مقدماتی المپیک ریو ~~ عبور از ژاپن برای رسیدن به نیمه نهایی~~

مقدماتی المپیک ریو ~~ عبور از ژاپن برای رسیدن به نیمه نهایی~~

  • برد ژاپن

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    1

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام به همه فوتبالدوستان
همونطور که میدونید تیم ملی المپیک این روزها تو قطر بازیهای حساسی داره برای صعود به المپیک و پایان دادن به طلسم 44 ساله
جای این تاپیک برای تیم ملی امید خالی بود
متاسفانه تو یه گروه آسون دوم شدیم و خوردیم به ژاپن و یک بازی سخت
به امید صعود تیم ملی به نیمه نهایی و حذف ژاپن
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

سرمربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید تیمش مصاف بسیار سختی برابر ژاپن دارد.


خبرگزاری ایسنا: محمد خاکپور، سرمربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ژاپن، گفت: این دیدار بازی خیلی سختی برای هر دو تیم ژاپن و ایران است. به نوعی یک بازی مرگ و زندگی در این مصاف شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران ا‌دا‌مه‌ داد: به این معنا بازی مرگ و زندگی است که تیم بازنده باید به خانه برگردد و تیم برنده به ر‌قا‌بت‌ها ادامه می‌دهد. ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است که 23 بازیکن نزدیک به هم دارد و فرقی ندارد که چه بازیکنی را در زمین بگذارد. آنها ستاره شخصی به آن شکل ندارند و به معنای واقعی یک تیم هستند.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: فو‌تبا‌ل آنها نشات گرفته از فرهنگ این کشور است و ژاپنی‌ها بازی سختکوشانه‌ای را انجام می‌دهند تا به اهدافشان برسند. با این حال ما آماده این دیدار هستیم. مزیت تیم ما این است که بازیکنان خلاقی داریم که هر لحظه می‌توانند نتیجه‌ بازی را تغییر دهند؛ خصیصه‌ای که ژاپنی‌ها شاید از آن بی بهره باشند. بازی ما و ژاپن برای هر دو تیم قطعا پر استرس خواهند بود، چرا که هر دو تیم جوان هستند و در مراحل بالایی معمولا تیم‌ها دچار استرس می‌شوند. قطعا تیمی که در طول بازی از تمرکز بیشتری بالاتر برخوردار باشند قطعا موفق می‌شود و تیمی که تمرکز کمتری داشته باشد و اشتباه کند بازنده خواهد بود.

خاکپور در ادامه این نشست چه شناختی از تیم ملی ژاپن دارد ، گفت: ما بازی‌های آنها را دیده‌ایم و همان طور که گفتم آنها ستاره آن چنانی ندارند و 23 بازیکن شبیه هم دارند. امیدوارم که در بازی فردا بهترین بازی را انجام دهیم و به نتیجه‌ برسیم. بازیکنان ما قطعا از تمام توانشان برابر بازیکنان ژاپن استفاده می‌کنند و امیدوارم که در نهایت پیروز میدان باشیم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خب حذف شدیم . معلوم بود که حذف میشیم
دلم واسه بازیکنای خوب تیم میسوزه . واقعا تیم خوبی داشتیم اما مربیش اصلا در حد این تیم نبود
خاکپور برای بازیای به این مهمی آزمون و خطا کرد و پست بازیکنا رو عوض کرد و هر بازی با یه ترکیب جدید و عجیب رو به بازی فرستاد
کنعانی از بهترین دفاع وسطای لیگه رفت دفاع راست اونم بعد چندین و چند ماه و سالی که دفاع وسط بازی میکرد . چشمی هافبک دفاعیه و نه استایل و نه سبک بازیش به دفاع وسط نمیخوره رفت دفاع وسط . همین تغییر پستا باعث شد کارایی بازیکنا هم صفر بشه و فشار چند برابر روشون بیاد وقتی پست کاپیتان تیم عوض میشه و نمیتونه تو پست جدید جا بیفته پنالتی خراب میکنه و بدترین بازیهاشو انجام میده بعد میره تو رختکن بخاطر فشار روانی زیاد اشک میریزه اونوقت سرمربی تیم میگه بخاطر فشار رسانه های ایران بود !!!!!!!!
کلا نشون داد در حد مربی تیم محلات بودن هم نیست عجیبه که اینها واسه انتقاد از کی روش چه اعتمادبه نفسی دارن . خاکپور و مایلی کهن یکی از بهترین تیم های امید ما رو خیلی راحت از المپیک محروم کردن
 
بالا