معرفی سخت‌افزارهای نوین و تکنولوژی‌های مرتبط

Keivan Keihanipour

عضو جدید
کاربر ممتاز
گیگابایت USB 3.0 و SATA 6Gbps را به پلتفرم هاي AMD آورد

گیگابایت USB 3.0 و SATA 6Gbps را به پلتفرم هاي AMD آورد

گيگابايت فن آوري 333 خود را که عبارت است از پشتیبانی از USB 3.0، SATA3 (6 گیگابایت بر ثانیه) و افزایش توان برق رسانی درگاه USB به میزان سه برابر است را به پلتفرم هاي AMD آورد. همچنین برق 2+8 فاز، نسل سوم طراحی با طول عمر بالا (Ultra Durable 3) و بهینه ساز مصرف انرژی آسان (Easy Energy Saver) را بر روی مادربردهای بر پایه چیپ ست های سری AMD700 بكار گرفته است که این مدل ها عبارت است از GA-790FXTA-UD5, GA-790XTA-UD4 و GA-770TA-UD3.
به گفته هنری کائو، نایب رییس بخش تجارت مادربرد شرکت گیگابایت، این شرکت با توسعه دادن فن آوری های شتابدهی مجتمع 333 به پلتفرم AMD، قصد ارائه مزیت سرعت بیشتر تبادل و ذخیره سازی اطلاعات به طیف وسیع تری از خریداران را دارد. گیگابایت به عنوان شرکتی نوآور در زمینه ساخت مادربرد، این بار نیز جدیدترین فن آوری ها را برای مصرف کنندگان عرضه کرده است. با به کار گیری توانایی های نسل بعدی فن آوری های ذخیره سازی اطلاعات مانند USB 3.0، SATA 3.0 و افزایش توان برق رسانی درگاه USB به میزان سه برابر که جزو فن آوری های انحصاري گیگابایت است، بهره مندي ار توان سیستم های آینده، امروز امکان پذیر شده است.
مادربرد های GA-790FXTA-UD5، GA-790XTA-UD4 و GA-770TA-UD3 از گیگابایت که همگی به سوکت AM3 شرکت AMD مجهز هستند، با پشتیبانی از جدیدترین پردازنده های Phenom II\Athlon II با فن آوري ساخت 45 نانومتر و گذرگاه HyperTransport 3.0 به اضافه کنترلر حافظه DDR III مجتمع، به کاربران این امکان را داده است که پا را از حد سیستم های استاندارد فراتر بگذارند. این سه مدل مادربرد جدید، با بهره مندی از بالاترین سطوح مهندسی، دارای حد اکثر پایداری هستند که این ویژگی به کمک مدار تغذیه با طراحی VRM، 2+8 فاز میسر شده است و به مادربرد این توانایی را می دهد که بتواند نیاز پردازنده به برق 140 وات را به راحتی تامین کند. گیگابایت همچنین برخورداری از مزایای بهینه ساز مصرف انرژی توسعه یافته را به کمک فن آوری بهینه ساز مصرف انرژی آسان (Easy Energy Saver)، امکان پذیر ساخته است. به واسطه طراحی یک نرم افزار پیشرفته، فن آوری بهینه ساز مصرف انرژی آسان گيگابايت (Easy Energy Saver) می تواند توان پردازنده را به نسبت بار کاری و به صورت پویا تنظیم کند تا در نهایت میزان توان کافی برای اجرای عملیات پردازش، تامین شود.


پشتیبانی از USB 3.0
مادربردهای GA-790FXTA-UD5، GA-790XTA-UD4 و GA-770TA-UD3 شرکت گیگابایت، به وسیله تراشه NEC UPD720200 که کار کنترل درگاه USB را به عهده دارد، از جدیدترین و سریع ترین نسل این درگاه یعنی USB 3.0 پشتیبانی می کند. با بیشینه نرخ تبادل اطلاعاتی برابر با 5 گیگابیت در ثانیه، کاربران قادر خواهند بود با ده برابر سرعت استاندارد USB 2.0، از این درگاه استفاده کنند. به اضافه، سازگاری با نسل قبلی این درگاه یعنی USB2.0، برای کسانی که از دستگاه های بر پایه نسل فعلی و پیشین این درگاه استفاده می کنند، گزینه با ارزشی است. همچنین پردازنده NEC که کار پشتیبانی از درگاه پرسرعت USB 3.0 را بر عهده دارد، از قابلیت های جدیدی برای مدیریت توان مصرفی استفاده می کند که افزایش حد اکثر توان گذرگاه USB را سبب می شود و در نتیجه شدت جریانی بهینه تر و منطبق بر نیازهای دستگاه های پرمصرف را تامین می کند.
بهره مند از SATA3
امكان ديگري كه بصورت مجتمع بر روي مادربردهاي نام برده تعبيه شده است، بهره مندي از استاندارد جديد SATA3 است. اين امكان به كمك استفاده از يك تراشه كنترل كننده Marvell 88SE9128 حاصل شده است و نرخ انتقال اطلاعات از طريق اين استاندارد را تا دو برابر يعني 6 گيگابيت در ثانيه افزايش داده است. در حالتي كه كاربران از پيكره بندي RAID0 استفاده كنند، دو درگاه SATA3 تعبيه شده بر روي مادربردهاي سري 700A گيگابايت قادر خواهند بود سرعت انتقال اطلاعات را تا 4 برابر افزايش دهند كه بسيار تاثيرگذار و سودمند است. مزيت ديگر استفاده از تراشه Marvell 88SE9128 آن است كه اين ميكروچيپ هوشمند قادر است خود به تنهايي تمام پردازش هاي لازم براي مديريت پيكره بندي RAID را انجام داده و بدين وسيله بار كاري CPU را كاهش دهد.
توانمند در تغذيه
3X USB Power Boost امكاني خاص و متمايز از گيگابايت است كه باعث افزايش توان برق رساني از طريق درگاه USB تا سه برابر حالت استاندار شده است. در درگاه هاي USB 3.0 استفاده شده بر روي اين سري از مادربردها، جرياني برابر 2700 ميلي آمپر قابل دسترسي است كه سه برابر ميزان استاندارد 900 ميلي آمپر است. طراحي منحصر بفرد مدار تغذيه USB گيگابايت به گونه اي است كه افزايش جريان بدون تاثير بر روي ميزان ولتاژ انجام مي پذيرد و بدين ترتيب قطعات متصل از طريق اين درگاه مي توانند در امنيت كامل به كار خود ادامه دهند.
 

fjalili

عضو جدید
رویای دوست داشتنی

رویای دوست داشتنی

تبلت جدید HTC

این ایده جدید tablet برای HTC است که طراحی بدنه آن کاملاً به صورت ergonomic هست، کار با آن بوسیله یک pen پیش بینی شده است و با بهره گیری از تکنولوژی OLED و تاچ اسکرین طراحی شده است.
مشخصات آن به صورت فهرست وار عبارت است از:
Intel Atom
Touchscreen
128 GB SSD, 1.5 GB of RAM and runs a custom skinned version of Android OS.
Possibility of incorporating a version of the fast booting, recently introduced Chrome OS for quick usage purposes.
Two USB 3.0 ports, one HDMI port and a 3.5 mm headphone jack on its right side.
A camera and microphone are also located in the front bezel for video communication​





منبع: سایت یانکو دیزاین
 

اهورا25

کاربر فعال اینترنت و وبگردی
HTC Desire

HTC Desire

مشخصات HTC Desire با سیستم عامل آندروید
HTC Bravo بالاخره با نام HTC Desire معرفی شد:


Desire عبارتست از نکسوس + اينترفيس Sense + پشتيبانی از Flash 10.1



مشخصات عمومي
وضعيت : بزودی
تاريخ ارائه : ماه فوریه سال 2010
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 /HSDPA 900 / 2100
ابعاد : 11.9×60×119 ميليمتر
وزن : 135 گرم
رنگ بندي : مشکی
فرم : ساده
مشخصات صفحه نمايش
نوع صفحه نمايش : AMOLED
تعداد رنگ قابل نمايش : 16 میلیون رنگ
رزولوشن : 800×480 پيکسل
سايز : 3.7 اينچ
صفحه لمسي : دارد
قابليت autorotate : دارد
مشخصات صداي گوشي
نوع زنگ : پلی فونیک
قابليت پخش موزيک : دارد
قرار دادن mp3 بجاي زنگ : دارد
فرمت هاي قابل پخش صوتي : MP3/AAC+/WAV/WMA9
فرمت هاي قابل پخش تصويري : MP4/H.263/H.264/WMV9/DivX
مشخصات حافظه
دفتر تلفن : نامحدود ، به همراه نمایش تصویر تماس گیرنده
حافظه داخلي :
حافظه فلش :
درگاه کارت حافظه : MicroSD (TransFlash)
قابليت ارتقاء : 16 گيگابايت
حافظه RAM : 576 مگابايت
حافظه ROM :
ديتا و اينترنت
پورت : Micro USB
اينفرارد : ندارد
بلوتوث : A2DPنسخه 2.1 با
GPRS : Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
EDGE : Class 10, 236.8 kbps
HSCD : ندارد
3G : HSDPA, 7.2 Mbps
شبکه بي سيم : Wi-Fi 802.11 b/g
WAP : ندارد
xHTML : ندارد
HTML : دارد
ارسال پيام : SMS(threaded view), MMS, Email, IM
مشخصات دوربين
دوربين : 5 مگاپیکسل
رزولشن عکس : 1944×2592 پيکسل
نوع لنز :
فوکوس اتوماتيک : دارد
بزرگنمايي اپتيکال : ندارد
بزرگنمايي ديجيتال : ندارد
حالت ماکرو : ندارد
تشخيص چهره : ندارد
تشخيص لبخند : ندارد
فلاش :
فيلم برداري : دارد
کيفيت فيلم برداري : D1(720x480)@30fps
دوربين دوم :
کاهش قرمزي چشم : ندارد
Geo-Tagging : ندارد
پانوراما : ندارد
لرزشگير دست : ندارد
موارد ديگر :
امکانات
سيستم عامل : Android OS, v2 (Eclair)
GPS : AGPS
راديو : FM با RDS
ضبط صدا : دارد
شماره گير صوتي : ندارد
فرمان صوتي : ندارد
منشي تلفن : ندارد
خروجي هدفون : پورت 3.5 میلیمتری
آي فون : دارد
DVB-H : ندارد
push to talk : ندارد
ويرايشگر آفيس : ندارد
نمايش فايلهاي آفيس : دارد
نمايش پي دي اف : دارد
Turn to mute : دارد
Java : دارد
Motion Sensor : ندارد
خروجي TV : ندارد
موارد دیگر :
مشخصات باتري
باتري : Standard battery, Li-Ion 1400 mAh
زمان مکالمه : 6 ساعت و 40 دقيقه
زمان جانشين : 340 ساعت

منبع:http://www.engadget.com
 

novintabligh

عضو جدید
CPU

CPU

لطفا اگر اطلاعات کاملی در مورد انواع CPU و قیمت آنها دارید اینجا قرار دهید
 

اهورا25

کاربر فعال اینترنت و وبگردی
تصاویر مدل جدید میزی که رایانه است

تصاویر مدل جدید میزی که رایانه است

مایکروسافت در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس مدل جدیدی از میز- رایانه خود را با عنوان "سطح 2.0" رونمایی کرد.

در زمانی که هنوز فناوری لمس نخستین مراحل توسعه را می پیمود مایکروسافت در سال 2007 رایانه ای تمام لمسی به نام "سطح" را عرضه کرد که ظاهری شبیه به میز داشت اما این میز- رایانه به دلیل بالا بودن قیمت نتوانست کاربران عادی را به سوی خود جلب کند و تنها مورد توجه کاربران شرکتی قرار گرفت.
اکنون غول نرم افزاری دنیا در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس (CES 2011) نسخه دوم این محصول سخت افزاری را معرفی کرد. نسخه دوم این میز- رایانه "سطح 2.0" نام دارد که قرار است برای اولین با در "رویال بانک" کانادا مورد استفاده قرار گیرد.
"سطح" (Surface) جدید باریکتر و فشرده تر از نسخه قبلی است و برپایه فناوری جدیدی استوار شده که Pixel Sense نام دارد.
نسل اول "سطح" مجهز به دوربینهای ویدیویی بود که زیر نمایشگر لمسی قرار گرفته بودند و به همین دلیل قطر نمایشگر بالا بود درحالی که در نسخه دوم به دلیل همکاری با سامسونگ و AMD و به کار گیری از "سی. پی. یو" Athlon II X2 و "جی. پی. یو" HD 6700M و استفاده از نمایشگر "ال. سی. دی" Gorilla Glass مایکروسافت موفق شد قطر نمایشگر "میز- رایانه" سطح 2.0 را به 10 سانتیمتر برساند.
از دیگر ویژگیهای نسل جدید "سطح" این است که این میز- رایانه جدید می تواند حتی به صورت عمودی نیز بر روی دیوار نصب شود.
براساس گزارش Cnet، در این سخت افزار جدید، به خاطر حسگرهای مادون قرمز در فناوری Pixel Sense، هر پیکسل خود همانند یک دوربین ویدیویی عمل می کند. همچنین این فناوری جدید به کاربر اجازه می دهد که حتی با تمام دست و نه تنها با ضربه نوک انگشت، لمسهای دقیقی انجام دهد.

منبع:سایت سریر سرویس












 

s1m5j8

عضو جدید
کاربر ممتاز
جدیدترین درایور ارائه شده برای کارت های گرافیک AMD Radeon



توجه: لینک اول برای Windows Vista/7 سی و دو بیتی و لینک دوم مخصوص Windows Vista/7 شصت و چهار بیتی می باشد.

 

Erfan_K

عضو جدید
کاربر ممتاز
مایکروسافت در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس مدل جدیدی از میز- رایانه خود را با عنوان "سطح 2.0" رونمایی کرد.

در زمانی که هنوز فناوری لمس نخستین مراحل توسعه را می پیمود مایکروسافت در سال 2007 رایانه ای تمام لمسی به نام "سطح" را عرضه کرد که ظاهری شبیه به میز داشت اما این میز- رایانه به دلیل بالا بودن قیمت نتوانست کاربران عادی را به سوی خود جلب کند و تنها مورد توجه کاربران شرکتی قرار گرفت.
اکنون غول نرم افزاری دنیا در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس (CES 2011) نسخه دوم این محصول سخت افزاری را معرفی کرد. نسخه دوم این میز- رایانه "سطح 2.0" نام دارد که قرار است برای اولین با در "رویال بانک" کانادا مورد استفاده قرار گیرد.
"سطح" (Surface) جدید باریکتر و فشرده تر از نسخه قبلی است و برپایه فناوری جدیدی استوار شده که Pixel Sense نام دارد.
نسل اول "سطح" مجهز به دوربینهای ویدیویی بود که زیر نمایشگر لمسی قرار گرفته بودند و به همین دلیل قطر نمایشگر بالا بود درحالی که در نسخه دوم به دلیل همکاری با سامسونگ و AMD و به کار گیری از "سی. پی. یو" Athlon II X2 و "جی. پی. یو" HD 6700M و استفاده از نمایشگر "ال. سی. دی" Gorilla Glass مایکروسافت موفق شد قطر نمایشگر "میز- رایانه" سطح 2.0 را به 10 سانتیمتر برساند.
از دیگر ویژگیهای نسل جدید "سطح" این است که این میز- رایانه جدید می تواند حتی به صورت عمودی نیز بر روی دیوار نصب شود.
براساس گزارش Cnet، در این سخت افزار جدید، به خاطر حسگرهای مادون قرمز در فناوری Pixel Sense، هر پیکسل خود همانند یک دوربین ویدیویی عمل می کند. همچنین این فناوری جدید به کاربر اجازه می دهد که حتی با تمام دست و نه تنها با ضربه نوک انگشت، لمسهای دقیقی انجام دهد.

منبع:سایت سریر سرویس

















این اگه بیاد ایران با این همه سایت فیــلتر شده چطور کار می کنه واسه نت؟ :d
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
داغ ترین ابزار های سال 2011

تا کنون گجت های مختلفی مانند iPad2، Nintendo 3DS و ... که همه آنها در بازار جهانی موجود بوده و عموما به بازار کشور ما نیز راه یافته اند، را معرفی کردیم. این بار قصد داریم چند نمونه از داغ ترین گجت هایی که در حال ورود به بازار جهانی هستند و ممکن است برای بسیاری از کاربران جذاب باشند را معرفی کنیم.[h=2]نسل جدید MacBook Air برند Apple[/h]
نسل جدید MacBook Air دارای پردازنده به روز شده Intel Sandy Bridge سری Core i5 و Core i7 بوده و سیستم عامل OS X Lion روی آن نصب شده است. این نت بوک دارای پورت پر سرعت ThunderBolt بوده و قیمت مناسبی نسبت رقیبان خود مانند Samsung 9 Series دارد. البته این محصول هم اکنون در بازار جهانی موجود است ولی هنوز به بازار کشور ما راه نیافته است.[h=2]گوشی موبایل Samsung Nexus Prime[/h]
شایعات حاکی از این است که این گوشی اولین تلفن هوشمندی است که دارای سیستم عامل Android Ice Cream Sandwich یا اندروید 4.0 خواهد بود. Samsung Nexus Prime دکمه فیزیکی نخواهد داشت و تماما به صورت لمسی خواهد بود.صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED HD با رزولوشن 960x540 پیکسل بوده و پردازنده Dual Core با سرعت 1.2 تا 1.5 گیگاهرتز خواهد داشت.[h=2]Nook Color نسل جدید[/h]
Ebook Reader های Nook و Kindle Amazon علاوه در بازار جهانی در کشور ایران هم موجودند. شما می توانید از این Reader ها استفاده دیگری به جز مطالعه داشته باشید. به طور مثال با استفاده از Ebook Reader برند Nook قادر خواهید بود صفحات وب را نیز مشاهده کنید. این کتاب خوان الکترونیکی دارای سیستم عامل اندروید است و نسل جدید آن که با قابلیت ها و امکانات بیشتری عرضه خواهد شد و مشابه یک تبلت اندرویدی عمل خواهد کرد به زودی تا پایان اکتبر به بازار جهانی راه می یابد.در نسخه جدید این محصول از پردازنده قوی تری استفاده شده و قیمت آن نیز نسبت به محصولات مشابه پایین تر خواهد بود.[h=2]نسل جدید iPod Touch[/h]
Apple نمی تواند پخش کننده ای بهتر از iPod نسل جدید تولید کند. مگر اینکه ویژگی 3G را نیز به آن اضافه کند. iPod نسل جدید به قابلیت 3G مجهز می شود و کیفیت صفحه نمایش و کارایی آن مانند یک iPad کوچک خواهد بود. عده ای iPod نسل جدید را iPad Mini می نامند.[h=2]کنسول بازی PlayStation Vita[/h]
نسل جدید کنسول بازی قابل حمل Vita قدرت گرافیکی و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد. این گجت دارای Wi-Fi، صفحه 5 اینچی قابل لمس و دوربین در پشت و جلو دستگاه است. [h=2]تبلت های اندرویدی Amazon[/h]
شایعات حاکی از این است که Kindle Amazon قرار است به زودی تبلت های خود را با سیستم عامل اندروید وارد بازار کند. این تبلت ها در دو سایز 7 و 10 اینچ با پردازنده های قوی، وارد بازار خواهند شد.[h=2]نسل جدید گوشی های Apple مدل iPhone 5[/h]آیا iPhone 5 طراحی ساده و جذاب iPhone 4 را خواهد داشت، یا با طراحی جدیدی با بازار عرضه می شود؟ هنوز مشخص نیست که طراحی، پردازنده و دوربین این موبایل نسبت به سری قبل چه پیشرفتی خواهد کرد. در مقاله زیر شایعاتی در مورد مدل جدید iPhone مشاهده می کنید.


 

تورج پوربهرام

عضو جدید
کاربر ممتاز
رونمای از سیستم ها بر روی تراشه های جدید Nvidia درنمایشگاه2013ces

رونمای از سیستم ها بر روی تراشه های جدید Nvidia درنمایشگاه2013ces

رونمای از سیستم ها بر روی تراشه های جدید Nvidia درنمایشگاه2013ces
سیستم های بر روی تراشه ( System on Chip ) نسل بعدی انویدیا به اسم های Tegra 4 ملقب به "Wayne" و "Grey" در نمایشگاه CES امسال رونمایی خواهند شد. کریس ایوندن، مدیر روابط سرمایه‌گذاری Nvidia گفته: "ما فکر میکنیم محصولات[نسل بعدیِ تگرا]را در CES رونمایی خواهیم کرد و مشتری هایمان نیز محصولاتشان را در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهند کرد."
بنابراین در کنگره جهانی موبایل امسال یعنی MWC یا Mobile World Congress شاهد معرفی محصولاتی چون موبایل و تبلت با این چیپ ها خواهیم بود و احتمالاً در نیمه دوم 2013 نیز این محصولات در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/images/261-e80b840b_680_400.jpg

احتمالات و جزییات SoC های جدید
چیپ Wayne انتظار میرود که از 4+1 هسته Cortex A15 شرکت ARM استفاده کند، 4 هسته اصلی برای استفاده های محتلف و یک هسته کم مصرف Companion Core برای مواقعی که بار پردازشی بسیار پایین است تا دو هدف کارایی بالا در پردازش های سنگین و مصرف پایین در مواقع بیکاری در کنار هم محقق شود، البته چیپ Tegra 3 نیز از روشی مشابه با هسته های ARM Cortex A9 استفاده میکرد.
GPU این چیپ نیز انتظار میرود از نسلی جدید باشد، یادمان باشد که Nvidia وعده رسیدن گرافیک SoC ها به گرافیک کنسول های فعلی را در سال 2014 داده بود.
همچنین ویژگی بارز چیپ Grey آنست که از مودم های 3G و LTE به صورت مجتمع بهره میبرد و نکته دیگر این که هر دو چیپ نسل آینده Nvidia از تکنولوژی ساخت 28 نانومتری بهره می برند.

http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/images/DSC_6317_575px.jpg
 

ferez-co

عضو جدید
DA220HQL؛ کامپیوتر چند منظوره آندرویدی ارزان قیمت

DA220HQL؛ کامپیوتر چند منظوره آندرویدی ارزان قیمت

[h=1]DA220HQL؛ کامپیوتر چند منظوره آندرویدی ارزان قیمت[/h]

سیستم عامل آندروید هر روز گسترش بیشتری در بازار کامپیوتر و محصولات دیجیتال پیدا می‌کند و همزمان از محبوبیت همیشگی ویندوز هم کاسته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، درست به همین دلیل هم هست که تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی به طراحی و تولید محصولاتی مبتنی بر آندروید روی آورده‌اند. شرکت Acer هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی کامپیوتر چند منظوره و بدون کیس خودش را با سیستم‌عامل آندروید به بازار معرفی کرده است. این کامپیوتر All-in-One که با نام مدل DA220HQL به بازار معرفی شده است، دارای نمایشگر ۲۱/۵ اینچی است که تصاویر را با وضوح full HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای پردازنده ARM با مدل OMAP 4430 و دو هسته‌ای است و از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه به ۸ گیگابایت می‌رسد.این کامپیوتر چندمنظوره همچنین دارای امکاناتی مانند اسپیکر، Wi-Fi، پورت microHDMI، پورت microUSB 2.، صفحه کلید و ماوس بی‌سیم است. نکته جالب درباره این کامپیوتر بدون کیس، قیمت مناسب ۴۰۰ دلاری آن است که امکان تهیه آن را برای کاربران مختلف را فراهم می‌آورد. این کامپیوتر می‌تواند برای اغلب کاربرانی که از کامپیوتر خود برای وبگردی، تماشای عکس و فیلم، اجرای بازی و سرگرمی و چک کردن ایمیل و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، مناسب باشد.
 

ferez-co

عضو جدید
BMW رایانه شخصی برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی کرد!

BMW رایانه شخصی برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی کرد!

[h=1]BMW رایانه شخصی برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی کرد![/h]

شرکت BMW از زیباترین‌ خودروهای جهان را تولید می‌کند و همواره با محصولات خود توانسته است نظر هر بیننده‌ای را جلب کند. اما این شرکت بزرگ آلمانی تصمیم گرفته است خلاقیت خود در طراحی را وارد شاخه‌های دیگر کند و مدل مفهومی محصولات دیگری را نیز به معرض نمایش بگذارد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، مرکز BMW DesignWorks USA نخستین بار مدل مفهومی از یک رایانه شخصی را با نام M8 Gaming PC طراحی و ارایه کرده که نمونه اولیه از این محصول توسط شرکت ASRock تولید شده است .“ال‌ال شیو”(LL Shiu) مدیر عملیاتی شرکت ASRock توضیح داد که علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای و همچنین رانندگان یک احساس مشترک دارند: هر دوی آن‌ها می‌خواهند وقتی که پشت فرمان نشسته‌اند و یا مشغول بازی با رایانه خود هستند، با سرعت به جلو حرکت کنند. “لائورنز شافر”(Laurenz Schaffer) مدیر شرکت BMW DesignWorks USA در این خصوص توضیح داد: «بازی‌های رایانه‌های مربوط به احساسات شخصی افراد می‌شود. بنابراین ما یک طراحی منحصر به‌فرد ارایه کرده‌ایم که سطح احساسات و علایق آن‌ها را به میزان قابل ملاحظه ارتقا می‌دهد. من در خطاب به علاقمندان بازی‌های رایانه‌ای می‌گویم که رایانه شخصی ویژه ما که به طور اختصاصی برای آن‌ها طراحی شده است، می‌تواند بهترین احساس در این زمینه را ایجاد کند».البته باید توجه داشت این نخستین باری نیست که شرکت BMW اقدام به طراحی رایانه شخصی می‌کند. اگر کمی به گذشته رجوع کنیم، این شرکت بزرگ خودروسازی چندی پیش رایانه‌ای را با نام Thermaltake Level 10 PC طراحی کرد و مدتی پس از آن هم یک موشواره ویژه علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای ارایه نمود.
 

ferez-co

عضو جدید
با گوشی خود در خانه را باز کنید!

با گوشی خود در خانه را باز کنید!

[h=1]با گوشی خود در خانه را باز کنید![/h]

شاید برای تان این سوال پیش آمده باشد که چطور برای باز کردن در ماشین تان فقط فشردن یک دکمه کافی است ولی برای در خانه تان هنوز نیازمند کلید هستید. اینجاست که کلید هوشمند August به درد شما خواهد خورد.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از کانال، این ابزار ۱۹۹دلاری که در اواخر امسال وارد بازار می شود به شما امکان امن کردن درهای خانه تان را از طریق اینترنت می دهد. با استفاده از August میتوانید از ورود افراد ناشناس جلوگیری کرده و در عوض امکان دسترسی را به دوستان و اعضای خانواده بدهید. ایستگاه اصلی به در تان متصل می شود. این کلید نیازی به سیمکشی ندارد چرا که از باتری استاندارد استفاده می کند. از لحاظ نرم افزاری August از بلوتوث برای ارتباط با یک نرم افزار اندروید و iOS استفاده می کند. با استفاده از برنامه می توانید یک “کلید” رمزگزاری شده را به کسانی که میخواهید اجازه دسترسی را داشته باشند، بدهید.این کلید که توسط Jason Johnson و Yves Behar ساخته شده تنها کلیدی موجود در بازار نیست که توانایی تعامل با گوشی هوشمندتان را دارد. Kwikset’s Kevo یکی دیگر از این کلید هاست که با استفاده از بلوتوث به گوشی iPhone 4S یا iPhone 5 متصل می شود.
 

ferez-co

عضو جدید
گیگابایت لوازم جانبی برتر خود را به کامپیوتکس می آورد

گیگابایت لوازم جانبی برتر خود را به کامپیوتکس می آورد

[h=1]گیگابایت لوازم جانبی برتر خود را به کامپیوتکس می آورد[/h]

شرکت گیگابایت قصد دارد در نمایشگاه کامپیوتکس امسال، که از تاریخ چهارم ژوئن آغاز خواهد شد، تعدادی از جدیدترین و برترین لوازم جانبی خود را به نمایش خواهد گذاشت.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، مهمترین این محصولات که در دو دسته “کاربری های حرفه ای” و “کاربری های روزمره” قرار می گیرند عبارتند از موس پرزنتر Aivia Neon، موس حرفه ای گیمینگ Aivia Uranium، هدست Fly و بلندگوی USB3.0 رومیزی S3000.موس پرزنتر Aivia Neon یک محصول چند کاره به شمار می رود که می تواند همزمان کارایی یک موس و یک پرزنتر را داشته باشد. به این ترتیب که با قرار گرفتن بر روی سطوح مثل یک موس عادی، و با جدا کردن آن از سطح در قالب یک پرزنتر حرفه ای عمل خواهد کرد. موس بی سیمAivia Uranium یک محصول فوق پیشرفته مخصوص گیمرهای حرفه ای است که از یک موس خوش ساخت و یک گیرنده منحصر به فرد تشکیل شده است. این گیرنده علاوه بر برقراری ارتباط بی سیم با موس، مانند یک پایگاه عمل کرده و به واسطه یک حافظه داخلی می تواند اطلاعات ذخیره شده توسط کاربر را در خود نگهداری کند. صفحه نمایش کوچکی بر روی این گیرنده تعبیه شده که می تواند در هر لحظه وضعیت را کاملا برای کاربر نمایش دهد.هدست Fly یک محصول ایده آل برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که ساعت های زیادی را در طول روز، در محیط های بسته یا در حرکت به موسیقی گوش می دهند. چراکه این هدست بسیار سبک و راحت بوده و کیفیت صدای بالایی نیز دارد. گوشی های این هدست ۷۹ گرمی قابلیت پخش صدایی رسا و شفاف با باس قدرتمند را داشته و روکش نرمی از جنس چرم بر روی آن قرار گرفته که از خستگی گوش شما جلوگیری می کند.بلندگوی S3000 تنها با اتصال از ظریق درگاه USB صدایی رسا و قدرتمند را ارائه داده و یکی از بهترین گزینه ها برای محیط های کوچک به شمار می رود. همچنین به واسطه عدم نیاز به منبع تامین توان جداگانه و اندازه کوچک می توان آن را به سادگی در حین سفر با خود حمل کرد. بدنه سفید رنگ و کلیدهای لمسی تنظیم صدا، ظاهر جذاب و چشمگیری را به این بلندگو داده است.
 

ferez-co

عضو جدید
نسل چهارم پردازنده‌های اینتل به‌نام Haswell رونمایی شد

نسل چهارم پردازنده‌های اینتل به‌نام Haswell رونمایی شد

[h=1]نسل چهارم پردازنده‌های اینتل به‌نام Haswell رونمایی شد[/h]

اینتل در آستانه برگزاری نمایشگاه سالانه کامپیوتکس تایوان (۴ تا ۸ ژوئن امسال) ضمن رونمایی رسمی از نسل چهارم پردازنده‌های خود به‌نام Haswell، به بیان جزییات و مشخصه‌های سخت‌افزاری آن پرداخت.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل ازماهنامه شبکه، ازاین مجموعه جدید، ۱۲ پردازنده دسکتاپ و ۱۰ پردازنده برای لپ‌تاپ‌ها معرفی شده‌است که همگی جزو خانواده چهارهسته‌ای‌های Core i7 و Core i5 محسوب می‌شوند.تفاوت عمده این تراشه‌ها در سرعت کلاک و سکویی است که برای استفاده روی آن ساخته شده‌اند. قیمت آن‌ها نیز کم‌وبیش حدود ۳۰۰ دلار تعیین شده‌است.آنچه درباره این تراشه‌ها وعده داده شده‌است، افزایش کارایی در عین صرفه‌جویی در انرژی موردنیازشان است که درنتیجه کارایی باتری تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد و در مد بیکار یا idle بیست برابر بیشتر داوم می‌یابد. مورد دیگر اینکه عملکرد گرافیکی این تراشه‌های مجتمع (باتوجه به اینکه پردازنده گرافیکی یا GPU نیز به‌طور یکپارچه روی تراشه پیاده‌سازی شده‌) در مقایسه با پردازنده‌های پیشین Ivy Bridge تا دو برابر ارتقا یافته‌است ضمن اینکه در این تراشه‌ها ۵ هسته گرافیکی یا GPU به‌کار گرفته شده‌اند که در Ivy Bridge این تعداد سه عدد بود.
 

ferez-co

عضو جدید
تمام چیزهایی که لازم است در مورد ۴K Ultra HD بدانید!

تمام چیزهایی که لازم است در مورد ۴K Ultra HD بدانید!

[h=1]تمام چیزهایی که لازم است در مورد ۴K Ultra HD بدانید![/h]

فناوری روز به روز پیشرفت می کند و در این راستا بر کیفیت محصولات دیجیتالی نیز افزوده می شود، به عنوان مثال، اگر بخواهیم به صنعت تلویزیون ها روی بیاوریم باید بگوییم که از سال ۱۹۲۰ تا کنون حداقل در کیفیت نمایشگرها تغییراتی پیداکرده که تا کنون به پیشرفته ترین حالت یعنی ۱۰۸۰Pرسیده است.اما می توان گفت آخرین تکنولوژی ها از آن ۴K Ultra HD. است برای بررسی این سطح تا آخر این مقاله با پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام همراه شوید. تفاوت “۴K” و “Ultra HD” در چیست؟ اگر با تصویر های مقابل بخواهید این دو را باهم مقایسه کنید ممکن است همه چیز شبیه به هم باشد اما از نظر فنی باید در مورد این دو صفحه بیشتر بحث کنیم، در هر دو نمایشگر روزولوشن ۱۰۸۰p است و اندازه ۴,۰۹۶ x ,2160 برای این دو معرفی می شود اما اگر بخواهیم به طور واقعی بررسی کنیم در ۴K Ultra HD تعداد کمتری پیکسل های افقی وجود دارد.به همین دلیل میزان پیکسل های این مدل ۳,۸۴۰ x 2,160. است.با این حال بسیاری از مردم بین “Ultra HD و ۴K Ultra HD تفاوتی نمیبینند و کماکان از هر دو نام استفاده می کنند اما نام اصلی برای حالت دوم به منظور راحتی کاربران ۴K در نظر گرفته شده است.آیا واقعا به ۴K نیاز داریم؟ به طور واقعی می توان گفت هنوز نیازی برای این نمونه وجود ندارد و سیستم های فول اچ دی که از سال ۲۰۰۹ تا کنون به بازارراه یافته اند به طور کامل قادرند نیاز کاربران را رفع کنند اما اگر به طور مداوم علاقه به به روز رسانی دارید می توانید یک ۴K نیز امتحان کنید.سودمدندی ۴K چیست؟یکی از بهترین نکاتی که میتوان در باره ۴K به آن اشاره کرد در مورد کیفیت تصویر است، بدین معنی که، شما به جای داشتن ۲ میلیون پیکسل دارای ۸ میلیون پیکسل هستید.که این به وضوح بسیار کمک می کند.البته داشتن پیکسل های زیاد به این معنی نیست که تصاویر بزرگ تر را با کیفیت بهتری می بینید، این تراکم به شما نشان می دهد که هرچه به تلویزیون نزیدیک تر باشید از کیفت آن کاسته نمی شود.چه تلویزیون هایی از ۴K Ultra HD پشتیبانی می کنند؟از جمله برندهایی که هم اکنون از ۴K Ultra HD پشتیبانی می کنند می توان به الجی، سونی و سامسونگ اشاره کرد، مدل های ۸۴ و ۸۵ اینچی این برند ها از قابلیت ۴K Ultra HD پشتیبانی می کنند، البته قیمت های آنها بسیار گران است و از ۲۰۰۰۰ دلار شروع و به ۴۰۰۰۰ دلار ختم می شود. اما می توان برای رزولوشن ۱۰۸۰ با قیمت مناسب به دو سری سونی ۶۵ اینچی و ۵۵ اینچی با قیمت های ۷۰۰۰دلار و ۵۰۰۰ دلار اشاره کرد.آیا این سیستم از HDMI پشتیبانی می کند؟کابل های HDMI در حال حاضر به تمام تلویزیون ها سرویس میدهند اما مدل HDMI 1.4 A / B از تلویزیون های ۴K Ultra HD برای فیلم هایی با بیش از۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی نمی کند.به عبارت دیگر در ۴K Ultra HD تنها فیلم هایی به خوبی نشان داده می شود که با ۲۴ فریم درثانیه پخش می شوند،در حال حاضر بازی ها با میزان ۶۰فریم درثانیه پخش می شوند و این بدین معنی است که امکان مشاهده بازی در این تلویزیون ها کم است،آیا ۴K Ultra HD می تواند به خوبی کیفیت استاندارد و HDرا نمایش دهد؟بله اما این کیفیت برای تمام تلویزیون ها یکسان نیست.اما بنظر میرسد تبدیل سیستم هایی با کیفیت کمتر ازنظر بهبود کیفیت بهتر عمل خواهد کرد.شما در این سیستم می توانید انتخاب های بسیاری برای نمایش داشته باشید اما دو شبکه سراسری در کروه جنوبی و اروپا برای پخش فیلم وجوددارد، در آمریکای جنوبی نیز یک برنامه آزمایشی ۶ماهه برای پخش ۴K Ultra HD وجود خواهد داشت.همچنین امکان مشاهده فینال جام جهانی نیز برای چخش درنظر گرفته شده است. متاسفانه به دلیل پاره ای محدودیت ها امکان استفاده از درایو BLUE RAYتا اوایل سال ۲۰۱۴ در۴K وجود نخواهد داشت .درایو های Blu-ray جددیدی که در هفته اخیر رو نمایی شده، موجب چالشی برای کاربران شده ، از این درایو ها می توان برای مشاهده فیلم در ۴K استفاده کرد اما این به این معنا نیست که این درایو ها مخصوص ۴K بوده و کیفیت اصلی را به نمایش می گذارند بلکه اگر تجربه استفاده از این درایو ها را داشته باشید متوجه خواهید شد که تصویر وضوح کمتری نسبت به وضوح اصلی ۴K خواهد داشت.سونی در مراسم CES در مورد خدماتی که برای این دسته ارائه خواهد داد گفت، تا پایان تابستان در مورد قیمت گذاری، افزایش کیفیت و پهنای باند برای پخش فیلم ها و… را به انجام خواهد رساند. Netflix هم در این باره اعلام کرده که تمام به روز رسانی ها و ارائه ۴K در اوایل سال ۲۰۱۴ رونمایی خواهد شد و این تاخیر به خاطر پهنای باند کم برای پشتییانی از فیلم ها است.البته در منابعی که از Netflix در دسترس هست ،کیفیت این سیستم به ۱۰۸۰Pنزول خواهد کرد در عوض یک کتابحانه از محتوا بدان افزوده خواهد شد.اگر چه FMP-X1 سونی به همراه ۱۰ فیلم با قیمت ۷۰۰دلار رونمایی خواهد شد، اما در پاییز امکان استفاده از دانلود فیلم نیز امکان پذیر خواهد شد.البته با توجه به اینکه حجم برخی فیلم ها ۱۰۰GB است، ممکن است پهنای باند ممکن برای دریافت فیلم ها کاربران را با مشکل مواجه کند.سونی و دیگر تولید کنندگان، در پی اقداماتی برای افزایش پهنای باند هستند و متعاقبا باید مخارج زیادی در این راه پرداخت کنند،. تکنولوژی بکار رفته نیز برای افزایش کیفیت تصاویر و فیلم ها تیز HEVC یا H.265 است، که موجب می شود فیلم و تصاویر با کیفیتی بالاتر از MPEG-4 و H.264 نمایش داده شوند و این به دلیل فشرده سازی کد هاست.۸Kچیست؟ آیا ۴K را باطل خواهد کرد؟درواقع ۸Kتکنولوژی است که ۴Kرا ۴ بار تکرار می کند، و دارای رزولوشن ۷۶۸۰ x 4320 است.این تکنولوزی حقیفتا اکنون وجود دارد و برای تکمیل آن ۴ سال زمان نیاز دارد اما محققان میگویند استفاده از تکنولوزی ۴k موجب می شود کاربران با این بستر ها آشنا شده و رغبت بیشتری برای انتقال به ۸k داشته باشند.البته چالش هایی که بر سر راه ۴k وجود دارد برای ۸k نیز خواهد بود و باید طی چند سال رفع شوند، بنابراین با اینکه هنوز هیچ تصمیم قطعی در مورد حل مشکلات آن گرفته نشده و هیچ تضمیتی در این باره وجود ندارد، سخن از ۸kگفتن یک ریسک بزرگ است.
 

ferez-co

عضو جدید
نسل جدید هارد دیسک های ۵ میلیمتری توسط Seagate

نسل جدید هارد دیسک های ۵ میلیمتری توسط Seagate

نسل جدید هارد دیسک های ۵ میلیمتری توسط Seagate



شرکت Seagate به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر تجهیزات ذخیره سازی، نسل جدید هارد دیسک های خود را به تولید انبوه رساند. این محصولات فوق باریک که در رده هارد دیسک های ۲٫۵ اینچی قرار می گیرند، تنها ۵ میلیمتر ضخامت داشته و مواردی همچون مصرف توان بالا، سر و صدا و گرما در آنها به فراموشی سپرده شده است.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، این سری نخستین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۲ معرفی گردیدند و در دو ظرفیت ۳۲۰ و ۵۰۰ گیگابایت روانه بازارهای جهانی خواهند شد و به ادعای شرکت سازنده، حدود ۲۵ درصد فضای کمتری را نسبت به هارد دیسک های ۷ میلیمتری رایج اشغال می کنند که این مسئله در ضخامت نهایی اولترابوک ها و نوت بوک ها و نیز استفاده از یک سیستم خنک کننده قابل اطمینان و یا باطری با حجم بیشتر تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. مدیر کل بخش نوت بوک های Asus در وصف هارد دیسک های جدید اذعان می کند: ” ما با وجود هارد دیسک های کاملا باریک و مقرون به صرفه، موفق به ساخت اولترابوک های فوق سبک خواهیم شد و این مهم رضایت کاربران را در پدید می آورد “. Seagate با هدف کاهش هزینه های مصرفی (بهترین قیمت به ازای هر گیگابایت) کار ساخت و طراحی هارد دیسک های خود را آغاز کرده و زین پس کاربران قادر به ذخیره بیش از ۱۰۰ هزار عکس، ۱۲۵ هزار فایل موسیقی و ۶۲ ساعت فایل ویدئویی با کیفیت بالا خواهند بود که در کنار رابط SATA 6Gb/s سرعت بسیار بالایی را در نقل و انتقال اطلاعات تجربه خواهند کرد. سیگیت هم اکنون هارد دیسک های خود را در اختیار برخی از تولید کنندگان مانند کمپانی Asus و Dell قرار داده و مدل ۵۰۰ گیگابایتی را با قیمت جهانی ۸۹ دلار به عرضه می رساند.
 

amir4500

عضو جدید
مادربورد جدید ASUS برای گیمرهای کم توقع

مادربورد جدید ASUS برای گیمرهای کم توقع

برای اینکه بتوانید در بازی های روز دنیا کارایی مناسبی را دارا باشید باید از قطعات مناسبی نیز برخورار باشید تا نهایت لذت را از بازی کردن ببرید. اما همانطور که می دانید چنین قطعاتی چندان ارزان قیمت نیستند! از اینرو، ایسوس قصد دارد تا این روال را کمی دچار تغییر نماید.
B85-Pro Gamer نام بورد جدید ایسوس از خانواده ROG است و همانطور که مشخص است از چیپ ست B85 بهره می برد. شاید بگویید که این چیپ برای محصولاتی میان رده و یا سطح پایین تر باشد اما اشتباه می کنید، چراکه ایسوس با استفاده از همین چیپ توانسته است تا مادربوردی سطح بالا را برای گیمرها فراهم نماید و همان امکانات و رنگ بندی مخصوص سری ROG را برای این بورد نیز با قیمتی به مراتب کمتر فراهم نماید.
این بورد دارای یک اسلات PCI-E x16 و در کنار آن یک اسلات PCI-E 2.0 x4 نیز می باشد. در کنار این دو مورد، 3 اسلات PCI و دو اسلات PCI-E 2.0 x1 ، چهار عدد پورت SATA 6 Gbps و دو پورت SATA 3 Gbps و چهار اسلات حافظه اصلی از نوع DDR3 و 8 فاز مدار تغذیه دیجیتال از دیگر مشخصات این بورد هستند. B85-Pro Gamer همچنین دارای رابط های تصویری DVI ، HDMI و D-Sub نیز می باشد.
کنترلر شبکه مورد استفاده در این بورد Intel I217V بوده که می تواند عملکرد خوبی را در هنگام انجام بازی های تحت شبکه برای کاربر به ارمغان بیاورد. همچنین با بهره گیری از چیپ ست صوتی SupremeFX این بورد این قابلیت را دارا خواهد بود تا صدایی فراگیر و واقعی را به کاربر منتقل نماید.
 

amir2225

عضو جدید
کارت دو هسته ای AMD ارزانتر از Titan Z

کارت دو هسته ای AMD ارزانتر از Titan Z

[h=2][/h] به نظر می رسد که کارت دو هسته ای AMD را دیگر باید یک رویای به حقیقت پیوسته نامید. برطبق خبرهای درز کرده نه تنها انتشار این کارت دیگر تأیید شده است بلکه به نظر می رسد که قیمت نهایی آن کمی بیشتر از1000 دلار باشد که با این احتساب از کارت Titan Z ارزانتر خواهد بود.
کارت R9 295X2 که قرار است کارت گرافیک دو هسته ای AMD باشد، به نقل خبرهای رسیده، قرار است که توانی برابر با 500W را در اختیار داشته باشد و این میزان به حدی است که شک دارا بودن خنک کننده مایع این کارت را به یقین مبدل می نماید چراکه کارتی با دارا بودن چنین توان مصرفی، امکان اینکه بتوان از طریق خنک کننده ای بادی آنرا خنک کرد را تقریباً غیر ممکن می سازد. همچنین این کارت از هسته Vesuvius بهره خواهد برد که فناوری ساخت آن نیز 28 نانومتری بوده و از تعداد 5632 واحد پردازنده جریانی بهره مند است. همچنین به نظر می رسد که کانکتورهای تأمین توان آن نیز دو کانکتور 8 پین باشد. در جدول زیر می توانید اطلاعات دقیقتر و مقایسه ای بین این کارت و نسل های پیشین را مشاهده نمایید.

 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بازوبند جایگزین ماوس می‌شود

بازوبند جایگزین ماوس می‌شود



افراد معمولا از یک ماوس برای کنترل رایانه‌هایشان استفاده می‌کنند اما هم‌اکنون فناوری جدید، عمل ماوس را با بهره‌گیری از ژست‌های دست انجام می‌دهد.

به گزارش سرویس سخت افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از جام جام آنلاین، شرکت «آزمایشگاه های تالمیک» در کانادا نوعی بازو بند هوشمند را معرفی کرده که به افراد امکان کنترل رایانه هایشان را با استفاده از ژست های دست می دهد.

بازوبند «Myo» شامل حسگرهایی است که حرکت و فعالیت الکتریکی عضلات بازوی کاربر را اندازه گیری می کنند. با استفاده از اطلاعات دریافتی، سامانه ابداعی حرکات و ژست های دست را برای اجرای دستورات مرتبط روی صفحه رایانه تفسیر می کند.

فناوری ارائه شده متفاوت از کنترلگرهای رقیب مانند « کینکت مایکروسافت » عمل می کند که از دوربین برای نظارت بر حرکات فرد بهره می برد.

این سیستم قادر به عملکرد با ویندوز، مک، اندروید و iOS است و از طریق اتصال بلوتوثی «انرژی پایین ۴٫۰» به رایانه های سازگار و تبلت ها متصل می شود. ابزار جدید دارای باتری لیتیم یون بوده و می توان آن را شارژ کرد.

بهای نسخه نهایی سیستم جدید ۱۴۹ دلار عنوان شده و در ماه سپتامبر عرضه می شود.
 

بهار امیدوار

عضو جدید
سلام
من وابستگی شدیدی به کامپیوتر دارم اما لپ تا پ بزرگ و سنگینه و نمیشه 24 ساعت دنبالم بکشونمش
آیا تکنولوژی ای هست که کار کامپیوتر رو بکنه اما مث گوشی موبایل حمل و نقلش راحت باشه
میشه راهنمایی بفرمایید
با سپاس
 

ariasanat

عضو جدید
[h=2]تایپ آسان در گوشی‌های‌هوشمند با کیبورد کوچک TextBlade[/h]

TextBlade



تایپ‌کردن در گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها امری دشوار است. کیبوردهای نرم‌افزاری در این گجت‌ها حدود نیمی از فضای صفحه‌ی نمایش را اشغال می‌کند و کیبوردهای سخت‌افزاری نیز عملکرد مناسبی نداشته و حجم زیادی را اشغال می‌کنند. کمپانی WayTools کیبوردی را با عنوان TextBlade تولید کرده که اندازه‌ی آن کوچک‌تر از آیفون ۴ بوده و بسیار خوش‌دست به نظر می‌رسد.

کیبورد سخت‌افزاری تولید شده توسط کمپانی WayTools که TextBlade نام دارد نصف اندازه‌ی آیفون ۴ است و از این‌رو می‌توان آن را به‌راحتی حمل کرد. شاید از خود بپرسید که تایپ کردن با این کیبورد بسیار دشوار خواهد بود، اما کمپانی توسعه‌‌دهنده‌ی آن مدعی است که به‌دلیل استفاده از فناوری خاص در تولید این محصول، تایپ کردن با تکست‌بلید بسیار راحت است.
همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، کیبورد مورد نظر از دوقسمت تشکیل شده که هر قسمت از وجود چهار کلید سخت‌افزاری هوشمند بهره می‌برد. هر کلید از قابلیت چند لمسی استفاده می‌کند که از این‌رو می‌توان روی کلید‌های بزرگ براحتی تایپ کرد. در کنار دو قطعه‌ی کیبورد، یک استند نیز در صورت درخواست مشتری ارائه می‌شود که می‌توان تبلت یا گوشی‌هوشمند را روی آن قرار داد تا بتوان با دیدن صفحه‌ی نمایش براحتی تایپ کرد.

تکست‌بلید با یافتن مکان دقیق لمس انگشت روی هر کلید، حرف مورد نظر را شناسایی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا از تایپ‌کردن حرف‌های دیگر جلوگیری شود. همچنین می‌توان با استفاده از قابلیت لمس‌هوشمند، به‌راحتی کلید‌های ترکیبی را نیز در این کیبورد مورد استفاده قرار داد. حاشیه‌ی کلید اسپیس نیز که در واقع همان کلید بزرگ تحتانی است، امکان تایپ نماد‌ها و اعداد را میسر می‌کند.

لینک دانلود
براساس ادعای کمپانی سازنده‌ی این کیبورد، علی‌رغم کوچک بودن اندازه‌ی این کیبورد، فضای زیادی در اختیار هر انگشت قرار دارد. برخلاف کیبوردهای قابل حمل موجود در بازار کاربر در زمان تایپ با این کیبورد تجربه‌ای مشابه کیبوردهای سنتی را خواهد داشت.
همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، می‌توان در هر دقیقه ۱۰۰ کلمه را وارد کرد. همچنین استفاده از ویژگی دوم یعنی تایپ نماد‌ها و اعداد با استفاده از حاشیه‌ی کلید اسپیس نیز تکست‌بلید را در مقایسه با کلید لپ‌تاپ‌ها در وضعیت بهتری قرار می‌دهد.
تکست‌بلید یک گجت مفهومی نیست و می‌توان آن را ‌هم‌اکنون با قیمت ۹۹ دلار خریداری کرد. این کیبورد را می‌توان در کنار گجت‌های اندروید و iOS‌ مورد استفاده قرار داد.
 

ariasanat

عضو جدید
[h=2]سامسونگ از بلندگوهای تخم‌‌ مرغی سری WAM پرده برداشت[/h]







سامسونگ امروز از بلندگوهای WAM6500 و WAM7500 با قابلیت انتشار صوت در فضای ۳۶۰ درجه‌ پرده برداشت. این بلندگوها با بهره‌گیری از شیار مرکزی موجود قادرند صوت را در تمام جهات منتشر کنند.






همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، وجود شیاری اطراف مرکز بلندگوها باعث انتشار صدا در تمام جهات می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این بلندگوها می‌توان به توازن صدای بم و زیر نیز اشاره کرد. تصویر فوق متعلق به مدل ۶۵۰۰ است. در اولین نگاه٬ بیش از سایر مشخصات٬ طراحی نظر کاربران را جلب کند. طراحی مدرن٬ این بلندگوها را به گزینه‌‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که در پی خرید اشیاء و لوازم خاص هستند. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت تعیین شده برای این بلندگوها ارائه نکرده؛ اما با توجه به طراحی خاص این محصولات٬ احتمالاً قیمت‌ بالایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.



در کنار این بلندگوهای بیضی شکل، سامسونگ سری اسپیکرهای ساندبار خمیده را نیز برای تلویزیون‌های خمیده‌ی خود معرفی کرده است. این بلندگوها ساختار خمیده‌ای دارند و با قرار گرفتن در قسمت پایین تلویزیون، با آن هماهنگ شده و جلوه‌ی زیبایی به تلویزیون می‌بخشند. این سری از بلندگوها در مدل‌های ۶۰۰۰، ۶۵۰۰، ۷۵۰۰ و ۸۵۰۰ برای استفاده به‌همراه تلویزیون‌های ۴۵ تا ۷۸ اینچ تولید شده‌اند. برای مثال با انتخاب مدل ۸۵۰۰ می‌توان از قدرت سه بلندگوی بیشتر برای شنیدن صدای ۹.۱ کاناله‌ی ساراند لذت برد. سامسونگ قیمت تعیین شده برای این محصولات را نیز هنوز اعلام نکرده است.



 

ariasanat

عضو جدید
نخستین فلش مموری دنیا با پورت Lightning عرضه شد

نخستین فلش مموری دنیا با پورت Lightning عرضه شد

[h=2]نخستین فلش مموری دنیا با پورت Lightning عرضه شد[/h]



کمپانی پی‌کیو‌آی از جدیدترین فلش مموری OTG خود برای محصولات اپل پرده برداشت. این حافظه‌های جدید به درگاه لایتنینگ مجهز شده‌اند.





محصول جدید شرکت پی‌کیو‌آی که iStick Gmobi نام دارد، نخستین ابزار جانبی ذخیره سازی تحت لیسانس اپل است که کاملا مورد تأیید این کمپانی قرار گرفته است. فلش Gmobi iStick راهکاری بسیار مناسب برای حل مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در محصولات اپل است. یک دکمه کشویی روی بدنه این فلش تعبیه شده که با حرکت به طرفین یکی از دو پورت آن از بدنه خارج می‌شود؛ یکی از این پورت‌ها از نوع Lightning است که به محصولات اپل شامل آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد متصل می‌شود و امکان آپلود محتوی یا دریافت بکاپ از فایل‌های ذخیره شده در این ابزارها را فراهم می‌کند. در بخش دیگر هم یک اینترفیس استاندارد USB قرار دارد که برای اتصال به مک، کامپیوترهای دسکتاپ و تبلت مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلش OTG جدید کمپانی pqi امکان انتقال دو سویه اطلاعات میان ابزارهای موبایل و نوت‌بوک را برای کاربران فراهم می‌کند.
[h=2]راهکاری برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل[/h]فلش Gmobi iStick امکان انتقال انواع فایل شامل موسیقی، ویدئو و عکس را میان آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد فراهم می‌کند و دیگر برای اشتراک‌گذاری محتوا میان این ابزارها نیازی به اینترنت، ارتباط وای‌فای، کلاد یا آی‌تیونز نخواهید داشت. به علاوه می‌توان با اتصال آداپتور USB به این فلش آن را به سیستم مک یا کامپیوتر شخصی خود متصل کرده و فایل‌های مورد نظر را منتقل کنید.

[h=2]پخش مستقیم صدا و ویدئو[/h]پهنای باند فلش Gmobi iStick در قیاس با یک ارتباط وای‌فای یا بلوتوث به مراتب بیشتر بوده و در نتیجه اطلاعات را با سرعت بالاتری منتقل می‌کند. با استفاده از این محصول به سادگی می‌توانید فایل‌های مورد نظر را بدون نیاز به ابزار دیگر، روی آی‌فون، آی‌پد یا آ‌ی‌پاد دریافت کنید و حتی به صورت مستقیم از روی خود فلش فایل‌های صوتی یا فیلم‌های ویدئویی با کیفیت 1080p پخش کنید.
فلش Gmobi istick از ایمنی و امنیت بسیار بالایی برخوردار است چون هیچ کدام از داده‌های شما برای سرویس‌های ثالث ارسال نخواهد شد و علاوه بر این نیازی به استفاده از اینترنت یا کلود نخواهید داشت و در نتیجه هکرها و عوامل دیگر نظیر اپراتورهای سروری به این اطلاعات دسترسی نخواهند داشت.
[h=2]اپلیکیشن Gmobi iStick[/h]این فلش همراه با یک برنامه رایگان به نام Gmobi iStick ارائه می‌شود که امکان پخش انواع فیلم و موسیقی با فرمت‌های مختلف شامل MKV، RMVB، AVI، WMV و غیره را فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخش فیلم‌های اچ‌دی با کیفیت 1080p به صورت کاملا مستقیم
  • پشتیبانی از انواع عکس و سند (با فرمت‌های اکسل، ورد، پاورپوینت، PDF، iWork)
  • گشودن فایل‌ها به صورت مستقیم و بدون نیاز به کپی کردن آنها روی سیستم‌های دیگر
  • کپی کردن و انتقال فایل‌ها میان ابزارهای اپل و فلش
  • مدیریت فایل‌ها (کپی کردن، برش، چسباندن، حذف، تغییر نام، ایجاد فولدر)
  • دریافت پشتیبان از عکس‌ها و فیلم‌های ضبط شده با استفاده از دوربین ابزارهای اپل
  • پشتیبانی از امکان «Open in»
  • باز کردن فایل‌ها از برنامه‌های دیگر
  • باز کردن فایل‌های ذخیره شده روی فلش در برنامه‌های دیگر
  • دریافت بکاپ از لیست تماس‌ها و بازیابی داده‌ها
کلیه فلش مموری‌های کمپانی پی‌کیو‌آی به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه می‌شود.



 

ariasanat

عضو جدید
[h=2]تولید تراشه‌ی بی‌سیم با دوبرابر نرخ انتقال کنونی توسط محققان دانشگاه تکزاس[/h]




محققان دانشگاه تگزاس تراشه‌ی ساده‌ای شامل یک مدار تولید کرده‌اند که قادر است نرخ ارسال و دریافت اطلاعات از گوشی‌هوشمند یا تبلت‌ها را تا دو برابر میزان کنونی افزایش دهد
.





این مدار امکان ارسال و دریافت اطلاعات را روی یک کانال و بصورت همزمان میسر می‌کند. به این نوع ارتباط اصطلاحا فول دوپلکس گفته می‌شود. با استفاده از این مدار می‌توان نرخ ارسال و دریافت اطلاعات را تا دو برابر میزان کنونی افزایش داد.
تراشه‌های کنونی مورد استفاده برای جلوگیری از اختلال و از بین رفتن داده‌ها، براساس زمان‌بندی خاصی به ارسال و دریافت داده‌ها می‌پردازند. زمانی که یک گوشی‌هوشمند با یک آنتن مخابراتی ارتباط برقرار می‌کند، سیگنال‌ها به‌ترتیب ارسال و دریافت می‌شوند. برای مثال می‌توان به مکالمه‌ی دو فرد اشاره کرد که در زمان صحبت یکی، فرد مقابل سکوت می‌کند.
مدار جدید توسعه یافته در دانشگاه تگزاس، برای جلوگیری از اختلال، سیگنال‌های دریافتی را از سیگنال‌های خروجی ایزوله می‌کند. این نوع مدار که اصطلاحا سرکولاتور نام دارد به عنوان یک فیلتر بین مدار رادیویی و آنتن مورد استفاده، ایفای نقش می‌کند. یکی از ویژگی‌های مدار توسعه یافته توسط محققان دانشگاه تگزاس، عدم استفاده از آهن‌ربا است. سرکولاتور‌ها از جمله‌ی مهم‌ترین ماژول‌های مورد استفاده در سیستم‌‌های رادار است که لزوم استفاده از آهن ربا، امکان تلفیق این بخش از تجهیزات رادیویی را با مدار غیرممکن کرده بود.
این مدار جدید به‌جای استفاده از آهن‌ربا، از یک مدار معمولی بهره برده که این امر منجر به کاهش هزینه، سایز و وزن مدار شده است.
تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند می‌توانند این مدار ۲ سانتی‌متری را داخل محصولات خود قرار دهند و به سادگی نرخ انتقال داده‌های ارسالی و دریافتی را به دوبرابر افزایش دهند.
براساس اطلاعات منتشر شده، می‌توان این مدار را برای کار در انواع فرکانس‌های رادیویی تنظیم کرد و نیز در تحقیقات اپراتورهای اروپایی و آمریکایی که به منظور یافتن راهی برای برقراری ارتباط فول دوپلکس در حال انجام است، مورد استفاده قرار داد.
 

ariasanat

عضو جدید
+EyeCan، ماوس جدید سامسونگ با قابلیت تعقیب چشم، برای افراد معلول

+EyeCan، ماوس جدید سامسونگ با قابلیت تعقیب چشم، برای افراد معلول

[h=2]+EyeCan، ماوس جدید سامسونگ با قابلیت تعقیب چشم، برای افراد معلول[/h]


سامسونگ از موش‌واره‌ی جدید خود برای افراد معلول با قابلیت تعقیب چشم پرده برداشت. کره‌ای‌ها نسل جدید ماوس خود را +EyeCan نام نهاده‌اند. افرادی که از ناتوانی‌های جسمی رنج می‌برند، می‌توانند با استفاده از این قابلیت از رایانه‌ی خود استفاده کنند.





این ماوس در قسمت پایین صفحه‌ی نمایش قرار می‌گیرد تا کاربر بتواند با استفاده از آن، اسناد را ویرایش کرده یا در اینترنت به گشت و گذار بپردازند.
این محصول توسط کارکنان سامسونگ در اوقات فراغت طراحی و تولید شده است. آی‌کَن‌پلاس با بهبودهایی نسبت به نسخه‌ی سال ۲۰۱۲ همراه شده است. تیم توسعه‌دهنده‌ی این ماوس، برای آزمایش و بهینه‌‌سازی آن، از یک فرد معلول با نام هیونگ جین شین کمک گرفته است. وی با استفاده از این ماوس در طول ۱۷ ماه، تیم توسعه‌دهنده را یاری کرده تا قابلیت‌های آن را بهبود بخشیده و رابط کاربری آن را بهینه‌تر کنند. سامسونگ این محصول را بصورت تجاری روانه‌ی بازار نخواهد کرد و تنها تعداد محدودی را برای مقاصد خیرخواهانه تولید خواهد کرد.
کره‌ای‌ها اسناد مربوط به توسعه‌ی EyeCan+ را بصورت متن‌باز در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد تا شاید سایر تولیدکنندگان اقدام به تولید انبوه این محصول کنند.



 

ariasanat

عضو جدید
[h=2]بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۴ ویژه[/h]




این روزها گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون‌های روگوشی غول پیکر به امری عادی تبدیل شده است. هدفون‌ها دیگر یکی از ملزومات هر گجت قابل حمل هستند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به بهترین نمونه‌های موجود داشته باشیم.





امروزه استفاده از هدفون‌های توگوشی برای گوش فرا دادن به موسیقی طرفداران زیادی بین دوستداران موسیقی نداشته و این افرد بیشتر تمایل به استفاده از هدفون‌های روگوشی غول‌پیکر دارند. مطمئنا استفاده از یک هدفون خوب، می‌تواند تجربه‌ی بهتری را در گوش دادن به موسیقی برای کاربر رقم بزند.
با توجه به وجود انواع هدفون‌ها در بازار، انتخاب کمی سخت شده است. فاکتورهای زیادی در انتخاب یک هدفون خوب و مناسب دخیل است که از جمله‌ی آن می‌توان به ویژگی‌هایی چون قیمت، بی‌سیم یا باسیم بودن و برخورداری از قابلیت حذف نویز (Noise Cancellation) اشاره کرد.
در ادامه بهترین نمونه‌های موجود را از نظر وب‌سایت AndroidAuthority بررسی خواهیم کرد. این وب‌سایت معیارهای مختلفی را در نظر گرفته و در هر رده‌ی قیمتی بهترین نمونه‌ی موجود را معرفی کرده است.
لینک دانلود

[h=2]Audio Technica ATH-M50x[/h]

در صورتی که به‌دنبال یک هدفون با قابلیت انتقال دقیق صدا در کنار تجربه‌ی لذت بخش گوش دادن به موسیقی هستید، ATH-M50x یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان انتخاب کرد. این هدفون صدا‌های پایین را ضعیف‌تر پخش کرده و صداهای بم و بالا را با پررنگ‌تر پخش می‌کند.
مدل پایه‌ی ATH-M50x قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار دارد، اما در مورد برخی از نمونه‌ها با رنگ‌های متفاوت، باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کرد. ترکیب قیمت مناسب در مقایسه با نمونه‌های گران‌تر، کیفیت صدا و کیفیت ساخت در این هدفون، محصولی را ساخته که در مجموع ارزشی بیشتر از قیمت تعیین شده برای آن دارد.
مدل پایه‌ی این هدفون ۱۶۹ دلار قیمت دارد. با خرید این هدفون بهترین نمونه‌ی موجود در بازار را با این قیمت از آن خود کرده‌اید. اما در صورتی که به‌دنبال بهره‌گیری از امکانات دیگری چون حذف نویز باشید، باید به سراغ گزینه‌های دیگری بروید. Audio-Technica، یک کمپانی ژاپنی با سابقه‌ای ۵۰ ساله است که در زمینه‌ی تولید میکروفون‌ بی‌سیم و هدفون‌ و تجهیزان صوتی به فعالیت مشغول است.



 

ariasanat

عضو جدید
...

...

[h=2]Bose QuietComfort 25[/h]

اواخر تابستان سال جاری، بوزه نسل جدید خانواده‌ی QuietComfort را معرفی کرد. سری جدید هدفون‌های این سری شامل انواع توگوشی و روگوشی است که هر دو نمونه از وجود قابلیت حذف نویز بهره می‌برند. در صورتی که از نسل‌‌های پیشین QuietComfort استفاده کنید، متوجه پیشرفت حاصل شده در نسل جدید این هدفون‌ها خواهید شد.
استفاده از قابلیت Active Noise Cancellation، به منزله‌ی یک تیغ دو لبه است، چراکه در صورت استفاده‌ی پررنگ از این قابلیت در زمان گوش دادن به موسیقی یک صدای خش‌خش گوش خراش شنیده خواهد شد و در مقابل در صورت استفاده‌ی کمرنگ از این قابلیت، هیچ تاثیری را شاهد نخواهیم بود. اما بوزه کمپانی کاربلدی است، چراکه فناوری حذف نویز، برگ برنده‌ی محصولات تولید این کمپانی است. بوزه فناوری حذف نویز را پتنت کرده و چندی پیش نیز به‌علتسواستفاده‌ی بیتس از فناوری حذف نویز، از این کمپانی شکایت کرده بود. بوزه فناوری حذف نویز را به بهترین شکل ممکن در هدفون‌های خود به کار برده است. سایر هدفون‌هایی که از این فناوری بهره می برند، کیفیت خوبی دارند، اما هیچ یک به اندازه‌ی بوزه از این ویژگی به درستی استفاده نکرده‌اند. در مورد کیفیت صدا و راحتی نیز، QuietComfort 25s هم‌تراز با سایر هدفون‌های بوزه است، یعنی کیفیت صدای خروجی به خوبی بالانس شده و نمی‌توان صدای بم را بیش از حد احساس کرد.
یکی از ویٰژگی‌های اصلی هدفون‌های بوزه، قیمت بالای این محصولات است. QuietComfort 25s برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری دارد. در صورتی که احساس می‌کنید این قیمت برای یک هدفون زیاد است، باید به یاد داشته باشید که با توجه به کیفیت این هدفون، بوزه هزینه‌ی گزافی را در قبال آن دریافت نمی‌کند.
[h=2]Samsung Level Over[/h]

سامسونگ به‌واسطه‌ی تولید تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها، تجربه‌ی خوبی در طراحی و توسعه‌ی انواع هدفون‌ها دارد. اما این کمپانی امسال تصمیم به ورود جدی‌تر به بازار هدفون‌ها گرفت و محصولاتی را تحت نام سری Level Over روانه‌ی بازار کرد.
هدفون سامسونگ در کنار بهره‌گیری از امکان ارتباط بلوتوث و همچنین استفاده از حذف نویز، قابلیت کاربردی دیگری نیز دارد و آن بهره‌گیری از روش جدیدی برای کنترل امکانات هدفون است. سامسونگ به‌جای استفاده از انواع کلید‌ها، سطح گوشی سمت راست را به‌عنوان اینترفیس کنترل هدفون مورد استفاده قرار داده است.با استفاده از لایه‌ی پوششی گوشی سمت راست، می توان با ژست‌های حرکتی صدای موسیقی در حال پخش را افزایش یا کاهش داد. همچنین امکان توقف پخش موسیقی و همچنین جلو و عقب کردن موسیقی نیز وجود دارد.
عمرباتری هدفون سامسونگ در حالت روشن بودن سیستم حذف نویز، ۱۰ ساعت است که با توجه به کیفیت صدای مطلوب ارائه شده، معقول به‌نظر می‌رسد. هدفون سامسونگ 349 دلار است که با در نظر گرفتن امکانات ارائه شده، آنچنان گران به‌نظر نمی‌رسد.
 

ariasanat

عضو جدید
[h=2]Photive BTH3[/h]

شاید هیچ‌گاه نام چنین هدفونی را نشنیده باشید، اما فوتیو BTH3 ترکیبی از راحتی و امکانات است. وزن سبک در کنار راحتی استفاده از این هدفون، امکان استفاده‌ی متوالی از آن را برای چند ساعت امکان‌پذیر کرده است. وجود کلیدهای کنترلی روی بدنه‌ی هدفون برای عقب یا جلو بردن در کنار کلید‌های تنظیم صدا، نیاز به استفاده از گوشی‌هوشمند برای اعمال این تغییرات جزئی را کاهش داده است. هدفون‌های سری BTX6 فوتیو قیمت نسبتا بالاتری دارند، اما BTH3 با توجه به قابلیت‌های تعبیه شده، دارای قیمت معقول‌تری است.
در صورتی که قابلیت ارتباط بلوتوث از نظرتان اهمیتی ندارد و به‌دنبال یک هدفون نسبتا ارزان قیمت هستید، پس این هدفون ۵۰ دلاری گزینه‌ی مناسبی برای شما است.
[h=2]Monoprice 8323[/h]

Monoprice یکی از تولیدکنندگان نام‌آشنا در حوزه‌ی تولید انواع کابل‌های ارتباطی، مخصوصا سیم‌های Audio/Video است. این کمپانی هم‌اکنون هدفون را نیز به دامنه‌ی محصولات تولیدی خود اضافه کرده است.
مونوپرایس 8323 از نظر ظاهری و همچنین قابلیت، حرفی برای گفتن ندارد، اما کیفیت مطلوب صدای تولیدی توسط این هدفون، نقاط ضعف موجود را در مورد طراحی و امکانات کمرنگ‌تر می‌کند. اما برای پایین نگاه داشتن قیمت، باید برخی از فاکتورها را فدای قیمت پایین کرد. این هدفون با قیمت ۲۳.۹۸ دلار در فروشگاه مونو پرایس به فروش می‌رسد که با توجه به قیمت تعیین شده برای آن، نباید در مورد ظاهر و همچنین مواد بکار برده شده برای تولید آن چندان خرده گرفت.
نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا هدفون‌های دیگری نیز می‌توانست در میان این نمونه‌ها قرار بگیرد؟
 
بالا