منابع، مواد و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد کامپیوتر

vanday67

عضو جدید
سلام دوست عزیز
به نظر من هیچی مثل تلاش خودتون موثر نیست.البته اگه به خودتون ایمان داشته باشید
اما فک میکنم مدرسان شریف خوب باشه
بازم تحقیق کنید
 

anise2

عضو جدید
دوست عزیز اینقدر فرصت هست آیا که این همه منبع رو خود؟به نظرم یابد جزوه های معتبر رو بیابیم بعدشم تست وتست
 

anise2

عضو جدید
من پارسه رفتم با اینکه رتبه هام خوب میشد ولی رتبه کنکورم خوب نشد به نظرم نمیشه خیلی به این موسسات دل خوش کرد حتی وقتی تو آزموناش موفق باشی
 

.:Shila:.

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه کتابی برای هوش خوبه؟

تعریف کتاب راسل رو خیلی شنیدم البته میگفتن حتما از روی کتاب انگلیسی بخونین
اما خودم از اسلایدها و پی دی اف ها خوندم
مخصوصا جزوه آقای رضوی خیلی خوب بود
چندتا از پی دی اف ها و اسلایدهایی که داشتم رو آپلود کردم و لینکش رو براتون گذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=7a2f60ffc72d0d6b7358fb8722973096

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=ae924445a8a335b1152c7d7fb558f4e8
 

naimi ali

عضو جدید
با سلام به همه عزیزان
من این تاپیک رو مطالعه کردم. نمی دونم چرا همه علاقه مند به این هستند که یه لیست بلند بالا از منابع ارشد بدن. آیا شما میدونین که اصلا برای ارشد و دکترا هیچ منبع خاصی وجود نداره. مثلا یکی می تونه بگه چه کتابی برای زبان ارشد خوبه ؟ نه!!!! چون باید دامنه لغات خوبی داشته باشی و یک سری فوت و فن رو بلد باشی.
در ضمن اون دسته آقا و خانم های محترمی که لطف می کنن یه لسیت بلند از کتاب هارو می ذارن تو سایت، یه سوال از شما دارم. اصلا خودتون این کتابهارو مطالعه کردید آیاااااااا ؟ که به دیگران هم پیشنهاد می دین؟
لطف کنید اگر قرار که به کسی کمک کنید خیلی دقت کنید که باعث گمراهی نشه، چون اینجا بحث وقت( با ارزش ترین چیز در دنیا) هستش که اگه گمراه کنیددیگه قابل جبران نیست عزیزان.
با تشکر از همه
 

سیّد

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با سلام

اگر رياضيات رو تو ارشد كامپيوتر بالا 90 بزنيم دانشگاه دولتي تو تهران قبوليم ؟؟؟؟
 

liveamooz1

عضو جدید
[h=2]بهترین منابع درس زبان[/h]
مطالعه لغات برای درس زبان مانند 1500 واژه اصلا توصیه نمی شود.زیرا حفظ کردن کمکی به شما در کنکور ارشد کامپیوتر نخواهد کرد.

اشتباهی که خیلی از دوستان برای مطالعه‌ی درس زبان می‌کنند، این است که شروع می‌کنند به حفظ مجموعه لغات مثل مجموعه‌های 1500 لغت و غیره.

تجربه نشان داده است که حفظ این لغات، کمک چندانی به شما در کنکور ارشد نمی‌کند.

می‌توانید برای لغات، کتاب زیر ذره‌بین انتشارات جهانشاهی و برای درک مطلب و گرامر، کتاب زبان پارسه یا هر کتاب مناسب دیگری را تهیه کنید ولی توصیه‌ی ما به شما این است که برای یادگیری تکنیک‌های درک مطلب و گرامر، از فیلم آموزش زبان عمومی کمک بگیرید.

در این درس شما باید بتوانید حدود 30 الی 40 درصد تست‌ها را پاسخ دهید.

ضریب این درس برای تمامی گرایش ها 2 است و می‌تواند به شما برای موفقیت در کنکور ارشد کمک کند.
[h=3][/h] [h=3]بهترین منابع درس ساختمان داده[/h]
درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم دو درس بسیار نزدیک بهم هستند و کاملا وابسته و بعضی از مطالب آن همپوشانی کامل دارند. درس ساختمان داده بسیاری از تست های کنکور ارشد را به خود اختصاص می دهد و بسیار اهمیت دارد. پس می توان گفت انتخاب بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر در درس ساختمان داده بسیار اهمیت دارد. زیرا به جرات میتوان گفت ساختمان داده و طراحی الگوریتم جزء دروس مهم و کاربردی کامپیوتر یا آی تی هستند. [h=2][/h] [h=2]ضرایب درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم[/h]
در رشته کامپیوتر 10 تست ضریب 4 از ساختمان داده و طراحی الگوریتم (5 تست از هر درس ) داریم، که ضرایب آن 4 هستند.

در رشته آی تی (6 تست ضریب 4 از ساختمان داده و 6 تست ضریب 4 از طراحی الگوریتم داریم).

این ضرایب و تعداد نشان می دهد درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم دارای اهمیت ویژه ای هستند.
[h=2]منابع درس ساختمان داده[/h]
همانگونه که در بالا گفتیم بسیاری از مطالب ساختمان داده در درس طراحی الگوریتم پوشش داده می شوند.

در درس ساختمان داده مطالب بسیاری از درس طراحی الگوریتم پوشش داده می‌شود. فصل‌های مرتبه اجرایی کد‌ها و نمادهای مجانبی، روابط بازگشتی، درهم سازی، مرتب‌‌سازی، جستجو و ... که در درس ساختمان داده‌ و درس طراحی الگوریتم مشترک است. لذا لایو آموز برای راحتی و ضرفه جویی در هزینه کاربران این دو منبع را در یک منبع تحت عنوان فیلم آموزش ساختمان داده و طراحی الگوریتم آورده است.
[h=2][/h] [h=2]کلاس آنلاین ساختمان داده و فیلم آموزش ساختمان داده استاد یوسفی[/h]
استاد یوسفی یکی از اساتید مطرح رشته کامپیوتر در دروسی مانند ساختمان داده ریاضی گسسته و.. است. لایو آموز دارای فیلم آموزش ساختمان داده و طراحی الگوریتم و همچنین کلاس آنلاین ساختمان داده و طراحی الگوریتم است. که فیلم ها به صورت آفلاین و جامع تدریس و فیلم برداری شده اند. اما در کلاس های آنلاین دانشجوها حضور دارند و به صورت آنلاین فیلم برداری شده است.



ثبت نام در کلاس آنلاین ساختمان داده خرید فیلم آموزش ساختمان داده

[h=2]منابع درس ریاضیات گسسته یا ساختمان گسسته در کنکور ارشد کامپیوتر[/h]
درس ریاضی گسسته یا ساختمان های گسسته یکی از دروس ریاضی برای ارشد کامپیوتر است. دروس گروه ریاضیات دارای ضریب ۲ است و شامل ۵ درس، ریاضی ۱و۲، معادلات دیفرانسل، آمار و ریاضی گسسته می باشد. تعداد سوالات درس ریاضی گسسته در کنکور ارشد کامپیوتر 4 است . اما برای رشته فناوری اطلاعات 6 سوال از این درس مطرح می شود که ضرایب 4 دارند.

[h=2]اهمیت انتخاب منبع درست در درس ریاضیات گسسته[/h]
درس ریاضیات گسسته در رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات بسیار حائز اهمیت است زیرا پایه دروس ریاضیات کنکور ارشد کامپیوتر است. این درس پیشنیاز بسیاری از دروس است و مطالعه درست و عمقی آن به داوطلبان کنکور ارشد توصیه می شود. لایو آموز کلاس آنلاین و فیلم آموزش ریاضی گسسته را به شما توصیه می کند.ضمنان کنار گذاشتن آن اصلا توصیه نمی‌شود. با کنار گذاشتن درس گسسته نه تنها قادر به زدن تست‌های درس گسسته نخواهید بود بلکه از درس‌های ریاضی هم نمیتوانید استفاده نمایید.

ثبت نام در کلاس آنلاین ریاضیات گسسته خرید فیلم آموزش ریاضیات گسسته

[h=2]بهترین منابع درس معادلات دیفرانسیل[/h]
در معرفی بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر معادلات دیفرانسیل یکی از دروس گروه ریاضیات با ضریب 2 است.

معادلات دیفرانسیل برای کامپیوتر پرحجم و سخت نیست.این درس دارای سرفصلهایی است که مباحث مربوط به معادلات دیفرانسیل معمولی و معادلات دیفرانسیل مرتبه اول و همچنین معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم و بالاتر حل معادلات با استفاده از سری ها و... بسیار اهمیت دارند.دانشجویان ارشد کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی در صورتی که تمایل به مطالعه درس سیگنال ها و سیستم ها دارند می توانند این درس را در اولویت قرار دهند. اما سایر گرایشها می توانند در آخر مطالعه کنند.استاد توسلی با تکنیک خاصی سوالات این درس را حل میکنند.

ثبت نام در کلاس آنلاین معادلات دیفرانسیل خرید فیلم آموزش معادلات دیفرانسیل

[h=2]بهترین منابع ریاضی عمومی 1 و 2[/h]
بحث منابع کنکور ارشد کامپیوتر برای ریاضی 1، 2 کتاب مرجع پیشنهاد نمی شود. از آنجایی که حجم کتاب های مرجع بسیار ازیاد است خواندن آن توصیه نمی شود. لذا پیشنهاد ما استفاده از ویدیو آموزش ریاضی 1 و 2 خانم احمدی و یا

کتاب انتشارات نگاه دانش یه نویسندگی مسعود آقاسی می باشد و مطالعه مباحث مهم این کتاب و یا استفاده از گسترش علوم پایه و پوران پژوهش نیز از کتاب های کمک آموزشی دیگری هستد که دوطلب می تواند استفاده کند.

ثبت نام در کلاس آنلاین ریاضی 1 و2 خرید فیلم آموزش ریاضی 1 و 2

[h=2]بهترین منابع درس معماری کامپیوتر[/h]
در منابع کنکور ارشد کامپیوتر معماری کامپیوتر یکی از دروس کاربردی و مهم است. این درس یکی از دروس کاربردی و مهم مهندسی کامپیوتر با ضریب 4 است. این درس جز دروسی است که واقعا می توان درصد بالایی از آن کسب کرد.کسانی که این درس را به درستی مطالعه کنند می توان به تمامی سوالات پاسخ دهند. با توجه به این که این درسهم ضریب بالایی دارد و هم سوالات آن قابلیت پاسخ دادن را دارند توصیه میکنیم که این درس را بخوانید و کنار نگذارید. فیلم آموزش معماری کامپیوتر استاد یوسفی توسط لایو آموز برای شما ارائه می شود.

خرید فیلم آموزش معماری کامپیوتر کلاس آنلاین معماری کامپیوتر
[h=2]بهترین منابع درس مدار منطقی[/h]
مدار منطقی یکی از دروسی است که روند تست زنی آن در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر راحت است. همچنین این درس در دکتری معماری کامپیوتر بسیار آسان به نظر می رسد. به جرات می توان گفت که با مطالعه صحیح این درس می‌توان به صد در صد سوالات این درس پاسخ داد.درس مدار منطقی دارای ضریب 4 است و اغلب رتیه های زیر 200 یا 300 این درس را 100 درصد می زنند. بنابراین اگر قصد دارید از رقابت خارج نشوید این درس را باید صد درصد بزنید. از آنجایی که این درس دارای ضریب 4 است و به راحتی رتبهای برتر آن را صد میزنند حذف این درس اصلا منطقی نیست.

[h=3]منابع درس مدار منطقی[/h]
مراجع درس مدار منطقی دانشگاه ها کتاب‌های مانو و نلسون و هریس و براون است.اما این منابع به عنوان منابع کنکور ارشد کامپیوتر لازم و کافی نیستند.

ثبت نام در کلاس آنلاین مدار منطقی خرید فیلم آموزش مدار منطقی
[h=2][/h] [h=2]منابع مدار الکتریکی کامپیوتر[/h]
درس مدار الکتریکی کامپیوتر یکی از دروسی است که برای گرایش هوش مصنوعی و معماری کامپیوتری جز دورس تخصصی محسوب می­شود. شما با مشاهده دوره استاد توسلی بهترین استاد مدار الکتریکی می توانید درصد بالایی از این درس را کسب کنید.با تهیه دوره نکته و تست مدار الکتریکی کامپیوتر نیازی به تهیه کتاب نیست.

کلاس آنلاین مدار الکتریکی کامپیوتر دوره نکته و تست مدار الکتریکی فیلم آموزش مدار الکتریکی کامپیوتر

[h=2]منابع سیگنال و سیستم ها[/h]
درس سیگنال ها و سیستم ها یکی از دروس اختصاصی معماری کامپیوتر و هوش مصنوعی است. توصیه لایو آموز تهیه فیلم آموزش سیگنال و سیستم ها کلیک کنید.



کلاس آنلاین سیگنال و سیستم فیلم آموزش سیگنال و سیستم
 
بالا