معرفی نرم افزار Chief Architect

معمار ایرانی

عضو جدید
معرفی نرم افزار Chief Architect
Chief Architect نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند برای تمامی معماران , آرشیتکت ها و تمامی افرادی که می خواهند ساختمان سازی کنند می باشد شما با کمک این برنامه می توانید به راحتی تمامی نمای داخلی و بیرونی ساختمان را بصورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید. این برنامه با در اختیار داشتن بیش از 2000 متریال مختلف می تواند طراحی شما را به واقعیت نزدیک تر کند. همچنین این برنامه دارای 12000 نمونه آماده از لوازم خانه را دارا می باشد. به عنوان مثال شما می توانید به راحتی نمای داخل ساختمان را کار کنید و قسمت های مختلف خانه را تنها با کلیک کردن موس بکشید و جابجا کنید و هر شی را در جای خود قرار دهید و یا می توانید به راحتی دیوارها , پنجره ها و درهای ورودی ساختمان را با سرعت بسیار بالای برنامه شبیه سازی کنید. شما با در اختیار داشتن این برنامه می توانید بر روی تمامی قسمت های ساختمان مانند سیم کشی برق منزل , مبلمان خانه , اتاق خواب , سرویس بهداشتی , شیب بندی ساختمان , نور پردازی , سقف , فونداسیون و ... نظارت داشته باشید .
مزیتهای نرم افزار:
1- ترسیم سریع و آسان پلان طبقات
2- اندازه گذاری اتوماتیک و سریع
3- نور پردازی و راندو سازی
4- امکان مشاهده تصاویری زیبا از طراحی داخلی
5- و...










 

معمار ایرانی

عضو جدید
نرم افزار Chief Architect 11

نرم افزار Chief Architect 11

نرم افزار Chief Architect 11
نرم افزار Chief Architect 11 :
تمام كارها با ماوس و صفحه كليد به راحتي انجام شدني است مدل سازي و طراحي اتاقها بسيار سريع و آسان است . به جاي ترسيم خطوط شما امكان قرار دادن موضوعات جهت ايجاد يك مدل سه بعدي را داريد .با مدل سه بعدي دقيق و ابزار نور پردازي مناسبي كه در اين نرم افزار وجود دارد مي توانيد تر سيمات تكميل شده خود را با همان دقت مدل دو بعدي ارائه دهيد . شما مي توانيد روي يك شيت نماهاي مختلف دو بعدي و سه بعدي و مقاطع دلخواه و پلان را قرار دهيد و در هر فايل تا 200 شيت را برنامه ريزي نماييد . به اين ترتيب ميتوانيد پروژه خود را به صورت كامل بر روي شيت هاي مختلف ارائه دهيد هر تغييري كه در نماها مقاطع يا پلان ايجاد نماييد . در همان لحظه بر روي تمام شيت ها اعمال ميگردد .
نرم افزار Chief Architect 11 با صرفه و بسیار سود بخشی را برای آرشیتکت ساختمان فراهم می سازد تا بتوانند به طراحی داخلی پرداخته و پلان خود را آماده سازند .به کمک این نرم افزار میتوان انواع ساختمانهای چند طبقه را به صورت سه بعدی و کاملا حرفه ای طراحی نمود.نرم افزار Chief Architect با داشتن بیش از ۲۰۰۰ متریال در زمینه های مختلف امکان طبیعی شدن طرح را به ما میدهد که این موضوع تاثیر کار را برای بیننده چند برابر میکند هنگامی که نرم افزار مدل های سه بعدی را می سازد می توانید پلان را تغییر داده و طراحی را ادامه دهید .
مثلا پلان کف را در مقابل کار فر ما تغییر می دهید و نرم افزار تغییرات را سریعا روی مدل سه بعدی اعمال میکند . در ضمن طراحی و مستند سازی میتوانید نماها و برشهای عرضی و پرسپکتیو های مختلف ایجاد کنید . با امکاناتی که نرم افزار دارا است ارتباط محکمی میان کار فرما و طرح برقرار میگردد.
Chief Architect :
نرم افزار حرفه ای طراحی معماری و سه بعدی
ترسیم سریع و آسان پلان طبقات
ایجاد اتوماتیک مقطع و نمای دلخواه
اندازه گیری سریع و اتوماتیک
آرشیو کامل لوازم و المان های معماری
ساخت و ایجاد المان ها و مبلمان های خاص و دلخواه
آرشیو لوزام الکتریکی و سیم کشی کامل اتاق ها
طراحی کامل محوطه و شیب بندی زمین پروژه
سه بعدی سازی سریع با نور پردازی کامل
نور پردازی و رندرینگ پیشرفته PovRay
طراحی کامل آشپزخانه و حمام
تهیه تصاویر زیبا از طراحی داخلی
دریافت ورودی و ایجاد خروجی دو و سه بعدی در محیط AUTO CAD
ایجاد مقطع و نمای اتوماتیک و پلان سه بعدی از نقشه های AUTO CAD
لایه بندی پیشرفته و تهیه شیت کامل نقشه و جهت پلات و پرینت
دسترسی آسان به دستورات و تنظیمات و جعبه ابزارها
ترسیم آسان و سریع انواع پله ها، نورگیرها، سقف ها و فونداسیون
ایجاد خروجی VRML جهت حرکت حقیقی داخل ساختمان تحت وب
ایجاد خروجی فیلم AVI از حرکت دوربین داخل اتاق ها و اطراف نما و محوطه
استفاده از دیتایل ها و بلوک های خاص اجرایی CAD
هیه لیستوفر و متره کامل مصالح، المان ها و مبلمان

 

Similar threads

بالا