منظور از جعبه گل چیست و چگونه می توان یک جعبه گل ساخت؟ (بخش دوم)

sima000

عضو جدید




استفاده از باکس گل چه مزایایی دارد؟

بیشترین کاربرد باکس گل برای هدیه به عزیزان خواهد بود. باکس گل را میتوانید از گل فروشی آنلاین تهیه کرده و عزیزانتان را سوپرایز کنید. این باکس ها در طرح، ابعاد و اشکال مختلف موجود هستند. هدیه خاص شما میتواند کادوی گل با حرف اول اسم عزیزانتان نیز باشد.


طریقه چیدمان باکس گل

جعبه هایی که برای این کار استفاده می شوند در آن ها سوراخ هایی تعبیه شدند، که چیدمان گل ها را آسان کرده است. چیدمان گل ها باعث آراستگی گل ها در کنار هم شده و یک کادوی شیک و زیبا را برای شما فراهم می آورد. شما برای اطلاع از قیمت ها مانند قیمت باکس گل، قیمت تاج گل ترحیم و .. به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


باکس گل و رز جاودان

رز جاودان باید درون محفظه قرار گیرد و نگهداری شود. برای رز جاودان نیز از باکس گل استفاده میشود. جعبه های گل برای گل هایی که نیاز به آب دارند طراحی و ساخته شده است. شما میتوانید از طریق گل فروشی آنلاین جعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

طریقه آبیاری

برای گل هایی که نیاز به آبیاری دارند. میتوانید از جعبه های مخصوص استفاده کنید. در قسمت پایین باکس فضایی برای پر کردن آب تعبیه شده است. با قرار دادن ساقه گل در قسمت مخصوص ، نیاز مورد نیاز گل تامین خواهد شد. در بعضی دیگر از طراحی ها کپسول مخصوص آب برای تغذیه گل قرار داده شده است. از مزیت های آن میتوان به سادگی و تمیز تر بودن آن نسبت به قرار دادن گل ها در گلدان پر آب اشاره کرد .

هدیه و محصولات ترکیبی

از مزایای باکس گل میتوان به طراحی نوین آن ها اشاره کرد. طراحی جعبه گل میتواند به نحوی باشد که علاوه بر گل های زیبا و فراوان، شکلات، شال، عروسک و یا محصولات دیگر در کنار آن قرار بگیرد و هدیه ای زیبا را برای دوستان شما به ارمغان بیاورد .شما میتوانید با سفارش از گل فروشی آنلاین تهران هدیه ای چند منظوره تهیه کنید. این محصولات ترکیبی علاقه مندان بسیاری دارند. کشو داربودن جعبه های گل نیز جذابیت این هدایا را دو چندان کرده است . با قرار دادن هدیه های کوچک درون جعبه مخصوص باکس گل، میتوانید عزیزانتان را سورپرایز کنید. این طراحی نیاز شما را برای جعبه های کادو دیگر را رفع کرده و علاوه بر آن هدیه ای شیک و لاکچری از طرف شما خواهد بود. برای تسلیت و ابراز حس همدردی نیز می توانید از تاج گل ترحیم استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت تاج گل ترحیم می توانید به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


جنس جعبه گل

جعبه گل از طیف متفاوتی از اجناس ساخته شده است . از انواع جنس های آن می توان به مقوایی، چوبی، پلکسی گلس، چوبی با روکش چرم و غیره اشاره کرد.


قیمت باکس گل

قیمت باکس گل بر اساس تعداد گل استفاده شده، نوع گل، اندازه و متریال های استفاده شده در آن است. باکس گل رز جاودان به دلیل قیمت بالای این گل ها بیشتر به صورت تک گل به بازار ارائه میشوند. گل های موجود در بازار با ساقه های ۳ سانتی به بازار عرضه میشوند و برای تهیه باکس گل از آن ها نیازی به جعبه هایی با ارتفاع بلند نخواهید داشت. اکثر جنس استفاده شده در جعبه آنان پلکسی گلس است. برای اطلاع بیشتر از قیمت تاج گل ترحیم در تهران برای ابراز همدردی نیز میتوانید به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


تهیه باکس گل ساده در منزل

یکی از ساده ترین راه ها برای ساخت باکس گل استفاده از جعبه کادویی است. زیرا سرعت و زیبایی بیشتری به آن می بخشد. شما داشتن جعبه کادویی و تعدادی گل و اسفنج میتوانید باکس گل مورد نظر خود را در خانه تهیه کنید و هدیه ای دست ساز تهیه کنید. بهتر است مطلب گیاهان آپارتمانی زینت دهنده منازل شما را نیز بخوانید.

اسفنج را به مقداری که در درون جعبه جا بگیرد در انتهای جعبه چسبانده و اندکی آن را نم دار کنید. ساقه گل ها به ترتیب و به یک اندازه برش بزنید. گل ها را در اسفنج فرو کنید تا جایی که سطح گل ها برابر با سطح لبه کادو باشد.
 

Similar threads

بالا