معرفی سایت های آموزشی برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Sharif_

مدیر بازنشسته
نام :W3Schools
آدرس :
www.w3schools.com
سال تاسیس :
1999
دسته :
توسعه وب
توضیحات :
W3Schools یک پرتال توسعه وب با خود آموزها و منابع های مرتبط با موضوعات توسعه وب است که شامل HTML ، XML ، CSS ، JavaScript ، PHP و SQL می شود. W3Schools یک سایت مجانی هست که از طریق نمایش تبلیغات هزینه آن تامین می شود. منابع و خود آموزهای این سایت به صورت کد های برنامه ای نمایش داده می شوند.نام این سایت از مخفف شده World Wide Web یا همان WWW نشات گرفته شده است ولی این سایت به ائتلاف W3C وابسته نیست. این سایت توسط یک شرکت نروژی ساخته و توسعه داده شده است.
 
آخرین ویرایش:

Sharif_

مدیر بازنشسته
MSDN

MSDN



نام : MSDN
آدرس :
msdn.microsoft.com
سال تاسیس :
1992
دسته :
توسعه محصولات ماکروسافت
توضیحات :

سایت اصلی شبکه توسعه مایکروسافت یا همان MSDNمجموعه از اطلاعات، اسناد و بحث هایی است که توسط مایکروسافت به صورت مجانی تهیه و چاپ شده اند. سایت اصلی مایکروسافت با بیش از 56 زبان دنیا قابل دسترسی است. قسمت مهم سایت MSDN کتابخانه آن است.
کتابخانه MSDN یک منبع متمرکز شده رسمی از مایکروسافت است که برای توسعه دهندگان ایجاد شده است. مطالب توسط افراد گوناگون در شرکت مایکروسافت منتشر شده اند و قابلیت ویکی دارند یعنی اسناد به شکلی هستند که هر شخص می توند اطلاعات موجود را در صورت نیاز ویرایش و تغییر دهد.
 
آخرین ویرایش:

Sharif_

مدیر بازنشسته
The Code Project

The Code Project



نام :
The Code Project
آدرس :
www.codeproject.com
سال تاسیس :
1999
دسته :
توسعه محصولات برنامه نویسی ماکروسافت
The Code Project یک سایت حاوی مطالبی است که بیشتر آن مقالات در حیطه زبان های برنامه نویسی مایکروسافت هستند. مقالات مربوطه شامل مباحث واسط های کاربری ، الگوریتم ها و پرسش و پاسخ می باشد. اغلب مقالات توسط بازدیدکنندگان اپلود شده اند و اکثرا در هیچ منبع خارجی منتشر نشده اند. بیشتر مقالات با کد برنامه و مثال نیز همراه هستند که می توان آنها را آزادانه دانلود کرد. The Code Project همچین دارای یک سیستم امتیاز و نظردهی می باشد که کمک می کند تا مقالات خوب از مقالات ضعیف جدا شود.
The Code Project در شاخه های زیر فعالیت دارد
C/C++ (بیشتر بر پایه کلاس های ماکروسافت) ، C# ، Visual Basic ، ASP ، J Sharp ، Common Lisp ، QwickJava ،AJAX ، SQL
 

Sharif_

مدیر بازنشسته
The PHP Group

The PHP Group


نام :
The PHP Group
آدرس :
php.net
سال تاسیس :
2001
دسته :
مرجع PHP
برنامه نویسان زبان PHP به خوبی با این سایت آشنا هستند. تمامی دستورات کنترلی، توابع، خطا ها و . . . به طور کامل با رائه مثال های شرح داده شده است. وجود سند ها و آموزش های خود آموز در مورد تمامی مباحث این سایت را بهترین توسعه دهنده زبان PHP لقب داده است. از امکانات دیگر ای سایت وجود صفحه شخصی و ارائه سند های اعضا در انتهای مباحث است
به طوری که تمام افراد تجربیات خود در قالب اسکریپت توضیحی به صورت رایگان ارائه میدهند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا