مهمترین عامل در ایجاد یک سازه بتنی محکم و سالم چیست؟

مهمترین عامل در ایجاد یک سازه بتنی محکم و سالم از نظر فنی داشتن یک سیستم قالب بندی اصولی و با دوام میباشد که بیش از ثلث هزینه های اجرای آن سازه را شامل میشود. اگر از نظر اقتصادی به قالب های فلزی بتن و ملزومات آن به عنوان یک ابزار کار دائمی و یک سرمایه ماندگار توجه شود حتما در نحوه اجرا و نگهداری آن بسیار سعی ویژهای خواهد شد. شرکت صنایع فلزی آلیاژ با تلاش جمعی از جوانان متخصص و تحصیل کرده و خلاق یکی از معتبرترین تولید کنندگان قالب های فلزی بتن را در سال 1382 تاسیس نموده و با تجهیزات مدرن وخدمات عالی اقدام به تولید نموده و سهم قابل توجهی در تامین قالب های فلزی بتن و ملزمات آن در پروژه های عظیم ملی دارا میباشد.

لینک منبع : قالب های فلزی بتن و داربست های ماژولار
 
آخرین ویرایش:
سیستم قالب بندی ماژولار - صنایع فلزی آلیاژ

سیستم قالب بندی ماژولار - صنایع فلزی آلیاژ

[h=2]سیستم قالب بندی مدولار[/h]
این سیستم از پانل های مسطح و اتصالات آن میباشد. اجرای این سیستم با توجه به ضریب مدولاسیونی که برای آن در نظر گرفته شده قابل انعطاف بوده و از هر طرف قابل افزایش است. از این سیستم برای اجرای دیوار ، فونداسیون ، ستون ، سقف و غیره استفاده می شود و به دفعات قابل تکرار است.


1471688284451.jpg


لینک منبع : سیستم قالب بندی مدولار
 
داربست مدولار

داربست مدولار

[h=2]داربست مدولار[/h]
(داربست مدولار مثلثی (امگا
داربست مدولار چکشی



لینک منبع : داربست مدولار - صنایع فلزی آلیاژ

 
جک های سقفی

جک های سقفی

[h=2]جک های سقفی[/h]
جهت کفراژ بندی در اجرای سقفهای اعم از دالهای بتنی و تیرچه بلوک از جک های سقفی استفاده میگردد.جک های سقفی در سه اندازه تولید میشود. (3متر . 3/5 متر و 4 متر ) حداکثرباربری جک هایفوق 1/5 تن می باشد. جهت کفراژبندی زیر تیرهای بتنی با اتصال سرجک شکل بر روی جک سقفی قالب بندی آسان تر انجام میشود.
1471690586581.jpg

لینک منبع : عوامل مهم در ایجاد سازه بتنی محکم و سالم - جک های سقفی
 
Similar threads
بالا