي‌شود.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031683 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 14:33

[h=1]2 خبر از آبي‌پوشان[/h][h=2] کامران منزوي، به عنوان مشاور مديرعامل استقلال در امور بين‌الملل و برنامه‌ريزي منصوب شد.[/h]

به نقل از سايت باشگاه استقلال، کامران منزوي، به عنوان مشاور مديرعامل استقلال در امور بين‌الملل و برنامه‌ريزي منصوب شد.

هاشم ساعدي، با تاييد اين خبر گفت: با توجه به تجربيات بسيار ارزشمند آقاي کامران منزوي که از مديران پرتلاش، با سابقه و زحمتکش استقلال بوده و در گذشته تاکنون منشاء خدمات ارزشمندي براي باشگاه بودند و به منظور برنامه‌ريزي‌هاي بهتر در امور باشگاه طي حکمي از سوي فتح‌الله‌زاده مديرعامل محترم باشگاه، جناب آقاي کامران منزوي به عنوان مشاور مديرعامل در امور بين‌الملل و برنامه‌ريزي منصوب شدند.

همچنين ساعدي از جلسه شوراي معاونين استقلال در روز دوشنبه خبر داد و گفت: بهرام اميري، دبير شوراي معاونين باشگاه هماهنگي‌هاي لازم را جهت برگزاري اين نشست انجام داده‌ و قرار است اين جلسه با حضور فتح‌الله‌زاده،امير قلعه نويي، معاونين و مسئولان باشگاه استقلال روز دوشنبه برگزار شود.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031689 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 15:33

ادعاي يک سايت انگليسي‌زبان ايران
[h=1]مانوئل کاخودا پرتغالي، گزينه مربيگري تراکتور[/h][h=2] بنابه به ادعاي PLDC مربي 62 ساله و پرسابقه فوتبال پرتغال گزينه مربيگري تيم تراکتورسازي تبريز است.[/h]

سايت پرشين‌ليگ در اين مورد نوشت مانوئل کاخودا که در تيم‌هاي کشورش همچنين مصر،‌امارات و چين کار کرده مورد توجه تبريزي‌ها قرار گرفته است.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: سه کشور را براي کار مد نظر دارم که يکي از آن،‌ايران است. آدمي هستم که دوست دارد با چيزها و فرهنگ‌هاي جديدي آشنا شود. به همين دليل بسيار به حضور در ايران علاقمندم. فکر مي‌کنم ايران کشوري بسيارقوي در فوتبال است و مخصوصا از همکاري با تراکتورسازي استقبال مي‌کنم.

کاخودا افزود: پل رودريگوئز دوست خوب من است و يک مدير برنامه عالي است. به عنوان يک دوست به من چنين پيشنهادي داد. از آنجاي که با باشگاه‌هاي ايراني همکاري کرده، شرايط کاري آنجا را به خوبي مي‌شناسد.

وي در مورد تيم تبريزي نيز اظهار داشت: تراکتورسازي تيمي مطرح است که سبکي مشابه من دارد. من هم دوست دارم به تراکتوري‌ها در ليگ قهرمانان آسيا کمک کنم. در کنارش مايلم کمک کنم اين تيم در ليگ برتر ايران قهرمان شود.

 

Similar threads

بالا