معیارهاي طراحی فضاهاي آموزشی آینده

همراهی

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
معیارهای طراحی فضاهای اموزشی اینده

اسماعیل ضرغامی/دانشگاه شهید رجایی
اولین همایش ملی اموزش در ایران 1404

چکیده:
در ادبیات معماری فضای اموزشی به عنوان معلم دوم شناخته می شود.بحث اموزش از طریق محیط و فضای اموزشی چندین سال است که جای خود را در تحقیقات بین المللی در زمینه طراحی فضاهای اموزشی باز نموده است.
با وجود این مدارس معماری در ایران از نظر مفهوم و ماهیت در معیارها چندان تفاوتی با معیارهای شکل گیری مدارس اولیه همچون دارالفنون ندارد.ساختمان های اموزشی در ایران را نمی توان به عنوان دستیار امر اموزش تلقی کرد.رفع این نقیصه با شناخت معیارهای معماری و تاثیر ان در امر اموزش میسر خواهد بود...
 

پیوست ها

  • INCE01_311_1155383_9f8f4.pdf
    347.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:
بالا