مكالمه ای پشت بی سیم تاریخ برادر محسن! بچه‌ها دارند می‌روند

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
برادر محسن! بچه‌ها دارند می‌روند
خبرگزاری فارس: پس از عدم الفتح عملیات قادر، احمد كاظمی فرمانده وقت لشكر نجف اشرف ، خشمگین از نتایج این عملیات ، با فرمانده كل سپاه ارتباطی بیسیمی برقرار نمود كه تنها بخشی از این مكالمه تا كنون منتشر شده است.
پس از عدم الفتح عملیات قادر، احمد كاظمی فرمانده وقت لشكر نجف اشرف ، خشمگین از نتایج این عملیات ، با فرمانده كل سپاه ارتباطی بیسیمی برقرار نمود كه تنها بخشی از این مكالمه تا كنون منتشر شده است.این بخش حاكی از دلخوری شدید فرمانده یكی از اصلی ترین یگان های عملیاتی كشور از كمبود امكانات نتناسب با اهداف جنگ است.
*احمدكاظمی:
اگر این عملیات بزرگ را بخواهیم با 27 گردان انجام بدهیم، پشتیبانی آتش چه می‌شود؟
هوانیروز و .... اینها باید تكلیفش مشخص بشود. خط را كی تحویل بگیرید با وجود این امكانات چرا باید مظلومانه بجنگیم؟ اصلا مسائل مهم عملیات مشخص نیست، نه توپخانه نه .... باید تكلیفی برای اینها معلوم شود.
* محسن:
اینها را حل می‌كنیم
*احمدكاظمی:
دو سال است! شما از قبل از خیبر گفته‌اید حل می كنید، آخر تا كی؟ برادر محسن! بچه‌ها دارند می‌روند، باید حل بشود.
* محسن:
هیج كس نمی‌رود، این قدر ما شهید دادیم.... (مكث) الحمدالله كه آخرتی هست و الحمدالله كه برای ما دنیا نمی‌جنگیم، وقتی این طور باشد، دیگر هیچ جای غم و غصه نیست و آدم باید كمرش را محكم ببندد و الحمدالله كه پایان ما عاشورااست.
*برادر احمدكاظمی: هر روز عاشورا است، «خیبر » عاشورا، «بدر» عاشورا، این [«قادر»] عاشورا ...
* محسن:
اگر این مظلومیت نبود، شما می‌دیدید كه تا به حال اسلام از بین رفته بود، این مظلومیت است كه سنگ را آب می‌كند
.... مخصوصا این بچه‌هایی كه هنوز هم به جبهه می‌آیند، مثلا این بچه‌هایی كه رفته‌اند و در ارتفاعات مانده‌اند، اینها دیگر جزو بهترین‌ها هستند، چون كسی در این شرایط به جبهه نمی‌آید.
همه رفته‌اند دارند خانه می‌سازند، لیسانس می گیرند، خانواده تشكیل می‌دهند ... این بچه‌ها با آن غیرت حسینی‌شان
* احمد كاظمی: برادر محسن، با جنگ می‌خواهیم چه كنیم؟
*محسن:
«با جنگ هم ... الان فشار زیادی روی امام هست، هم از نظر مسائل اقتصادی و .... اگر فردا سپاه‌ها بیایند و بگویند كه ما نمی‌جنگیم، این دیگر مثل بمب صدا می‌كند و می‌گویند خب اینها نزدیك‌ترین كس به امام بوده‌اند و بازوهای خودشان هستند، اینها هم می‌گویند ما نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم بجنگیم.»
* احمد كاظمی:
«ما از طریقش می‌خواهیم بجنگیم. نمی‌خواهیم همین جوری و این رقم بجنگیم، هر روز، تا كی (مكث)، پیشنهاد می‌كنم .... و امكانات هجومی همه در اختیار نیروی جنگنده باشد.
ویژه نامه فارس در هفته دفاع مقدس - 1387
 

Similar threads

بالا