منابع آموزشی مهندسی بین المللی جوش IWE

arash_kian

عضو جدید
با توجه به ضروری بودن آشنایی کلیه دانشجویان رشته های فنی مهندسی و نیز مهندسان شاغل در صنعت با فرآیندها و روش های جوشکاری همچنین تست و بازرسی جوش بر آن شدیم که این مجموعه ارزشمند را در اختیار عموم علاقه مندان به صنعت جوش ، جوشکاری ، مهندسی جوش ، بازرسی و تست جوش قرار دهیم
.
لذا در نظر داریم تا کل این مجموعه را مشتمل بر 62 کتاب ارزشمند بالغ بر 6000 صفحه که به صورت کتاب الکترونیکی و با فرمت پی دی اف و تماما به زبان فارسی ارائه میگردد به قیمت 10000 تومان به فروش برسانیم .این مجموعه بر روی یک سی دی ، با فرمت پی دی اف و به زبان فارسی ارائه می گردد و در تهران با پیک و به کلیه شهرستان های کشور با پست پیشتاز ارسال می گردد کلیه فایل ها قابلیت پرینت گرفتن را دارند. فایل های الکترونیکی با اسکن کردن جزوه های اصلی و با بهترین کیفیت ممکن تهیه شده و سپس به فرمت پی دی اف تبدیل شده اند.
خرید این جزوات را به تمامی افرادی که با جوشکاری ، بازرسی جوش و یا تست جوش آشنا بوده ، در مراحل گوناگون تحصیل ، اشتغال و یا فعالیت خود با آن برخورد دارند و یا قصد آشنایی علمی با مهندسی جوش را دارند توصیه می نماییم.
این کتاب ها منبع مناسبی برای تحقیق و پژوهش و مجموعه کاملی برای فعالیت های اجرایی است.
این مجموعه شامل تمام آن چیزی است که یک مهندس بین المللی جوش نیاز دارد و به آسانی دانش فنی شما را از سطح پایه تا حد یک مهندس جوش ارتقا می بخشد.

فرصت را از دست ندهید و هم اکنون نسبت به خرید منابع کامل مهندسی بین المللی جوش اقدام کنید.

قیمت: 10000 تومان

queenelisa@gmail.com

0939-899-0239

 
بالا