مقایسه هزینه جراحی زیبایی بینی

webkhas

عضو جدید
فارغ از اینکه کیفیت جراحی زیبایی بینی در کشور ما ،که اگر توسط جراح با تجربه و کارآزموده انجام شود، قابل مقایسه با اکثر جراحان کشورهای دیگر نیست و به واقع ما در بسیاری از قسمت ها نتایج بهتری از لحاظ زیبایی و کارکردی بینی داریم، یک مزیت دیگر کار ما هزینه پایین جراحی بینی در ایران، در مقایسه با سایر کشورها است.

در یک کلام،اگر بخواهید نتایجی مشابه آنچه در گالری تصاویر ما یا در کسانی که توسط ما عمل شده اند و شما آنها را در مجلس مهمانی یا خیابان یا هر جای دیگر دیده اید و زیبایی و ظرافت کار،به همراه تنفس عالی از راه بینی، شما را تحت تاثیر قرار داده ،را در جراحان کشورهای دیگر ببینید،حتما"هزینه ها چند برابر هزینه عمل دکتر عباسی خواهد بود.

در جدول زیر قیمت جراحی بینی که توسط دکتر عباسی انجام می شود را می توانید با جراحان سایر کشورها مقایسه کنید:
کشور
متوسط هزینه رینوپلاستی
(میلیون تومان)
ایران (دکتر حامد عباسی)
5.5
هند
7
ترکیه
9
مکزیک
10
اسپانیا
13
بلژیک
15.5
یونان
16.5
ایالات متحده آمریکا
17
انگلستان
23​
فرانسه​
23​
امارات متحده عربی​
27​
سوئیس​
35​
با مقایسه کیفیت جراحی و نیز قیمت ها ، هموطنان عزیز من که در خارج از کشور زندگی می کنند ، متوجه می شوند که چرا توصیه می کنیم در صورتی که تصمیم به جراحی بینی دارید ، آن را در ایران انجام دهید .

توجه :
1_ قیمت های اعلام شده ، متوسط هزينه جراحی بینی است و بسته به مورد ممکن است هزینه های عمل در کشورهای ذکر شده کمتر یا بیشتر از نرخ اعلام شده باشد .
2_ هزینه ها با توجه به نرخ دلار در زمستان 94 محاسبه شده است .
3_ با تغییر نرخ دلار ، هزینه عمل جراحی بینی توسط دکتر عباسی تغییر نمی کند و تغییرات نرخ عمل جراحی در چهارچوپ تغییرات سالیانه اعلام شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا