منطقه 12 تهران... چرایی و چگونگی

moh110h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز.

شهردار تهران در نظر داره که برای احیای بافت منطقه دوازده شهر تهران (بازار) هر چه در توان داره اجرا کنه.
در طی دو جلسه گذشته که با اساتید دانشگاهی برگزار شد و بنده هم شرف حضور داشتم ، به نظر میاد که مدام تکرار مکررات و کلیات داره بحث میشه و این کار نیاز به استراتژی ویژه ای داره.
هر دوست عزیزی که در مورد احیای بافت تاریخی تهران نظری داره و حوصله بیان اون رو هم داره میتونه اینجا نظرش رو مطرح کنه.

چند تا پی نوشت.
(( امیدوارم این بافت رو خوب بشناسید...جایی که خیلی جاهاش انباره..لوله کشی گاز نداره... شبها زندگی توش جاری نیست...ترافیکش خاصه و ...))
((رویکرد شهرداری تهران تحوله نه صرفا بازسازی چند پلاک... یک جمله از شهردار در جمع اساتید بیان میکنم : من دنبال توریست و این کار ها نیستم..دنبال احیای شرافت انسانی پایمال شده در اون منطقه هستم.))
((این جلسات ماهی یکبار در دوشنبه اول هر ماه با حضور شهرداری و معاون فنی عمرانی و معاون معماری و شهردار منطقه و چند عضو شورای شهر و مشاور منطقه و جمعی استاید به نام تشکیل میشه.شش ماه فاز مطالعاتی طرح هست و بعد از اون هم 27 ماه اجرا))
((در ضمن چون بنده کوچک سهمی در پل صدر و تونل نیایش داشتم جهت اطلاعتون بگم که در پروژه های کشور در صدر تعالی مدیریت پروژه قرار گرفتیم و ازون جالب تر برای اولین بار در تاریخ ایران یک پروژه به بخش ارزیابی مدیریت پروژه در زیر بخش ابر پروژه ها وارد شده و با 25 پروژه جهانی رقابت میکنه...که همین مقدار برای ما جای مباهات داره.))
و السلام علی من اتبع الهدی
 
بالا