مقایسه زنان و مردان در نوشتن ایمیل

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز




درحالی که حدود دو دهه از پیداش ایمیل می گذرد، محققان هنوز نتوانسته اند به درستی درباره اینکه افراد در استفاده از این ابزار ارتباطی چگونه عمل می کنند نظر مشخصی ارایه کنند.
همواره این پرسشها مطرح بوده که یک فرد به طور میانگین چه تعداد ایمیل در روز دریافت می کند؟ و یا آیا افراد با دریافت انبوهی از ایمیل ها گیج می شوند یا به راحتی کار خود را انجام می دهند؟ و همچنین تهدیدهای موجود در این عرصه تا چه حد ادامه پیدا می کند؟

برای یافتن پاسخی مناسب به این پرسشها، محققان آزمایشگاههای یاهو ایمیل های دو میلیون کاربر خود را که در یک بازه زمانی مشخص که بیش از ۱۶ میلیارد ایمیل ارسال کرده اند مورد بررسی دقیق قرار داد. از این حیث می توان این بررسی را بزرگترین پروژه مطالعه ایمیل در تاریخ به شمار آورد.

آنها هویت ارسال کنندگان و دریافت کنندگان ایمیل ها، موضوعات آنها، زمان ارسال، طول ایمیل ها و شمار تصاویر و فایلهای ضمیمه شده در ایمیل ها را مورد کنکاش دقیق قرار دادند.

محققان یاهو سن شرکت کنندگان و دستگاههایی که از طریق آن ایمیل ها را دریافت یا ارسال می کنند را نیز مد نظر قرار دادند.

نتایج این مطالعه نشان داد طول جملات پاسخ ها و همچنین شمار ایمیل هایی که ارسال می شود آنقدر قابل پیش بینی است که می توان برای آن الگوریتمی نیز تعریف کرد.

بر این اساس افراد جوانتر ایمیل ها را سریعتر ارسال کرده و پاسخ های کوتاه تری نیز می نویسند. همچنین مردان در مقایسه با زنان پیامهای کوتاه تری در ایمیل هایشان می نویسند.

بخشی از این نتایج به طرز هیجان انگیزی نشان داد افراد در حین ساعات کاری ایمیل ها را با سرعت بیشتری نوشته و ارسال می کنند و جالب تر اینکه پاسخ هایشان نیز طولانی تر است.

همچنین معلوم شد ایمیل هایی که در تلفن همراه نوشته و توسط آن ارسال می شود کوتاه تر هستند و همچنین اینکه هرچه فرد ایمیل بیشتری دریافت می کند به شمار کمتری از آنها نیز پاسخ می دهد و حتی همان پاسخ ها نیز کوتاه تر از مواقع دیگر هستند.
 

shakiba.h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر من بعضیاش طبیعی بود
اغلب اقایون کلا کم حرف تر از خانم ها هستن بنابراین کمتر حرف میزنن....
فرستادن میل از گوشی یکم مشکل تر از کامپیوتره اینم طبیعیه توش خلاصه تر بنویسن
خب به نظرم برای جوونا جواب میل مهمتره که بدونن واسه همین سریعتر ارسال میکنن
تحقیق خاصی نکردن...
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب حالا این چه تاثیری تو زندگی ما انسان ها داره؟
چه نکته مثبتی در این تحقیق وجود داره به جز بیکار بودن مقایسه کنندش!
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خب حالا این چه تاثیری تو زندگی ما انسان ها داره؟
چه نکته مثبتی در این تحقیق وجود داره به جز بیکار بودن مقایسه کنندش!

خوب برای مقایسه طرز دید آقایون وخانمها در آینده میشه از این تحقیق استفاده کرد
 

Similar threads

بالا