[معماری اروپا] زیباترین قلعه‌های اروپا

Eagle Golden

عضو جدید
کاربر ممتاز
زیباترین قلعه‌های اروپا

لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید




آشیانه پرستو در اوکراین​

قلعه «آشیانه پرستو» (Swallow's Nest) با معماری نئوگوتیک 40 متر بالاتر از دریای سیاه در نزدیکی شهر یالتا در جنوب اوکراین قرار دارد.


قلعه پراگ، جمهوری چک
وجود نورافکن‌های زیاد در اطراف قلعه باعث می‌شود که تصویر قلعه در آب رودخانه مولداو واقع در پراگ، پایتخت کشور جمهوری چک نمایان شود. مجموعه قلعه پراگ بزرگ‌ترین مجموعه قلعه جهان محسوب می‌شود.




صومعه ماکاروسکی شلتوودسکی
این بنا که در قرن 14 ساخته شده است، در میان آسمان مرواریدی و آب‌های رودخانه ولگا در روسیه به شکلی محو و تاریک دیده می‌شود.






قلعه پرسول، ایتالیا
وجود مه زمستانی در اطراف قلعه پرسول اندکی مانع دیده شدن صحنه پری‌وار این قلعه شده است. این قلعه در سال 1500 در جنوب تیرول در ایتالیا ساخته شد





قلعه مانوربیر،
قلعه مانوربیر در کشور ویلز قرار دارد. در قرن 11 توسط فاتحان نورمان ابتدا از چوب و سپس از سنگ ساخته شد. این قلعه یکی از جذبه‌های توریستی در این منطقه به شمار می‌رود.





قلعه ادینبرا، اسکاتلند
قلعه ادینبرا روی یک آتشفشان خاموش و در سال 600 قبل از مسیح به شکل یک دژ کوچک ساخته شده که در طول قرن‌ها تعداد زیادی جنگ به خود دیده است.





قلعه اسپیس، اسلواکی
خرابه‌های قلعه اسپیس برفراز روستای اسلواکیایی SpiÅ¡ské Podhradie دیده می‌شود. این قلعه پناهگاه شاهزاده‌های مجاری بوده است. در سال 1780 بزرگ‌ترین دژ اروپای مرکزی به آتش کشیده شد.





قلعه بورگوین، فرانسه
یک قلعه و کلیسا گل سرسبد زمین‌های حاصل‌خیز شهرستان کوت‌دور از نواحی بورگوین در فرانسه است.





قلعه بودروم، ترکیه
بندر بودروم ترکیه جایگاه قلعه سنت پیتر است که در اوایل 1400 توسط هاسپیتالرها ساخته شد. در سال 1522 سلطان سلیمان اول این مکان را تصرف کرد.





قلعه نوی‌شوان‌شتین، آلمان
نوی‌شوان‌شتین، قلعه مرمری پادشاه لادویگ دوم در جنوب استان باواریا در آلمان قرار دارد. جنگل‌های تاریک این قلعه را احاطه کرده‌اند و چشم‌اندازی زیبا از دریاچه سبز مایل به آبی آلپسی از این قلعه دیده می‌شود.





قلعه آلین دونن، اسکاتلند
این قلعه در جزیره‌ای کوچک در دریاچه دوئیچ در ارتفاعات کوهستانی اسکاتلند ساخته شده است. قلعه اصلی در اوایل قرن سیزدهم، جهت دفاع در برابر حملات وایکینگ‌ها بنا شد.


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا