منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی

sabapz

عضو جدید
مطالعه کتاب ها و منابع زیر از سوی دوستان شما به داوطلبان آزمون دکتری سراسری پیشنهاد شده است. شما نیز می توانید نظرات خود را در این زمینه مطرح نمایید.
[h=2]دانلود منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه سراسری و آزاد کد ۲۱۶۲[/h]
[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی[/h]انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.
[h=2]آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری مدیریت بازرگانی توصیه می شود؟[/h]مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:
۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته اند.
۲) در این نوع کتاب ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد.
۳) مطالب بعضی از این کتاب ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می رسد و خواننده نمی تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.
دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.
انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:
[h=2]کتاب های تکدرس آزمون دکتری مدیریت بازرگانی :[/h]در این نوع کتاب ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال ها و تست ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.
کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی نیاز می کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.
[h=2]ویژگی های بارز بسته های آموزشی دکتری مدیریت بازرگانی سنجش امیرکبیر[/h]جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.
مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید

[h=2]گرایش های رشته دکتری مجموعه مدیریت سراسری و آزاد عبارتند از:[/h][h=3]دکتری مدیریت بازرگانی[/h][h=3]دکتری مدیریت دولتی[/h][h=3]دکتری مدیریت صنعتی[/h][h=3]دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی[/h][h=3]دکتری مدیریت[/h][h=3]دکتری مدیریت فناوری اطلاعات[/h][h=3]دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز[/h][h=3]دکتری مدیریت کارآفرینی[/h][h=3]دکتری مدیریت گردشگری[/h][h=3]دکتری مدیریت مالی[/h][h=2]زیر گرایش های رشته دکتری مدیریت بازرگانی سراسری و آزاد عبارتند از:[/h][h=3]دکتری مدیریت بازرگانی گرایش های: ۱- مدیریت بازاریابی، ۲- مدیریت سیاست گذاری بازرگانی[/h][h=3]دکتری مدیریت بازرگانی گرایش: مدیریت بازاریابی بین المللی[/h]

[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع زبان عمومی[/h]۱- کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
۲- کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان.
۳- کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما.
۴- کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
۵- کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
۶- جزوه زبان عمومی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.

۷- Saheli, Mohamad, Vocabulary for TOEFL and MA candidates of TOEFL. Koye Kosar Press.

۸- جزوه زبان عمومی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.



[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع زبان تافل[/h]۱- کتاب خودآموز IELTS، محمد معین جهانگیر و علی زارعی، انتشارات نور علم.
۲- کتاب مجموعه سوالات تافل آزمون دکتری، محمود رمضانی، انتشارات سرای عدالت.
۳- کتاب نکته ها و مهارت های موفقیت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی، تالیف عبدالرضا تالانه و شاهین شریفی، انتشارات کیومرث.
۴- کتاب تست و گرامر انگلیسی، تالیف عباس فرزام، انتشارات باستان.
۵- کتاب نکات کلیدی گرامر در زبان انگلیسی، مورفی ریموند، ترجمه میمنت رحمتی، انتشارات دانش پرور.
۶- کتاب راهنمای جامع آزمون تافل، سید محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی، انتشارات نگاه دانش.
۷- جزوه زبان تافل موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.

۸- Daneshvari, R, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۹- Barron’s, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۱۰- Martin Hewings, Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English: with answer, Khorvash Pub.
۱۱- Murray Bromberg, Julius Liebb, Arthur Traiger, Husain Kabiri, absolutely essential word 504.
۱۲- Murphy, R. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate students .
۱۳- Murphy, R. Essential grammar in Use, Danesh Parvar Pub.


۱۴- جزوه زبان تافل دکتری سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.



[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع استعداد تحصیلی[/h]۱- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت (۲ جلدی) ، احمد صداقت، انتشارات نگاه دانش.
۲- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی، هوشنگ عباس فام، انتشارات راه.
۳- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان، اصلانی، غفارزاده، انتشارات نگاه دانش.
۴- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی GMAT 2011 ، مجید نگهداری، انتشارات مولف.
۵- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۶- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، احمد صداقت.
۷- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان.
۸- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی.
۹- جزوه اینترنتی ۱۰۰ مساله حل شده استعداد تحصیلی دکتری، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۱۰- نمونه سوالات دکتری دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران.
۱۱- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف.
۱۲- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۱۳- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه استعدادتحصیلی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.



[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع آمار و کاربرد آن در مدیریت[/h]۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت (جلد ۱ و ۲)، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری، انتشارات سمت.
۲- کتاب آمار کاربردی، تالیف وحید ناصحی‌فر، انتشارات ترمه.
۳- کتاب آمار و احتمال، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.
۴- کتاب تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، تالیف اکبر عالم تبریز و بابک حاجی محمدرضاتبریزی، انتشارات صفار.
۵- کتاب کاربرد آمار در اقتصاد و مدیریت، تالیف حمید سپهردوست، انتشارات نورعلم.
۶- کتاب تحلیل آماری پیشرفته، تالیف جمشید صالحی صدقیانی، انتشارات هوای تازه.
۷- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ۱ و ۲، تالیف جمشید صالحی صدقیانی و ایرج ابراهیمی، انتشارات هستان.
۸- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد، تالیف غلامرضا جندقی، انتشارات علم گستر کریمه.
۹- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.
۱۰- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف مسعود نیکوکار، انتشارات گسترش علوم پایه.
۱۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مرادفام، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
۱۲- جزوه آمار دانشگاه علامه طباطبایی.
۱۳- جزوه آمار دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه آمار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۱۵- جزوه آمار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۶- جزوه آمار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع مبانی سازمان و مدیریت[/h]۱- کتاب مدیریت عمومی، تالیف سید مهدی الوانی، انتشارات نی.
۲- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدمحمدمقیمی، انتشارات راه دان.
۳- کتاب تجزیه و طراحی سیستم، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۴- کتاب تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمانی، تالیف استیفن پی رابینز، ترجمه سیدمهدی الوانی و حسن دانایی فرد، انتشارات صفار- اشراقی.
۵- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۶- کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۷- کتاب تئوری‌های سازمان: مدرن، نمادین، تفسیری و پست مدرن، تالیف ماری جو هچ، مترجم حسن دانایی فرد، انتشارات مهربان نشر.
۸- کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته، تالیف سیدرضاسیدجوادین و حسین جلیلیان، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب مدیریت منابع انسانی، تالیف اسفندیار سعادت، انتشارات سمت.
۱۰- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات نگاه دانش.
۱۱- کتاب مروری بر نظریه‌های مدیریت و سازمان، تالیف سید رضا سید جوادین، انتشارات نگاه دانش.
۱۲- کتاب تئوری و طراحی سازمان (۲جلد)، تالیف ریچارد ال دفت، مترجم سیدمحمد اعرابی و علی پارساییان، انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی.
۱۳- کتاب رفتار سازمانی، تالیف ریکی گریفین و گرگوری مورهد، مترجم سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید.
۱۴- کتاب سازمان: سیستم های عقلایی، طبیعی و باز، تالیف ریچارد اسکات، مترجم حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت.
۱۵- کتاب مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی.
۱۶- کتاب سازمان؛ ساختار، فرآیند و ره آوردها، تالیف ریچارد اچ. هال، ترجمه علی پارساییان و سیدمحمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۱۷- کتاب تئوری مدیریت (نظریه عمومی مدیریت)، تالیف علی محمد پرگان و مصطفی حسان، انتشارات کتاب نوین.
۱۸- کتاب سیمای سازمان؛ مروری بر اثر ارزشمند گرت مورگان درباره سازمان و استعاره های آن، تالیف گرت مورگان، ترجمه اصغر مشبکی، انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
۱۹- کتاب مبانی فلسفی تئوریهای سازمان، تالیف حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت.
۲۰- کتاب تئوری‌های سازمان و مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مردفام و حسن یزدی‌‌پور، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
۲۱- کتاب نظریه های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پسا تجددگرایی (۲جلد)، تالیف حسین رحمان سرشت، انتشارات دوران.
۲۲- کتاب تئوری‌های مدیریت، تالیف حسین صفرزاده و صالح منصوری، انتشارات پوران پژوهش.
۲۳- کتاب تئوری سازمان (ساختار، طراحی و کاربردها)، تالیف رابینز و استفان پی، مترجم ناصر عسگری و آرمیتا احمدی، انتشارات راه.
۲۴- جزوه تئوری‌های مدیریت دانشگاه تهران.
۲۵- جزوه تئوری‌های مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی.
۲۶- جزوه تئوریهای مدیریت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۲۷- جزوه تئوری‌های مدیریت سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۸- جزوه مبانی سازمان و مدیریت سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام[/h]۱- کتاب مدیریت اسلامی (اصول، مبانی، مفاهیم و الگوها)، تالیف مسعود احمدی، انتشارات پژوهش‌های فرهنگی.
۲- کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف سید محمد مقیمی، انتشارات راه دان.
۳- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف علی‌اکبر افجه‌ای، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی.
۴- کتاب مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج‌البلاغه امام علی (ع)، تالیف علی‌اصغر پورعزت، انتشارات بنیاد نهج‌البلاغه.
۵- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف حجه الاسلام ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی.
۶- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف لطف الله فروزنده‌ دهکردی و علی اکبرجوکار، انتشارات دانشگاه پیام‌ نور.
۷- کتاب مدیریت اسلامی، رویکردها، تالیف علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، انتشارات سمت.
۸- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف علی آقا پیروز، ابوطالب خدمتی، عباس شفیعی و سیدمحمودبهشتی نژاد، انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه.
۹- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف محمدحسن نبوی، انتشارات بوستان کتاب قم.
۱۰- کتاب اصول مدیریت اسلامی و الگوھای آن، تالیف ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
۱۱- کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت، تالیف سید صمصام الدین قوامی، انتشارات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری.
۱۲- کتاب مروری بر اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف علی احسانی، انتشارات آترین‌پارسه.
۱۳- کتاب مبانی مدیریت اسلامی، تالیف رضا نجاری، انتشارات پیام نور.
۱۴- کتاب اصول و مبانی مدیریت اسلامی، تالیف محمد حسین ساجدی نیا، انتشارات شهر آشوب.
۱۵- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه.
۱۶- کتاب سیصد نکته در مدیریت اسلامی، تالیف محسن قرائتی، انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
۱۷- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه علامه طباطبائی.
۱۸- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه تهران.
۱۹- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۰- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع بازاریابی و مدیریت بازار[/h]۱- کتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آموخته.
۲- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری، انتشارات نص.
۳- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.
۴- کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی، تالیف الگزاندر چرنو، ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
۵- کتاب مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)، تالیف داود محبعلی و علی اکبر فرهنگی، انتشارات امیرکبیر.
۶- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف داور ونوس، انتشارات نگاه دانش نوین.
۷- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مهرداد پِرِچ و کیانوش کلانتری، انتشارات شهر آب، آینده سازان.
۸- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف رضا مناجاتی، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، مترجمان حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد، انتشارات مهربان.
۱۰- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف سید جواد پورحسینی، انتشارات علوی فرهیخته.
۱۱- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مسعود مشهدی، انتشارات پوران پژوهش.
۱۲- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)، تالیف مهرداد علیپور، انتشارات به آوران.
۱۳- کتاب بازاریابی (مدیریت بازار)، تالیف شاهرخ افلاکی، انتشارات کیومرث.
۱۴- کتاب مفاهیم بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف رسول رحمتی نودهی، انتشارات گسترش فرهنگ کتاب.
۱۵- کتاب قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف داور ونوس، انتشارات سمت.
۱۶- کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران، تالیف پرویز درگی، انتشارات بازاریابی.
۱۷- کتاب تحلیلی بازاریابی و مدیریت بازار ویژه دانشجویان مدیریت، تالیف محمدحسین بلاغی اینالو، انتشارات راه.
۱۸- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)، تالیف حسن الوداری، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۱۹- کتاب مبانی مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم علی پارساییان، انتشارات ترمه.
۲۰- کتاب تحقیقات بازاریابی، تالیف داور ونوس، احمد روستا و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.
۲۱- کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، تالیف هارپر بوید، جان مالینز، جان کلود لرش و اورویل واکر، مترجمان سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۲۲- کتاب مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی، تالیف فیلیپ هانس و ریچارد پاپ، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.
۲۳- کتاب بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی، تالیف فرناندو تریاس دبس و فیلیپ کاتلر، مترجمان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر، انتشارات کساکاوش.
۲۴- کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.
۲۵- کتاب برنامه ریزی بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژی ها، تجربیات و مستندات، تالیف علی اکبر اسلام، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
۲۶- کتاب بازاریابی پیشرفته، تالیف محمدحسین منتظری فر، انتشارات ضریح آفتاب.
۲۷- کتاب برنامه بازاریابی (راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی)، مولفان حسین منتی، علی متولی، کاظم چاوشی و فاطمه یاوری گهر، انتشارات ترمه.
۲۸- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه تهران.
۲۹- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه علامه طباطبایی.
۳۰- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۳۱- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۳۲- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


[h=2]منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع رفتار مصرف کننده[/h]۱- کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف جان مون و میشل مور، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کتاب مهربان.
۲- کتاب رفتار مصرف‌کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین و محمدرحیم اسفیدانی، انتشارات دانشگاه تهران.
۳- کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف لئون شیفمن و لزلی کانوک، مترجمان مسعود کرمی و شهرزاد پوریان، انتشارات مهربان نشر.
۴- کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف دل هاوکینز، راجر بست و کنث کانی، مترجم احمد روستا و عطیه بطحائی، انتشارات سارگل.
۵- کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات دانشگاه تهران.
۶- کتاب رفتار مصرف کننده: خریدن، داشتن و بودن، تالیف مایکل آر. سولومون، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات بازاریابی.
۷- کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده، تالیف چادهوری، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته.
۸- کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف منصور صمدی، انتشارات آییژ.
۹- کتاب برند سازی عصب پایه: انتخاب برند مبتنی بر اعصاب، تالیف پیترای استیدل، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر.
۱۰- کتاب (بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرف کننده) بازاریابی عصب پایه، تالیف لئون زوراویکی، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات علم.
۱۱- جزوه رفتار مصرف کننده دانشگاه تهران.
۱۲- جزوه رفتار مصرف کننده دانشگاه علامه طباطبایی.
۱۳- جزوه رفتار مصرف کننده دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۱۴- جزوه رفتار مصرف کننده موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه رفتار مصرف کننده سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.
[h=4][/h]
[h=2]نگاهی بر آزمون های زبان انگلیسی داخل کشور[/h]داوطلبان آزمون دکتری بعد ازقبولی در آزمون دکتری و قبل از آزمون جامع (معمولا بعد از ۲ سال و بعد از گذراندن واحد های تئوری توسط دانشجو ،آزمون جامع توسط محل دانشگاه تحصیل داوطلب برگزار می شود) ، بایستی در یکی از آزمون های زبان ملی یا بین المللی شرکت کرده و مدرک آن را ارائه دهند.لازم به ذکر است تنها در آزمون MHLE قبل از آزمون دکتری ،باید این مدرک ارائه شود.
[h=2]آزمون MSRT[/h]آزمون زبان وزارت علوم, قبلا با نام MCHE مخفف Ministry of Culture and Higher Education (وزارت فرهنگ و آموزش عالی) شناخته می شد. اما در سال های اخیر, با نام MSRT مخفف Ministry of Science, Research and Technology (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) شناخته می شود. پس آزمون زبان MSRT همانآزمون زبان MCHE سابق است. بیشتر دانشجویان متقاضی استفاده از بورس دکترای خارج از کشور, از آن استقبال می کنند. و مورد تایید اکثر دانشگاه های داخلی می باشد.
[h=2]آزمون EPT[/h]آزمون تافل دکترای دانشگاه آزاد یا آزمون زبان EPT آزمونی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد و تمامی دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد می بایست تا قبل از شرکت در امتحان جامع, نمره این آزمون یا آزمون های مشابه را به دانشگاه ارائه کنند. این آزمون مخفف (English Proficiency Test)است.
[h=2]آزمون زبان UTEPT (زبان عمومی دانشگاه تهران)[/h]این آزمون مخفف (University Tehran English Proficiency Test) است. دانشگاه تهران جهت تسهیل روند ادامه تحصیل در دوره های دکتری تخصصی، اقدام به برگزاری آزمون زبان عمومی می نماید. نمره قبولی در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران UTEPT مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.
[h=2]آزمون MHLE[/h]آزمون MHLE توسط وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود. این آزمون مخفف Ministry of Health Language Exam می باشد. سطح آزمون MHLE در حد آزمون زبان تافل می باشد. آزمون زبان MHLE ویژه دانشجویان داوطلب شرکت در کلیه دوره های علوم پزشکی دانشگاه های دولتی است اگر داوطلبان گروه علوم پزشکی تنها قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری را داشته باشند بهتر است در آزمون زبان MHLE شرکت کنند. اما اگر شرکت در آزمون دکترای هر دو دانشگاه دولتی و آزاد در برنامه آنها قرار دارد باید به سراغ آزمون زبان MSRT بروند چرا که دانشگاه آزاد مدرک MHLE را نمی پذیرد.
[h=2]آزمون Tolimo[/h]تولیمو مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization می باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می شود که در واقع آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی می باشد. نمره قبولی در آزمون زبان تولیمو مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.
[h=2]آزمون TOEFL[/h]تافل مخفف Test of English for Foreign Learners می باشد. آزمون تافل (TOEFL) یک آزمون جامع زبان انگلیسی است که برای ورود به بیش از ۴۴۰۰ کالج و دانشگاه در ایالات متحده و کانادا، و دیگر بخش های جهان، مورد نیاز می باشد. نمره قبولی در آزمون زبان تافل مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.
[h=2]آزمون IELTS[/h]آزمون آیلتس (International English Language Testing System) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت هـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است. اکثر دانشگاه هاى دنیا (بخصوص کشورهاى انگلیسى زبان) ارائه مدرک IELTS را به عنوان یکى از مهم ترین شروط پذیرش دانشجویان مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا قید کرده اند. نمره قبولی در آزمون زبان آیلتس مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.

کلمات کلیدی:

[h=3]آزمون های آزمایشی دکتری مدیریت بازرگانی , مشاوره آزمون دکتری مدیریت بازرگانی , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی سراسری , دکترا مدیریت بازرگانی , سنجش تکمیلی امیرکبیر , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۶ , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی تضمینی , بسته های آموزشی دکتری مدیریت بازرگانی, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۵ , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۶ , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۷ , گرایش های دکتری مدیریت بازرگانی , دکتری مدیریت بازرگانی , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۸ , دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد , کنکور دکتری مدیریت بازرگانی, جزوات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی, سوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی, دروس امتحانی دکتری مدیریت بازرگانی , مشاوره کنکور دکتری مدیریت بازرگانی , جدید ترین منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی , منابع دکتری مدیریت دانشگاه آزاد , منابع آزمون دکتری مدیریت ۹۵ , منابع آزمون دکتری مدیریت ۹۶ , منابع آزمون دکتری مدیریت ۹۷ , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی , منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد , منابع دکتری مدیریت ۹۵ , منابع دکتری مدیریت ۹۶ , منابع دکتری مدیریت ۹۷ , منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه سراسری , دکترای مدیریت ۹۵ , دکترای مدیریت ۹۶ , دکترای مدیریت ۹۷[/h]



برچسب ها: آزمون های آزمایشی دکتری مدیریت بازرگانی, بسته های آموزشی دکتری مدیریت بازرگانی, جدید ترین منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی, جزوات کنکور دکتری مدیریت بازرگانی, دروس امتحانی دکتری مدیریت بازرگانی, دکترا مدیریت بازرگانی, دکترای مدیریت 95, دکترای مدیریت 96, دکترای مدیریت 97, دکتری مدیریت بازرگانی, دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد, سنجش تکمیلی امیرکبیر, سوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی, کنکور دکتری مدیریت بازرگانی, گرایش های دکتری مدیریت بازرگانی, مشاوره آزمون دکتری مدیریت بازرگانی, مشاوره کنکور دکتری مدیریت بازرگانی, منابع آزمون دکتری مدیریت 95, منابع آزمون دکتری مدیریت 96, منابع آزمون دکتری مدیریت 97, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۵, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۶, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۷, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۸, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی تضمینی, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه سراسری, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی سراسری, منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی, منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد, منابع دکتری مدیریت 95, منابع دکتری مدیریت 96, منابع دکتری مدیریت 97, منابع دکتری مدیریت دانشگاه آزاد
 
بالا