معرفی وبسایت ترجمه تخصصی ایرانیان

iraniantranslate

عضو جدید
سلام خدمت همه مهندسین عزیز
امروز میخواهیم در مورد یکی از سایت های ترجمه صحبت کنیم.
نمی شود دانشجو باشید و نیازی به ترجمه پیدا نکرده باشید. امروزه ترجمه زبان ارتباط ملل با یکدیگر است. اکثر کتب و مقالات تخصصی به زبان انگلیسی منتشر می شوند که این مسئله موجب شده است که برای انواع فعالیت های اموزشی و پژوهشی نیاز به ترجمه متن و مقالات تخصصی داشته باشید.
ترجمه تخصصی ایرانیان با هدف ترقی سطح کیفی ترجمه مقاله و کتب در ایران فعالیت خود را با تشکیل تیم تخصصی ترجمه از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه های برتر ایران شروع نمود. فعالیت اولیه بر اساس ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی جهت انتشار در نشریات معتبر و ترجمه کتب مرجع انگلیسی به فارسی شکل گرفت. در تیم ترجمه تخصصی ایرانیان کلیه خدمات ترجمه توسط مترجمان تخصصی در هر رشته انجام گرفته و ویرایش نیتیو مقالات با همکاری چند مترجم بومی به زبان انگلیسی برای اولین بار در ایران توسط ترجمه تخصصی ایران ایده پردازی و اجرا شد که حاصل این اقدام افزایش سطح کیفی مقالات معتبر بود و این دو مهم ترین عواملی بود که ترجمه تخصصی ایرانیان رابه عنوان موفق ترین تیم ترجمه در کشور بدل نمود.
تیم ترجمه تخصصی ایرانیان پس از چندین ماه تجربه موفق در ترجمه تخصصی مقالات اقدام به گسترش حوزه فعالیت خود نمود و به صورت تخصصی وارد ترجمه در کلیه زبان های زنده دنیا شد. هم اکنون با در اختیار داشتن بیش از 1500 مترجم داخلی و خارجی اقدام به انجام کلیه خدمات ترجمه اعم از ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه کاتالوگ و دستورالعمل و … به کلیه زبان ها در ایران نموده است.
 
بالا