[معماری اروپا]شهرهای ساحلی معروف در نوار ساحلی مدیترانه

amirabas_ali

عضو جدید
کاربر ممتاز
معرفی برخی از شهرهای ساحلی معروف در نوار ساحلی مدیترانه

از معروفترین شهرهای نوار ساحلی کاستابلانکا، می توان به شهرهای والنسیا، گاندیا، جاوا، موراریا، آلتی، بنی دورم، آلیکانته، سانتاپولا، گاردامار، ترو وخا و ... اشاره نمود. این شهرها و بسیاری شهرهای دیگر همگی در حوالی خط ساحلی زیبای کاستابلانکا در شرق و جنوب شرق اسپانیا واقع هستند.
در این بخش از وب سایت به معرفی خلاصه ای از شهرهای مهم این منطقه پرداخته شده است:

آلیکانته (Alicante)
شهر آلیکانته در 182 کیلومتری والنسیا واقع شده است و شهری مدرن با تنوع جمعیتی می باشد. این شهر دارای جمعیت زیادی از دانشجویان می باشد و همین امر باعث گشته تا آلکانته شهری پویا و رو به رشد باشد. مردمان بومی ساکن این منطقه و همچنین توریست ها به راحتی به انواع خدمات رفاهی و تفریحی دسترسی دارند.
El Barrio یکی از مناطق محبوب در شهر آلکانته محسوب می شود که محل تفریح اکثر مردم در شب هاست. در این منطقه انواع رستوران ها، بارها و کافه ها وجود دارند. در این منطقه تاریخی شهر، هنوز آثار تاریخی قدیمی اسپانیا قابل مشاهده هستند. علاوه بر این منطقه که حال و هوای سنتی و تاریخی دارد، آلکانته دارای مناطق مدرنی نیز می باشد که جذابیت های زیادی در انها هست. El Puerto یکی از مناطق است که در مجتمع city Marine واقع شده و در آنجا تمامی خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی مانند مراکز خرید، رستوران، موزه ها، آکواریوم های زیبا و ... به شما عرضه می شود.
در تمام طول نوار ساحلی کاستابلانکا (Costa Blanca) و به خصوص در اطراف شهر آلکانته (Alcante)و شهر بنی دورم (Benidorm) و ترووخا(Terroveija)، مسافران همه گونه امکانات رفاهی و استراحتی را خواهند یافت. از کلوپ های شگفت انگیز موزیک و شادی تا باربیکیو و صرف شام در فضای آزاد به همراه مشاهده مراسم سنتی محلی، همگی در دسترس است. ساحل، دریا، ورزش، پارک های جنگلی، پارک های آبی، کلوپ های بازی، کلوپ های تفریح، موزیک زنده، همه و همه باعث خواهند شد تا شما اقامت خوشی را در این منطقه داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر آلکانته اینجا کلیک کنید.
بنی دورم (Benidorm)
سواحل زیبای بنی دورم به همراه طیف وسیعی از خدمات رفاهی که در این شهر عرضه می شود، آن را تبدیل به یکی از مهم ترین شهرهایی که مورد توجه توریست هاست کرده است.
خدمات رفاهی و جاذبه های شهر بنی دورم در سطح بسیار وسیعی برای توریست ها و افراد بومی قابل دسترسی است. کودکان، جوانان و بازنشسته ها همه در هر سنی می توانند این خدمات را به بهترین کیفیت دریافت کنند. انواع رستوران ها، موسیقی زنده، مراکز فرهنگی، سینماها، ... همگی در Pargue de Elche فراهم شده است. با حرکت به سمت sierra Gelada شما باید خودتان را برای شنا کردن در بهترین سواحل کوستا بلانکا آماده کنید.
به سینما بروید و یک فیلم جذاب تماشا کنید، در مسیر رفتن به رستوران از پارک های آبی زیبا دیدن کنید و در یک رستوران زیبا و متناسب با بودجه خودتان یک نوشیدنی گوارا میل کنید. سپس در ساحل زیبایی که در نزدیکی شماست به شنا کردن و غواصی بپردازید و خود را برای یک ضیافت شاد در شب های زیبا اسپانیا آماده کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر بنی دورم اینجا کلیک کنید.
ترو وخا (Torrevieja)
اگر شما قصد تجربه کردن زیبایی های اسپانیا را دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما شهر زیبا و دوست داشتنی ترو وخا (Torrevieja) را ببینید. این شهر در 50 کیلومتری شهر آلکانته واقع شده است و فرودگاه آلکانته خدمات ویژه ای را برای دسترسی به آن ارائه می دهد. منطقه ترو وخا یکی از محبوب ترین سواحل کاستابلانکا به منظور گذراندن تعطیلات در تمامی طول سال است. آب دریا در سواحل این منطقه بسیار شفاف و تمیز می باشد و علاقه مندان بسیاری به سمت خود جذب می کند. در بنادر آن، انواع تورهای قایق سواری تفریحی و ماهیگری برگزار می شود. حمام های آب معدنی زیادی در این منطقه وجود دارند که برای تسکین بسیاری از دردها مفید هستند. شهر ترو وخا از شهرهای قدیمی اسپانیاست و با توجه به قرارگیری آن در خط ساحلی اسپانیا، از دیرباز در زمینه تجارت نمک فعالیت می نموده است. در صورت مراجعه به این شهر، بازدید از موزه دریا و نمک را حتما به شما توصیه می کنیم. در ایام کریسمس افراد زیادی به این شهر مراجعه می کنند و مراسم زیبا و ویژه ای در این ایام برگزار می شود، لذا ترو وخا در زمستان نیز پذیرای تعدادی زیادی توریست می باشد.
با توجه به حضور گسترده توریست ها در این منطقه، این شهر یکی از بهترین موقعیت های سرمایه گذاری برای خرید ملک نیز به حساب می آید. مردم این ناحیه اکثرا به زبانهای اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند و شما می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار نمایید.
 

Similar threads

بالا