معرفی نسخه جدید مدیریت تصاویر گوگل اندروید

a-arami

عضو جدید
دانلود نسخه جدید و آخر مدیریت تصاویر گوگل اندروید Google Photos
Google Photos v3.20.1.196756206 – اپلیکیشن مدیریت تصاویر گوگل اندروید نسخه اصلی و رسمی و کامل و بدون تبلیغات برنامه به درخواست شما
تمامی کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی از ابزار های خاص مورد نظرشان برای سازماندهی تصاویر موجود در گالری استفاده می کنند؛ با توجه به اهمیت این نوع ابزار مدیریتی توسعه دهندگان اندرویدی و حتی غول های بزرگ تکنولوژی نظیر گوگل دست به کار شده و نرم افزار هایی را در این راستا منتشر ساخته اند. Google Photos – عکس ها گوگل عنوان یک اپلیکیشن خاص و پر کاربرد برای مدیریت تصاویر موجود در حافظه دستگاه های اندروید می باشد که توسط شرکت بزرگ Google LLC توسعه و منتشر شده است. این گالری هوشمند که یکی از برترین و پر طرفدار ترین محصولات گوگل به شمار می رود، به کاربرانش اجازه می دهد تا به راحتی بر روی تمامی ویدئو ها و تصاویرشان اشراف داشته باشند و علاوه بر سازماندهی خودکار نسخه های پشتیبان متعددی را از آن ها تهیه نمایند. همان طور که اشاره شد یکی از برترین قابلیت های این اپ هوشمند فضای ذخیره سازی ابری ان است ؛ به صورتی که دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با حافظه ذخیره سازی نخواهد بود و پس از آپلود تصاویرتان قادر هستید تا آن ها را از حافظه داخلی دستگاهتان حذف کنید. در یک محیط یک پارچه به ابزاری مختلف و متنوع دسترسی داشته باشید و کلاژ هایی زیبا را ایجاد کنید.
برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Google Photos اندروید :
ذخیره سازی نا محدود تصاویر در سرور های ابری گوگل
دسترسی به تصاویر خود در هر کدام از اسمارت فون هایتان
امکان جست و جوی حرفه یا تصاویر بر اساس مکان ها، افراد و یا دیگر گزینه های مختلف
ایجاد فیلم ها، کلاژ ها، انیمیشن ها و یا حتی تصاویر پاناروما به صورت خودکار
ابزار های ویرایش تصاویر قدرتمند با دسترسی به فیلتر هایی متنوع
ایجاد آلبوم هایی اتوماتیک از تصاویر خود
مشاهده عکس ها و ویدئو های خود در کروم کست
به اشتراک گذاری هر کدام از تصاویر و یا ویدئو ها با دوستان خود
اپلیکیشن Google Photos با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است بیش از 5 میلیارد دانلود فعال امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی ان را از وبسایت محبوب ویترین اپلیکشین دریافت نمایید ؛ بهتر است بدانید Google Photos همانند دیگر app های گوگل به صورت صد در صد رایگان و بدون تبلیغات عرضه شده است .
تغییرات نسخه v3.20.1.196756206 :
* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .
در ادامه لینک دانلود نسخه جدید مدیریت تصاویر گوگل اندروید را در appvitrin.com قرار می دهیم:
دانلود نسخه جدید مدیریت تصاویر گوگل اندروید
 
بالا