مهمترین و رایج ترین دلایل خیانت مردان در زندگی مشترک..!

Sogol1681

مدیر تالار روانشناسی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
ممکن است صمیمیت باشد یا کنترل یا …یا تنها اعتیاد به رابطه جنسی است؟ متخصصان رابطه جنسی و رابطه دلایل عمده ای برای خیانت کردن مردان عنوان کرده اند.



۱-آنها از صمیمیت زیاد دوری می کنند.

بعضی مردان برای خودداری از ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی به خیانت متوسل می شوند. صمیمیت آنها را می ترساند ، پس آنها خود را از نامزد یا همسرشان بوسیله خیانت کردن به آنها دور می سازند. آنها نمی خواهند که هیچگاه به طور کامل متعلق به کسی باشند و از ایجاد درگیری ذهنی و عاطفی با یک نفر دوری می کنند.


۲-آنها اشتیاق زیاد به ایجاد صمیمیت دارند.
از طرف دیگر درست برعکس مردان گروه اول این مردان که در این گروه جای می گیرند به دنبال صمیمیت و پر کردن نیاز عاطفی شان بیرون از رابطه ای که درگیر آن هستند می باشند. طبق گفته متخصص روابط جنسی امیلی مورس بعضی زوج ها مدتی از هم جدا می مانند و زیاد با هم رابطه ندارند و صمیمیت زیادی بینشان دیده نمی شود. آنچه اتفاق می افتد این است که مردان به دنبال راهی ساده تر برای حل این مشکل هستند؛ آنها به جای اینکه با نامزد یا همسرشان در این مورد صحبت کرده و بهتوافق برسند دست به خیانت می زنند.

۳- آنها در ماه عسل شان خیانت می کنند.
خودتان می دانید که چطور می شود از ابتدا زیاد یکدیگر را نشناخت. اما بعد از مدتی، خیلی مسائل راحت تر می شود. که مسئله بدی نیست. بعضی مردان به دنبال یک ماه عسل عاشقانه هستند و وقتی آن را در همسرشان پیدا نمی کنند متوسل به راهی دیگر می شوند.

۴-آنها نیاز به کنترل دارند
دکتر سالتز می گویند بعضی مردان بی وفا هستند پس باید آنها را با قدرتی بیش از معمول در رابطه کنترل کرد، و مراقب بود تا به خیانت روی نیاورند.

۵-آنها اراده ی ضعیفی دارند
مورس می گوید بعضی مردان دارای قدرت اراده ای ضعیفی هستند. آنها بسادگی درگیری یک خیانت جنسی می شوند تنها بخاطر اینکه فرصتش برایشان پیش می آید. آنقدر قدرت اراده ندارند که به آن موقعیت نه بگویند.

۶- آنها خیانت را تکرار می کنند
به گفته دکتر سالتز هر خیانتکاری کارش را دوباره تکرار می کند اما ممکن است استثنا هم وجود داشته باشد تنها اگر بعد از خیانت اولیه خود پشیمان شده و از خودشان و نیروی اراده شان مراقبت کنند تا دوباره خیانت نکنند.

۷-آنها تنوع طلبند
بعضی مردان خیانت می کنند تنها به این دلیل که زنی که با آنهاست را عاشقانه دوست دارند. مردان ادعا میکنند که تنها به این خاطر خیانت می کنند که تنوع را دوست دارند. اما دوست دارند در رابطه ای که هستند خوشحال و خوشبخت باشند. البته این بهانه مسخره ای است.




منبع: سایت هفت گنج




 
آخرین ویرایش:

hraha97

عضو جدید
شهوت یکی از گذرگاه های سخت برای مردان است در صورتی که برای زن ها به گونه ای دیگر است !
 

Similar threads

بالا